Jij bent een kenner!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:40 schreef Khadgar het volgende:
Wow die set was toendertijd dik 1500 gulden/euro/whatever/fucking duur! Ik heb dit soort sets verkocht paar jaar terug. Echostar was toen het beste merk dat je op schotelgebied kon krijgen.
Interesse hier, ondanks de afstandquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:34 schreef windsurfer_1970 het volgende:
Uiteraard alle FTA kanalen op alle satellieten die in je zichtveld staan (via de motor te draaien en kiezen) en verder hangt van je abbo af dat je bij een provider hebt.
Naast FTA (heeeel veeeel kanalen) heb je alleen de mogelijkheid om je op Canal Digitaal NL te abboneren, ik dacht 9,50 per maand momenteel voor het standaard pakket.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 21:29 schreef Papabear het volgende:
[..]
Interesse hier, ondanks de afstand
FTA zijn de vrije kanalen toch? En dan moet ik nog een abonnement bij een provider nemen voor de commerciële zenders, begrijp ik.
Ik heb nu digitenne, maar die kaart kan ik daar vast niet voor gebruikenWelke mogelijkheden voor providers zijn er dan b.v.?
Nu betaal ik ¤ 8.50 per maand voor digitenne, maar die stoort regelmatig hier (ja, antenne al meermalen verplaatst en verdraaid).
Dus wellicht kan dit een interessant alternatief voor me zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |