dat doe ik ookquote:Op maandag 4 april 2011 19:31 schreef heaven7 het volgende:
Ik ben rechts en als ik moet snijden heb ik mijn mes rechts en vork links en voor het opeten draai ik ze om. Ik snij dus altijd maar alles wat ik moet snijden in 1 keer, leg mijn mes weg en eet met mijn vork in rechterhand alles op
Jij houdt gewoon net als ik heel erg van de combinatie hartig/zoet. Laatst had ik weer iets nieuws ontdekt: Chorizo op doorgesneden muffins (met chocoladebrokjes). Heerlijk!quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:38 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een eierkoek met droge worst
Broodje salami een hap nemen en dan ook jus d' orange of ijsthee in je mond doen
boterham sla, kipfilet en chips
perzik met satesaus
komkommer met satesaus
aardbei met satesaus
komkommer met knoflooksaus
koude knakworst met knoflooksaus
stokbrood met knoflooksaus
of stokbrood met mayo/currysaus
Eh, meer kan ik zo ff niet bedenken.
met het gevaar het helemaal mis te hebben: volgens mij is dessert pizza vrij onbekend in Nederland ?quote:Op maandag 4 april 2011 23:36 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Jij houdt gewoon net als ik heel erg van de combinatie hartig/zoet. Laatst had ik weer iets nieuws ontdekt: Chorizo op doorgesneden muffins (met chocoladebrokjes). Heerlijk!
dat is niet raar, dat is gewoon limburgs.quote:
Dat lijkt me dan weer niet zo lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 23:41 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
met het gevaar het helemaal mis te hebben: volgens mij is dessert pizza vrij onbekend in Nederland ?
hier serveert elke zichzelf respecterende pizzaboer pizza met chocola, ijs, ananas, banaan, zoete melk etc. als dessert.
Ik ken alleen de dessert pizza's van de Pizza Hut (USA). heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk....quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niet zo lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |