Zelfbeschermingquote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat was niet de quote waar t om ging.
Maar toch gemeennnn
Zo laat is het toch nog niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr mijn bedoeling was om vroeg te gaan slapen
Vooruit.quote:
stalkers in je pm box?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr mijn bedoeling was om vroeg te gaan slapen
Gewoon iets van 7 uur, half 8. Maar sowieso mis ik wat slaap.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo laat is het toch nog niet?
Of moet je er morgen weer vroeg uit?
Mits leuke foto'squote:
Morgen werkenquote:
Wat Cuemeisje zegt..quote:
Gelukkig kan morgen uitslapen. En ik mis ook wat slaap. Ik heb vannacht maar 3 uur geslapen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gewoon iets van 7 uur, half 8. Maar sowieso mis ik wat slaap.
je hebt werkpaarden en luxe paardenquote:
Dus?quote:
quote:
quote:
Ach ik moet morgen pas om 4 uur 's middags te werken.quote:
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraaiquote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik moet morgen pas om 4 uur 's middags te werken.![]()
Komt van m'n ex vandaan.. die speelt snookerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:32 schreef Thrar het volgende:
waar komt het cue gedeelte eigenlijk vandaan? Houd je van poolen of is dat een variatie op cute?
Lamzakquote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraai
Tja ach er moet ook brood op plank komen toch.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zal niet aan je denken als ik me dan nog een keer omdraai
Dat is voor jou een vraag en voor ons een weet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat deed je met d'r, dat ze zo keek? wáár was die andere hand, jongeman?
Ik ook!quote:
Ik minder, want ik moet m'n fobo nogsteeds updatenquote:
Misschien moet jij dan beginnen met foto's posten.quote:
En wat heeft dat met die quote te maken? Cue doelde op dat ik haar "Cuemeisje" noem, althans daar ga ik vanuitquote:Op zondag 22 februari 2009 23:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik minder, want ik moet m'n fobo nogsteeds updaten
Lekkere dooddoener (en uit het jaar kruik..)quote:Op zondag 22 februari 2009 23:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tja ach er moet ook brood op plank komen toch.
wilde spelletjes gespeeld?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n elleboog doet pijn.. blijkbaar te veel over de bank geschuurd ofzo
Ik heb er nu een heel rare voorstelling bij...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Cuegirllie het volgende:
M'n elleboog doet pijn.. blijkbaar te veel over de bank geschuurd ofzo
mijn wekker gaat morgen om 11 uur alquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En wat heeft dat met die quote te maken? Cue doelde op dat ik haar "Cuemeisje" noem, althans daar ga ik vanuit
quote:
Ik hou heel wijzelijk m'n mond nu dichtquote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb er nu een heel rare voorstelling bij...
Ja en?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lekkere dooddoener (en uit het jaar kruik..)
"Al"quote:Op zondag 22 februari 2009 23:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn wekker gaat morgen om 11 uur al
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggenquote:
Dat is inderdaad vroeg.quote:
Misschien ben ik ook al 40 jaar.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggen
verstandigquote:Op zondag 22 februari 2009 23:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Ik hou heel wijzelijk m'n mond nu dicht
Is dat zo? Wat is volgens jou de hippe versie dan? Er moet ook cocaine op de spiegel komen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is iets wat alleen minimaal 40-jarigen zeggen
is kei vroeg jaquote:
Dat doe je maar in het weekend.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is kei vroeg ja![]()
normaal sta ik om half 6 's ochtends op...mag ik ook een keer uitslapen
Er is geen hippe (quote:Op zondag 22 februari 2009 23:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is volgens jou de hippe versie dan? Er moet ook cocaine op de spiegel komen?
Shit. Misschien moet wij dat dan maar eens gaan verzinnen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er is geen hippe () of moderne versie daarvan.
ik heb morgen nog weekendquote:
Wij? Ik voel niet de behoefte iets te verzinnenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shit. Misschien moet wij dat dan maar eens gaan verzinnen.
Lekker.quote:
Pfff ik ook niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wij? Ik voel niet de behoefte iets te verzinnen
sorryquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef JonKeL het volgende:
Niemand heeft zin zeker, nog geen foto te bekennen.
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto'squote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef JonKeL het volgende:
Sommige mensen hebben wél een foboquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef JonKeL het volgende:
Ik denk dat JonKeL inderdaad op zoek is naar foto's van een man...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto's
Hier staan foto's van mij in.![]()
Is goed. Maar nu even niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
tijn.. je mag ook wel zelf iets bedenken ervoor hoor
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
En tijn is er klaar voor om geneukt te worden
die hoer moet ook ergens van betaald wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is goed. Maar nu even niet.
Morgen als ik inspiratie heb.
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
En tijn is er klaar voor om geneukt te worden
Er staat ook vrouwen op die foto'squote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat JonKeL inderdaad op zoek is naar foto's van een man...
Ik zou dit niet zeggen als je een vriendin bedoeltquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die hoer moet ook ergens van betaald worden
Een stuk beterquote:Op zondag 22 februari 2009 23:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
die hoer moet ook ergens van betaald worden
Heb je niet met een van die dames aangepapt dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Er staat ook vrouwen op die foto's
Goede tip.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet zeggen als je een vriendin bedoelt
ik wilde eigenlijk ontmaagdingshoer zeggen maar ik hield me inquote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zou dit niet zeggen als je een vriendin bedoeld
quote:
Nee, en alleen Red_Cat is vrijgezel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je niet met een van die dames aangepapt dan?
Ja? Ben je klaar voor je eerste keer?
Betaal jij?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk ontmaagdingshoer zeggen maar ik hield me in
oh..fuk, nu zeg ik het toch
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk ontmaagdingshoer zeggen maar ik hield me in
oh..fuk, nu zeg ik het toch
En, lukt dat een beetje?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en alleen Red_Cat is vrijgezel.
Ja. Nu alleen nog iemand vinden om die eerste keer mee te beleven.
niet om lullig te zijn tijn maar laat je eens adviseren met kleding, keer een goede kapper bezoeken voor iets anders en naar de tandarts om je gebit te bleken. zal ook goed zijn voor je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en alleen Red_Cat is vrijgezel.
Ja. Nu alleen nog iemand vinden om die eerste keer mee te beleven.
Positief bedacht!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef Thrar het volgende:
hmm jullie zijn in ieder geval wel lekker ontopic bezig
Maar dat is niet dit topic...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto's
Hier staan foto's van mij in.![]()
Fobo's kom ik nooit. Ik ga ervan dromenquote:
an doe je hwel?quote:
Opbouwende kritiek moet kunnenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn tijn maar laat je eens adviseren met kleding, keer een goede kapper bezoeken voor iets anders en naar de tandarts om je gebit te bleken. zal ook goed zijn voor je zelfvertrouwen.
Nachtmerries?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef JonKeL het volgende:
Fobo's kom ik nooit. Ik ga ervan dromen
Ik ben goed bezig de laatste tijd.quote:
Dankje voor de tips.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet om lullig te zijn tijn maar laat je eens adviseren met kleding, keer een goede kapper bezoeken voor iets anders en naar de tandarts om je gebit te bleken. zal ook goed zijn voor je zelfvertrouwen.
Nee.quote:
Dat is wel duidelijk dat je daar nooit komt..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Fobo's kom ik nooit. Ik ga ervan dromen
uh.. uhm..quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
het idee alleen al
dan maar voor eeuwig maagd!![]()
samen met Maria in de hemel
Hoe dan?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben goed bezig de laatste tijd.![]()
Samen met al die andere nerds.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
het idee alleen al
Ik ben al een heel ander persoon dan een paar maanden geleden. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn maar ik ben er wel hard mee bezig.quote:
nerds!? tssk! positief zelfbeeld aub!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samen met al die andere nerds.Gezellig.
quote:
Maria heeft zich gewoon laten dekken door de melkboer hoorquote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Thrar het volgende:
[..]
het idee alleen al
Maar op wat voor manier ben je bezig de dame te vinden om de eerste keer mee te doen?quote:Op maandag 23 februari 2009 00:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al een heel ander persoon dan een paar maanden geleden. Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn maar ik ben er wel hard mee bezig.
jah je weet maar nooitquote:
Ik denk wel dat ik nachtmerries heb vannacht, waarschijnlijk dezelfde als jijquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 00:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Ojwa ik ga nu echt slapen hoor!!mensen was gezellig, jammergenoeg moet ik gaan
Psst je moet niet alles serieus nemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:06 schreef Thrar het volgende:
[..]
nerds!? tssk! positief zelfbeeld aub!
Een stap te gelijk. Laat ik eerst maar eens wat meer zelfvertrouwen enzo krijgen en dat komt die vriendin vanzelf wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar op wat voor manier ben je bezig de dame te vinden om de eerste keer mee te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |