volgens mij nogal zuur als ik op wikipedia kijk.... maar ik zou t graag voor de gezondheid drinken, niet omdat t zo lekker is.quote:Op maandag 23 februari 2009 10:09 schreef Negentien het volgende:
Dat weet ik (nog) niet. Ik had eigenlijk gehoopt dat iemand mij dat kon vertellen hier
Blijkbaar als yoghurt, maar dan wat romiger.
Dus als ik een bekertje slagroom heb en er een beetje hupsefluts indoe wordt het zure room?quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Je kan trouwens iedere commercieel verkrijgbare probiotica drank makkelijk zijn probiotische eigenschappen copieren. Je neemt een liter verse lauw-warme melk (37 graden Celcius) en giet daar 1 flesje jakult, biohupsefluts of wat dan ook bij.
24 uur laten staan en je melk is helemaal probioties geworden.
Het wonder van biotechnologie. Is ook te doen met gewone yoghurt.
Echt lekker wordt het als je half room/half melk neemt, of helemaal room en daar de enting in doet, heelijke zure room krijg je dan.
Ja, als je met hutsefluts Yoghurt of zoiets bedoeld.quote:Op donderdag 19 maart 2009 15:31 schreef kabouter.muts het volgende:
[..]
Dus als ik een bekertje slagroom heb en er een beetje hupsefluts indoe wordt het zure room?
Is het dan niet compleet anders als je het met sojamelk maakt?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:30 schreef Negentien het volgende:
Ik heb wat besteld op internet van de week en gisteren eens uitgeprobeerd. Het heeft een beetje een yoghurt- en kwarksmaak, maar dan nét iets romiger. Ik vind het best goed te eten eigenlijk.
Ik maak het met Sojamelk trouwens.
Natuurlijk is dat compleet anders, Tofu is ook geen kwark, en Tempeh geen briequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is het dan niet compleet anders als je het met sojamelk maakt?
Ja dat snap ik ook welquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat compleet anders, Tofu is ook geen kwark, en Tempeh geen brie
Meeste bacterien stellen niet zulke eisen, ze doen het ook prima in Agar-Agarquote:Op donderdag 19 maart 2009 16:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook welMaar ik bedoel op probiotisch gebied.(andere bacteriesoorten die het slechter/beter doen in soja dan melk.
Bron?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:04 schreef EricT het volgende:
Kan me niet voorstellen dat het ook maar enig effect heeft (net zoals huis tuin en keuken pre/pro biotica geen effect hebben)
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Bron?
Als er mensen dood aan kunnen gaan zal het heus wel 'iets' doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |