Bij 100 andere Fok!sters wellicht, niet bij mijquote:
Ja en daarna de kerstman trappenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Lekker voetbal kijken daar, ik wil ook in die gevangenis.
Waarom moest ik hierom lachen?quote:
Fasquote:Op zondag 22 februari 2009 23:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom moest ik hierom lachen?
Ik twee weken terug ofzo. Ik moest inwendig kotsen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst "Schatje mag ik je foto".
Ik moest een beetje huilen.
Je meent hetquote:Op zondag 22 februari 2009 23:45 schreef Zotheid het volgende:
Bij een afroomprijsstrategie wordt het nieuwe product tegen een kunstmatig hoge prijs op de markt gebracht. Dit prijsniveau is slechts kort te handhaven. Zodra de concurrentie aandient, moet de prijs omlaag. Dit afromen van de markt (skimming) is het meest rendabel als relatief veel kopers (de innovators en early adopters) bereid zijn iets extra's te betalen voor het 'voorrecht' het product kort na de introductie in hun bezit te hebben. Dat is vaak het geval bij nieuwe typen duurzame consumptiegoederen, waaraan prestigekopers status ontlenen (bijvoorbeeld geavanceerde mobiele telefoons).
Ik wou het nog braaf zeggen maar dat ja!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik twee weken terug ofzo. Ik moest inwendig kotsen.
Precies!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je meent het! Dat is wel boeiend he
doen ze ook met SLR's enzo.
Hai DE.quote:
Ik hoorde 'm vandaag meerdere malen, hij is gewoon slecht, niet eens leuk slecht.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hoorde gisteren voor het eerst "Schatje mag ik je foto".
Ik moest een beetje huilen.
Waar was je dat je zulke paupermuziek meerdere malen hoort?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai DE.
[..]
Ik hoorde 'm vandaag meerdere malen, hij is gewoon slecht, niet eens leuk slecht.
Carnavalsoptocht.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar was je dat je zulke paupermuziek meerdere malen hoort?
jij dwaalt ook van kick tot sensatiequote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef Fascination het volgende:
[Borderline-Kuthoer] Kan Harajuku...
Potentieel reltopic.
Dankje... ik blijf nog heel even hangen, ik ben toch nog druk aan het smsenquote:Op maandag 23 februari 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Carnavalsoptocht.Wat trouwens nog op Hart van Nederland was.
![]()
Trusten, DE.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |