Levende wezens onder invloed van drugs maken de raarste combinaties. Soms is het geniaal, zie veel artiesten uit de '60 en '70, soms is het compleet bagger, zie bovenstaand.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:38 schreef CrashO het volgende:
Ooit in een lamme bui op, soort super-sandwich
Sneetje bruinbrood
laag mayo
katenspek![]()
komijnenkaas
Sterke mosterd
Sneetje bruinbrood
Kruidenboter
Pesto
Sneetje bruinbrood
Roomkaas
Pindakaas![]()
Sneetje bruinbrood
Zoiets brouw je alleen onder invloed van veeeeel drank, maar ik moet zeggen, het was nog redelijk goed eetbaar
en de eerste laag eet ik nog redelmatig zo*nuchter
![]()
Jaaah, doe ik ook graag.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:52 schreef Axia het volgende:
Ow ja...de binnenkant van een kroket eten met friet/patat
Onder jam? Dat vind ik dan weer raar. Boter smeer je als je 'droog' beleg gebruikt (tegen de droge hap). Jam is al nat, daar hoeft geen boter onder.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:52 schreef Lyriella het volgende:
als je dat bij calvé al doet dan bij die zeker. Nja, pindakaas met boter is op zich niks vreemds hoor. Doen heel veel mensen. Ik gruwel er alleen van, maar k doe sowieso nauwelijks ergens boter onder. Alleen onder hagelslag of jam.
Ik wel, want anders trekt het in het brood, en dan wordt het brood zo mushy.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Onder jam? Dat vind ik dan weer raar. Boter smeer je als je 'droog' beleg gebruikt (tegen de droge hap). Jam is al nat, daar hoeft geen boter onder.
Precies! K heb een keer jam meegenomen op brood, zonder boter. Toen ik mijn boterhammetjes op wilde eten had ik zompig brood. Wat is dát smerig zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:53 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik wel, want anders trekt het in het brood, en dan wordt het brood zo mushy.
Niet zo vreemd toch? Redelijk standaard bij ons thuis: appelmoes ipv groente (als je die niet wilt/lust).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Aardappelen, jus en appelmoes vind ik trouwens echt goddelijk.
ik nooit boter, maakt niet uit wat het beleg isquote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:58 schreef Roi het volgende:
Ik gebruik altijd boter op mijn brood, maakt niet uit wat het beleg is!
Hoe hou jij dan de hagelslag op je brood? Of eet je gewoon geen hagelslag?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik nooit boter, maakt niet uit wat het beleg is
Dat ga ik uitproberenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef Lyriella het volgende:
een appel halveren, besmeren met pindakaas en rozijnen er bovenop.. das me daar toch lekker.
soms beschuit met hagelslag. Wat ernaast gaat giet ik er weer op als t veel is, anders eet ik het daarna op.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoe hou jij dan de hagelslag op je brood? Of eet je gewoon geen hagelslag?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kent de kookkunsten van Guust Flater niet?
Recept 1: Oesters met slagroom
Ingrediënten
Voor vier personen heb je 24 oesters nodig. Wat prei en tomaten. Vergeet ook een bus slagroom niet en wat cacaopoeder.
Bereiding
Open de oesters en plaats ze op een ovenschotel. Was de prei en snij hem in kleine stukjes. Doe hetzelfde met de tomaten Verdeel de groente over de oesters. Spuit slagroom op de oesters. Strooi wat cacaopoeder bovenop de slagroom. Grill de oesters gedurende een viertal minuten in de oven
Tip
Deze schotel is erg lekker met warme chocolademelk
Recept 2: Kabeljauw met aardbeien en slagroom
Ingrediënten
Voor vier personen koop je ongeveer 500 g gedroogde en gezouten kabeljauw. De kruiden die je nodig hebt zijn roze peperbolletjes,. Vergeet ook een bakje met 250 g aardbeien niet. Om het geheel op smaak te brengen gebruik je best:
Bereiding
Tip
Recept 3: Frankfurterworstjes met abrikozen
Ingrediënten
Met een blik Frankfurterworstjes, wat abrikozensap en een vleugje pikante mosterd kun je aan de slag. Vergeet ook het langwerpig broodje niet!
Bereiding
Open het blik worstjes en snij de worstjes doormidden. Doop de worstjes in het abrikozensap. Laat ze grillen in een goed vuurtje. Haal ze geregeld uit het vuur en doop ze weer in het abrikozensap. Doe dit tot de worst een goudbruin kleurtje krijgt. Stop het worstje tussen het broodje en smeer er een stevige portie mosterd op.
Tip
Voeg nog wat superpikante pili-pili toe aan de mosterd. Dit contrasteert wonderwel met de zoete abrikozensmaak.
Recept 4: Luchtballonpannenkoeken
Ingrediënten
Pannenkoeken maak je met 250 g bloem, 75 g suiker, 2 ganse eieren, een halve liter melk . Met wat latexverf en plaaster bekom je een het luchtballoneffect. De pannenkoek zal in de lucht stijgen.
Bereiding
Vermeng alle ingrediënten en voeg er langzaamaan de melk aan toe. Warm een pan met wat olie; als deze goed heet is, giet je een beetje deeg in de pan. Eerst zal het deeg in het midden van de koekenpan opstijgen als een bubbel en een de vorm van een ballon krijgen. De pannenkoek gaat gegarandeerd de lucht in.
Tip
Het gebruik van een kilo gist in deze bereiding heeft hetzelfde opblaaseffect.
oh dat doet me denken aan:quote:Broodje salami een hap nemen en dan ook jus d' orange of ijsthee in je mond doen
Vind ik allemaal prima te doen hoor, vooral koude knakworst met knoflooksausquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
komkommer met satesaus
komkommer met knoflooksaus
koude knakworst met knoflooksaus
stokbrood met knoflooksaus
of stokbrood met mayo/currysaus
Hard de randjes dichtknijpen!quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Hoe hou jij dan de hagelslag op je brood? Of eet je gewoon geen hagelslag?
* Pandora73 probeert met mes en vork randjes dicht te knijpen maar krijgt het niet voor elkaarquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:40 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Hard de randjes dichtknijpen!
* Merel1808eet ook geen boter
Boterhammen eet je toch gewoon met je handen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:04 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
* Pandora73 probeert met mes en vork randjes dicht te knijpen maar krijgt het niet voor elkaar
Ik eet dat altijd met de gourmetquote:Op woensdag 30 maart 2011 17:05 schreef CrashO het volgende:
[..]
Vind ik allemaal prima te doen hoor, vooral koude knakworst met knoflooksaus, perfect voor als je te lam bent om de magnetron te vinden, maar wel honger hebt
Ik niet hoor. Gewoon met mes en vork. Netjes opgevoed enzo...quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Boterhammen eet je toch gewoon met je handen?
Je kan ook gewoon een stuk brood in je mond doen, wat hagelslag erbij en kauwen maar!quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Gewoon met mes en vork. Netjes opgevoed enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, maar ik ga echt niet binnenshuis mn bammetjes zitten snijden, misschien maakt mij dat gekquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
je kunt net zo netjes opgevoed worden met brood uit het vuistjequote:Op woensdag 30 maart 2011 18:14 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vloeit voort uit mijn gewoonte om twee sneden brood met beleg ertussen te eten.quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind brood met mes en vork eten best wel een vreemde eetgewoonte
Hoe zou je anders brood eten?quote:Op donderdag 31 maart 2011 12:51 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat vloeit voort uit mijn gewoonte om twee sneden brood met beleg ertussen te eten.
Hmm doe ik eigenlijk nooit, alleen met aardbeien (dat is het enige qua brood dat ik met mes en vork eet)...quote:Op zondag 3 april 2011 19:16 schreef CrashO het volgende:
[..]
1 snee brood met beleg, en deze met mes en vork eten![]()
of 1 snee half beleggen, en dubbelslaan
Ik eet brood altijd enkel omdat ik maar 1 snee brood eet en zeker met gesmolten kaas of zo eet ik met mes en vorkquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:48 schreef frame-saw het volgende:
Ik vind brood met mes en vork eten best wel een vreemde eetgewoonte
dat doe ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben rechts en als ik moet snijden heb ik mijn mes rechts en vork links en voor het opeten draai ik ze om. Ik snij dus altijd maar alles wat ik moet snijden in 1 keer, leg mijn mes weg en eet met mijn vork in rechterhand alles op
Jij houdt gewoon net als ik heel erg van de combinatie hartig/zoet. Laatst had ik weer iets nieuws ontdekt: Chorizo op doorgesneden muffins (met chocoladebrokjes). Heerlijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een eierkoek met droge worst
Broodje salami een hap nemen en dan ook jus d' orange of ijsthee in je mond doen
boterham sla, kipfilet en chips
perzik met satesaus
komkommer met satesaus
aardbei met satesaus
komkommer met knoflooksaus
koude knakworst met knoflooksaus
stokbrood met knoflooksaus
of stokbrood met mayo/currysaus
Eh, meer kan ik zo ff niet bedenken.
met het gevaar het helemaal mis te hebben: volgens mij is dessert pizza vrij onbekend in Nederland ?quote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon net als ik heel erg van de combinatie hartig/zoet. Laatst had ik weer iets nieuws ontdekt: Chorizo op doorgesneden muffins (met chocoladebrokjes). Heerlijk!
dat is niet raar, dat is gewoon limburgs.quote:
Dat lijkt me dan weer niet zo lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
met het gevaar het helemaal mis te hebben: volgens mij is dessert pizza vrij onbekend in Nederland ?
hier serveert elke zichzelf respecterende pizzaboer pizza met chocola, ijs, ananas, banaan, zoete melk etc. als dessert.
Ik ken alleen de dessert pizza's van de Pizza Hut (USA). heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |