Ik doel natuurlijk op die progressieve grachtengordelelite waar ik stiekem later ook tot behoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
[..]
Wie wil er nou in een amsterdams grachtenpand wonen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 18:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik ben progressief. Of ben je teleurgesteld in mijn groene lidmaatschappen?.
Ik begin ook steeds meer aan de teller op hun website te twijfelen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Ze hebben die leden allang, ze willen er gewoon nóg meer.
Idd die hele teller was van begin af aan al doorgestoken kaart denk ik. Het zou typisch geenstijl zijn om de andere omroepen alsnog keihard te pownen, en daarnaast hebben ze op deze manier veel meer leden naderhand.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 04:26 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Zou wel typisch Geenstijl zijn om iedereen te laten denken dat ze het niet hebben gehaald. De huidige publieke omroepen halen opgelucht adem wanneer ze op 31 maart nog geen 50.000 leden hebben en vieren een klein feestje... En dan blijkt dat ze er ineens 80.000 hebben! Powned!
Het is wel goed mogelijk dat ze gewoon niet meer leden hebben. Het is een weblog met net meer dan 100.000 accounts, dan haal je echt niet zomaar 50.000 betalende leden voor en omroep. Daarbij kunnen nu veel mensen denken dat ze het toch niet halen en daarom maar geen lid gaan worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Joz het volgende:
[..]
Idd die hele teller was van begin af aan al doorgestoken kaart denk ik. Het zou typisch geenstijl zijn om de andere omroepen alsnog keihard te pownen, en daarnaast hebben ze op deze manier veel meer leden naderhand.
als de teller op 55.000 zou staan, zou er namelijk bijna niemand meer lid worden (want dan is de 'grap' voor velen al geslaagd).
idd, iedereen roept wel 'cool zo'n nieuwe jongerenzender!!11' , maar als puntje bij paaltje komt blijven ze gewoon vanaf de zijlijn toekijken en doen niet de moeite om lid te worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:27 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Het is wel goed mogelijk dat ze gewoon niet meer leden hebben. Het is een weblog met net meer dan 100.000 accounts, dan haal je echt niet zomaar 50.000 betalende leden voor en omroep. Daarbij kunnen nu veel mensen denken dat ze het toch niet halen en daarom maar geen lid gaan worden.
nu 33.327, zijn er dus 307 in 2 dagen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Specularium het volgende:
33.020 leden.
Denk niet dat het verloop geheel lineair is. Ws. komen er in bjv. de laatste week wel meer mensen bij dan in de hele maand februari. Gewoon mensen die tot het laatste moment wachten en nu denken van 'kan nog wel'. Vooral als ze dan ook nog wat meer ledenwerving doen dan nu.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:08 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
nu 33.327, zijn er dus 307 in 2 dagen.
zeg nog 35 dagen met 160 nieuwe leden per dag = 6400. En dan nog 5 afleveringen, wat misschien 1000 per keer oplevert. Reken ik toch vrij ruim, want die 1000 per aflevering blijft ook niet zo veel en nog halen ze het dan niet. Het gaat echt heel moeilijk voor ze worden.
Dat heb ik ook bij Llink na het kijken van een programma als de consuminderman.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef The_Hives het volgende:
Als de uitzending van gister op veronica een voorbeeld is hoe de zender gaat worden is het nog triester dan ik van te voren verwacht had. Onbegrijpelijk dat mensen dan lid worden
Ik bash alleen Llink.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:57 schreef Registratiedienst het volgende:
Niet elkaar bashen, lieve mensen.
Geert Wilders.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Koert het volgende:
Anti zijn is makkelijk (iets met een tomaat) - zijn ze ook ergens vóór?
Inderdaad, ik krijg overal jeuk van die vage presentator. Volgens mij is dat een ex-gedetineerde, die door de milieumaffia weer op de rails is gezet.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook bij Llink na het kijken van een programma als de consuminderman.
Onbegrijpelijk dat mensen nog geld brengen naar een geldverspillende zender.
Dat dus, plus dat er nog leden kunnen afhaken (bijvoorbeeld die de contributie niet betalen). Om een beetje dezelfde reden zal Llink het huidige ledental laag houden, om maar mensen te overtuigen toch maar lid te worden.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 10:11 schreef Joz het volgende:
[..]
als de teller op 55.000 zou staan, zou er namelijk bijna niemand meer lid worden (want dan is de 'grap' voor velen al geslaagd).
Mwah, weet niet of dat zo'n logische verklaring is. Ik zie geenstijl er eerder voor aan om juist 'van de daken te schreeuwen' dat ze over de 50 000 heen zijn en dat als argument te gebruiken voor mensen om ook lid te worden. '55 000 mensen gingen u al voor, het is het waard, we gaan uitzenden, op naar de 100 000!!' etc....quote:
Goh, maffe vriend, dat is wel heel ver gezocht. Maar je hebt toch iets vijandigs kunnen posten. Knap hoor!quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
Mwah, weet niet of dat zo'n logische verklaring is. Ik zie geenstijl er eerder voor aan om juist 'van de daken te schreeuwen' dat ze over de 50 000 heen zijn en dat als argument te gebruiken voor mensen om ook lid te worden. '55 000 mensen gingen u al voor, het is het waard, we gaan uitzenden, op naar de 100 000!!' etc....
Wat gaan ze brengen dan? Heb nog weinig programma-ideeën gezien.quote:Op donderdag 26 februari 2009 19:45 schreef Heathen. het volgende:
De zender brengt niks nieuws. Het wordt een soort veronica.
was anders niet vijandig bedoeld. Ben zelfs al vanaf het begin lid. Sommige mensen zoeken ook overal iets achterquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:06 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Goh, maffe vriend, dat is wel heel ver gezocht. Maar je hebt toch iets vijandigs kunnen posten. Knap hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |