Zelfbeschermingquote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was niet de quote waar t om ging.
Maar toch gemeennnn
Zo laat is het toch nog niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr mijn bedoeling was om vroeg te gaan slapen
Vooruit.quote:
stalkers in je pm box?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr mijn bedoeling was om vroeg te gaan slapen
Gewoon iets van 7 uur, half 8. Maar sowieso mis ik wat slaap.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo laat is het toch nog niet?
Of moet je er morgen weer vroeg uit?
Mits leuke foto'squote:
Morgen werkenquote:
Wat Cuemeisje zegt..quote:
Gelukkig kan morgen uitslapen. En ik mis ook wat slaap. Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon iets van 7 uur, half 8. Maar sowieso mis ik wat slaap.
je hebt werkpaarden en luxe paardenquote:
Dus?quote:
quote:
quote:
Ach ik moet morgen pas om 4 uur 's middags te werken.quote:
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraaiquote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik moet morgen pas om 4 uur 's middags te werken.![]()
Komt van m'n ex vandaan.. die speelt snookerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef Thrar het volgende:
waar komt het cue gedeelte eigenlijk vandaan? Houd je van poolen of is dat een variatie op cute?
Lamzakquote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraai
Tja ach er moet ook brood op plank komen toch.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraai
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat deed je met d'r, dat ze zo keek? wáár was die andere hand, jongeman?
Ik ook!quote:
Ik minder, want ik moet m'n fobo nogsteeds updatenquote:
Misschien moet jij dan beginnen met foto's posten.quote:
En wat heeft dat met die quote te maken? Cue doelde op dat ik haar "Cuemeisje" noem, althans daar ga ik vanuitquote:Op zondag 22 februari 2009 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik minder, want ik moet m'n fobo nogsteeds updaten
Lekkere dooddoener (en uit het jaar kruik..)quote:Op zondag 22 februari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja ach er moet ook brood op plank komen toch.
wilde spelletjes gespeeld?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n elleboog doet pijn.. blijkbaar te veel over de bank geschuurd ofzo
Ik heb er nu een heel rare voorstelling bij...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n elleboog doet pijn.. blijkbaar te veel over de bank geschuurd ofzo
mijn wekker gaat morgen om 11 uur alquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die quote te maken? Cue doelde op dat ik haar "Cuemeisje" noem, althans daar ga ik vanuit
quote:
Ik hou heel wijzelijk m'n mond nu dichtquote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er nu een heel rare voorstelling bij...
Ja en?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener (en uit het jaar kruik..)
"Al"quote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn wekker gaat morgen om 11 uur al
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggenquote:
Dat is inderdaad vroeg.quote:
Misschien ben ik ook al 40 jaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggen
verstandigquote:Op zondag 22 februari 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik hou heel wijzelijk m'n mond nu dicht
Is dat zo? Wat is volgens jou de hippe versie dan? Er moet ook cocaine op de spiegel komen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggen
is kei vroeg jaquote:
Dat doe je maar in het weekend.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is kei vroeg ja![]()
normaal sta ik om half 6 's ochtends op...mag ik ook een keer uitslapen
Er is geen hippe (quote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is volgens jou de hippe versie dan? Er moet ook cocaine op de spiegel komen?
Shit. Misschien moet wij dat dan maar eens gaan verzinnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen hippe () of moderne versie daarvan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |