quote:
Ja, als we afgrijselijk bezig zijn, dan weet ik nog wel weer iets overtreffendsquote:Op maandag 23 februari 2009 14:31 schreef Neleos het volgende:
Paul McCartney en Stevie Wonder
quote:Sara (Julia Stiles) is getalenteerde balletdanseres die auditie doet voor de prestigieuze dansacademie Juilliard. Haar moeder komt om bij een auto-ongeluk als zij zich haast om bij de auditie aanwezig te zijn. Sara verhuist naar haar vader Roy (Terry Kinney) in Chicago en komt in het zwarte getto van de South Side. Op de middelbare school komt ze in contact met Chenille (Kerry Washington) en haar broer Derek (Sean Patrick Thomas) die haar introduceren in de hiphopscène. Sara's liefde voor de dans bloeit op en zij krijgt een relatie met Derek. Hij komt in conflict met zijn vriend Malakai (Fredro Starr) die hem terug in zijn criminele leven wil trekken, terwijl Derek nu juist daarmee wil stoppen om voor kinderarts te gaan studeren.
Homdeck + 1quote:Op maandag 23 februari 2009 15:12 schreef Homdeck het volgende:
save the last dance?
starla +1quote:
yupquote:Op maandag 23 februari 2009 15:57 schreef Homdeck het volgende:
Marx?
is ie zo grappig?quote:
Nee, ik vind zijn antwoord niet goed genoeg.quote:
Dat niet, maar Cyril is een anglicisme. Die malloten verbasteren Vergilius tot Vergil en zo.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:52 schreef PhysicsRules het volgende:
In het Nederlands? Is die vent ooit in Nederland geweest?
Jaaa!quote:Sint Cyrillus???
Dat wilde ik ook niet suggereren, het was een aanmoediging om door te gaan.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:53 schreef Frollo het volgende:
Nee, ik vind zijn antwoord niet goed genoeg.
Nou, da's dan gelukt.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:56 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook niet suggereren, het was een aanmoediging om door te gaan.
Geen idee en het interesseert me ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef PhysicsRules het volgende:
O G'd, weer een taalpurist. Weet je hoe vaak we deze discussie al gehad hebben in de afgelopen 1427 topics
De zon, de maan en de sterren?quote:Op maandag 23 februari 2009 17:00 schreef PhysicsRules het volgende:
Wat schiep G'd volgens de bijbel op de vierde dag? (Minimaal drie dingen noemen in één post)
Gewoon gezellig meedoen en niet over futiliteiten in spelling zeurenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Geen idee en het interesseert me ook niet.
Jep!quote:
Dat zijn ze.quote:
Tikkie terugquote:Op maandag 23 februari 2009 17:19 schreef Frollo het volgende:
Forint?
quote:
Ik ben een alfaquote:Op maandag 23 februari 2009 17:39 schreef qonmann het volgende:
het is wachten op een bioloog, denk ik..
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:30 schreef Terpentin07 het volgende:
Dan ga ik nu afwassen.
of hebben opgelet tijdens bio op de middelbare schoolquote:Op maandag 23 februari 2009 18:25 schreef qonmann het volgende:
acgt ..da's niet wat bedoeld wordt ..voor deze vraag moet je een (chemisch) bioloog zijn of er voor studeren of een zeer grote interesse hebben in
dat kan zijn ..ik wist niet dat dat onderwezen werdquote:Op maandag 23 februari 2009 18:33 schreef starla het volgende:
[..]
of hebben opgelet tijdens bio op de middelbare school
erg closequote:Op maandag 23 februari 2009 18:38 schreef qonmann het volgende:
t traveller ?
Transfer?quote:Op maandag 23 februari 2009 18:44 schreef starla het volgende:
[..]
erg close
eerste 3 letters zijn goed
jeuj, de andere was ribosomaal RNA, maar er zijn wel meer 'minder bekende' soorten.quote:
Hoi Majoquote:Op maandag 23 februari 2009 18:45 schreef MaJo het volgende:
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat
quote:
euhm....quote:Op maandag 23 februari 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
"Religion is the opium of the people"
Wien zijn quote?
in hetzelfde topic dezelfde vraag?quote:Op maandag 23 februari 2009 15:54 schreef starla het volgende:
Religion ist das Opium des Volkes
Wie zei dat?
Ow sorry, ik had het topic niet doorgelezenquote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef starla het volgende:
[..]
euhm....
[..]
in hetzelfde topic dezelfde vraag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |