Zelfbeschermingquote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was niet de quote waar t om ging.
Maar toch gemeennnn
Zo laat is het toch nog niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr mijn bedoeling was om vroeg te gaan slapen
Vooruit.quote:
stalkers in je pm box?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr mijn bedoeling was om vroeg te gaan slapen
Gewoon iets van 7 uur, half 8. Maar sowieso mis ik wat slaap.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo laat is het toch nog niet?
Of moet je er morgen weer vroeg uit?
Mits leuke foto'squote:
Morgen werkenquote:
Wat Cuemeisje zegt..quote:
Gelukkig kan morgen uitslapen. En ik mis ook wat slaap. Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon iets van 7 uur, half 8. Maar sowieso mis ik wat slaap.
je hebt werkpaarden en luxe paardenquote:
Dus?quote:
quote:
quote:
Ach ik moet morgen pas om 4 uur 's middags te werken.quote:
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraaiquote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik moet morgen pas om 4 uur 's middags te werken.![]()
Komt van m'n ex vandaan.. die speelt snookerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef Thrar het volgende:
waar komt het cue gedeelte eigenlijk vandaan? Houd je van poolen of is dat een variatie op cute?
Lamzakquote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraai
Tja ach er moet ook brood op plank komen toch.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraai
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat deed je met d'r, dat ze zo keek? wáár was die andere hand, jongeman?
Ik ook!quote:
Ik minder, want ik moet m'n fobo nogsteeds updatenquote:
Misschien moet jij dan beginnen met foto's posten.quote:
En wat heeft dat met die quote te maken? Cue doelde op dat ik haar "Cuemeisje" noem, althans daar ga ik vanuitquote:Op zondag 22 februari 2009 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik minder, want ik moet m'n fobo nogsteeds updaten
Lekkere dooddoener (en uit het jaar kruik..)quote:Op zondag 22 februari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja ach er moet ook brood op plank komen toch.
wilde spelletjes gespeeld?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n elleboog doet pijn.. blijkbaar te veel over de bank geschuurd ofzo
Ik heb er nu een heel rare voorstelling bij...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n elleboog doet pijn.. blijkbaar te veel over de bank geschuurd ofzo
mijn wekker gaat morgen om 11 uur alquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die quote te maken? Cue doelde op dat ik haar "Cuemeisje" noem, althans daar ga ik vanuit
quote:
Ik hou heel wijzelijk m'n mond nu dichtquote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er nu een heel rare voorstelling bij...
Ja en?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener (en uit het jaar kruik..)
"Al"quote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn wekker gaat morgen om 11 uur al
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggenquote:
Dat is inderdaad vroeg.quote:
Misschien ben ik ook al 40 jaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggen
verstandigquote:Op zondag 22 februari 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik hou heel wijzelijk m'n mond nu dicht
Is dat zo? Wat is volgens jou de hippe versie dan? Er moet ook cocaine op de spiegel komen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggen
is kei vroeg jaquote:
Dat doe je maar in het weekend.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is kei vroeg ja![]()
normaal sta ik om half 6 's ochtends op...mag ik ook een keer uitslapen
Er is geen hippe (quote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is volgens jou de hippe versie dan? Er moet ook cocaine op de spiegel komen?
Shit. Misschien moet wij dat dan maar eens gaan verzinnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen hippe () of moderne versie daarvan.
ik heb morgen nog weekendquote:
Wij? Ik voel niet de behoefte iets te verzinnenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shit. Misschien moet wij dat dan maar eens gaan verzinnen.
Lekker.quote:
Pfff ik ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij? Ik voel niet de behoefte iets te verzinnen
sorryquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef JonKeL het volgende:
Niemand heeft zin zeker, nog geen foto te bekennen.
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto'squote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef JonKeL het volgende:
Sommige mensen hebben wél een foboquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef JonKeL het volgende:
Ik denk dat JonKeL inderdaad op zoek is naar foto's van een man...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto's
Hier staan foto's van mij in.![]()
Is goed. Maar nu even niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
tijn.. je mag ook wel zelf iets bedenken ervoor hoor
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
En tijn is er klaar voor om geneukt te worden
die hoer moet ook ergens van betaald wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Maar nu even niet.
Morgen als ik inspiratie heb.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
En tijn is er klaar voor om geneukt te worden
Er staat ook vrouwen op die foto'squote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat JonKeL inderdaad op zoek is naar foto's van een man...
Ik zou dit niet zeggen als je een vriendin bedoeltquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die hoer moet ook ergens van betaald worden
Een stuk beterquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die hoer moet ook ergens van betaald worden
Heb je niet met een van die dames aangepapt dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Er staat ook vrouwen op die foto's
Goede tip.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet zeggen als je een vriendin bedoelt
ik wilde eigenlijk ontmaagdingshoer zeggen maar ik hield me inquote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet zeggen als je een vriendin bedoeld
quote:
Nee, en alleen Red_Cat is vrijgezel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je niet met een van die dames aangepapt dan?
Ja? Ben je klaar voor je eerste keer?
Betaal jij?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk ontmaagdingshoer zeggen maar ik hield me in
oh..fuk, nu zeg ik het toch
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk ontmaagdingshoer zeggen maar ik hield me in
oh..fuk, nu zeg ik het toch
En, lukt dat een beetje?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en alleen Red_Cat is vrijgezel.
Ja. Nu alleen nog iemand vinden om die eerste keer mee te beleven.
niet om lullig te zijn tijn maar laat je eens adviseren met kleding, keer een goede kapper bezoeken voor iets anders en naar de tandarts om je gebit te bleken. zal ook goed zijn voor je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en alleen Red_Cat is vrijgezel.
Ja. Nu alleen nog iemand vinden om die eerste keer mee te beleven.
Positief bedacht!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef Thrar het volgende:
hmm jullie zijn in ieder geval wel lekker ontopic bezig
Maar dat is niet dit topic...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto's
Hier staan foto's van mij in.![]()
Fobo's kom ik nooit. Ik ga ervan dromenquote:
an doe je hwel?quote:
Opbouwende kritiek moet kunnenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn tijn maar laat je eens adviseren met kleding, keer een goede kapper bezoeken voor iets anders en naar de tandarts om je gebit te bleken. zal ook goed zijn voor je zelfvertrouwen.
Nachtmerries?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef JonKeL het volgende:
Fobo's kom ik nooit. Ik ga ervan dromen
Ik ben goed bezig de laatste tijd.quote:
Dankje voor de tips.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn tijn maar laat je eens adviseren met kleding, keer een goede kapper bezoeken voor iets anders en naar de tandarts om je gebit te bleken. zal ook goed zijn voor je zelfvertrouwen.
Nee.quote:
Dat is wel duidelijk dat je daar nooit komt..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Fobo's kom ik nooit. Ik ga ervan dromen
uh.. uhm..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
het idee alleen al
dan maar voor eeuwig maagd!![]()
samen met Maria in de hemel
Hoe dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig de laatste tijd.![]()
Samen met al die andere nerds.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
het idee alleen al
Ik ben al een heel ander persoon dan een paar maanden geleden. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn maar ik ben er wel hard mee bezig.quote:
nerds!? tssk! positief zelfbeeld aub!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen met al die andere nerds.Gezellig.
quote:
Maria heeft zich gewoon laten dekken door de melkboer hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
het idee alleen al
Maar op wat voor manier ben je bezig de dame te vinden om de eerste keer mee te doen?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al een heel ander persoon dan een paar maanden geleden. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn maar ik ben er wel hard mee bezig.
jah je weet maar nooitquote:
Ik denk wel dat ik nachtmerries heb vannacht, waarschijnlijk dezelfde als jijquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ojwa ik ga nu echt slapen hoor!!mensen was gezellig, jammergenoeg moet ik gaan
Psst je moet niet alles serieus nemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:06 schreef Thrar het volgende:
[..]
nerds!? tssk! positief zelfbeeld aub!
Een stap te gelijk. Laat ik eerst maar eens wat meer zelfvertrouwen enzo krijgen en dat komt die vriendin vanzelf wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier ben je bezig de dame te vinden om de eerste keer mee te doen?
Slaap lekker Cuemeisje!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Doeiquote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
kut...een concurentquote:Op maandag 23 februari 2009 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stap te gelijk. Laat ik eerst maar eens wat meer zelfvertrouwen enzo krijgen en dat komt die vriendin vanzelf wel.
Ben je ook op zoek naar iemand voor de eerste keer?quote:
Waarom een concurrent? Wie zegt dat wij dezelfde smaak hebben? Er zijn meer vissen. En je hebt maar een vriendin nodig.quote:
nee..voor de 67562ste keerquote:Op maandag 23 februari 2009 00:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ben je ook op zoek naar iemand voor de eerste keer?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Psst je moet niet alles serieus nemen.![]()
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom een concurrent? Wie zegt dat wij dezelfde smaak hebben? Er zijn meer vissen. En je hebt maar een vriendin nodig.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Psst je moet niet alles serieus nemen.![]()
Ik dacht al...quote:
Ik ben ook onzeker.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:12 schreef Thrar het volgende:
[..]
dief!
maar tijn, eventjes serieus en opbouwend bedoeld!
Ik vind je best nog wel onzeker overkomen (op het forum dan). Op alles wat gezegd wordt ga je al heel snel de verdediging in enzo en je reageert soms best vaag op sommige dingen.. alsof je aardig gevonden wilt worden.
No offense dus, maar gewoon het beeld dat ik bij je heb
we kunnen niet allemaal maagd zijn helaasquote:
Heb je dat bij gehouden dan?quote:
dat begrijp ik ook, maar het komt soms zo geforceerd over (tenzij je ook echt zo bent). Probeer gewoon jezelf te zijn (ook al weet je niet precies wie je echt bent!)quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook onzeker.![]()
Tsja ik ben nog aan het zoeken wie ik echt ben. Dat weet ik op dit moment nog niet eigenlijk.
Geeft niet je hebt verder gewoon gelijk.
Is dat een voordeel dan maagd zijn?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal maagd zijn helaas
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan wist ik nu niet hoe lekker sex kon zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een voordeel dan maagd zijn?
Zo ja welke dan?
Ik ben gewoon mijzelf. En waarom zou ik mij hier anders voor doen dan ik daadwerkelijk ben?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef Thrar het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook, maar het komt soms zo geforceerd over (tenzij je ook echt zo bent). Probeer gewoon jezelf te zijn (ook al weet je niet precies wie je echt bent!)
Ik ben het er wel met Thrar mee eens dat het, wat hij geforceerd noemt, er soms wat te dik bovenop ligt...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mijzelf. En waarom zou ik mij hier anders voor doen dan ik daadwerkelijk ben?
geen idee? zo komt het gewoon op mij overquote:Op maandag 23 februari 2009 00:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mijzelf. En waarom zou ik mij hier anders voor doen dan ik daadwerkelijk ben?
Tsja iets wat je niet hebt kan je inderdaad niet missen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan wist ik nu niet hoe lekker sex kon zijn
Ja opzich wel. Maar ik denk dat de stap om mee te gaan naar het singlesfeest van R&P nog groter was. Deze meet was vooral bij iemand thuis drinken en ouwehoeren. En dat is doe ik ook wel vaker tegenwoordig. Drinken en ouwehoeren met bij vrienden thuis.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:16 schreef Thrar het volgende:
desalniettemin vind ik het knap dat je naar de onzin meet bent gegaan. Ik denk dat het best een grote stap voor je was?
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onzin, we worden allemaal als maagd geboren.
Zodra ik ervan bijgekomen ben, zal ik je heel even laten spieken in mijn wereld van de dromenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk dat je daar nooit komt..Vertel je je droom morgen?
Dat snap ik. Ik ook veel moeite met dat soort dingen. Posten in dit soort topics is best wel ingewikkeld voor mij.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben het er wel met Thrar mee eens dat het, wat hij geforceerd noemt, er soms wat te dik bovenop ligt...
Oke.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:18 schreef Thrar het volgende:
[..]
geen idee? zo komt het gewoon op mij over
Ik boogschutter.quote:
Owja en wat nu als een aanstaande moeder nu met een neger, waarvan het vooroordeel klopt, ligt te rampetampen en haar baarmoeder + inhoud penetreerd doordat het vooroordeel bij hem kloptquote:Op maandag 23 februari 2009 00:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Onzin, we worden allemaal als maagd geboren.
Jeej! Mag ook via PM natuurlijk... Wordt het zo'n wilde droom dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zodra ik ervan bijgekomen ben, zal ik je heel even laten spieken in mijn wereld van de dromen
Slaap lekker cuequote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Owja en wat nu als een aanstaande moeder nu met een neger, waarvan het vooroordeel klopt, ligt te rampetampen en haar baarmoeder + inhoud penetreerd doordat het vooroordeel bij hem klopt
saaiquote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben wel als maagd geboren trouwens! En zo ga ik mijn graf ook in!
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik nachtmerries heb vannacht, waarschijnlijk dezelfde als jij
Wat?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Owja en wat nu als een aanstaande moeder nu met een neger, waarvan het vooroordeel klopt, ligt te rampetampen en haar baarmoeder + inhoud penetreerd doordat het vooroordeel bij hem klopt
PM conversatie met Cuequote:
Nee hoor, helemaal niet. Maagden zijn heel leuke mensen.quote:
Mag ik je de hand schuddenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben wel als maagd geboren trouwens! En zo ga ik mijn graf ook in!
Owja die functie is er ook nog. Ik zal de spinnenwebben er even afvegen morgenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeej! Mag ook via PM natuurlijk... Wordt het zo'n wilde droom dan?![]()
heul niet allemaalquote:Op maandag 23 februari 2009 00:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. Maagden zijn heel leuke mensen.
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Mag ik je de hand schudden![]()
[..]
Owja die functie is er ook nog. Ik zal de spinnenwebben er even afvegen morgen
Ik proef een kleine frustratie hier, vertelquote:
Ze zeggen toch dat negers de grootste lullen hebben. Als een neger zijn lange lul in een vrouw steekt die zwanger is en dan doorschiet de baarmoeder in en dan ook nog eens het kind in, dan komt dat kind niet als maagd op de wereld.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat?![]()
Ik snap er echt helemaal niks van.
Nu is het pasquote:
mwahquote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik proef een kleine frustratie hier, vertel
Je maakt me wel nieuwsgierig..quote:
Nu pas?quote:
goed hequote:
Heb je goed voor elkaar.. Maar ik ga een keer niet happen, ik laat het lekker gaan. Wil je het niet vertellen, dan maar nietquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je goed voor elkaar.. Maar ik ga een keer niet happen, ik laat het lekker gaan. Wil je het niet vertellen, dan maar niet
Jammer hè?quote:
quote:
Oké oké jij wint. Het is gewoon vanaf het begin af aan te smerig voor woordenquote:
Dat zou er nog eens bij moeten komen...quote:Op maandag 23 februari 2009 00:43 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké oké jij wint. Het is gewoon vanaf het begin af aan te smerig voor woorden![]()
![]()
![]()
Maarrrr ik dwing je niet om het te lezen
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
![]()
het was ook geen spannend verhaal hoor
Ja, ga je me danquote:Op maandag 23 februari 2009 00:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen...
Dan wel ja!quote:
Ik herinner me exact hetzelfde dilemma van vorige weekquote:Op maandag 23 februari 2009 00:45 schreef ArTiC het volgende:
single dilemma: nog een glas whisky inschenken of gaan slapen
van mij?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik herinner me exact hetzelfde dilemma van vorige week
Nee hoor..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
van mij?
hmmm nu kom ik vast over als een alcoholist
slaap lekkerquote:Op maandag 23 februari 2009 00:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga maffen! Slaap lekker, ik moet er over 6 uur weer uit
Je hebt gelijk! Enjoy!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
slaap lekker
ik heb nog maar een glas ingeschonken
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:02 schreef Thrar het volgende:
hmm inderdaad wel een mooie tijd om te gaan pitten
trust allemaal
quote:
Goedquote:
Red_Cat, RealZeus, Ugjerke, Lamon, Admiraal_Anaal, Tijnbrein, TimKuik, Nympho, Outsider.. En nog een paar geloof ikquote:
*Burrrrpppp * Mooie nummerquote:
Ik heb ze niet gehadquote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik nachtmerries heb vannacht, waarschijnlijk dezelfde als jij
Vertel!!quote:Op maandag 23 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Volgens mij ben ik vrijdag op een homo ontmoetingsplaats terecht gekomen
Maar je weet het eigenlijk nog steeds niet zeker?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:03 schreef rival het volgende:
Goedemorgen!
Volgens mij ben ik vrijdag op een homo ontmoetingsplaats terecht gekomen
Ik reed terug van een date en was net bij amsterdam toen ik hoorde dat mijn uitlaat herrie begon te maken... ook voelde ik een vreemd gebonk.. (best logisch als je uitlaatdemper tegen je achterwiel aanhangt)quote:
en dat op een maandag morgenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
Maar je weet het eigenlijk nog steeds niet zeker?
Goedemorgenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, ik heb me gruwelijk verslapen.. Goedemorgen
hoe heb je nu die uitlaat er weer stevig onder gekregen dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik reed terug van een date en was net bij amsterdam toen ik hoorde dat mijn uitlaat herrie begon te maken... ook voelde ik een vreemd gebonk.. (best logisch als je uitlaatdemper tegen je achterwiel aanhangt)
dus ik wilde even stoppen op een parkeerplekkie ofzo en was net bij afslag sloten. dus ik er daar af. zie tegenover een hotel een parkeerplaats waar al wat auto's staan en ik rij er naar toe...
de eerste auto die ik zie zit een man in die me heel uitvoerig aan het bekijken is.
Ach dat doen mensen wel vaker als je voorbij ze rijd op een parkeerplaats.
de 2e auto zitten 2 mannen in, kijken elkaar diep in de ogen...
Ik zocht er nog steeds niks achter, ik denk die komen net van misschien een feestje oid uit dat hotel...
de 3e auto weer 1 kerel, die zat me ook weer uitvoerig te bekijken...
bij auto 4, 2 zoenende mannen, uiteindelijk ging er bij Rival een lampje branden![]()
Die herrie en dat gebonk vond ik ineens niet zo erg meer, vol gas op weg naar een andere plek![]()
Ach, mijn uitlaat hangt er weer stevig onder
Hahaha, uit welk ei kom jij dat je niet weet dat daar het homo-bos isquote:Op maandag 23 februari 2009 09:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik reed terug van een date en was net bij amsterdam toen ik hoorde dat mijn uitlaat herrie begon te maken... ook voelde ik een vreemd gebonk.. (best logisch als je uitlaatdemper tegen je achterwiel aanhangt)
dus ik wilde even stoppen op een parkeerplekkie ofzo en was net bij afslag sloten. dus ik er daar af. zie tegenover een hotel een parkeerplaats waar al wat auto's staan en ik rij er naar toe...
de eerste auto die ik zie zit een man in die me heel uitvoerig aan het bekijken is.
Ach dat doen mensen wel vaker als je voorbij ze rijd op een parkeerplaats.
de 2e auto zitten 2 mannen in, kijken elkaar diep in de ogen...
Ik zocht er nog steeds niks achter, ik denk die komen net van misschien een feestje oid uit dat hotel...
de 3e auto weer 1 kerel, die zat me ook weer uitvoerig te bekijken...
bij auto 4, 2 zoenende mannen, uiteindelijk ging er bij Rival een lampje branden![]()
Die herrie en dat gebonk vond ik ineens niet zo erg meer, vol gas op weg naar een andere plek![]()
Ach, mijn uitlaat hangt er weer stevig onder
Haha, ik niet, jij ook niet?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Maar geen nachtmerries gehad dus
Hey heren kan 1 van jullie me even helpen met mijn uitlaat?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoe heb je nu die uitlaat er weer stevig onder gekregen dan?
je had toch best om hulp kunnen vragen
jakkesquote:Op maandag 23 februari 2009 09:23 schreef Cuegirllie het volgende:
Rival mooi verhaal, jammer dat je niet gestopt bent hoor
dat is algemeen bekent ofzo?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, uit welk ei kom jij dat je niet weet dat daar het homo-bos is
Hahaha, ja algemeen bekendquote:Op maandag 23 februari 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
dat is algemeen bekent ofzo?
IN AMSTERDAM? mijn mooie amsterdam?
hahahaha die mannen hadden vast staan springen om je te helpenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:25 schreef rival het volgende:
[..]
Hey heren kan 1 van jullie me even helpen met mijn uitlaat?![]()
![]()
Ik heb er een paar schoppen tegenaan gegeven zodat hij niet meer tegen mijn band aan zat.
naar huis gereden en lekker gaan slapen.
Zaterdagmorgen auto op de brug en aan het lassen gegaan. (mijn gezicht is nog steeds beetje verbrand, altijd een laskap gebruiken)
Was toch mooi geweest als je gewoon nietsvermoedend tussen die heren was geparkeerd en doodgemoedereerd diep voorovergebukt onder je auto was gaan kijken... zo met je bilspleet boven de broek uit.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:25 schreef rival het volgende:
Hey heren kan 1 van jullie me even helpen met mijn uitlaat?![]()
![]()
*kots*quote:Op maandag 23 februari 2009 09:26 schreef rival het volgende:
[..]
IN AMSTERDAM? mijn mooie amsterdam?
Nee ik ook nietquote:
quote:
quote:
Maar of ik dan nog kon zittenquote:Op maandag 23 februari 2009 09:27 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha die mannen hadden vast staan springen om je te helpen
DAN had je pas een mooi verhaal gehad
Kudelstaart toch? best Leuk dorpie, ben er weleens geweestquote:Op maandag 23 februari 2009 09:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ja algemeen bekend
Zelfs ik weet dat, uit dat kutdorp van mij![]()
ahjoh dat is maar eventjesquote:
Kan jij je niet verdedigen?quote:
Ik heb altijd al willen weten hoe snel ik nou daadwerkelijk rennen kanquote:Op maandag 23 februari 2009 09:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Was toch mooi geweest als je gewoon nietsvermoedend tussen die heren was geparkeerd en doodgemoedereerd diep voorovergebukt onder je auto was gaan kijken... zo met je bilspleet mooie hugo boss boxer boven de broek uit.
Jadie jadie ja. De mens is een sociaal wezen. Daarnaast is hij/zij evolutionair geprogrammeerd om op zoek te gaan naar een partner.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
maar weer eens een stelling, ik ben inspiratieloos dus heb er naar gegoogled en er blijkt een boek te bestaan....
De kracht van het alleen zijn.
Wat is voor ons het geluk? Onze cultuur is doordrenkt van het idee dat waarachtig geluk slechts met zijn tweeën beleefd kan worden, maar is single zijn wel zo erg als veel mensen denken?
De schrijver van dit tegendraadse boek verzet zich tegen de gangbare opvattingen hierover. Zijn stelling: single zijn prikkelt de verbeelding. Wie single is heeft daardoor juist de ruimte om werkelijk creatief te zijn.
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef rival het volgende:
[..]
Kudelstaart toch? best Leuk dorpie, ben er weleens geweest
je kan ook een sociaalwezen zijn als singlequote:Op maandag 23 februari 2009 09:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Jadie jadie ja. De mens is een sociaal wezen. Daarnaast is hij/zij evolutionair geprogrammeerd om op zoek te gaan naar een partner.
Like I said, de mens is evolutionair geprogrammeerd om naar een partner opzoek te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je kan ook een sociaalwezen zijn als single
enne hoe was je date?
Geluk kan je slechts met z'n tweeen beleven. Daarvoor hoef je niet perse een partner te hebben. Een goede vriendengroep zou dan toch ook voldoende kunnen zijn.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:36 schreef Duimelot het volgende:
maar weer eens een stelling, ik ben inspiratieloos dus heb er naar gegoogled en er blijkt een boek te bestaan....
De kracht van het alleen zijn.
Wat is voor ons het geluk? Onze cultuur is doordrenkt van het idee dat waarachtig geluk slechts met zijn tweeën beleefd kan worden, maar is single zijn wel zo erg als veel mensen denken?
De schrijver van dit tegendraadse boek verzet zich tegen de gangbare opvattingen hierover. Zijn stelling: single zijn prikkelt de verbeelding. Wie single is heeft daardoor juist de ruimte om werkelijk creatief te zijn.
quote:
Je hebt er ervaring mee?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahjoh dat is maar eventjes
en je bent een ervaring rijker!
trouwens is het vandaag niet maandag!?!?!?![]()
Tegen 1 man wel. 2 is ook weleens gelukt. bij 3 begin ik me toch wel heel erg zorgen te makenquote:
detailsquote:Op maandag 23 februari 2009 09:41 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn date was superWe hebben ons beide vermaakt
Dat staat er los van. Soms wordt een individu ook geconfronteerd met een bepaalde situatie (langdurig single zijn) en gedwongen om daarmee om te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Jadie jadie ja. De mens is een sociaal wezen. Daarnaast is hij/zij evolutionair geprogrammeerd om op zoek te gaan naar een partner.
dus de mate waarin je gelukkig bent hangt samen met hoe groot je sociale leven is??quote:Op maandag 23 februari 2009 09:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geluk kan je slechts met z'n tweeen beleven. Daarvoor hoef je niet perse een partner te hebben. Een goede vriendengroep zou dan toch ook voldoende kunnen zijn.
Volgens mij zijn ook de meeste happy singlesde mensen die een sociaal leven hebben, of tenminste een goede vriendenclubje waar ze veel/alles mee kunnen delen.
jaquote:Op maandag 23 februari 2009 09:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt er ervaring mee?
en Ja, het is vandaag maandag
ok en er is gezoend zeg jequote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
A gentleman doesnt kiss and tell. Het was gezellig en we gaan het nog een keer doen
dat heeft er zeker wel mee te maken imho...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:47 schreef Duimelot het volgende:
dus de mate waarin je gelukkig bent hangt samen met hoe groot je sociale leven is??
Ik heb niet gezegd dat er gezoend isquote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok en er is gezoend zeg je
al een nieuwe date gepland?
Dat heeft men vaker op maandagen he, dingen niet zo goed herinneren!quote:Op maandag 23 februari 2009 09:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja
hmmmm er staat me iets bij dat ik maandag wat moest doen/ vragen maar wat!?!?
Niet de grootte ervan. Zolang die maar voldoet aan je behoefte.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus de mate waarin je gelukkig bent hangt samen met hoe groot je sociale leven is??
a gentleman doesn't KISS and tellquote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat er gezoend isEn ik heb ook niet gezegd dat er nieuwe date gepland is, wel dat die er gaat komen
Leuke mensen ook vooralquote:
Maar je hebt wel gezegd dat je 'het' nog een keer gaat doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:49 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik heb niet gezegd dat er gezoend isEn ik heb ook niet gezegd dat er nieuwe date gepland is, wel dat die er gaat komen
Its an expression...quote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
a gentleman doesn't KISS and tell
en ik VROEG of er een nieuwe date al gepland was, maar nog niet dus.
Maar een groot sociaal leven betekent niet per definitie dat je gelukkig bent. Iedereen kan voor zichzelf bepalen of de grootte van zijn of haar sociale leven prima is.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet de grootte ervan. Zolang die maar voldoet aan je behoefte.
ik bedoel.. als ik naar mezelf kijk. Weinig vrienden weinig mensen om zaken op een bepaalde manier mee te delen. Daardoor mis je zaken die je dan wil 'oplossen' door een partner te krijgen. Natuurlijk niet de manier want dan blijf je natuurlijk iets missen. Maar je snapt m'n redenatie denk ik wel.
Zoals ik zei, het gaat niet om de grootte. Als je met 1 vriendin tevreden bent waarom zou je er dan 10 moeten hebben?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar een groot sociaal leven betekent niet per definitie dat je gelukkig bent. Iedereen kan voor zichzelf bepalen of de grootte van zijn of haar sociale leven prima is.
ik begrijp wat je bedoeld, weet alleen niet of ik het er mee eens ben.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet de grootte ervan. Zolang die maar voldoet aan je behoefte.
ik bedoel.. als ik naar mezelf kijk. Weinig vrienden weinig mensen om zaken op een bepaalde manier mee te delen. Daardoor mis je zaken die je dan wil 'oplossen' door een partner te krijgen. Natuurlijk niet de manier want dan blijf je natuurlijk iets missen. Maar je snapt m'n redenatie denk ik wel.
help me esquote:Op maandag 23 februari 2009 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
Dat heeft men vaker op maandagen he, dingen niet zo goed herinneren!
Daar ben ik het zeker mee eens. Je kunt geen geluk halen uit wat dan ook. Niet uit een relatie, niet uit een voorwerp, niet uit een sociaal leven. Geluk zit in jezelf, altijd.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik begrijp wat je bedoeld, weet alleen niet of ik het er mee eens ben.
geluk zal je in jezelf moeten vinden en niet in anderen
al zal het voor veel mensen wel fijner en makkelijker zijn als er wel sociale contacten zijn.
geluk halen uit een relatie geloof ik dan weer niet in.
als het goed zit kan het een mooie aanvulling zijn, maar om een relatie aan gelukkig zijn te koppelen gaat mij te ver.
(pure ervaring)
quote:
Dat werkt inderdaad niet (gelukkig aan partner koppelen) Je kan er hoogstens iets uithalen waardoor je gelukkiger wordt.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:55 schreef Duimelot het volgende:
al zal het voor veel mensen wel fijner en makkelijker zijn als er wel sociale contacten zijn.
als het goed zit kan het een mooie aanvulling zijn, maar om een relatie aan gelukkig zijn te koppelen gaat mij te ver.
(pure ervaring)
maar wat maakt dan dat sommige mensen gelukkig zijn (over t algemeen) en anderen grotendeels toch een gevoel hebben nooit gelukkig te zijn!?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens. Je kunt geen geluk halen uit wat dan ook. Niet uit een relatie, niet uit een voorwerp, niet uit een sociaal leven. Geluk zit in jezelf, altijd.
Denk dat dat te maken heeft met de eisen die men stelt, verwachtingen, hoe men in elkaar zit, etc etc.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Duimelot het volgende:
maar wat maakt dan dat sommige mensen gelukkig zijn (over t algemeen) en anderen grotendeels toch een gevoel hebben nooit gelukkig te zijn!?
Maar een leuk sociaal leven kan er toch degelijk voor zorgen dat je lekkerder in je vel zit.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens. Je kunt geen geluk halen uit wat dan ook. Niet uit een relatie, niet uit een voorwerp, niet uit een sociaal leven. Geluk zit in jezelf, altijd.
De "anderen" denken hun geluk uit anderen te halen, terwijl dat gewoon simpelweg niet kan. Zij hebben dat alleen nog niet door. Op het moment dat je dat doorhebt, dan heb je een mooi leven.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar wat maakt dan dat sommige mensen gelukkig zijn (over t algemeen) en anderen grotendeels toch een gevoel hebben nooit gelukkig te zijn!?
Ik ben niet creatiefquote:Op maandag 23 februari 2009 09:59 schreef Duimelot het volgende:
maa zijn singles dan ook creatiever?
en is het dan ook dat creatieve mensen vaker single zijn?
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(pure ervaring)
Klopt, maar dat is allemaal EGO, dan haal je dus je voldoening daaruit. Wat nou als dat weg valt? Dan ben je verloren? Nee, iedereen is gelukkig, maar de meeste mensen moeten nog doorkrijgen dat het in jezelf zit.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar een leuk sociaal leven kan er toch degelijk voor zorgen dat je lekkerder in je vel zit.
Vaker bevestiging dat je een leuk persoon bent bv (mensen willen dat je mee gaat e.d.)
Vaker iemand om dingen mee te bespreken (die je ander op het net doet)
je bent vaker op leuke feestjes, met groepen dingen doen...
name it...
allemaal toch dingen waar je je waarschijnlijk lekker van gaat voelen....
dus in die zin kan ik me wel vinden in wat ze zegt...
tuurlijk maar betekend t dus dat geluk samengaat met leuke dingen doen enzo?quote:Op maandag 23 februari 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar een leuk sociaal leven kan er toch degelijk voor zorgen dat je lekkerder in je vel zit.
Vaker bevestiging dat je een leuk persoon bent bv (mensen willen dat je mee gaat e.d.)
Vaker iemand om dingen mee te bespreken (die je ander op het net doet)
je bent vaker op leuke feestjes, met groepen dingen doen...
name it...
allemaal toch dingen waar je je waarschijnlijk lekker van gaat voelen....
dus in die zin kan ik me wel vinden in wat ze zegt...
quote:Op maandag 23 februari 2009 09:59 schreef Duimelot het volgende:
maa zijn singles dan ook creatiever?
en is het dan ook dat creatieve mensen vaker single zijn?
Heel veel mensen denken zo; als ik dit of dat heb, dan ben ik gelukkig. Als diegene bij mij is, dan ben ik gelukkig. Nee, helemaal niet. Als je in de basis niet gelukkig bent, zal je het met die dingen bereiken ook zeker niet worden.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar betekend t dus dat geluk samengaat met leuke dingen doen enzo?
ik ken mensen met een enorm sociaal leven die nooit verlegen zitten om een praatje, altijd mensen kunnen bellen om wat te gaan doen etc die diep ongelukkig zijn
je zou zeggen dat die dus eigenlijk heel gelukkig zouden moeten zijn?
wat cue zegt, het ligt aan de behoefte per persoon.
maar hoe weet je wat jouw eigen behoeften zijn?
neem een wat vollere vrouw die ongelukkig is met dr uiterlijk, ze valt af en al die tijd denkt ze dat als ze dat punt bereikt heeft dat ze dan gelukkig is.
Eenmaal rank en slank merkt ze dat ze nog ongelukkig is....
wat is dan geluk?
Het hangt er van af hoe je in het leven staat. Er is altijd wel iets in het leven wat niet goed zit of beter kan. En wat je ook doet, dat blijft altijd zo: "Als ik maar een relatie had, meer vrienden had, meer geld had, meer prestige had, gezonder was, dan zou ik gelukkig zijn." Je moet het accepteren en beseffen dat het leven met al zijn onvolkomenheden toch mooi is.quote:Op maandag 23 februari 2009 09:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan betekend dat dat niet het (enige) punt is waarop ze ongelukkig is. Of ze blijft natuurlijk gewoon altijd onzeker over haar lichaam.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tuurlijk maar betekend t dus dat geluk samengaat met leuke dingen doen enzo?
ik ken mensen met een enorm sociaal leven die nooit verlegen zitten om een praatje, altijd mensen kunnen bellen om wat te gaan doen etc die diep ongelukkig zijn
je zou zeggen dat die dus eigenlijk heel gelukkig zouden moeten zijn?
wat cue zegt, het ligt aan de behoefte per persoon.
maar hoe weet je wat jouw eigen behoeften zijn?
neem een wat vollere vrouw die ongelukkig is met dr uiterlijk, ze valt af en al die tijd denkt ze dat als ze dat punt bereikt heeft dat ze dan gelukkig is.
Eenmaal rank en slank merkt ze dat ze nog ongelukkig is....
wat is dan geluk?
dat bedoel ikquote:Op maandag 23 februari 2009 10:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heel veel mensen denken zo; als ik dit of dat heb, dan ben ik gelukkig. Als diegene bij mij is, dan ben ik gelukkig. Nee, helemaal niet. Als je in de basis niet gelukkig bent, zal je het met die dingen bereiken ook zeker niet worden.
Dat ligt dus aan de persoon.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
waarom is iemand ongelukkig?
Omdat die voor zijn/ haar gevoel niet het leven/ uiterlijk/ materialistische zaken heeft dat als maatschappelijk acceptabel wordt gezien?
Dat, gewoon accepteren hoe het is en niets forceren.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:07 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat bedoel ik
maar waarin zit dat geluk van binnen dan?
tevreden zijn met wat je hebt, tevreden/ gelukkig zijn met wie je bent?
of gewoonweg dat hele stukje 'gelukkig zijn' zien als iets dat echt overrated is?
waarom is iemand ongelukkig?
Omdat die voor zijn/ haar gevoel niet het leven/ uiterlijk/ materialistische zaken heeft dat als maatschappelijk acceptabel wordt gezien?
maar het leven wat JIJ zou willen leiden of dat verwacht wordt dat jij zou moeten leiden!?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt dus aan de persoon.
Ik ben nu ongelukkig(er) omdat ik vind dat ik niet het leven heb/leidt dat ik graag zou willen hebben.
ja ik weet dat ik dat soort dingen grotendeels in eigen hand heb en er awt aan moet doen, om die discussie vast buiten te sluiten
het komt er dus op neer dat je ws gelukkiger voelt als je tevreden bent met hoe je je eigen leven leidt zonder de meningen van anderen!?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat, gewoon accepteren hoe het is en niets forceren.
En ja, daarom is iemand ongelukkig. Ik merk het bijna wekelijks om me heen. Als ik weer een weekendje op de bank zit, dan krijg ik vaak de reactie: "Aaah, wat sneu" of "Wat vervelend" of "Je bent in de bloei van je leven, waarom ga je niet stappen?". Als iemand dat maar lang genoeg doet, dan kan ik me echt rot voelen daarover. Dus er wordt aangepraat dat er iets mis met je is als je niet gaat stappen, niet het hele weekend druk bent. Ik denk steeds vaker; lekker belangrijk. Het maakt mij niets uit, dus waarom zou ik iemand mij laten aanpraten dat ik dan minder ben dan anderen? Dacht het even niet.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het komt er dus op neer dat je ws gelukkiger voelt als je tevreden bent met hoe je je eigen leven leidt zonder de meningen van anderen!?
Dus het komt echt vanuit jezelf
volgende vraag, hoe bereik je dat
Zoals IK hem zou willen leiden. Ik laat me niet zo heel erg beinvloeden door buitenaf, tenminste .. niet meer.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
maar het leven wat JIJ zou willen leiden of dat verwacht wordt dat jij zou moeten leiden!?
en jij denkt dus ook dat als dit veranderd en je leven is ingevuld zoals jij het graag zou zien, dat je dan gelukkiger bent?
Is dat niet hetezelfde als een volle vrouw die slanker wil worden enzo?
En zoek je t geluk buiten jezelf?
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik merk het bijna wekelijks om me heen. Als ik weer een weekendje op de bank zit, dan krijg ik vaak de reactie: "Aaah, wat sneu" of "Wat vervelend" of "Je bent in de bloei van je leven, waarom ga je niet stappen?". Als iemand dat maar lang genoeg doet, dan kan ik me echt rot voelen daarover. Dus er wordt aangepraat dat er iets mis met je is als je niet gaat stappen, niet het hele weekend druk bent.
Ik ook steeds minder dusquote:Op maandag 23 februari 2009 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus echt niet druk om maken. wat men er van vind, of wat men zegt...
ik doe gewoon wat ik zelf wil, ik ga waar ik heen wil, ik blijf als ik blijven wil..
ik doe me niet anders voor voor iemand...
Als ik me er lekker bij voel, fuck wat een ander denkt
men neemt me hoe ik ben....
of niet, en daar kan ik me niet eens druk om maken.
ok maar ik bedoelde meer dat je het geluk dus wel nog buiten jezelf zoekt. Wel zoals jij het zou willen, maar jouw geluk hangt wel af van je omgeving?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals IK hem zou willen leiden. Ik laat me niet zo heel erg beinvloeden door buitenaf, tenminste .. niet meer.
Ik ben wel van mening dat ik dan wat gelukkiger zou zijn, de momenten dat ik wat meer invulling in mijn leven had, was ik dat ook. Had ik zin in de dagen en in m'n leven. Nu niet echt meer. Dus ik weet hoe het anders kan.
Of dat van blijvend effect is , dat weet ik natuurlijk niet. Denk dat dat een beetje ook in Goeroe's stuk staat. Je hebt momenten, je behoeftes veranderen.
En wat je zegt, als ik slanker zou zijn, zou ik wss wel zekerder zijn. Tenminste, ik zou mij minder druk hoeven te maken over 1 aspectje in m'n leven. Miss dat het weer een andere onzekerheid met zich meebrengt, maar dat zien we dan ooit wel. Het maakt je niet gelijk gelukkiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok duidelijk en nu de hamvraagquote:Op maandag 23 februari 2009 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan ik me dus echt niet druk om maken. wat men er van vind, of wat men zegt...
ik doe gewoon wat ik zelf wil, ik ga waar ik heen wil, ik blijf als ik blijven wil..
ik doe me niet anders voor voor iemand...
Als ik me er lekker bij voel, fuck wat een ander denkt
men neemt me hoe ik ben....
of niet, en daar kan ik me niet eens druk om maken.
Als mijn leven alleen uit mezelf en m'n werk bestaat ben ik niet gelukkig. Dan kan ik niet dag in dag uit maar gelukkig zijn met mezelf. Ik heb sociale contacten nodig merk ik, dusjah het hangt wel enigszins van een ander af.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:21 schreef Duimelot het volgende:
ok maar ik bedoelde meer dat je het geluk dus wel nog buiten jezelf zoekt. Wel zoals jij het zou willen, maar jouw geluk hangt wel af van je omgeving?
Ik begrijp het wel, dat je daarvan niet gelukkig wordt.. Maar in essentie ben je echt wel gelukkig zo.. Je kunt je geluk simpelweg niet van iemand laten afhangen, want wat nou als diegene weg gaat?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als mijn leven alleen uit mezelf en m'n werk bestaat ben ik niet gelukkig. Dan kan ik niet dag in dag uit maar gelukkig zijn met mezelf. Ik heb sociale contacten nodig merk ik, dusjah het hangt wel enigszins van een ander af.
en daar heb je plezier in zo te zienquote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef JonKeL het volgende:
MogguhIk ben net op mijn werk aangekomen
![]()
Dan kom je in de situatie waar ik nu zit. Dan moet je er maar het beste van maken. Maar ik denk niet dat ik nu echt gelukkig zou kunnen zijn... denk ik tenminste.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik begrijp het wel, dat je daarvan niet gelukkig wordt.. Maar in essentie ben je echt wel gelukkig zo.. Je kunt je geluk simpelweg niet van iemand laten afhangen, want wat nou als diegene weg gaat?
Ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:22 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok duidelijk en nu de hamvraag
ben je gelukkig?
2 - 2,5 uur later ongeveer dan dat ik mij voorgenomen had. Ja vind ik wel lolligquote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en daar heb je plezier in zo te zien
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:21 schreef Duimelot het volgende:volgende keer wat lichters jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je leven bestaat wel uit meer dan alleen je werk en jezelfquote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kom je in de situatie waar ik nu zit. Dan moet je er maar het beste van maken. Maar ik denk niet dat ik nu echt gelukkig zou kunnen zijn... denk ik tenminste.
ok dus tevreden zijn met jezelf en je eigen leven en lak hebben wat anderen er van vinden helpt !quote:Op maandag 23 februari 2009 10:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ja!
over het algemeen ben ik gelukkig.
zo druk op de weg dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
2 - 2,5 uur later ongeveer dan dat ik mij voorgenomen had. Ja vind ik wel lollig
Dat denk ik dus wel.. Ik heb echt geen rijk sociaal leven maar ik ben wel gelukkig. Ik heb het hele weekend op de bank gezeten en de enige mensen die ik zo'n beetje gezien heb en waar ik mee gelachen heb, was 1 vriendin voor een kwartiertje en voor de rest mijn ouders. Hell, ik heb zaterdag echt het meest suffe ever met mijn moeder gedaan. Anderen zouden me bestempelen als sneu, lekker belangrijk. Ik heb me prima vermaakt.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan kom je in de situatie waar ik nu zit. Dan moet je er maar het beste van maken. Maar ik denk niet dat ik nu echt gelukkig zou kunnen zijn... denk ik tenminste.
ik kom op fok voor ontspanning.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja sja ik wilde meer de creatieve kant op maar ik heb t niet alleen in de hand
Je gaat ook veel te laat je nest inquote:Op maandag 23 februari 2009 10:29 schreef JonKeL het volgende:
[..]
2 - 2,5 uur later ongeveer dan dat ik mij voorgenomen had. Ja vind ik wel lollig
echt discussieren kan ik t niet noemenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik kom op fok voor ontspanning.
dit heeft meer weg van een discussiegroep
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel.. Ik heb echt geen rijk sociaal leven maar ik ben wel gelukkig. Ik heb het hele weekend op de bank gezeten en de enige mensen die ik zo'n beetje gezien heb en waar ik mee gelachen heb, was 1 vriendin voor een kwartiertje en voor de rest mijn ouders. Hell, ik heb zaterdag echt het meest suffe ever met mijn moeder gedaan. Anderen zouden me bestempelen als sneu, lekker belangrijk. Ik heb me prima vermaakt.
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er was dikke file op de weg van mijn bed naar de douche
we liggen op de bank bij de psych allemaal!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
echt discussieren kan ik t niet noemen
meer iets van therapie
Correctie, ik ging er veel te laat uit. Oké je hebt wel een punt. Maar wipeout was te leuk. Moest die aflevering nog kijkenquote:Op maandag 23 februari 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je gaat ook veel te laat je nest in![]()
maar wie is dan de psych?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:35 schreef rival het volgende:
[..]
we liggen op de bank bij de psych allemaal!
groepsessie!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |