Ja op de bank, met een controller in mn hand.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:58 schreef Lyzio het volgende:
Heb je al een idee hoe je wilt gaan spelen?
quote:Op maandag 23 februari 2009 13:00 schreef Gewas het volgende:
Gisteravond de quest van Tenpenny Tower gedaan.Deze quest heeft één van de meest verrassende plotwendingen als je het op een bepaalde manier aanpakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
Uiteraard, er zijn ook dingen die 'bad guy' zullen zijn ingame die ik al geflikt heb (de armory in die eerste stad leeggeroofd b.v.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef franske19 het volgende:
Speel RPGs eigenlijk helemaal niet als Good guy/Bad guy. Geforceerd alle bad of good karma dialoog opties kiezen doet af aan de immersie van een spel imo.
[..]
Deze quest heeft één van de meest verrassende plotwendingen als je het op een bepaalde manier aanpakt.
Dan worden beide benen 'crippled'. Dus ze lopen teringsloom en je hebt ze snel dood.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:36 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Wat doet zo'n dartgun eigenlijk. In al mijn vorige sessies heb ik nooit de tijd genomen om dat ding in elkaar te knutselen. En nu hoor ik het steeds vaker op het forumMoet toch een 'thing' zijn dan.
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef franske19 het volgende:
Speel RPGs eigenlijk helemaal niet als Good guy/Bad guy. Geforceerd alle bad of good karma dialoog opties kiezen doet af aan de immersie van een spel imo.
[..]
Deze quest heeft één van de meest verrassende plotwendingen als je het op een bepaalde manier aanpakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 maart 2009 17:28 schreef Roei het volgende:
En je kunt bij die quest een van m'n favoriete items winnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Vertelquote:Op maandag 9 maart 2009 13:34 schreef franske19 het volgende:
Energy maxen sowieso, verder is het handig om speech ook flink vol te stoppen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat is nou wijsheid? Gewoon alle skills een beetje gelijk optrekken of bepaalde echt flink de pan uitjagen.
Waarom in godsnaam speech zo hoog? Wat ik doe is de voor een challange saven en mocht hij failen reloaden, kan je die punten weer ergens anders voor gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:23 schreef Lyzio het volgende:
Robbie, het is verstandiger om bepaalde dingen flink te maxen. Daarbij hoort sowieso Speech en Small Guns. Energy Weapons zou ook kunnen als je dadelijk de betere energyweapons krijgt zoals de A3-21 Plasma Rifle en de Alien Blaster.
Daarnaast zou ik ook Lockpick, Repair en Medicine goed opkrikken. Lockpick spreekt voor zich. Repair op 100 is wat mij betreft een must, maar goed.. dat is ook een stijl van spelen. Medicine kan handig zijn, maar hoeft niet.
Bij mijn eerste sessie had ik de volgende stats:
Speech: 100
Repair: 100
Small Guns: 100
Lockpick: 100
Energy Weapons: 80
Medicine: 80
Dat is ook een optiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam speech zo hoog? Wat ik doe is de voor een challange saven en mocht hij failen reloaden, kan je die punten weer ergens anders voor gebruiken
Inderdaad, 25 is hoog genoeg imoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam speech zo hoog? Wat ik doe is de voor een challange saven en mocht hij failen reloaden, kan je die punten weer ergens anders voor gebruiken
Dan had je maar missies moeten doen, ipv het zelf uitzoekenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Zit ik net bij mijn broertje te kijken, die krijgt bij het verslaan van die Super mutant Behemoth bij GNR gewoon een stuk of 10 brotherhood of steel gasten die hem helpen. Ik moest het allemaal alleen doen
En hij krijgt nog een fatman ook, ik niet
Ik heb 16, en ik red het toch echt allemaal hoor, dmv de save - fail? reload - methode..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:34 schreef Lyzio het volgende:
Met alle respect, maar 25 is echt niet hoog genoeg op Speech
Dat is flauw :p ik probeer het, gaat het fout - maja dan niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:25 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb 16, en ik red het toch echt allemaal hoor, dmv de save - fail? reload - methode..
Das niet flauw, das gewoon slimquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:36 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Dat is flauw :p ik probeer het, gaat het fout - maja dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |