Hoe kun je dan naar de muziek uit fallout 1 en 2 luisteren in fallout 3 op je xbox?quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:26 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ogh dat gaat met de xbox net zo makkelijk
Die muziek even op een usb stick zetten, in de xbox doen en dan tijdens het spelen op de guide button. Daar ergens kan je je muziek dan selecteren (ik weet alleen waar het zit in het oude dashboard)quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:33 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hoe kun je dan naar de muziek uit fallout 1 en 2 luisteren in fallout 3 op je xbox?
Het kan aan mij liggen, maar ik hoor steeds dezelfde nummers en hetzelfde gelul van 3 dog.quote:Op woensdag 4 maart 2009 13:27 schreef Rkatier het volgende:
De muziek moet je ten eerste al liggen en als je dat al niks vind houd het snel op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op donderdag 5 maart 2009 10:53 schreef Lyzio het volgende:
Blijf me doodlachen bie die quest in Oasis. Die stemGeweldig inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zat schijnbaar ook in Fallout 1 en 2?live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Lyzio het volgende:1 en 2 heb ik niet gespeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zat schijnbaar ook in Fallout 1 en 2?
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
quote:Op donderdag 5 maart 2009 11:14 schreef Lyzio het volgende:YupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij zat schijnbaar ook in Fallout 1 en 2?Het enige character dat in alle 3 de games zit.
Doe eens niet.
HET LIJKT HAAST EEN 3D RENDER ZO SCHOON.quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:23 schreef Erdinc het volgende:
Maar jullie mensen moeten toegeven, ik heb de twee games goed schoongehouden de laatste jaren.
Waar haal je die perspectiefnegerende kast?quote:Op donderdag 5 maart 2009 12:23 schreef Erdinc het volgende:
Maar jullie mensen moeten toegeven, ik heb de twee games goed schoongehouden de laatste jaren.
...but he's deadquote:Op woensdag 4 maart 2009 15:31 schreef Phonebone het volgende:
Ik vond wat GNR betreft, de muziek prima. Alleen three-dog mocht van mij wel even dood. Dat is dus ook gelukt en het personage dat er voor terug komt vond ik vele malen beter.
Ook heb ik de soundtrack van Fallout 1 en 2 eens als custom playlist gebruikt. Past er ook nog wel heel goed bij hoor.
Daar moest ik dus totaal niet aan denken. Ik vind ze op het feit dat ze kruipen na helemaal niet op elkaar lijken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:12 schreef Lyzio het volgende:
Ik vind die laatste screen niet zo goed. Lijken meer op die beestjes uit Gears 1 dan uit Fallout.
wretchesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:44 schreef Lyzio het volgende:
Ik moest er direct aan denkenDie beestjes die over die daken rennen. Dat 'ding' wat vast zit met kettingen ziet er wel verdomd gruwelijk uit trouwens
Fallout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |