Hij heeft wel Jong Ajax getraind hoor. Maar goed irrelevant omdat het AA Gent dus is.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:34 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij is hoofdjeugdopleidingen nu en dat was AA Gent.
No way .. leren afmaken en dan van genieten om vervolgens voor 30 miljoen te verkopenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:53 schreef Barca het volgende:
Zou wel wrang zijn als Utreg ons verslaat met ex-Ajacied Cedric van der Gun in een glansrol.
16 miloen en hij presteert niks. Wat een miskoop. Die Mickey mouse.
Oh ja, Luis ... 15 miljoen? Strik erom en weg er mee!
Ik weet alleen dat we Twente of Marseille treffen als we winnen. Jammer dat dat al zo vroeg in het toernooi is.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
IS eigenlijk al bekend of een eventueel volgende ronde in de UEFA Cup eerst een thuis- of uitwedstrijd oplevert?
Meer geld is natuurlijk van harte welkom maar ik heb echt het gevoel dat Luis het niet meer naar zijn zin heeft. Die is/wordt een rotte appel in de selectie.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
No way .. leren afmaken en dan van genieten om vervolgens voor 30 miljoen te verkopen
Ik wil voor de vorm gewoon met het vliegtuig eigenlijk. En in een hotel.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef kurk_droog het volgende:
twente zal wel combi worden + 10k ajacieden los in de stad?
Dat zal nog vastgesteld worden (volgens mij hoor):quote:Op maandag 23 februari 2009 20:02 schreef kevin6188 het volgende:
Is eigenlijk al bekend of een eventueel volgende ronde in de UEFA Cup eerst een thuis- of uitwedstrijd oplevert?
http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=64/newsid=551134.htmlquote:20.03.2009
13.00CET Nyon UEFA Cup
Quarter-finals, semi-finals and final
quote:9. ACF Fiorentina (ITA) v AFC Ajax (NED)
quote:15. Olympique de Marseille (FRA) v FC Twente (NED)
http://www.uefa.com/compe(...)t/newsid=792102.htmlquote:Winners of Match 15 v Winners of Match 9
bronquote:The winners of this tie will meet ACF Fiorentina or AFC Ajax in the Round of 16 on 12 and 18/19 March, playing the first leg at home.
Aissati is geen type kluivert. Aissati heeft kwaliteiten die Kluivert niet had en omgekeerd.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:04 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat we Twente of Marseille treffen als we winnen. Jammer dat dat al zo vroeg in het toernooi is.
[..]
Meer geld is natuurlijk van harte welkom maar ik heb echt het gevoel dat Luis het niet meer naar zijn zin heeft. Die is/wordt een rotte appel in de selectie.
Als je er 15 miljoen voor kan vangen, kan je shoppen naar een topper voor de 10 positie. En dan een van het postuur zoals Kluivert in zijn hoogtij dagen. Niet zo'n dwergje als Aissati!
Ik ga nergens vanuit. Maar liever eventueel goedkoop naar Marseille dan duur.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:13 schreef PaRaR het volgende:
Um ... Ik hoop niet dat iedereen er al vanuit gaat dat Ajax doorgaat naar de kwartfinales. Ik denk dat het Donderdag erg spannend gaat worden en ik verheug me er wel op. Zelfde voor Twente.
Ik heb het niet over de voetbalkwaliteiten maar over het fysiek. Kluifje kon ook op de 10 goed uit de voeten.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:09 schreef Chadi het volgende:
[..]
Aissati is geen type kluivert. Aissati heeft kwaliteiten die Kluivert niet had en omgekeerd.
tsjaquote:Op maandag 23 februari 2009 20:15 schreef F1Bas het volgende:
Kan ik donderdag toch nog naar de wedstrijd en hebben ze alleen nog maar dure kaartje
Ja combi voor 1200 man, kut dus.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef kurk_droog het volgende:
twente zal wel combi worden + 10k ajacieden los in de stad?
Zon speler zoekt iedere club bijgoochemquote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de voetbalkwaliteiten maar over het fysiek. Kluifje kon ook op de 10 goed uit de voeten.
We hebben een speler nodig van ongeveer 1.85 - 1.90 meter, 85 - 90 kg, atletisch, twee benig en kopsterk, goede pass, veel scorend vermogen, moet kunnen meeverdedigen, schoffelen en schoppen, incaaseren én uitdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |