Joh het is een hele gezellige jongen . En hij heeft natuurlijk een winnaars mentaliteit die we alleen terug zien bij Suarez.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:10 schreef kurk_droog het volgende:
Hij blijft echt een kop hebbengodverdomme zeg,
quote:
Ik hoop eerder dat hij indruk maakt bij Malaga en dat zij hem definitief overnemen.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:15 schreef sjimz het volgende:
Luque trouwens weer gespeeld en gescoord voor Malaga.
Zou hij ooit nog van toegevoegde waarde kunnen zijn bij Ajax?
Scheelt ons inderdaad weer geld. En als ze ervoor willen betalen dan is dit een tweede Charisteasquote:Op maandag 23 februari 2009 16:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik hoop eerder dat hij indruk maakt bij Malaga en dat zij hem definitief overnemen.
Mooi om te zien. De woorden van David Endt aan het eind van de docu geeft de Ajacied weer moed.quote:
quote:Trainer Marco van Basten van Ajax heeft donderdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen Fiorentina waarschijnlijk de beschikking over een nagenoeg fitte selectie.
De oefenmeester verwacht dat Jan Vertonghen, Gabri en Urby Emanuelson op tijd fit zijn voor de return tegen de Italiaanse club in de derde ronde van de UEFA Cup.
Dario Cvitanich en Eyong Enoh maken maandagavond in een oefenwedstrijd tegen Rijnsburgse Boys al hun rentree bij Jong Ajax.
Ismaïl Aissati debuteerde zondagmiddag na lang blessureed tijdens de thuiswedstrijd tegen Volendam (2-1) in de hoofdmacht van Ajax.
Daley Blind maakte zaterdag zijn rentree bij het hoogste jeugdelftal van de Amsterdamse club.
Siem de Jong, Mitchell Donald en Jan Arie van der Heijden zijn nog wel geblesseerd.
quote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Rumille het volgende:
Zeker goed nieuws. GabriAissati
Enoh
Cvitanich
Urby
Vertonghen
Stuk voor stuk goede spelers. Als je het zo bekijkt vind ik het niet eens heel gek dat we moeite hadden met Volendam.
Geintjequote:
Zou goede zaak zijn. Al zie ik Van Basten er wel voor aan om Anita er i.p.v. Gabri in te zetten, maar ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:44 schreef Dvm86 het volgende:
Steek
Wiel - Oleguer - Vertonghen - Vermaelen
Gabri - Lindgren
Urby
Kennedy - Suarez - Sulejmani
Zal wel zo gespeeld worden.
Net alsof Anita het slecht heeft gedaan de laatste weken...quote:Op maandag 23 februari 2009 17:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Zou goede zaak zijn. Al zie ik Van Basten er wel voor aan om Anita er i.p.v. Gabri in te zetten, maar ik mag hopen van niet.
Inderdaad. Ik ben helemaal niet kapot van Vertonghen als CV.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:54 schreef Jasza het volgende:
Doe mij Vermaelen maar net zoals in het uitduel in het centrum.
Hij heeft het aardig gedaan maar ik zie toch nog liever Gabri.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:56 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net alsof Anita het slecht heeft gedaan de laatste weken...
Vertonghen hoort ook gewoon op het middenveld dat is gewoon duidelijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 17:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben helemaal niet kapot van Vertonghen als CV.
Dario speelt vanavond wel met het 2e dus waarschijnlijk zal hij wel op de bank zitten!quote:Op maandag 23 februari 2009 17:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Gabri en Vertonghen op het middenveld =
Hopelijk is Dario wel fit voor zondag.
Dat kan Ajax niet, dus gewoon proberen te winnen.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:02 schreef Rumille het volgende:
Dario is donderdag denk ik niet nodig, alleen tegendoelpunt voorkomen
Fiorentina 0 - 1 Ajaxquote:Op maandag 23 februari 2009 18:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat kan Ajax niet, dus gewoon proberen te winnen.
Toen we voor de beker verloren van Volendam:quote:Op maandag 23 februari 2009 17:23 schreef Rumille het volgende:
Zeker goed nieuws. GabriAissati
Enoh
Cvitanich
Urby
Vertonghen
Stuk voor stuk goede spelers. Als je het zo bekijkt vind ik het niet eens heel gek dat we moeite hadden met Volendam.
Ja omdat Fiorentina matig speelde en drie 100% kansen naast schootquote:
Alleen Gabri en Vertonghen...quote:Op maandag 23 februari 2009 18:11 schreef Borga het volgende:
[..]
Toen we voor de beker verloren van Volendam:
Vermeer
Oleguer
Van der Wiel
Vermaelen '36
Vertonghen
Gabri
Lindgren
Kennedy
Sno
Suarez
Zeegelaar
David Endt is volgens mij echt een geweldige gast. Ben blij dat hij bij Ajax zit.quote:Op maandag 23 februari 2009 16:47 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mooi om te zien. De woorden van David Endt aan het eind van de docu geeft de Ajacied weer moed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |