weet niet waarom maar moet ineens denken aan silcence of the lambs en hans en grietjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer op de weegschaal, maar laatst was ik 89 kg.Ik denk nu dat ik over de 90 zit, maar niet zo veel, omdat ik nog wel dezelfde kleren pas.
Dus ja, ik ben echt wel veel te zwaar en op LL woog ik ook ongeveer zoveel.Tussendoor ben ik even 75 kg geweest, maar daarna leerde ik Wiebel kennen en is alles er net zo hard weer aangekomen.
Ik snap niet hoe je daar aan moet denken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:03 schreef Yurithemaster het volgende:
weet niet waarom maar moet ineens denken aan silcence of the lambs en hans en grietje![]()
Ik kreeg altijd een pijnsheut aan mijn schenen als we op de middelbare school de Schotse hoogsprong moesten doenquote:
Vetmesten?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar aan moet denken.
Word!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:30 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben juist meer van het fietsen dan van het lopen
Hans word vetgemest door de heks om opgegeten te worden en in silence of the lambs vermoord de moordenaar vorse damesquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je daar aan moet denken.
Ah, ik wist niet dat hij volgemest werd.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:32 schreef Yurithemaster het volgende:
Hans word vetgemest door de heks om opgegeten te worden en in silence of the lambs vermoord de moordenaar vorse dames
Tijd met jouw doorbrengen is ook veel leuker dan sporten natuurlijk. En daarbij is sex de beste work-outquote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb nog geprobeerd Wiebel te motiveren, maar hij had nooit zin om te gaan sporten in het begin. Gister wilde hij opeens gaan rennen, omdat hij z'n buik kwijt wil. Toen ik vroeg: 'waarom toen niet?' Zei hij gister letterlijk: 'omdat ik jou binnen had, waarom dan nog sporten?'![]()
Bij een computergroothandel? Reken er maar niet opquote:Conclusie: er loopt een lekker ding rond op z'n werk oid.
Die ie eerst nog een beetje vetmest in zijn put zo dat de huid nog een beetje oprekt, dan staat zijn eigen pakkie later beter.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hans word vetgemest door de heks om opgegeten te worden en in silence of the lambs vermoord de moordenaar vorse dames
Ik kan geen plaatje vinden en het ook niet uitleggenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:30 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vetmesten?![]()
Wat is de Schotse Hoogsprong?
Als ik niet naar je avatar had gekeken, zou ik hebben gedacht dat dit een Ofyles2-opmerking was.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:36 schreef lubje25 het volgende:
Die ie eerst nog een beetje vetmest in zijn put zo dat de huid nog een beetje oprekt, dan staat zijn eigen pakkie later beter.
Nooit hans en grietje/ silence of the lambs gezien?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik niet naar je avatar had gekeken, zou ik hebben gedacht dat dit een Ofyles2-opmerking was.
Ik snap er niks van!
Dat Hans in de put(Silence of the Lambs) wat meer vetgemest wordt, zodat de huid oprekt, waar Buffolo Bill(Silence of the Lambs) een nieuw kostuum/jurk van wil maken.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als ik niet naar je avatar had gekeken, zou ik hebben gedacht dat dit een Ofyles2-opmerking was.
Ik snap er niks van!
Nem kent zijn klassiekersquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat Hans in de put(Silence of the Lambs) wat meer vetgemest wordt, zodat de huid oprekt, waar Buffolo Bill(Silence of the Lambs) een nieuw kostuum/jurk van wil maken.
Jawel, maar ik onthoud niet alles.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef Yurithemaster het volgende:
Nooit hans en grietje/ silence of the lambs gezien?
Niks. Het gaat hier om gezondheid.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:39 schreef Nembrionic het volgende:
En wat is er met het innerlijk gebeurd mensen?
Dan draait het toch ook om je innerlijk?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niks. Het gaat hier om gezondheid.
Die moordenaar van Silence of the lambs heeft het voorzien op de huid van zijn slachtoffers, daar maakt ie een pak van voor zichzelf. Om practische redenenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik onthoud niet alles.
Als Soempie 20 kilo te zwaar is, dan kan ze nog zo mooi zijn van binnen, maar haar schenen zijn het er niet mee eens.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:45 schreef Nembrionic het volgende:
Dan draait het toch ook om je innerlijk?
Week dacht ik.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 14:46 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe lang duurt het voordat iBood-bestelling geleverd worden?
Uitgefeest?quote:
Hoe vroeg? Ik vind alles voor 9 uur te vroeg.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:00 schreef Nembrionic het volgende:
Je wordt er zeker gelukkig van
Het beste is wel wat vroeg op de dag. Toen ik nog op zaalvoetbal zat, dan waren we om 23:00 klaar en dan kon ik de komende 4 uur gewoon niet slapen
Ik ben al maanden niet in de sportschool geweest maar ergens tussen 9 en 12.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uitgefeest?
Wat een geluk dat het op tijd goed weer werd.
[..]
Hoe vroeg? Ik vind alles voor 9 uur te vroeg.![]()
Vroeger () turnde ik op zaterdagochtend. Dat was gemeen.
Het hoort in de avond, vind ik.
Ah, ik dacht dat je lichter wasquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik durf niet meer op de weegschaal, maar laatst was ik 89 kg.Ik denk nu dat ik over de 90 zit, maar niet zo veel, omdat ik nog wel dezelfde kleren pas.
Dus ja, ik ben echt wel veel te zwaar en op LL woog ik ook ongeveer zoveel.Tussendoor ben ik even 75 kg geweest, maar daarna leerde ik Wiebel kennen en is alles er net zo hard weer aangekomen.
Ja, dat is wel handig als je vroeg op kunt staan. Mij lukt het niet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik sport het liefst 's morgens heel vroeg, zodat ik me niet 2 keer per dag hoef te douchen.Aangezien ik altijd 's morgens onder de douche ga sport ik het liefst voor die tijd.
Maar sinds ik Wiebel ken is het veel fijner om 's morgens nog eens om te draaien.
Zo lijkt het alsof het één met het ander te maken heeft. Alsof dunne mensen geen vriend kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
en slank zijn is ook niet alles. Jij hebt tenminste een vriendje
Nee tuurlijk, maar ik wil hiermee aangeven dat het schoonheidsideaal niet kloptquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo lijkt het alsof het één met het ander te maken heeft. Alsof dunne mensen geen vriend kunnen krijgen.![]()
Als jij stopt met roken en zoveel cola drinken, denk ik dat je veel gezonder zal zijn.
Drink je trouwens gewone cola of light?
Ik voel me prima. Ik vind het alleen irritant om geen leuke kleding aan te kunnen (kleding die ik leuk vind).quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je lichter wasmaar heb je er last van qua gezondheid? Want dat lijkt me het belangrijkste. Zo lang je je fit voelt is het goed toch
Die ex is gek.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar ik wil hiermee aangeven dat het schoonheidsideaal niet kloptoverigens vond mijn ex me te dik
vandaar ook mijn obsessie met gewicht, dat heeft me niet goed gedaan
![]()
Gewone cola is mierzoete bocht.quote:ik drink gewone cola, light is voor mietjes
Het carnaval is bijna achter de rug, vanavond wordt er een pop verbrand en dat is dan het einde van het carnaval. Gisteren nog de 'After March' gehad, hoop muziek en erg gezellig!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Uitgefeest?
Wat een geluk dat het op tijd goed weer werd.
Als je toen net zo dun was, dan is die kerel echt niet goed snik.quote:
Ja, dat is wel vervelend. Ik heb dat ook altijd, maar dan op andere manieren dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:38 schreef Soempie het volgende:
Ik voel me prima. Ik vind het alleen irritant om geen leuke kleding aan te kunnen (kleding die ik leuk vind).![]()
Alleen als je dom uit je ogen kijkt.quote:En ik heb het idee dat mensen dikke mensen vaak minder serieus nemen of dommer vinden, maar dat is meer een gevoel wat ik heb.![]()
Kijk, zulke mannen moeten er meer zijn. Gaan jullie eens gauw kindjes maken.quote:Bij Wiebel was het gewoon helemaal goed. Ik knipte het licht uit en hij deed het gewoon weer aan.En 's morgens toen ik moeilijk deed met een laken zei hij iets van: 'ik heb je al goed bekeken hoor'.
Hij stak er gewoon gelijk een stokje voor, gelukkig.
Ik ging gewoon altijd gewoon eerst douchen voordat ik ging sporten. Ik vind het gewoon niet fijn om te sporten terwijl ik nog "vies" benquote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:18 schreef Soempie het volgende:
Ik sport het liefst 's morgens heel vroeg, zodat ik me niet 2 keer per dag hoef te douchen.Aangezien ik altijd 's morgens onder de douche ga sport ik het liefst voor die tijd.
Maar sinds ik Wiebel ken is het veel fijner om 's morgens nog eens om te draaien.
Slank zijn is misschien niet alles maar zeker een voordeel. Wat Soempie zegt klopt enigzins wel, over dat serieus nemen bijvoorbeeld. Je wordt gewoon veel sneller afgerekend dan wanneer je niet dik bent.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:23 schreef MaJo het volgende:
Het schoonheidsideaal klopt ook niet nee. Net als met alles(muziek, kleur, kunst, eten) zijn er zo ontzettend veel veschillende smaken, dat het bijna geen reet uit maakt hoe je bent/eruit ziet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, maar ik wil hiermee aangeven dat het schoonheidsideaal niet klopt
Die is echt niet goed wijsquote:overigens vond mijn ex me te dikvandaar ook mijn obsessie met gewicht, dat heeft me niet goed gedaan
Herkenbaarquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
Al kan ik soms wel enorm zeiken over m'n gewicht/ lichaam.![]()
Probeer het niet te doen, omdat het gewoon m'n eigen schuld is en ik er zelf wat aan kan doen.
Iets genuanceerder danquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:28 schreef Soempie het volgende:
@ Nem: helemaal mee eens.![]()
Al kan ik soms wel enorm zeiken over m'n gewicht/ lichaam.![]()
Probeer het niet te doen, omdat het gewoon m'n eigen schuld is en ik er zelf wat aan kan doen.
Kijk dat is nog eens een vriendjequote:Op dinsdag 24 februari 2009 15:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik voel me prima. Ik vind het alleen irritant om geen leuke kleding aan te kunnen (kleding die ik leuk vind).En ik heb het idee dat mensen dikke mensen vaak minder serieus nemen of dommer vinden, maar dat is meer een gevoel wat ik heb.
![]()
Ik denk dat ik meer last heb van de schaamte om andere mensen, dan dat ik dingen niet meer kan lichamelijk gezien. Bijvoorbeeld als je een nieuw vriendje hebt en je gaat voor het eerst met elkaar naar bed, dat je dan het licht uit wilt.Of 's morgens heel moeilijk doet met een laken om je heen om uit bed te stappen.
Bij Wiebel was het gewoon helemaal goed. Ik knipte het licht uit en hij deed het gewoon weer aan.En 's morgens toen ik moeilijk deed met een laken zei hij iets van: 'ik heb je al goed bekeken hoor'.
Hij stak er gewoon gelijk een stokje voor, gelukkig.
Ik was toen wel zwaarder, maar nog steeds 68 kilo wat voor mij een normaal gewicht isquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:05 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je toen net zo dun was, dan is die kerel echt niet goed snik.![]()
Ik dacht dat als je cola light drinkt, dat iets met je darmproblemen zou kunnen hebben. Reizigers drinken veel cola light omdat de fosforzuur in cola de darmbacteriën doodt. (Met suiker werkt de fosforzuur weer niet.) Dus ik dacht dat jij al je darmbacteriën misschien wel doodgedronken hebt.![]()
Ben ik met je eens, zie ook mijn reactie naar soempquote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Slank zijn is misschien niet alles maar zeker een voordeel. Wat Soempie zegt klopt enigzins wel, over dat serieus nemen bijvoorbeeld. Je wordt gewoon veel sneller afgerekend dan wanneer je niet dik bent.
Als je niet dik bent wordt je afgerekend op je doen en laten/karakter/whatever. Ben je dik, dan zul je altijd eerst daarop aangekeken worden en daarna is men verbaasd als blijkt dat je wel degelijk een verstand hebt
Het feit dat jij geen vriendje hebt ligt aan je eigen onzekerheid en de aftermath van je ex, niet aan het feit dat je slank bent. Daardoor zie je gewoon de kansen om je heen niet.
Daarbij is het wél hebben van een vriend/vriendin als je dik bent ook niet zaligmakend.
Want als je niet lekker in je vel zit vanwege dat, dan kan dat slechts ten dele worden opgevangen door je vriend/vriendin.
Ik vind trouwens ook dat je niet moet zeuren als je dik bent maar er niets aan doet. Als je er alles aan doet en toch dik blijft, dat is heel wat anders. Je hoort mij ook niet zeuren want ik weet dat het aan mezelf ligt. Dat betekent niet dat ik het leuk vind.
Ja, het zal altijd per persoon verschillen, maar ik denk dat een heleboel jongens gewoon stoer roepen dat ze graag een strak wijf hebben omdat dat nou eenmaal het modebeeld is.... en ondertussen is het natuurlijk veel lekkerder om iets zachts tegen je aan te hebben ipv een stel botten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:49 schreef MaJo het volgende:
Kijk dat is nog eens een vriendjeVriendjes moeten sowieso niet zeuren over je gewicht
Maar mijn ex is dan ook een kansloze eikel
Mijn laatste ex die vond juist dat ik te dun werd en zei dat hij wel van wat meer spek hield
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |