quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja ik heb nou die pic gezien in de Gelderlander en ik heb net nog even je Hyves gecheckt, dus dat komt helemaal goed.
Nouja, ik mis eigenlijk nog een foto in zwemkleding en een naaktfoto (en nee, geen babyfoto'squote:Op zondag 22 februari 2009 21:42 schreef Californium het volgende:
Goede TT
[..]
ik ben goedgekeurd dus
das niks voor carnaval dup, snap je zelf ook welquote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef Dupje het volgende:
Ik dacht de lalalalala lalalalala van The Offspring
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, ik mis eigenlijk nog een foto in zwemkleding en een naaktfoto (en nee, geen babyfoto's)
![]()
Maandag moet je naar Den Bosch.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das niks voor carnaval dup, snap je zelf ook wel
btw waarom is eindhoven niet leuk morgen? smiddags wilden we gaan btw
Tuurlijk niet. Beetje de stemming vasthouden hèquote:Op zondag 22 februari 2009 21:44 schreef IrishBastard het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat 'ie gewoon verveeld was
hij staat midden op een grasveldje te geloven dat zijn voetbalclub ingemaakt wordt, maar ik snap het niet want hij kijkt gewoon nergens naar.... maar hij ziet wel al die dingenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, zou dat nou werken? Ik geloof die dingen dus nooit
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nouja, ik mis eigenlijk nog een foto in zwemkleding en een naaktfoto (en nee, geen babyfoto's)
![]()
Dat dus.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik wil het zelf wel een keer meemaken, anders geloof ik het niet
A. Jij post het hier, dus vraag ik hier om uitleg.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
er werd niet om een reactie gevraagden als t je echt dwars zit kom maar op msn ipv t topicdan leg ik t je met alle liefde nog eens uit
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dan verklaar die kutopmerking van je maar eens die nergens op slaat
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Vooral swarmi's idiote argument wss, waar die nu niks meer over durft te zeggen
en dan there is a fight in the family after a death, is it because of money? no shit sherlock, waarom krijg je anders ruzie na een overlijden... de kleur doodskistquote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef swarmahoer het volgende:
is it someone with a B? a C? a D? en zo gaan ze t hele alfabet af, ja zal er wel iemand tussen zitten
Een privéshow is geen probleem hoor. Ik schuif de tafel aan de kant, ga op de bank zitten, mag jij performenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:45 schreef Californium het volgende:
[..]
ik doe alleen aan prive shoots / shows....
maar als jij ook goedgekeurd wordt he
is die paaldanspaal al gemonteerd in de huiskamerquote:Op zondag 22 februari 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een privéshow is geen probleem hoor. Ik schuif de tafel aan de kant, ga op de bank zitten, mag jij performen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een privéshow is geen probleem hoor. Ik schuif de tafel aan de kant, ga op de bank zitten, mag jij performen.
Paaldansen is overrated. Daar vind ik dus echt weinig aan.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is die paaldanspaal al gemonteerd in de huiskamer?
Ergens in juli zei je hè? Even noteren in de agendaquote:
Buiten dat ik heel carnaval niet leuk vind, vind ik Eindhovens carnaval helemaal suf, ze verkleden zich niet echt enzo, en naja ik heb t nooit leuk gevonden.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das niks voor carnaval dup, snap je zelf ook wel
btw waarom is eindhoven niet leuk morgen? smiddags wilden we gaan btw
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ergens in juli zei je hè? Even noteren in de agenda.
Owh in dat geval. Hoe eerder ik een goed gefundeerd oordeel kan vellen, hoe beter natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
whehehe.... Ik ben over een paar weken nog wel even in de lage landen daar te vinden voor 1 of 2 weekjes hoor
maar juli is prima![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Owh in dat geval. Hoe eerder ik een goed gefundeerd oordeel kan vellen, hoe beter natuurlijk.
Je zit op zich ook vrij hard te fokken?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Californium het volgende:
grrrrrr.... ik krijg dat verslag echt noooit aftis al bijna 9 uur...
10 uur is echt het laatste dat ik naar huis ga
morgenvroeg om 8 uur hier weer zijnquote:Op zondag 22 februari 2009 21:56 schreef Mikkie het volgende:
Fuck zeg, zit je nog op je werk nu?Ik ga me haast schuldig voelen dat ik de hele dag op de bank films heb liggen kijken
![]()
. Morgenochtend maar weer aan het werk
.
heb je een eigen sleutel of zitten er meerdere mensen op dit tijdstip te werkenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef Californium het volgende:
grrrrrr.... ik krijg dat verslag echt noooit aftis al bijna 9 uur...
10 uur is echt het laatste dat ik naar huis ga
ik heb de hele middag best hard gewerkt en mijn concentratie is een beetje weg... Ik probeer artikelen te lezen en te fokken tegelijk....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:56 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Je zit op zich ook vrij hard te fokken?
met een pasje kan je het gebouw inquote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je een eigen sleutel of zitten er meerdere mensen op dit tijdstip te werken
Anders ga je hier even alleen maar posten omdat je gewonnen hebtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow IB, die weddenschap gister he, die ik gewonnen heb.. Zal zo eens gaan bedenken waar we om gewed hebben
Godverju zeg, geen half werk daar. Mijn wekker gaat om negen uur om dan nog een paar uur te studeren en daarna te gaan werken (om vervolgens tegen elf uur thuis te zijn), en dat vind ik al genoegquote:Op zondag 22 februari 2009 21:57 schreef Californium het volgende:
[..]
morgenvroeg om 8 uur hier weer zijn
Ja opzich had ik het ook wel via msn kunnen doen jah.. Maar hee, das lang niet zo leukquote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Anders ga je hier even alleen maar posten omdat je gewonnen hebt
wat was de weddenschap....quote:Op zondag 22 februari 2009 21:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow IB, die weddenschap gister he, die ik gewonnen heb.. Zal zo eens gaan bedenken waar we om gewed hebben
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Godverju zeg, geen half werk daar. Mijn wekker gaat om negen uur om dan nog een paar uur te studeren en daarna te gaan werken (om vervolgens tegen elf uur thuis te zijn), en dat vind ik al genoeg.
kan geen naam vinden....quote:Op zondag 22 februari 2009 22:02 schreef LastRequest het volgende:
Wie is er goed in nieuws uitzoeken (swarma, Mikkie?)?
Ik lees dat er een meisje van 23 in Wageningen verongelukt is vannacht, maar ik kan niet vinden wie.
en de dagen voor de deadline is t altijd het drukstquote:Op zondag 22 februari 2009 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is ook echt de eerste en laatste keer voor zo laat hoor... zaterdag moet ik het verslag inleveren
maar begeleiders enzo moeten het nog overkijken enzo
En voor begintijd... Je mag beginnen wanneer je wil... maar heb om 10 uur vergadering en wil graag daarvoor nog wat dingen doen....![]()
God wat zou ik soms weer graag terug gaan naar studeren zeg
Hij verwachte gister allemaal slechte grappen over het ongeluk van mijn familie (omdat hij eik die dag de meeste zou ontmoeten)quote:
en wat waren de grappen... auto gerelateerd of ?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat de schoonfamilie heel de avond slechte grappen zou maken
preciesquote:Op zondag 22 februari 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en de dagen voor de deadline is t altijd het drukst
Het ongeluk is makkelijk te vinden, maar nergens is een naam te vinden.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:02 schreef LastRequest het volgende:
Wie is er goed in nieuws uitzoeken (swarma, Mikkie?)?
Ik lees dat er een meisje van 23 in Wageningen verongelukt is vannacht, maar ik kan niet vinden wie.
Mja, ongeluk gerelateerd jaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en wat waren de grappen... auto gerelateerd of ?
quote:
Hmm I know.. best kut, ik wil het weten. Grote kans dat het iemand is die ik kenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ongeluk is makkelijk te vinden, maar nergens is een naam te vinden.
heb je ze onthoudenquote:
miss via hyves van bekende mensen ?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
[..]
Hmm I know.. best kut, ik wil het weten. Grote kans dat het iemand is die ik ken![]()
Maargoed, daar kom ik dan vanzelf wel achter.
Ik lag echt dubbelquote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
dat hypnose programma, 1 iemand denkt dat hij kickboxtrainer is en ''traint'' een professionele kickboxer
Owhja, daarvan is dat reclamefragment dat 'ie iemand omver blaastquote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
dat hypnose programma, 1 iemand denkt dat hij kickboxtrainer is en ''traint'' een professionele kickboxer
Zover ik weet wel, en in Lent is maar 1 supermarktquote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand enig idee of morgen de supermarkten gewoon open zijn?
Voornamelijk die in Lent
Failquote:Op zondag 22 februari 2009 22:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben weer terug bij af, ik f5te msn
Dat heb ik vorig jaar gezien, best geniaalquote:Op zondag 22 februari 2009 22:30 schreef Mikkie het volgende:
Prachtig... van de week de tip gekregen om 'baby te huur' te kijken. Nu krijgen ze allemaal pubers in huis.
dat hotel ligt 100 meter vanaf het station en dus ook de bushaltequote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef Espabilado het volgende:
Ik moet dinsdag bij een bepaalde bushalte zijn.
"Nijmegen: tegenover ingang Hotel Mercure"
"in front of main station, at Restaurant Hotel Mercure"
Nu heb ik de laatste keren dat ik voorbij Mercure ging met de bus 3x links en rechts gekeken maar ik zie geen bushalteKan iemand me verzekeren dat die er wel is?
![]()
Gaat om vervoer met Taxi Hottgenroth, transfer naar Weeze... misschien is iemand er bekend mee toevallig?
Maar dat ligt toch niet voor het Mercure?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:56 schreef motorbloempje het volgende:
het station heeft een huge ass bushalte
ja, het is wel 200 meter kruipenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dat ligt toch niet voor het Mercure?.
Prachtig hè... dat lied kun je de rest van je leven onthouden.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:30 schreef HostiMeister het volgende:
Vandaag tijdens de optocht (wat een kneuzen kermis trouwens)het nummer uit de TT nog gehoord, wat een briljante teksten zeg
ep 16 van two and a half men is nog steeds niet uit, terwijl die al n week geleden uitgezonden wasquote:Op maandag 23 februari 2009 00:56 schreef Mikkie het volgende:
Wel matig trouwens: ik dacht nog even een aflevering CSI te kijken voor het slapen gaan, tref ik weer het 'geluk' dat het een dubbele aflevering is... dat scheelt dus weer 45 min slaap want no way dat ik dan nu halverwege ga slapen.
niks gemistquote:
je bent daar dan ook al sinds donderdag mee aan het klooienquote:Op maandag 23 februari 2009 10:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen
Ik had een bult op mijn lipWat nu inmiddels een korstje is geworden, bult is gelukkig weggetrokken, nu heb ik net alleen dat korstje erafgehaald, want ja dat ziet er niet uit natuurlijk.. En nu bloed mijn lip als een rund
Dus nu zit ik met een stuk wc papier op mijn lip
You rang?quote:Op maandag 23 februari 2009 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is Hosti?
[ Radio Veronica ] Top 880 van jaren 80
Goed zo Cali!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
wel goede muziek trouwens
![]()
ben bezig met het schrijven van de conclusieik ben zo trots dat ik gister dat laatste hoofdstuk gewoon netjes heb afgemaakt
![]()
Voelt alsof een hele last van me is afgevallen
En hoe ben jij er weer aan? Zo op je stage enzo? Weer beetje beter?quote:
Uhuh, helaas pindakaasquote:Op maandag 23 februari 2009 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
het spijt me voor je sandermaar hey, je hebt t geprobeerd
Vet goed bezig dusquote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef Californium het volgende:
wel goede muziek trouwens
![]()
ben bezig met het schrijven van de conclusieik ben zo trots dat ik gister dat laatste hoofdstuk gewoon netjes heb afgemaakt
![]()
Voelt alsof een hele last van me is afgevallen
Tondeuse kopen en gebruiken, ben je van al het gezeik af.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm zit te twijfelen of ik mijn pony weer schuin laat afknippen (dus weer korter nu) of dat ik hem bij laat groeienTot ik dat weer zat ben en hem weer schuin afknip
Niks beter dan goede werkmuziek aan hebben staan danquote:Op maandag 23 februari 2009 10:55 schreef Dupje het volgende:
Verven lalalalala verven lalalalalala verven lalalalalala
Nee maar ik denk wel eindelijk door te hebben wat het is, voorhoofdsholteontsteking. Of iig een van de bijholten. Denk dat ik vanmiddag ook naar huis ga.. maar dr is niets aan te doen behalve zoutoplossingen en rustig aan doen, komt goedquote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En hoe ben jij er weer aan? Zo op je stage enzo? Weer beetje beter?
Ik heb geen problemenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee maar ik denk wel eindelijk door te hebben wat het is, voorhoofdsholteontsteking. Of iig een van de bijholten. Denk dat ik vanmiddag ook naar huis ga.. maar dr is niets aan te doen behalve zoutoplossingen en rustig aan doen, komt goed
Ben wel blij dat het nu ff doorgezet heeft, dan duurt het nog maar een weekje max
En nu wil ik serieus geinteresseerd vragen hoe het met jouw *insert probleem* is maar ik kan niks bedenken
Hmmm... wel lastig dan dat 'rustig aan doen' niet altijd in jouw woordenboek voorkomtquote:Op maandag 23 februari 2009 11:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee maar ik denk wel eindelijk door te hebben wat het is, voorhoofdsholteontsteking. Of iig een van de bijholten. Denk dat ik vanmiddag ook naar huis ga.. maar dr is niets aan te doen behalve zoutoplossingen en rustig aan doen, komt goed
Ben wel blij dat het nu ff doorgezet heeft, dan duurt het nog maar een weekje max
En nu wil ik serieus geinteresseerd vragen hoe het met jouw *insert probleem* is maar ik kan niks bedenken
Haha maar het was ook niet uit verplichting hoor, ik was serieus benieuwd. Alleen ik ging er wel van uit dat je hoofdpijn na je dronkemansavond in Venlo(?) inmiddels voorbij isquote:Op maandag 23 februari 2009 11:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen
Maar er stond me iets bij van dat jij je niet 100% voelde.. meer niet hoor, een wederzijdse interesse poging is niet nodig, het was geheel vrijblijvend
Haha I know.. ook al blijf ik thuis, ik heb echt de rust niet in m'n kont om dan niks te doen.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... wel lastig dan dat 'rustig aan doen' niet altijd in jouw woordenboek voorkomt.
Hahaha, ja die is gelukkig al een tijdje wegquote:Op maandag 23 februari 2009 11:10 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha maar het was ook niet uit verplichting hoor, ik was serieus benieuwd. Alleen ik ging er wel van uit dat je hoofdpijn na je dronkemansavond in Venlo(?) inmiddels voorbij is
quote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moeten we LR gewoon aan bed vastketenen ofzo
Oeh nou maak je het wel erg interessantquote:Op maandag 23 februari 2009 11:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien moeten we LR gewoon aan bed vastketenen ofzo
Nu aan het downloadenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:48 schreef Sander het volgende:
Ik ga lekker Yes Man kijken terwijl ik mijn CD collectie opruim
Goede zaak, mooi op tijd ookquote:Op maandag 23 februari 2009 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben richting kroegentocht, begint op 't koningsplein geloof ik.
tuurlijk moet je dat doenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme, als ik Piet zo hoor en nog wat mensen spreek, wil ik ook gaan carnavallen! Misschien toch maar eens kijken of ik morgen nog mee kan naar Cuijck...
Dat wilde ik vragen ja! Hoe is het met jouw mondwond?quote:Op maandag 23 februari 2009 12:47 schreef swarmahoer het volgende:
en yas, vervelend he zon bult op je lip, kan je nagaan als er een snee inzit die gehecht is en de hele tijd bloed
om dezelfde reden dat het zo erg bloed bij yas is het bij mij zo snel genezen, er zitten erg veel bloed(haar)vaten in je mond namelijkquote:
quote:Op maandag 23 februari 2009 12:21 schreef Mikkie het volgende:
Haggis is zo fucking lekker hè. Alsof je een kruising tussen een kroket en een frikandel eet.
kroegentocht, heel nijmegen en omstreken loopt daar naar uitquote:Op maandag 23 februari 2009 13:08 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi toch
Trouwens, wat is er zo speciaal aan Cuijck met carnaval? Hoor veel mensen over Cuijck
altijd leuk, ''ah doe ik wel ff snel''quote:Op maandag 23 februari 2009 13:37 schreef Californium het volgende:
zo.... ef snel een 'paar' e-mailtjes verzenden
schatje mag ik je foooootoooooooooooooooquote:Op maandag 23 februari 2009 12:41 schreef Mikkie het volgende:
Goffedomme, als ik Piet zo hoor en nog wat mensen spreek, wil ik ook gaan carnavallen! Misschien toch maar eens kijken of ik morgen nog mee kan naar Cuijck...
je hebt een identiteitscrisisquote:Op maandag 23 februari 2009 20:29 schreef IrishBastard het volgende:
serieus met die bril van IB op zie ik echt geen fuck
Is het een vrouw?quote:Op maandag 23 februari 2009 19:15 schreef Sander het volgende:
Ahhh beterschap!
Ik moet morgen het toetje regelen van een etentje dat ik heb met wat collega's. Heb het recept al liggen, en de ingrediënten ook. Zo eens ff oefenen met het maken ervan. Eén van m'n collega's komt zo dan ook proeven
Waarom moest ik nou werkenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
schatje mag ik je foooootooooooooooooooo
het was leuk
ik zat nog te denken om er een opmerking over te maken iddquote:Op maandag 23 februari 2009 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Captain Obvious was het eigenlijk.
De grapjes van Fokke en Sukke jatten is nooit grappigquote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef swarmahoer het volgende:
een ontslaggolf bij volkswagen is nooit grappig
neequote:Op maandag 23 februari 2009 23:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De grapjes van Fokke en Sukke jatten is nooit grappig.
Samen studerenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had vandaag wilde studieplannen maar IB is hier dus ben benieuwd wat er van terecht komt
Biologie ofzo.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Moet ie wel boeken bijhebben he
Geinig dat je daar nog contact mee hebt. Ik spreek echt nagenoeg niemand meer van de basisschoolquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:04 schreef Dupje het volgende:
Ik ga naar de stad met een basisschool vriendinnetje!
Cali ook hè? Deden jullie ook aan samen studeren?quote:
Nee nooit volgens mij, we hebben wel geneukt, telt dat ook?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Cali ook hè? Deden jullie ook aan samen studeren?.
Ah. Biologie in de praktijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee nooit volgens mij, we hebben wel geneukt, telt dat ook?
ik denk dat alleen het wilde gedeelte overblijft, het studeren zal er niet in zittenquote:
Het kan aangetoond worden dat dikke mensen niet per definitie een slechte levensstijl hebben, belangrijk voor de beeldvorming maar ook verzekeringstechnisch zullen er een paar lichtjes gaan branden. Het is trouwens FOK!, voor analyses moet je bij bij de NRC zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2009 11:58 schreef swarmahoer het volgende:
Niets eten en toch dikker worden
leuke mededeling maar wat kan er nu dus bereikt wordenpost het dan gewoon niet als je maar de helft verteld
het staat dan ook in negatieve contextquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
schoolvoorbeeld, wat een lolbroek
Mocht ik er nog een maken (maat komt langs) dan maak ik wel een foto'tjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef Mikkie het volgende:
Damn Hosti, het klinkt heerlijk maar als je in caloriën telt moet je de rest van de week balansdagen inplannen.
quote:
Ja, alleen geen idee wanneer, maar wel logisch dat het dze week is jaquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, alleen geen idee wanneer, maar wel logisch dat het dze week is ja![]()
Doe een beetje rustig aan als je zo verkouden bent, geloof me, dat is het slimste wat je kunt doenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef Sander het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn halve boekenverzameling in de berging gooien. Bij al m'n CD's.
n wat?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe een beetje rustig aan als je zo verkouden bent, geloof me, dat is het slimste wat je kunt doen
Ik heb een poken
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Doe een beetje rustig aan als je zo verkouden bent, geloof me, dat is het slimste wat je kunt doen
Ik heb een poken
Ik ben al vanaf een uur of 11 bezig. Ik neem alle tijd van de wereldquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik heb een poken
Doe het wel in dozen dan hè, anders krijg je een spontane allergie voor huisstofmijt de volgende keer dat je in de berging komtquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:43 schreef Sander het volgende:
Ik ga zo maar eens mijn halve boekenverzameling in de berging gooien. Bij al m'n CD's.
Ja alleen ik heb deze:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
???????????????????????????????????
Uhuh. Moet nu wel een extra doos gaan halen. Eén chipsdoos van de AH redt het nietquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe het wel in dozen dan hè, anders krijg je een spontane allergie voor huisstofmijt de volgende keer dat je in de berging komt.
dit zijn van die dingen waar je eigelijk zelf op had moeten komen, kan best aanslaan zoietsquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Geinig concept. Ben benieuwd of het massaal gaat werken.
Ja daar zit ik nu een beetje over te twijfelen, ik heb namelijk alleen sociale profielen als hyves, msn en twitter, die hoeven m'n zakelijke contacten zeg maar niet per se te hebben. Daarnaast heb ik wel m'n zakelijke mailadres en gegevens enzo er nu op staan. Ik denk dat je er dan idd twee zou moeten hebben...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:25 schreef swarmahoer het volgende:
alle profielen die je erin zet wisselt hij ook uit ? dus als je gaat stappen wil je niet je linkedin geven, maar als je gaat netwerken wil je weer niet je hyves weggeven, dus dan zou je er twee moeten hebben ?
Op Twitter is het een hype, mijn halve school heeft er ook een geloof ikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:23 schreef Mikkie het volgende:
Geinig concept. Ben benieuwd of het massaal gaat werken.
is al begonnen maar alle prutsers hebben afgezegd en er zitten er al n paar in cuijk maar geen zin om alleen te reizenquote:
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
is al begonnen maar alle prutsers hebben afgezegd en er zitten er al n paar in cuijk maar geen zin om alleen te reizen
als je me ff af wil zetten is ook goed
jaquote:
ja mn zusje smste net dat ze eindelk in de trein zat... die is om 11 uur al weggegaanquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt nota bene gratis met het OV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |