quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef Sieps het volgende:
GVD
Ik was al buikschuivers door de woonkamer aan het maken
Dit kost je een ban, dat weet je toch?quote:
Ik zong al "Hij zit erin"quote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef Sieps het volgende:
GVD
Geen vloerbedekking hoop ikquote:Op zondag 22 februari 2009 18:17 schreef Sieps het volgende:
GVD
Dat moet eens afgelopen zijn met dat mooie gedoe. Niet scoren met de binnenkant en missen met buitenkant is gewoon loon inhouden bij die gast.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:16 schreef Rumille het volgende:
JEZUS CHRISTUS! Echt, je staat met moeite 2-1 voor, je verneukt kans op kans omdat je het mooi wilt doen en dan krijg je tot 2x toe een 100% kans tegen. Waar ben je in vredesnaam mee bezig? Alle basisspelers mogen van mij volgende wedstrijd op de bank, op Steek na.
Zeker niet trotsquote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef VatosLoco het volgende:
OMG wat komt Ajax goed weg
Dat er mensen van Ajax dadelijk nog trots op de overwinning kunnen zijn
Maakt hem het iets uit, het is carnaval voor hemquote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit kost je een ban, dat weet je toch?
Niet trots... Opgelucht wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef VatosLoco het volgende:
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef Dos37 het volgende:
Verhoeven mee naar voren
als Verhoeven meegaat duurde het 1 minuut als hij weer terug in zijn goal isquote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Corner
Alles of niets
keeper mee naar voren
Zou je denken?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:18 schreef VatosLoco het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |