Zo moet je het denkik niet zien. Meer als: als je problemen zou hebben in je carriere en in je sexleven, zou je eerder geneigd zijn wat aan je carriere te doen dan aan de sex.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:28 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vind het overigens wel iets vreemd in deze piramide. In de theorie die ik erover heb staat "sex" onderin. Dat zou betekenen dat als ik geen sex heb, dat het ook niet goed op mijn werk kan gaan. Dan gaat het dus nu al een paar maanden niet goed op mijn werk
Snap ik, mijn conclusie toen was ook vrij simpel en niet echt gebaseerd op de theorie, maar als je zonder de theorie naar de piramide in mijn boek kijkt, dan is dat wat er staat.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee dat staat er niet. Je moet een bepaalde basis hebben voordat je naar een hoger niveau kunt gaan.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat maar offline.. straks slapen morgen weer werkenen het ergste is moet vnaaf zonder mijn beertje slapen
Als je op mij reageerde: ik dacht meer in de richting van neuken onder werktijd. 2 vliegen enzo. En die klap.quote:
Zie mijn reactie aan Joeyquote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo moet je het denkik niet zien. Meer als: als je problemen zou hebben in je carriere en in je sexleven, zou je eerder geneigd zijn wat aan je carriere te doen dan aan de sex.
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Snap ik, mijn conclusie toen was ook vrij simpel en niet echt gebaseerd op de theorie, maar als je zonder de theorie naar de piramide in mijn boek kijkt, dan is dat wat er staat.
Pics?quote:
Ze noemde het in die quote dan ook een plaatje uit een boekquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.
Was een reaktie op de TT.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je op mij reageerde: ik dacht meer in de richting van neuken onder werktijd. 2 vliegen enzo. En die klap.
Uitleg van een docentquote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een theorie zonder naar de theorie te kijken kan je geen theorie meer noemen.
Misschien is het een idee om voor je studie geen plaatjesboeken aan te schaffenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze noemde het in die quote dan ook een plaatje uit een boek
Nog geneukt dan dit weekend?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Was een reaktie op de TT.
Ik neuk me, dacht gelijk aan zelfbevrediging.
En neuken op het werk heb ik nooit gedaan
Ik let te weinig op de TT, merk ik. Moet ik toch eens meer gaan doen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Was een reaktie op de TT.
Ik neuk me, dacht gelijk aan zelfbevrediging.
En neuken op het werk heb ik nooit gedaan
Van plaatjes kan je heel veel leren!!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om voor je studie geen plaatjesboeken aan te schaffen.
Jouw docent snap dan weinig van de theorie of hij kan het gewoon niet goed uitleggen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitleg van een docentJe kunt pas een stap hoger als alles in een laag geweest is, gedaan is, whatever. Als dan in de onderste laag "sex" staat is dat mijn conclusie. De docent was het overigens met me eens
Das waar. Zo heb ik mn seksuele voorlichting gekregen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Van plaatjes kan je heel veel leren!!
Die kans is vrij groot, is ook geen goede docent in mijn ogen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jouw docent snap dan weinig van de theorie of hij kan het gewoon niet goed uitleggen.![]()
Wat doe je voor studie?
Zie hier het succes van Larry Flynt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Van plaatjes kan je heel veel leren!!
Leuke studie. Is mn zusje in afgestudeerdquote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die kans is vrij groot, is ook geen goede docent in mijn ogen.
Communicatie.
Die ken ik dan weer niet.. ow die is van zon spel toch?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zie hier het succes van Larry Flint.
Hij maakte een soort suske en wiske ja. Maar meer de nadruk op de dikke tieten van Wiskequote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet.. ow die is van zon spel toch?
ik doelde meer op Donald Duck.. en schijnbaar toch ook suske en wiske en dergelijke
Mijn zus ookquote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Leuke studie. Is mn zusje in afgestudeerd.
't Is het Meesterbrein achter de Hustler! Een eigentijdse onvervalste héld!quote:Op zondag 22 februari 2009 20:40 schreef Cuegirllie het volgende:
Die ken ik dan weer niet.. ow die is van zon spel toch?
Wow doe je goed. En dan wil je ook nog in de horeca werkenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus ook
Ik vind het ook zeker een leuke studie. Kost me totaal geen moeite naast mijn fulltime baan te doen.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef JoeyT het volgende:
Hij maakte een soort suske en wiske ja. Maar meer de nadruk op de dikke tieten van Wiske
Suske is een kindquote:Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Suske komt anders ook geregeld aan zijn trekken heur.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Suske komt anders ook geregeld aan zijn trekken heur.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Suske is een kind
En Wiske ook
Ze worden steeds jonger tegenwoordig. Waar moet dat heen, dát vraag ik u af, hedentendage.quote:
Als dingen leuk zijn, geeft het me energie. Een avondje school, geeft me ontzettend veel energie. Hetzelfde geldt voor een avondje sporten, autorijden en ik hoop ook het werken in de kroegquote:Op zondag 22 februari 2009 20:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Wow doe je goed. En dan wil je ook nog in de horeca werken.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ze worden steeds jonger tegenwoordig. Waar moet dat heen, dát vraag ik u af, hedentendage.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Maar vaak wél echte jerommekes! uit zo'n sportschool weggesleurd, van hun dumbells vandaan!quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]Die gaan ook seks hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]Dat weet ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik dus wel gelijk, het duurt niet meer zo heel lang voor ze tieners zijn en wat moet ik dan?
compact en kleverig.
Voor de juiste personen maak je vanzelf wel tijd.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als dingen leuk zijn, geeft het me energie. Een avondje school, geeft me ontzettend veel energie. Hetzelfde geldt voor een avondje sporten, autorijden en ik hoop ook het werken in de kroegIk heb helemaal geen tijd voor een relatie
Dat ligt eraan denk ik of ze dan al breezers drinkenquote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan denk ik of ze dan al breezers drinken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Waar ben je bang voor, dat ze al het potentieel voor je neus gaan wegkapen?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik dus wel gelijk, het duurt niet meer zo heel lang voor ze tieners zijn en wat moet ik dan?
I know, ik heb er ook wel tijd voor, ik overdrijf..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:48 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor de juiste personen maak je vanzelf wel tijd.
nee, die jongens die voor hen vallen zijn hopelijk niet meer dan dat, jongens... Ik houd niet zo van jongens.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor, dat ze al het potentieel voor je neus gaan wegkapen?
Gaat ongetwijfeld goedkomen toch.
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]sorry.. kan het niet mooier aankledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach hebben ze in iedergeval geen dorst
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
En met jou is het toch ook best goedgekomen, totnutoe?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ja, dat zal ook wel, maar ik ken hun vader en moeder best goed, dus tja...
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Nouk84 het volgende:
I know, ik heb er ook wel tijd voor, ik overdrijf..
Gelukkigquote:Op zondag 22 februari 2009 20:52 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En met jou is het toch ook best goedgekomen, totnutoe?
Ik denk dat je gewoon altijd wel tijd maakt voor leuke dingen. Nu krijg ik mijn tijd ook heel goed om, maar als er nu opeens een leuke meid in mijn leven kwam dan zou ik wel zorgen dat ik daar de tijd voor vrij maak.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I know, ik heb er ook wel tijd voor, ik overdrijf..
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.
Ja inderdaad..quote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon altijd wel tijd maakt voor leuke dingen. Nu krijg ik mijn tijd ook heel goed om, maar als er nu opeens een leuke meid in mijn leven kwam dan zou ik wel zorgen dat ik daar de tijd voor vrij maak.
je zal wel moeten, anders ben je haar zo weer kwijtquote:Op zondag 22 februari 2009 20:54 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon altijd wel tijd maakt voor leuke dingen. Nu krijg ik mijn tijd ook heel goed om, maar als er nu opeens een leuke meid in mijn leven kwam dan zou ik wel zorgen dat ik daar de tijd voor vrij maak.
OK, nu klinkt het als 'werk'.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
je zal wel moeten, anders ben je haar zo weer kwijt
Haha, inderdaad..quote:
quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 20:53 schreef Garisson72 het volgende:
Overdrijven maakt de zaak pas duidelijk.
Ik wil in de juiste mensen ook wel voldoende tijd steken. Moet ze alleen nog tegenkomen en dan moeten ze géén relatie hebbenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:56 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
je zal wel moeten, anders ben je haar zo weer kwijt
quote:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Heb niet het gevoel dat ik dat wa in m'n relatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:00 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
![]()
Maar goed, overdreven of niet, het was tóch jouw associatie, Cue. Ben jij High Maintenance?
Gaat het dáár steeds mis dan?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:59 schreef dawg het volgende:
Aan een relatie moet je ook werken, Gari.
Nopequote:Op zondag 22 februari 2009 20:59 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ben jij High Maintenance, Nouk?
Niet om jou in twijfel te trekken heur, maar ik vraag me zomaar ook af: welke vrouw zou dan nou ook eigenlijk van zichzelf toegeven?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Heb niet het gevoel dat ik dat wa in m'n relatie.
Little Britain USA, dat is nogal vreemd..quote:
Ja, meldtquote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Niet om jou in twijfel te trekken heur, maar ik vraag me zomaar ook af: welke vrouw zou dan nou ook eigenlijk van zichzelf toegeven?
Geen idee. Denk dat als ik het zou vinden van mezelf, waarom zou ik het niet zeggen. Maargoed dat ben ikquote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef Garisson72 het volgende:
Niet om jou in twijfel te trekken heur, maar ik vraag me zomaar ook af: welke vrouw zou dan nou ook eigenlijk van zichzelf toegeven?
Ik denk dat die amerikanen nooit akkoord waren gegaan met 'Little USA', iets met en erekwestie ofzo. Dus dan maar dit.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Nouk84 het volgende:
Little Britain USA, dat is nogal vreemd..
Ah. Zoals?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, meldt
In bepaalde dingen ben ik heel gemakkelijk, maar er zijn ook echt wel dingen waarin ik vrij lastig ben
Haha, inderdaad..quote:Op zondag 22 februari 2009 21:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik denk dat die amerikanen nooit akkoord waren gegaan met 'Little USA', iets met en erekwestie ofzo. Dus dan maar dit.
Het is allemaal weer associatie, hè. Ik zou er zélf bijna moe van worden.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef Cuegirllie het volgende:
Geen idee. Denk dat als ik het zou vinden van mezelf, waarom zou ik het niet zeggen. Maargoed dat ben ik
Maar ik denk ook dat veel mensen het niet van zichzelf zullen vinden. En daarbij is het ook afhankelijk van de partner wat die vindt natuurlijk.
De laatste tijd heb je het daar veel overquote:Op zondag 22 februari 2009 21:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het is allemaal weer associatie, hè. Ik zou er zélf bijna moe van worden.
Hoe het ook zij, ik moet er onbedaarlijk van grinniken.quote:
Ik zit WipeOut te kijken en ga daarna Peter Powers kijken..quote:Op zondag 22 februari 2009 21:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoe het ook zij, ik moet er onbedaarlijk van grinniken.
Het is een tic geworden.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:13 schreef Cuegirllie het volgende:
De laatste tijd heb je het daar veel over
Ik merk hetquote:
Ik nietquote:Op zondag 22 februari 2009 21:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik merk het
Achja die hebben we allemaal wel een.
Saaiquote:
Hahaha, of nietquote:
He!! laat dat eens aan Gari over! Anders wordt het wel heel erg hoor!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, of niet
Of in Gari-taal te spreken: Dat is jouw associatie![]()
Well put.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:24 schreef Nouk84 het volgende:
Of in Gari-taal te spreken: Dat is jouw associatie![]()
Oow ja, dat klopt. Nou als dat het ergste isquote:
Dat is waar, het maakt het wel saai...quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat is net zo'n discussiekiller als: ja dat vind jij.. en ik vind dit.. simpel iedereen heeft een andere mening
quote:
Daarom vind ik het ook erg moeilijk om een stelling te bedenken. Want je weet dat er verschillende meningen zijn en die meningen kan je vaak zelf ook wel van te voren bedenken. Dus daar gaat je stellingquote:Op zondag 22 februari 2009 21:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat is waar, het maakt het wel saai...
Ja, maar dat hoeft het niet te zijn. Meestal volgt er dan een moment waarin je de vraag op een open manier kunt beantwoorden, of op de discussie in kunt gaan, zonder in een hoek gedwongen te worden ofzo.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:27 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar dat is net zo'n discussiekiller als: ja dat vind jij.. en ik vind dit.. simpel iedereen heeft een andere mening
Het jammere is weleens dat men dan lijkt te denken dat je dus niets meer kan zeggen. Hoeft niet zo te zijn, vind ik.quote:
Maar als iedereen blijft gooien met "Dat is jouw mening/associatie" en je bent niet erg goed in het onderbouwen van je mening, of mensen die op een agressieve manier hun mening erdoor drukken, maakt het discussieren niet leukerquote:Op zondag 22 februari 2009 21:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het jammere is weleens dat men dan lijkt te denken dat je dus niets meer kan zeggen. Hoeft niet zo te zijn, vind ik.
Het is een dooddoener, en niet iedereen kan daar even goed tegen en zal vervallen in scheldpartijen om de discussie alsnog te 'winnen'.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:41 schreef Garisson72 het volgende:
ik begrijp niet goed hoe je dat bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |