quote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:50 schreef computergirl het volgende:
Voor de amsterdammers onder ons:
[..]
www.nikerunningclub.nl
quote:Op zondag 29 maart 2009 14:50 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag de DDD (dwars door Dordt) gedaan. 10km in 48 minuten en 50 secondenEn dat na een blessure
Mijn doel was 52 a 53 minuten, dat heb ik toch mooi stuk gelopen
x-socks willen nog weleens helpen.quote:Op zondag 29 maart 2009 16:08 schreef annoh het volgende:
Ik heb gisteren tot mijn eigen verbazing 20km gelopen. De laatste 2 km waren wel echt zwaar, maar nu weet ik ten minste dat de halve marathon in berlijn gaat lukken. Ik heb wel enorm veel last van blaren en twee teennagels (van mijn tenen naast mijn grote tenen) die los zitten/er af vallen/ vervelend doen. Heeft iemand daar tips voor? Misschien kan ik ze de volgende keren goed intapen of verbinden.
Goed bezigquote:Op zondag 29 maart 2009 16:08 schreef annoh het volgende:
Ik heb gisteren tot mijn eigen verbazing 20km gelopen.
Lekker hoor, aardige snelheid.quote:Op zondag 29 maart 2009 21:13 schreef star_gazer het volgende:
Mijn netto tijd van de DDD: 48:3645 minuten is mogelijk, aangezien ik deze tijd met zeer weinig training heb gelopen
quote:Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil gaan starten met hardlopen, maar heb geen flauw idee wat goede kleding is. Iemand tips? Liefst ook voor klein budget :-)
Kleding boeit niet zo erg, zo lang je schoenen maar goed zijn. Daar moet je echt op investeren, want anders ga je kapot aan de blessures. Doe een looptest bij een running winkel en laat je goed adviseren en aanmeten. Voor schoenen geldt echt 'goedkoop is duurkoop'. Je betaalt de prijs met je lijf als je krenterig doet op schoenen. Verwacht voor een degelijk paar schoenen een prijskaartje van minimaal 100 a 120 euro (acties uitgezonderd uiteraard).quote:Op zondag 29 maart 2009 22:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Ik wil gaan starten met hardlopen, maar heb geen flauw idee wat goede kleding is. Iemand tips? Liefst ook voor klein budget :-)
Best een groot verschil tussen mannen en vrouwenquote:Op maandag 30 maart 2009 09:22 schreef JortK het volgende:
Leuk artikel over de ideale hardloopsnelheid: http://www.nu.nl/wetensch(...)elheid-berekend.html
Mannen zijn dan ook geweldigquote:Op maandag 30 maart 2009 10:27 schreef computergirl het volgende:
Best een groot verschil tussen mannen en vrouwen
Vond ik ook wel.. Voor mij klopt het denk ik wel, vind het zo tussen de 10 en 11 km/u het prettigste lopenquote:Op maandag 30 maart 2009 10:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Best een groot verschil tussen mannen en vrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |