Frollo +1quote:
RoofingBurner +1quote:
tjah, deze is voor de echte cracks, zal zo een tip geven zodat de vraag googlebaar wordt.quote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:16 schreef RoofingBurner het volgende:
zal zo een tip geven zodat de vraag googlebaar wordt.
heel knap en daarom krijg jij een puntje. Iig een teken van écht intellectquote:
wtf?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heel knap en daarom krijg jij een puntje. Iig een teken van écht intellectHet gaat hier om de Axolotl ookwel 'Mexicaanse wandelvis' genoemd. PR +1
Ik gun PhysicsRules dat puntje uiteraard best, maar zijn antwoord was wel erg algemeen. De axolotl is niet eens een vis, maar een salamander.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:26 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
heel knap en daarom krijg jij een puntje. Iig een teken van écht intellectHet gaat hier om de Axolotl ookwel 'Mexicaanse wandelvis' genoemd. PR +1
eensquote:Op maandag 23 februari 2009 11:30 schreef Frollo het volgende:
Zelf zou ik 'een soort van loopvis' in elk geval niet goed gerekend hebben. Als we zo gaan beginnen kunnen we 'een soort van vogel' bij mijn vraag van net ook wel goed rekenen.
vriendelijk is andersquote:Op maandag 23 februari 2009 11:32 schreef starla het volgende:
[..]
oelewapper is nauwelijks een scheldwoord
Ja, laten we vanaf nu puntjes gaan uitdelen op basis van of je iemand mag of niet. Wie heeft er iets aan objectiviteit in een quiz toch?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:33 schreef RoofingBurner het volgende:
Normaal had ik uiteraard de boel gewijzigd omdat het antwoord van Starla beter is. Maar nou weet ik het niet of ik dat ga doen.
tel even tot tien, wil je.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, laten we vanaf nu puntjes gaan uitdelen op basis van of je iemand mag of niet. Wie heeft er iets aan objectiviteit in een quiz toch?
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja nu weet ik weer waarom ik met de AKQ was gestopt....
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:37 schreef starla het volgende:
10
Dat is knapquote:Op maandag 23 februari 2009 11:25 schreef starla het volgende:
we hadden tijdens natuurwetenschappen die lelijke beesten in een aquarium zitten
eentje miste een poot
Het zal wel aan je naam liggenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef Frollo het volgende:
Fröbel
Misschien niet als ze oud zijn ofzo? Ok, nu ben ik dus ook al een leugenaar?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Dat is knapDie beesten kunnen meestal blijkbaar hele ledematen regenereren, lees ik net.
RoofingBurner +1quote:
Zucht, ik dacht nog, zal ik er een disclaimer bijzetten dat ik het niet onaardig bedoel. Starla toch...quote:Op maandag 23 februari 2009 11:52 schreef starla het volgende:
[..]
Misschien niet als ze oud zijn ofzo? Ok, nu ben ik dus ook al een leugenaar?
echt, lekker jongens zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |