Is de wedcstrijd un volerndam if in amsterdsAM?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:41 schreef sezten het volgende:
TeVeelPlaatsen leeg
Noem je het geen 020?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is de wedcstrijd un volerndam if in amsterdsAM?
Gast!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zet je zelf toch niet zo voor lul man. Ga je roes uitslapen ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 17:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
nEE KEREL Zo qewerr naqr de cogledne optocht. Beetje aan het schillen met de rest van de vienden groep.quote:
Komt omdat niemand dezelfde taal spreektquote:Op zondag 22 februari 2009 17:45 schreef StarGazer het volgende:
Er wordt ook echt niet gecommuniceerd in die ploeg
Aissati is gewoon een goede voetballer. Bij Twente was hij ook heel goed.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:46 schreef Halcon het volgende:
Waarom komen de Ajacieden klaar nu de bij PSV mislukte Aisatti in mag vallen? Alsof het de nieuwe Messi is ofzo.
Beter dan 0-2quote:Op zondag 22 februari 2009 17:46 schreef Enchanter het volgende:
Gristus , ik kom net thuis , zie ik dit 1-1![]()
Hup Ajax
Dude kap daar eens meequote:Op zondag 22 februari 2009 17:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
nEE KEREL Zo qewerr naqr de cogledne optocht. Beetje aan het schillen met de rest van de vienden groep.
Hij heeft het een half seizoen aardig gedaan in een goedlopend Twente, voor de rest heeft hij afgezien van een goede wedstrijd ooit tegen AC Milan nog weinig gepresteerd.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Aisatti is gewoon een goede voetballer. Bij Twente was hij ook heel goed.
Ja ik denk wel dat Aissati het vooral moet hebben van goede spelers om zich heen. Bij Twente was dat dus duidelijk het geval. Ik heb echt geen idee hoe hij zich nu gaat ontwikkelen bij Ajax.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft het een half seizoen aardig gedaan in een goedlopend Twente, voor de rest heeft hij afgezien van een goede wedstrijd ooit tegen AC Milan nog weinig gepresteerd.
En dan pararapapapappaaaa pannenkoeek niet leiuk dingenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:49 schreef sexymofo het volgende:
ooooooh pizza
Ik heb ook geen glazen bol, maar ik denk dat het niets wordt bij Ajax. Ik vind het ook geen speler voor de breedte om er bij te hebben. Wellicht dat Twente hem over wil nemen na dit of volgend seizoen?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik denk wel dat Aissati het vooral moet hebben van goede spelers om zich heen. Bij Twente was dat dus duidelijk het geval. Ik heb echt geen idee hoe hij zich nu gaat ontwikkelen bij Ajax.
Og jij jiuidy welquote:Op zondag 22 februari 2009 17:52 schreef Animal_FR het volgende:
D-K moet je geen carnaflap gaan vieren
Voor de ontwikkeling van Aissati zelf is het beter om bij een club zoals Twente te spelen. Minder druk, waarschijnlijk meer speelminuten (mits hij niet geblesseerd is).quote:Op zondag 22 februari 2009 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb ook geen glazen bol, maar ik denk dat het niets wordt bij Ajax. Ik vind het ook geen speler voor de breedte om er bij te hebben. Wellicht dat Twente hem over wil nemen na dit of volgend seizoen?
Henigquote:Op zondag 22 februari 2009 17:54 schreef w00h00 het volgende:
Hoe speelt Aissati?
En van der weile de gehandiecapte. dat vinden ze mooi hier op dfokquote:Op zondag 22 februari 2009 17:56 schreef Animal_FR het volgende:
suarez zal vandaag het publiek wel weer gaan bedanken.
Das beter dan 1-2quote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Spougle het volgende:
Het zal toch niet gebeuren dat we met 1-1 thuis gelijk spelen tegen Volendam
Denk het niet hoorquote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Spougle het volgende:
Ik denk het niet, ik zie Volendam nog wel scorenquote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Spougle het volgende:
Ajax won van De Graafschap thuisquote:
Op zn Duitsquote:Op zondag 22 februari 2009 17:59 schreef w00h00 het volgende:
We gaan gewoon winnen, ze willen het gewoon ff spannend houden.
Die gast doet toch ook niets goed man, hele tijd van die balletjes breed.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Verdomme, geef dan die bal Wielaert!
Leonardo moest lachenquote:
Ik lach je uitquote:Op zondag 22 februari 2009 18:02 schreef Jojoortje het volgende:
"Ajax zal dit heus wel winnen? "
Nou, tis bijna afgelopen hoor
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:59 schreef w00h00 het volgende:
We gaan gewoon winnen, ze willen het gewoon ff spannend houden.
Hahaquote:Op zondag 22 februari 2009 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Haha, goeiequote:Op zondag 22 februari 2009 18:07 schreef Espabilado het volgende:
Ajax is gewoon fucking slim bezig commercieel gezien..
Met wedstrijden als deze trek je ontzettend veel mensen die niet voor ajax zijn maar gewoon vermaak willen... niks leukers dan 0-1 achterkomen tegen de nummer laatst toch?
Eredivisie Live is er blij mee!
Jij bent dramatisch draqmatis (kansloos)quote:Op zondag 22 februari 2009 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De verderiging van ajax is echt draqmatis
Tot nu toe wel idd, qua prijs/kwaliteit.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef Palmboom313 het volgende:
Suljemani miskoop van het jaar. Dat is wel duidelijk
Miskoop? Blunder van dit jaar kiun nje wel zeggen. DIe ghast is nog geen 3 mil waard.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:09 schreef Palmboom313 het volgende:
Suljemani miskoop van het jaar. Dat is wel duidelijk
ja ajaxquote:Op zondag 22 februari 2009 18:10 schreef w00h00 het volgende:
Zijn ze al aan het tijdrekken?
Voetballers met zulke patta's lokken het gewoon uit om geschopt te wordenquote:Op zondag 22 februari 2009 18:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Die kicksen van Aisatti.![]()
Loopt er ook weer ouderwets bij alsof het Messi is.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:10 schreef jorienvdherik het volgende:
altijd lastig volendam graafschap thuis
Dat had ik dus aan het begin van deze wedstrijd ook al. En de voorgaande 5 wedstrijden.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
Wat is er met Suarez aan de hand man
Die kerel wil zo graag altijd, maar scoren doet die niet meerquote:Op zondag 22 februari 2009 18:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Dat had ik dus aan het begin van deze wedstrijd ook al. En de voorgaande 5 wedstrijden.
Het had al 10-1 moeten staanquote:Op zondag 22 februari 2009 18:15 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Het zit Ajax nooit mee inderdaad.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:16 schreef twi het volgende:
Platje, halen die gast.
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef Sieps het volgende:
GVD
Ik was al buikschuivers door de woonkamer aan het maken
Dit kost je een ban, dat weet je toch?quote:
Ik zong al "Hij zit erin"quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef Sieps het volgende:
GVD
Geen vloerbedekking hoop ikquote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef Sieps het volgende:
GVD
Dat moet eens afgelopen zijn met dat mooie gedoe. Niet scoren met de binnenkant en missen met buitenkant is gewoon loon inhouden bij die gast.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:16 schreef Rumille het volgende:
JEZUS CHRISTUS! Echt, je staat met moeite 2-1 voor, je verneukt kans op kans omdat je het mooi wilt doen en dan krijg je tot 2x toe een 100% kans tegen. Waar ben je in vredesnaam mee bezig? Alle basisspelers mogen van mij volgende wedstrijd op de bank, op Steek na.
Zeker niet trotsquote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef VatosLoco het volgende:
OMG wat komt Ajax goed weg
Dat er mensen van Ajax dadelijk nog trots op de overwinning kunnen zijn
Maakt hem het iets uit, het is carnaval voor hemquote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit kost je een ban, dat weet je toch?
Niet trots... Opgelucht wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef VatosLoco het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef Dos37 het volgende:
Verhoeven mee naar voren
als Verhoeven meegaat duurde het 1 minuut als hij weer terug in zijn goal isquote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Corner
Alles of niets
keeper mee naar voren
Zou je denken?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef VatosLoco het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |