Zo moet je het denkik niet zien. Meer als: als je problemen zou hebben in je carriere en in je sexleven, zou je eerder geneigd zijn wat aan je carriere te doen dan aan de sex.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werk
Snap ik, mijn conclusie toen was ook vrij simpel en niet echt gebaseerd op de theorie, maar als je zonder de theorie naar de piramide in mijn boek kijkt, dan is dat wat er staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet. Je moet een bepaalde basis hebben voordat je naar een hoger niveau kunt gaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar offline.. straks slapen morgen weer werkenen het ergste is moet vnaaf zonder mijn beertje slapen
Als je op mij reageerde: ik dacht meer in de richting van neuken onder werktijd. 2 vliegen enzo. En die klap.quote:
Zie mijn reactie aan Joeyquote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo moet je het denkik niet zien. Meer als: als je problemen zou hebben in je carriere en in je sexleven, zou je eerder geneigd zijn wat aan je carriere te doen dan aan de sex.
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, mijn conclusie toen was ook vrij simpel en niet echt gebaseerd op de theorie, maar als je zonder de theorie naar de piramide in mijn boek kijkt, dan is dat wat er staat.
Pics?quote:
Ze noemde het in die quote dan ook een plaatje uit een boekquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.
Was een reaktie op de TT.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je op mij reageerde: ik dacht meer in de richting van neuken onder werktijd. 2 vliegen enzo. En die klap.
Uitleg van een docentquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.
Misschien is het een idee om voor je studie geen plaatjesboeken aan te schaffenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze noemde het in die quote dan ook een plaatje uit een boek
Nog geneukt dan dit weekend?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was een reaktie op de TT.
Ik neuk me, dacht gelijk aan zelfbevrediging.
En neuken op het werk heb ik nooit gedaan
Ik let te weinig op de TT, merk ik. Moet ik toch eens meer gaan doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Was een reaktie op de TT.
Ik neuk me, dacht gelijk aan zelfbevrediging.
En neuken op het werk heb ik nooit gedaan
Van plaatjes kan je heel veel leren!!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om voor je studie geen plaatjesboeken aan te schaffen.
Jouw docent snap dan weinig van de theorie of hij kan het gewoon niet goed uitleggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitleg van een docentJe kunt pas een stap hoger als alles in een laag geweest is, gedaan is, whatever. Als dan in de onderste laag "sex" staat is dat mijn conclusie. De docent was het overigens met me eens
Das waar. Zo heb ik mn seksuele voorlichting gekregen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van plaatjes kan je heel veel leren!!
Die kans is vrij groot, is ook geen goede docent in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jouw docent snap dan weinig van de theorie of hij kan het gewoon niet goed uitleggen.![]()
Wat doe je voor studie?
Zie hier het succes van Larry Flynt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Van plaatjes kan je heel veel leren!!
Leuke studie. Is mn zusje in afgestudeerdquote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, is ook geen goede docent in mijn ogen.
Communicatie.
Die ken ik dan weer niet.. ow die is van zon spel toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zie hier het succes van Larry Flint.
Hij maakte een soort suske en wiske ja. Maar meer de nadruk op de dikke tieten van Wiskequote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.. ow die is van zon spel toch?
ik doelde meer op Donald Duck.. en schijnbaar toch ook suske en wiske en dergelijke
Mijn zus ookquote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leuke studie. Is mn zusje in afgestudeerd.
't Is het Meesterbrein achter de Hustler! Een eigentijdse onvervalste héld!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Die ken ik dan weer niet.. ow die is van zon spel toch?
Wow doe je goed. En dan wil je ook nog in de horeca werkenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus ook
Ik vind het ook zeker een leuke studie. Kost me totaal geen moeite naast mijn fulltime baan te doen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
Hij maakte een soort suske en wiske ja. Maar meer de nadruk op de dikke tieten van Wiske
Suske is een kindquote:Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Suske komt anders ook geregeld aan zijn trekken heur.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Suske komt anders ook geregeld aan zijn trekken heur.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Suske is een kind
En Wiske ook
Ze worden steeds jonger tegenwoordig. Waar moet dat heen, dát vraag ik u af, hedentendage.quote:
Als dingen leuk zijn, geeft het me energie. Een avondje school, geeft me ontzettend veel energie. Hetzelfde geldt voor een avondje sporten, autorijden en ik hoop ook het werken in de kroegquote:Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow doe je goed. En dan wil je ook nog in de horeca werken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze worden steeds jonger tegenwoordig. Waar moet dat heen, dát vraag ik u af, hedentendage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Maar vaak wél echte jerommekes! uit zo'n sportschool weggesleurd, van hun dumbells vandaan!quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Die gaan ook seks hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]Dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik dus wel gelijk, het duurt niet meer zo heel lang voor ze tieners zijn en wat moet ik dan?
compact en kleverig.
Voor de juiste personen maak je vanzelf wel tijd.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als dingen leuk zijn, geeft het me energie. Een avondje school, geeft me ontzettend veel energie. Hetzelfde geldt voor een avondje sporten, autorijden en ik hoop ook het werken in de kroegIk heb helemaal geen tijd voor een relatie
Dat ligt eraan denk ik of ze dan al breezers drinkenquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan denk ik of ze dan al breezers drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Waar ben je bang voor, dat ze al het potentieel voor je neus gaan wegkapen?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik dus wel gelijk, het duurt niet meer zo heel lang voor ze tieners zijn en wat moet ik dan?
I know, ik heb er ook wel tijd voor, ik overdrijf..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor de juiste personen maak je vanzelf wel tijd.
nee, die jongens die voor hen vallen zijn hopelijk niet meer dan dat, jongens... Ik houd niet zo van jongens.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor, dat ze al het potentieel voor je neus gaan wegkapen?
Gaat ongetwijfeld goedkomen toch.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]sorry.. kan het niet mooier aankledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach hebben ze in iedergeval geen dorst
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
En met jou is het toch ook best goedgekomen, totnutoe?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ja, dat zal ook wel, maar ik ken hun vader en moeder best goed, dus tja...
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Nouk84 het volgende:
I know, ik heb er ook wel tijd voor, ik overdrijf..
Gelukkigquote:Op zondag 22 februari 2009 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En met jou is het toch ook best goedgekomen, totnutoe?
Ik denk dat je gewoon altijd wel tijd maakt voor leuke dingen. Nu krijg ik mijn tijd ook heel goed om, maar als er nu opeens een leuke meid in mijn leven kwam dan zou ik wel zorgen dat ik daar de tijd voor vrij maak.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, ik heb er ook wel tijd voor, ik overdrijf..
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.
Ja inderdaad..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon altijd wel tijd maakt voor leuke dingen. Nu krijg ik mijn tijd ook heel goed om, maar als er nu opeens een leuke meid in mijn leven kwam dan zou ik wel zorgen dat ik daar de tijd voor vrij maak.
je zal wel moeten, anders ben je haar zo weer kwijtquote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon altijd wel tijd maakt voor leuke dingen. Nu krijg ik mijn tijd ook heel goed om, maar als er nu opeens een leuke meid in mijn leven kwam dan zou ik wel zorgen dat ik daar de tijd voor vrij maak.
OK, nu klinkt het als 'werk'.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
je zal wel moeten, anders ben je haar zo weer kwijt
Haha, inderdaad..quote:
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.
Ik wil in de juiste mensen ook wel voldoende tijd steken. Moet ze alleen nog tegenkomen en dan moeten ze géén relatie hebbenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je zal wel moeten, anders ben je haar zo weer kwijt
quote:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Heb niet het gevoel dat ik dat wa in m'n relatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, overdreven of niet, het was tóch jouw associatie, Cue. Ben jij High Maintenance?
Gaat het dáár steeds mis dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:59 schreef dawg het volgende:
Aan een relatie moet je ook werken, Gari.
Nopequote:Op zondag 22 februari 2009 20:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij High Maintenance, Nouk?
Niet om jou in twijfel te trekken heur, maar ik vraag me zomaar ook af: welke vrouw zou dan nou ook eigenlijk van zichzelf toegeven?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Heb niet het gevoel dat ik dat wa in m'n relatie.
Little Britain USA, dat is nogal vreemd..quote:
Ja, meldtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet om jou in twijfel te trekken heur, maar ik vraag me zomaar ook af: welke vrouw zou dan nou ook eigenlijk van zichzelf toegeven?
Geen idee. Denk dat als ik het zou vinden van mezelf, waarom zou ik het niet zeggen. Maargoed dat ben ikquote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef Garisson72 het volgende:
Niet om jou in twijfel te trekken heur, maar ik vraag me zomaar ook af: welke vrouw zou dan nou ook eigenlijk van zichzelf toegeven?
Ik denk dat die amerikanen nooit akkoord waren gegaan met 'Little USA', iets met en erekwestie ofzo. Dus dan maar dit.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Nouk84 het volgende:
Little Britain USA, dat is nogal vreemd..
Ah. Zoals?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, meldt
In bepaalde dingen ben ik heel gemakkelijk, maar er zijn ook echt wel dingen waarin ik vrij lastig ben
Haha, inderdaad..quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk dat die amerikanen nooit akkoord waren gegaan met 'Little USA', iets met en erekwestie ofzo. Dus dan maar dit.
Het is allemaal weer associatie, hè. Ik zou er zélf bijna moe van worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee. Denk dat als ik het zou vinden van mezelf, waarom zou ik het niet zeggen. Maargoed dat ben ik
Maar ik denk ook dat veel mensen het niet van zichzelf zullen vinden. En daarbij is het ook afhankelijk van de partner wat die vindt natuurlijk.
De laatste tijd heb je het daar veel overquote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is allemaal weer associatie, hè. Ik zou er zélf bijna moe van worden.
Hoe het ook zij, ik moet er onbedaarlijk van grinniken.quote:
Ik zit WipeOut te kijken en ga daarna Peter Powers kijken..quote:Op zondag 22 februari 2009 21:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, ik moet er onbedaarlijk van grinniken.
Het is een tic geworden.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
De laatste tijd heb je het daar veel over
Ik merk hetquote:
Ik nietquote:Op zondag 22 februari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik merk het
Achja die hebben we allemaal wel een.
Saaiquote:
Hahaha, of nietquote:
He!! laat dat eens aan Gari over! Anders wordt het wel heel erg hoor!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, of niet
Of in Gari-taal te spreken: Dat is jouw associatie![]()
Well put.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
Of in Gari-taal te spreken: Dat is jouw associatie![]()
Oow ja, dat klopt. Nou als dat het ergste isquote:
Dat is waar, het maakt het wel saai...quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat is net zo'n discussiekiller als: ja dat vind jij.. en ik vind dit.. simpel iedereen heeft een andere mening
quote:
Daarom vind ik het ook erg moeilijk om een stelling te bedenken. Want je weet dat er verschillende meningen zijn en die meningen kan je vaak zelf ook wel van te voren bedenken. Dus daar gaat je stellingquote:Op zondag 22 februari 2009 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waar, het maakt het wel saai...
Ja, maar dat hoeft het niet te zijn. Meestal volgt er dan een moment waarin je de vraag op een open manier kunt beantwoorden, of op de discussie in kunt gaan, zonder in een hoek gedwongen te worden ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat is net zo'n discussiekiller als: ja dat vind jij.. en ik vind dit.. simpel iedereen heeft een andere mening
Het jammere is weleens dat men dan lijkt te denken dat je dus niets meer kan zeggen. Hoeft niet zo te zijn, vind ik.quote:
Maar als iedereen blijft gooien met "Dat is jouw mening/associatie" en je bent niet erg goed in het onderbouwen van je mening, of mensen die op een agressieve manier hun mening erdoor drukken, maakt het discussieren niet leukerquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het jammere is weleens dat men dan lijkt te denken dat je dus niets meer kan zeggen. Hoeft niet zo te zijn, vind ik.
Het is een dooddoener, en niet iedereen kan daar even goed tegen en zal vervallen in scheldpartijen om de discussie alsnog te 'winnen'.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:41 schreef Garisson72 het volgende:
ik begrijp niet goed hoe je dat bedoelt.
Er lijkt gewoon geen middenweg te zijn. Er zijn mensen die hun mening niet goed kunnen onderbouwen en daarom ondergesneeuwd worden door de mensen die dat wél kunnen, óf mensen proberen op een agressieve manier de mening erdoor te drukken. Beide 'soorten' maken discussieren niet leuker.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:41 schreef Garisson72 het volgende:
ik begrijp niet goed hoe je dat bedoelt.
Die heb ik ook zeker niet, helaas hebben veel mensen dat wel, in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:44 schreef John.Milton het volgende:
Je moet niet als doel hebben om de mening van mensen te veranderen. Ik kan wel begrip hebben voor meningen die ik zelf niet deel, maar ik zal me niet zo snel met die meningen kunnen identificeren.
Ja klopt, dat kom je vaak tegen als je met mensen omgaat. Juist dán werkt 'jouw associatie' weer goed, mits je de kans krijgt en neemt erbij uit te leggen dat dat geen aanval is, maar dat je je niet geroepen voelt om aanstoot te nemen aan iets wat een ander bedacht heeft.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:43 schreef Nouk84 het volgende:
Er lijkt gewoon geen middenweg te zijn. Er zijn mensen die hun mening niet goed kunnen onderbouwen en daarom ondergesneeuwd worden door de mensen die dat wél kunnen, óf mensen proberen op een agressieve manier de mening erdoor te drukken. Beide 'soorten' maken discussieren niet leuker.
Dat is wat wel vaak gebeurt: meningen worden als voldongen waarheden verkocht, de ander moet jouw mening overnemen want dat betekent dat jij gelijk had (en dus sterker was) - je hebt de discussie 'gewonnen' zoals dawg ook terecht tussen quotes zette.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:44 schreef John.Milton het volgende:
Je moet niet als doel hebben om de mening van mensen te veranderen. Ik kan wel begrip hebben voor meningen die ik zelf niet deel, maar ik zal me niet zo snel met die meningen kunnen identificeren.
Daarom zijn zo'n discussies ook niet leuk. Mensen hebben gewoon geen zin om ook maar iets toe te geven omdat ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die heb ik ook zeker niet, helaas hebben veel mensen dat wel, in mijn ogen.
Ik vind jouw associatie wel een leuke manier een discussie te stoppen, die ga ik zeker onthouden! Wel is het zo, dat het bij te vaak gebruiken wel een beetje vervelend wordtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja klopt, dat kom je vaak tegen als je met mensen omgaat. Juist dán werkt 'jouw associatie' weer goed, mits je de kans krijgt en neemt erbij uit te leggen dat dat geen aanval is, maar dat je je niet geroepen voelt om aanstoot te nemen aan iets wat een ander bedacht heeft.
Maar ik wil niet drammen, ik snap wel wat je bedoelt.
Kwartetje?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik
Ik weet 't.. Ik ben 2 jaar ondergesneeuwd met dat soort discussies/meningen omdat mijn vocabulaire niet groot genoeg was..quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom zijn zo'n discussies ook niet leuk. Mensen hebben gewoon geen zin om ook maar iets toe te geven omdat ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk.
Jij gaat meestal toch gewoon weg als je afgebokt wordtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:56 schreef S95Sedan het volgende:
Ik hoef dat niet want ik heb toch gelijk
Jij stuurt er pm's achteraan, what's the difference?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij gaat meestal toch gewoon weg als je afgebokt wordt. Of is dat alleen hier.
![]()
Bij voorbaat zie PI.
Mijn associatie is nu dat dit een hint was.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:54 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind jouw associatie wel een leuke manier een discussie te stoppen, die ga ik zeker onthouden! Wel is het zo, dat het bij te vaak gebruiken wel een beetje vervelend wordt
Weet je hoe je discussies wint? Door met de ander mee te gaan. Dus toegeven en dan inhalen.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:53 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daarom zijn zo'n discussies ook niet leuk. Mensen hebben gewoon geen zin om ook maar iets toe te geven omdat ze overtuigd zijn van hun eigen gelijk.
Die knipoog doet het hem he?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn associatie is nu dat dit een hint was.
To be honest, niet eens...quote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mijn associatie is nu dat dit een hint was.
Precies.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:00 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet je hoe je discussies wint? Door met de ander mee te gaan. Dus toegeven en dan inhalen.
Ik bok af. Dat is heel anders dan afgebokt worden. En ja vaak ben ik zo netjes om erachteraante PMenquote:Op zondag 22 februari 2009 21:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Jij stuurt er pm's achteraan, what's the difference?
quote:Since I am human, I am good and bad as well>
But I try my hardest to stay good
Some of the things I do and say may be bad or just not to good
but I do try,
Meevallert!quote:
Jaja. You're not human, you're a Martian.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bok af. Dat is heel anders dan afgenokt worden. En ja vaak ben ik zo netjes om erachteraante PMen.
Om de geweldige filosoof Lil' Wayne te quoten
[..]
De associatie die men nu met Martijn heeft.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:10 schreef JoeyT het volgende:
Overigens ben ik in een fase van mn leven gekomen waar ik inzie dat je niet altijd gelijk hoeft te hebben en dat juist het toegeven van dit ongelijk je leven verrijkt.
Dat is een ander nummer dus telt het nietquote:Op zondag 22 februari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja. You're not human, you're a Martian.
Ik ben niet goed in het herkennen van hints, dus het geven ook nietquote:Op zondag 22 februari 2009 22:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Meevallert!
Ik probeer daar wel wat voor te waken, maar kan het vaak toch niet laten.
Ikhint heel duidelijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het herkennen van hints, dus het geven ook niet
Ik herken ze ook heel erg goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben niet goed in het herkennen van hints, dus het geven ook niet
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
De associatie die men nu met Martijn heeft.
Goed bezig Joe.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is een ander nummer dus telt het niet. Maar je hebt gelijk. Zie je dit verrijkt mijn leven
.
quote:
Dat was me al opgevallen. Maar is het je dan nog niet duidelijk dat ik een foto wilquote:
Ik wel.quote:
Hey Joe van The Beatles.quote:
Jawel. Maar ik laat vrouwen graag even wachten voordat ik ze neuk een foto stuur.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Dat was me al opgevallen. Maar is het je dan nog niet duidelijk dat ik een foto wil
Hey Jude?quote:
Ik vind het een slechter teken dat je wel foto's moet sturen nádat je ze geneukt hebt.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef JoeyT het volgende:
Ik heb trws nog nooit een foto gestuurd naar een meisje voordat ik dr geneukt had. Zou het een slecht teken zijn.
Kan ook.quote:
U have read my mindquote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het een slechter teken dat je wel foto's moet sturen nádat je ze geneukt hebt.
"Hoe ziet die vent er eigenlijk uit, die ik vannacht neukte?"
Komt door die zak over haar hoofd?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik vind het een slechter teken dat je wel foto's moet sturen nádat je ze geneukt hebt.
Nopequote:Op zondag 22 februari 2009 22:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jawel. Maar ik laat vrouwen graag even wachten voordat ik ze neuk een foto stuur.
Ik heb trws nog nooit een foto gestuurd naar een meisje voordat ik dr geneukt had. Zou het een slecht teken zijn.
Ik denk dat ik je eerst moet neuken nouk voordat ik hm kan sturen. Is dat goed?
Sorry? Waarvoor......quote:Op zondag 22 februari 2009 22:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ook.
Sorry een beetje moe. En zo bekend ben ik nu ook weer niet met het nummers van the Beatles.
Nee meestal geloven ze niet dat ik daadwerkelijk foto's heb gemaakt van het neuken.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wurgseks.quote:
Ik bekijk het dan weer positiever. Het verhaal zal vast zo zijn.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nope t is geen slecht teken?quote:
Ik weet niet eens waar het over gaat. Dus laat maar eigenlijk.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee meestal geloven ze niet dat ik daadwerkelijk foto's heb gemaakt van het neuken.
Als ze vragen waar die flits vandaan komt zeg ik dat het onweert. Ze zijn idd niet al te snugger.
Ik mag je nu al.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik bekijk het dan weer positiever. Het verhaal zal vast zo zijn.
Meisje tegen een andere vriendin: "Ik ben vannacht echt heerlijk geneukt door ene JoeyT"
Vriendin: "Wie is dat dan, hoe ziet die eruit?"
Meisje: "Hij heeft zijn foto gestuurd om aan m'n vriendinnen te laten zien, wat leuk!"
Vriendin: "Zozo, die JoeyT ziet er niet verkeerd uit."
Als de seks goed was wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:25 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik bekijk het dan weer positiever. Het verhaal zal vast zo zijn.
Meisje tegen een andere vriendin: "Ik ben vannacht echt heerlijk geneukt door ene JoeyT"
Vriendin: "Wie is dat dan, hoe ziet die eruit?"
Meisje: "Hij heeft zijn foto gestuurd om aan m'n vriendinnen te laten zien, wat leuk!"
Vriendin: "Zozo, die JoeyT ziet er niet verkeerd uit."
Neuken.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat. Dus laat maar eigenlijk.
Of omdat het doggystyle gebeurde, in een donker steegje achter de coladisco.quote:
Ja.quote:
Ik wil dus een foto voordat er geneukt wordtquote:
Je kan niet alles hebben.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuken.
Eventueel met Nouk. Maar ze wil niet echt.
Toevallig hadden we t vandaag over slechte seks bij de eerste keer. Heb 3 keer gehad dat ik hm niet omhoog kreeg of na 30 seconden neuken dat hij weer slap werd.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de seks goed was wel.Anders niet.
Daar heb je altijd zelf een hand in.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als de seks goed was wel.Anders niet.
Maar anders trappen ze ook nooit in die GHB-truc.quote:
Okay. Maakt het uit van wie?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik wil dus een foto voordat er geneukt wordt
Is er weer een fototopic?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:29 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben trouwens wel moe na die ONZmeet van gisteren. Het was erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.![]()
Ik vind het nogal irritant als mensen zonder reden "sorry" zeggenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar het over gaat. Dus laat maar eigenlijk.
Van jou dus, josti.quote:
Das waar. Ze vragen ook altijd: "waar staat GHB voor op dat flesje".quote:Op zondag 22 februari 2009 22:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar anders trappen ze ook nooit in die GHB-truc.
Oja... Sorryquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:29 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Daar heb je altijd zelf een hand in.
Jaquote:
Nouk en ik gaan vrijen.quote:
Gerard, Harry en Barrie.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
Das waar. Ze vragen ook altijd: "waar staat GHB voor op dat flesje".
Gamma Hydroxy Boterzuur oftewel GHB.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Das waar. Ze vragen ook altijd: "waar staat GHB voor op dat flesje".
Dat is jouw associatiequote:
Wel foto's posten.quote:
Real Zeus lijkt op Van Binsbergenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
[..]
Ja
Nieuwe onzin meet!!! #5 Misschien met binnenkort foto's
quote:
Ik ga er nooit op in en reageer verbaasd dat ze zo goed kunnen lezen.quote:
Oja... Sorryquote:
En hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:
Nog geneukt lul?!?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
En ook al op Toontje en op één foto op Dennis van Ek.
Ach ik lijk op Hermanquote:Op zondag 22 februari 2009 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
En ook al op Toontje en op één foto op Dennis van Ek.
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zie jij er eigenlijk uit?
Wel de rechter natuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel mensen zeggen dat ik wat weg van hem heb.
Hij stuurt al geen foto's naar mij, waarom denk je dat hij die wel naar jou stuurt?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe zie jij er eigenlijk uit?
Little Britain.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe ik nuet hoor. Maar ik word wel geil van die vinger.quote:
Ja dus.quote:
Internetheld.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat hij bang is om herkend te worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hij stuurt al geen foto's naar mij, waarom denk je dat hij die wel naar jou stuurt?
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Doe ik nuet hoor. Maar ik word wel geil van die vinger.
En handtekeningen uitdelen is gewoon flink kutquote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
[..]
Internetheld.![]()
[..]
Omdat hij bang is om herkend te worden.
Kga even in je FoBo kijkenquote:
Leuke nieuwe fotoquote:
Dacht het niet hèquote:Op zondag 22 februari 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dus.![]()
[..]
Omdat hij bang is om herkend te worden.
Surequote:Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En handtekeningen uitdelen is gewoon flink kut.
Thank youquote:
Ok ik hap nu echtquote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sure
Als je lef hebt post nu hier een foto van jezelf.
wat deed je met d'r, dat ze zo keek? wáár was die andere hand, jongeman?quote:
Dan wordt er dus ook niet geneukt?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Wacht... Vergeten dat ik een laffe hond ben. Shit.
Dan ga ik mijn geil wel ergens anders zoeken.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dacht het niet hèOm een beetje jouw ruksnelheid te verhogen? Nee bedankt
quote:
Internetheld.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:46 schreef JoeyT het volgende:
Wacht... Vergeten dat ik een laffe hond ben. Shit.
Komt tijd, komt foto.quote:
Er zijn hier anders nog genoeg vrijwilligers hoor.quote:
Hij noemt me telkens heldquote:Op zondag 22 februari 2009 22:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga ik mijn geil wel ergens anders zoeken.![]()
[..]
[..]
Internetheld.
Waarom?quote:
Eerst zien dan geloven.quote:
Jaquote:
Nouk wil ik. Dus die krijgt foto's.quote:
Dank jequote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je eeuwige bescheidenheid siert je.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn hier anders nog genoeg vrijwilligers hoor.
Als ik nog veel langer moet wachten gebeurt er nietsquote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nouk wil ik. Dus die krijgt foto's.
Sorry.
Dan niet.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als ik nog veel langer moet wachten gebeurt er niets
Waarom alleen Nouk?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nouk wil ik. Dus die krijgt foto's.
Sorry.
Nee hoor, soms moet er gewoon geneukt worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Thrar het volgende:
er wordt hier niet geneukt, alleen gevreeën!
Niet echt eigenlijk. Maar ik heb ook niks met economie.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje dat mensen hier uberhaubt weten wat de pyramide van maslow is!
top!
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Thrar het volgende:
Hoe weet je dat?quote:
ik batsquote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Thrar het volgende:
Knuffelen is ook goed hoor.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef Thrar het volgende:
Dat gebeurd natuurlijk ookquote:
Ik weet niet goed of dat nou een compliment was, of niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:52 schreef JoeyT het volgende:
Om dat van jou, 1 van de 3 SINGLES koningen, te horen geeft me kracht.
Doeiquote:Op zondag 22 februari 2009 22:57 schreef Den_Haag het volgende:dat wijntje van 14% hakt er toch best in
![]()
trusten
CG
Het duurde even, maarquote:Op zondag 22 februari 2009 22:57 schreef Den_Haag het volgende:
dat wijntje van 14% hakt er toch best in
![]()
trusten
CG
jij ook slaap lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 22:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het duurde even, maarweltrusten
Ik hoef geen vrijwilligersquote:
Dank jequote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
jeetje dat mensen hier uberhaubt weten wat de pyramide van maslow is!
top!
't Is bijna poëtisch.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, soms moet er gewoon geneukt worden.
Waarom niet?quote:
hmm, goed punt. Touché, m'n waarde. Touché.quote:
Bijna dan hèquote:
Het heeft ook met economie te maken, maar bij elke studie komt Maslow aan bod.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
Niks
Tijn bewijst mn punt meteen maar ff
(het heeft niets met economie te maken)
YESSSquote:Op zondag 22 februari 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, soms moet er gewoon geneukt worden.
Ik doe het inderdaad niet vrijwillig.quote:
haha al terug?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
bedje toe, welterusten!
Ow, ik werd trouwens 27 geschat![]()
Economie is grotendeels psychologie.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
ik wou idd net gaan typen dat het er natuurlijk wel wat mee te maken heeft
maar het is geen economisch ding in principe en dat bedoeld tijn natuurlijk
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik doe het inderdaad niet vrijwillig.
Bedoeld is dan ook niet met een D, dus niet zo zeikenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
Waar dan wel mee?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
Niks
Tijn bewijst mn punt meteen maar ff
(het heeft niets met economie te maken)
Soms wil je weten hoe iemand die ook op Fok! post eruit ziet.quote:
En leeftijd is toch ook maar een getal. Boven de 25 maakt een paar jaar verschil ook niet meer uit.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:01 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
hmm, goed punt. Touché, m'n waarde. Touché.
Hoiquote:
Jah, ik moet morgen gewoon werken. En aangezien ik nog in mijn proeftijd zit...quote:Op zondag 22 februari 2009 23:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha al terug?
Ik wou mezelf net in mn outfit gaan hijsen voor toch nog maar ff een paar uur carnaval
Nee>quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Deed je ook de Lee Towers-elleboogmove?
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
Waar dan wel mee?
Ik ben opzich wel benieuwd. Van het hoe en waarom van die piramide. En hoe dat werkt enzo.
Bijna elke studie kent Maslow.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef rhubarbje het volgende:
ik zeik niet, ik had alleen niet verwacht dat veel mensen hem zouden kennen
dat is niet meteen zeiken
Eindelijk! de langverwachte foto van JoeyT!quote:
Ik heb sinds vanavond een heel duidelijk beeld bij jou.. .quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms wil je weten hoe iemand die ook op Fok! post eruit ziet.
Moet je aan Nouk vragen of je ook mag komen om 'muziek te luisteren'.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms wil je weten hoe iemand die ook op Fok! post eruit ziet.
[..]
Nee, ik bedoelde dat het volgens mij met economie te maken had. En niet dat het iets economisch was.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef rhubarbje het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef DR34M3R het volgende:
bedje toe, welterusten!
Ow, ik werd trouwens 27 geschat![]()
Maar toen was ik nog niet begonnen met sporten he!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eindelijk! de langverwachte foto van JoeyT!![]()
Nou, Nouk? Wat dachten we d'rvan?
Nou!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eindelijk! de langverwachte foto van JoeyT!![]()
Nou, Nouk? Wat dachten we d'rvan?
Waaromquote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanavond een heel duidelijk beeld bij jou.. .
dan nogquote:
En in Joey's defence: dat haar glinstert zo overdreven door de zon.quote:
Oke mag ik ook komen om muziek te luisteren?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Moet je aan Nouk vragen of je ook mag komen om 'muziek te luisteren'.
YESSSS...quote:
That's gotta to be a big no! Maar misschien wordt dat het ook wel voor jou als ik jouw foto gezien hebquote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja. Vertel.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb sinds vanavond een heel duidelijk beeld bij jou.. .
Zie dat ONZ meet topicquote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
That's gotta to be a big no! Maar misschien wordt dat het ook wel voor jou als ik jouw foto gezien heb
Jij bent echt niet aardigquote:Op zondag 22 februari 2009 23:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
That's gotta to be a big no! Maar misschien wordt dat het ook wel voor jou als ik jouw foto gezien heb
Ik bedoelde Joeyquote:
Ik ben hartstikke aardigquote:
Ow.. dan volgde ik hem niet helemaalquote:
Dan moet je mij ook quoten en niet Tijn.quote:
mij en boven.quote:
Jaja, ik ben een josti. Ik heb jou gequote!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je mij ook quoten en niet Tijn.Slome
Wat voor beeld heb jij dan van mij?quote:
Tja een van de weinige vrouwen. Dan krijg je dat.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef Thrar het volgende:
Red_Cats lijkt populair in ieder geval op die foto's
Neheeequote:Op zondag 22 februari 2009 23:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jaja, ik ben een josti. Ik heb jou gequote!
Dikke jetsers. Geloof me.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij moet eerst zelf foto's posten.
euh jaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij moet eerst zelf foto's posten.
quote:
That's gotta to be a big no! Maar misschien wordt dat het ook wel voor jou als ik jouw foto gezien hebquote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja, maar van de woorden "dikke jetsers" word ik niet geil. Gotta get them visuals.quote:
editquote:Op zondag 22 februari 2009 23:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Je rijdt net ff een tunnel in? Ik kom ff heel slecht door, ineens?quote:
Dat was niet de quote waar t om gingquote:Op zondag 22 februari 2009 23:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |