quote:Hagoort vindt PowNed het interessantst
AMSTERDAM - Van de omroepen die proberen toe te treden tot het publieke bestel, is PowNed, de tv-poot van GeenStijl, ‘absoluut het interessantst’. Dat zegt Henk Hagoort, voorzitter van de Nederlandse Publieke Omroep, in een interview dat zaterdag verschijnt in Volkskrant magazine.
Hagoort: ‘GeenStijl spreekt vooral mannen tussen de 20 en 34 aan. Dat is een doelgroep die de andere omroepen moeilijk bereiken.’ Hagoort sprak onlangs met oprichter Dominique Weesie van GeenStijl. ‘Toen viel me op dat er een veel journalistiekere ambitie achter PowNed schuilgaat dan bijvoorbeeld achter BNN.’
De Publieke Omroep is een van de organisaties die minister Plasterk adviseren voor hij beslist over de toetreding van nieuwe omroepen. In het interview in Volkskrant magazine, dat werd gehouden voor de oprichting van Wakker Nederland, spreekt Hagoort twijfels uit over het bestaansrecht van ouderenomroep Max en heeft hij kritiek op Llink.
Bron
Daar is de democratie bij gebaat. Verschillende politieke geluiden zijn goed voor de pluriformiiteit.quote:
Dus de omroep is er voor een politiek doel?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Registratiedienst het volgende:
Daar is de democratie bij gebaat. Verschillende politieke geluiden zijn goed voor de pluriformiiteit.
Anti zijn is makkelijk (iets met een tomaat) - zijn ze ook ergens vóór?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef Registratiedienst het volgende:
Verder is GS anti- CDA, SGP, CU & PvdA. Geldverspilling, corruptie wanbeleid, kortom, onrechtvaardigheid, worden aangekaart.
ik nietquote:
Ik zat bij de eerste 1000 ofzo. Steun ze voorlopig wel.. Als het maar niet zoon bagger wordt als bnn daar was ik ook lid van 2 jaar.quote:
dat lelijke wijf met die dikke tieten tochquote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet. En kunnen ze het niet beter rutgernet noemen, of gaan ze nog andere reporters zoeken die minder irritant zijn?
Ja, vrijheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Koert het volgende:
[..]
Dus de omroep is er voor een politiek doel?
[..]
Anti zijn is makkelijk (iets met een tomaat) - zijn ze ook ergens vóór?
Dat komt wel goed natuurlijk. Nu hebben zij geen andere gezichten nodig (zij zijn immers een website die af en toe filmjes vrijgeeft).quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ook niet. En kunnen ze het niet beter rutgernet noemen, of gaan ze nog andere reporters zoeken die minder irritant zijn?
Wat boeit zijn naam. Relevantie?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:20 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
dominique weesiekutnaam van trieste ouwe kutnerd/graftak.
Ja, #1-reden.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:17 schreef Koert het volgende:
[..]
Dus de omroep is er voor een politiek doel?
Volgens mij wordt alleen het gebruik van paddo's beperkt.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:25 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, vrijheid.
Simpele voorbeelden berichtgeving
- Pro paddo's
- Pro privacy
- Pro koopzondagen
- Pro zelfbeschikkingsrecht
- Pro vrijheid van meningsuiting
Klopt, wanneer PowNed alleen maar met bagger komt (niveau bier & tieten + defensie), dan zeg ik mijn lidmaatschap ook op. Ik verwacht serieuze politieke items. Ik vind het niet erg als het luchtig wordt gebracht. Hoe meer mensen deze kritische geluiden kunnen horen, hoe beter.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik zat bij de eerste 1000 ofzo. Steun ze voorlopig wel.. Als het maar niet zoon bagger wordt als bnn daar was ik ook lid van 2 jaar.
Ik begrijp jouw reactie niet. Klink maakt het vrijwel onmogelijk om normaal paddo's te gebruiken (hij illegaliseert de verkoop). GeenStijl ageert hier tegen.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:32 schreef Koert het volgende:
[..]
Volgens mij wordt alleen het gebruik van paddo's beperkt.
Zie openingspost, Paul.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:34 schreef Paul het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)ut_het_interessantst
Nog ff een keertje
ik denk niet dat zijn naam het belangrijkst was in dezequote:Op zondag 22 februari 2009 20:27 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Wat boeit zijn naam. Relevantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |