zendert?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de 2 gevaarlijkste gevangenissen in Latijns-Amerika
Ja, inderdaad. Je zou er maar zittenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof he
Echt welquote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Docu's en programma's over gevangenissen zijn altijd zo tof he
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:56 schreef NoelGallagher het volgende:
niet slim, om zo openbaar in de camera te praten in zo'n gevangenis.
Over dingen die in de gevangenis praten wordt niet op prijs gesteld. Daarvoor kun je makkelijk vermoord worden. Ik kijk deze docu's vakerquote:
Ja okay, maar ze waren toch al niet geliefdquote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Over dingen die in de gevangenis praten wordt niet op prijs gesteld. Daarvoor kun je makkelijk vermoord worden. Ik kijk deze docu's vaker.
Tis een kut programma.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet, da's een kek programma.
Jij hebt het uberhaupt nog nooit gezien.
Euh, jawel. Anders zou ik er toch niks van zeggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heul niet, da's een kek programma.
Jij hebt het uberhaupt nog nooit gezien.
Wie is hier dan nog meer een falerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Euh, jawel. Anders zou ik er toch niks van zeggen.
Waren wij maar zo stoerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Damn, wat een fucking stoere gast
Wat een drogredenering, Allure!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie is hier dan nog meer een faler?
*insert tong uitsteekt smiley*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |