abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66931677
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:52 schreef Necrodeath het volgende:
Jammer dat Speech niet werkt zoals in Fallout 1 en 2.
Daar was het dat wanneer je genoeg speech had, je iemand kon overtuigen. Als je niet genoeg had, lukte het gewoon niet.
Ook kreeg je nieuwe dialogue options als je genoeg speech had.

Maar helaas werkt het nu hoe delano.888 zegt, en kun je het dus ook op die manier omzeilen, zodat je dus eigenlijk geen speech nodig hebt.
mja nog altijd is het dan een kwestie van eigen keuze. Ik vertik het dit soort dingen te doen, want ik vind het gewoon meer charme aan het spel geven. Mislukt het, dan mislukt het. Als je zelf kiest om dit zo te omzeilen, dan kies je er toch echt zelf bewust voor. Dus ja, je kunt speech in principe totaal omzeilen, maar alleen als je het zelf toelaat. Kwestie van opvatting denk ik. Ik laat juist alle veranderingen doorgaan ,ook als dingen totaal negatief uitpakken voor mezelf

Vind ik een gedeelte van de charmes van een rpg
pi_66932749
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:56 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

mja nog altijd is het dan een kwestie van eigen keuze. Ik vertik het dit soort dingen te doen, want ik vind het gewoon meer charme aan het spel geven. Mislukt het, dan mislukt het. Als je zelf kiest om dit zo te omzeilen, dan kies je er toch echt zelf bewust voor. Dus ja, je kunt speech in principe totaal omzeilen, maar alleen als je het zelf toelaat. Kwestie van opvatting denk ik. Ik laat juist alle veranderingen doorgaan ,ook als dingen totaal negatief uitpakken voor mezelf

Vind ik een gedeelte van de charmes van een rpg
Je hebt natuurlijk gelijk
Maar toch vind ik het jammer dat het niet zoals in F1+2 is Ik betrap mezelf gewoon op het saven > loaden voor een speech check. Verder vind ik het ook jammer dat je met bar weinig speech, soms gewoon nog steeds speech checks kunt halen. Zo had ik maar <10% kans of zo bij mijn laatste playthrough om extra caps te krijgen van Burke, maar het lukte gewoon zonder save > loaden.

Sowieso vind ik het jammer dat speech een stuk minder belangrijk is in 3 dan in 1 of 2.
De mogelijkheid om het spel met zo min mogelijk geweld uit te spelen, wat gewoon kon in 1 en 2, is er nauwelijks meer in 3.
Doe eens niet.
pi_66937655
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef Necrodeath het volgende:

De mogelijkheid om het spel met zo min mogelijk geweld uit te spelen, wat gewoon kon in 1 en 2, is er nauwelijks meer in 3.
Mooie tijden waren dat.
De eindbaas uit Fallout 1 kon je het graf in lullen en de eindbaas van Fallout 2 hoefde je ook, indien je het goed speelde, geen kogel op af te vuren.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  woensdag 11 maart 2009 @ 20:10:19 #204
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66947008
In Fallout 3 kun je wel degelijk dingen bereiken met Speech. En verder ben ik het totaal met Dein_Gesicht eens.

Speech fail --> Load --> Retry = (een milde vorm van) Cheaten. En nee, het is ook niet 'slim'.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_66948343
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:10 schreef Lyzio het volgende:
In Fallout 3 kun je wel degelijk dingen bereiken met Speech.
Tuurlijk, maar in mindere mate dan in Fallout 1 en 2.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens niet.
pi_66948457
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:48 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar in mindere mate dan in Fallout 1 en 2.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
  woensdag 11 maart 2009 @ 21:39:53 #207
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66950243
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 20:51 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]
SPOILER
En daarbij krijg je op die manier nooit de Optional-rewards van Moira.
- james 'jimmy' dean
pi_66950391
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 21:39 schreef Lyzio het volgende:

[..]

En daarbij krijg je op die manier nooit de Optional-rewards van Moira.
Dat ook nog eens.

Ik vind Speech erg handig om hoog te hebben, maar op die manier delen van quests/rewards over te slaan is gewoon zonde
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_66953406
Speech is wel leuk, maar schieten enzo vind ik net iets belangrijker je kan heel veel boeken vinden om Speech te verhogen, dus veel punten hoef je er zelf niet in te steken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:58:07 #210
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66965179
Reservist's Rifle!
- james 'jimmy' dean
pi_66969150
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef Lyzio het volgende:
Reservist's Rifle!
Net als de Blackhawk altijd bij m'n hotkeys
Net Fisto! gevonden
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_66969283
Ik kom niet veel verder dan een hunting rifle
pi_66973700
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Ik kom niet veel verder dan een hunting rifle
Gewoon veel rondlopen, je komt vanzelf vettere troep tegen. Mijn eerste huntingrifle vond ik trouwens wel helemaal te gek! Hij had keiveel power enzo (nu valt dat tegen )
pi_66974105
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gewoon veel rondlopen, je komt vanzelf vettere troep tegen. Mijn eerste huntingrifle vond ik trouwens wel helemaal te gek! Hij had keiveel power enzo (nu valt dat tegen )
Ik ben dr best blij mee, alleen te weinig kogels
pi_66974257
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Raap die mijnen bij minefield op en lok je vijanden in je mijnen
pi_66974520
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Raap die mijnen bij minefield op en lok je vijanden in je mijnen
Heb daar te weinig geduld voor
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:38:17 #217
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66974746
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:20 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Een tripje rondom en in DC lost dit probleem zo op
- james 'jimmy' dean
  donderdag 12 maart 2009 @ 16:42:07 #218
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66974889
Heb m'n huis nu helemaal mooi ingedeeld Op mijn slaapkamer heb ik het Filing Cabinet al m'n wapens liggen die ik niet gebruik, maar toch wil hebben zoals de Fat Boy, Missile Launcher, Rock-It-Launcher, Shishkebab en dergelijk. Ook de ammo ligt erbij (missiles, mini nukes )

Daarnaast heb ik in het bureau alle onderdelen liggen om custom guns te maken en bijbehorende ammunitie. Darts en Railway Spikes that is.

Onder heb ik allerlei kekke items liggen die ik eigenlijk niet weg wil doen. De Wasteland Survival Guide, Tunnel Snake Outfit enzo Ook de Nuka Cola Quantums liggen daar, tot ik er 30 heb
- james 'jimmy' dean
pi_66975550
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:42 schreef Lyzio het volgende:
Heb m'n huis nu helemaal mooi ingedeeld Op mijn slaapkamer heb ik het Filing Cabinet al m'n wapens liggen die ik niet gebruik, maar toch wil hebben zoals de Fat Boy, Missile Launcher, Rock-It-Launcher, Shishkebab en dergelijk. Ook de ammo ligt erbij (missiles, mini nukes )

Daarnaast heb ik in het bureau alle onderdelen liggen om custom guns te maken en bijbehorende ammunitie. Darts en Railway Spikes that is.

Onder heb ik allerlei kekke items liggen die ik eigenlijk niet weg wil doen. De Wasteland Survival Guide, Tunnel Snake Outfit enzo Ook de Nuka Cola Quantums liggen daar, tot ik er 30 heb
Ik heb ontiegelijk veel wapens in m'n kast liggen (meer dan 10.000 kg perfect gerepareerde wapens ) en daarnaast nog raider-stuff en van de enclave enzo. Kogels heb ik altijd bij me, die wegen niets.
pi_66976067
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb ontiegelijk veel wapens in m'n kast liggen (meer dan 10.000 kg perfect gerepareerde wapens ) en daarnaast nog raider-stuff en van de enclave enzo. Kogels heb ik altijd bij me, die wegen niets.
Ik heb een kapotte minigun op de vloer liggen?
pi_66979077
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:15 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik heb een kapotte minigun op de vloer liggen?
Hehe ik heb nooit iets gerepareerd en toen m'n repair naar 100 gebracht toen als een dolle gaan repareren en heb nu 100.000 caps plus die wapens dan.
  donderdag 12 maart 2009 @ 20:00:09 #222
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66981596
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hehe ik heb nooit iets gerepareerd en toen m'n repair naar 100 gebracht toen als een dolle gaan repareren en heb nu 100.000 caps plus die wapens dan.
Heb ik ook gedaan Momentaal 351,600 caps. Geen idee wat ik er mee moet.
- james 'jimmy' dean
pi_66983890
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:00 schreef Lyzio het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan Momentaal 351,600 caps. Geen idee wat ik er mee moet.
Nee he ik ruil alle Raider-zooi voor eten en meds en kogels. Je staat er nog versteld van als je ziet hoeveel je kan krijgen voor wat spullekes
pi_66998759
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 20:53 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee he ik ruil alle Raider-zooi voor eten en meds en kogels. Je staat er nog versteld van als je ziet hoeveel je kan krijgen voor wat spullekes
Ik zit ook alles wat niet te zwaar is en geld waard is mee te sprokkelen
pi_67014124
quote:
Op vrijdag 13 maart 2009 09:37 schreef Dein_Gesicht het volgende:

[..]

Ik zit ook alles wat niet te zwaar is en geld waard is mee te sprokkelen
Oh de borden en glazen die in mijn kast liggen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')