Ik kende Xavi & Calypso eerder als D-mind.quote:Op zondag 22 februari 2009 16:57 schreef SE.Fireworks het volgende:
[..]
nog nooit op een feest gezien of een set van gehoord.
zo vreemd lijkt me het niet.. maar goed.
zelfs D-mind is bekender man
gelijk maar even opgezetquote:Op zondag 22 februari 2009 17:29 schreef ElDani het volgende:
Ik zit nu Fear FM te luisteren, Divato & Troubleboy en nog een paar gasten in de studio! Knalt lekker daar.
Setje ziet er niet echt spectaculair uit, alleen wie is Gostosa? nieuw project van Headhunterz?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:29 schreef ElDani het volgende:
Headhunterz LIVE @ Hard Bass te verkrijgen op de snellere sites. Ik zit nu Fear FM te luisteren, Divato & Troubleboy en nog een paar gasten in de studio! Knalt lekker daar.
Klopt ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik kende Xavi & Calypso eerder als D-mind.
Lui hebben geloven al paar goede klappers gemaakt en volgens mij worden ze begeleid door Deepack maar ik kan het mis hebben.
Gostosa schijnt een projectje van HHZ te worden. Ik weet het allemaal niet. Afgezien van de gigantische stroom HHZ-naam-dus-het-is-goed volk merk ik dat het een redelijke set is. Hate Me Or Love Me Edit schijnt dramatisch te zijn. Ik luister het allemaal wel als ik een x zin heb. Nu niet in ieder geval, want Fear FM gaat los! Ik hoop dat het opgenomen word!quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Setje ziet er niet echt spectaculair uit, alleen wie is Gostosa? nieuw project van Headhunterz?
Eldani nog mooi gehad op vakantie?
Word wel heerlijk gedraaid zeg, ene klapper naar de anderequote:
Carnaval in Zwitserland wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:39 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gostosa schijnt een projectje van HHZ te worden. Ik weet het allemaal niet. Afgezien van de gigantische stroom HHZ-naam-dus-het-is-goed volk merk ik dat het een redelijke set is. Hate Me Or Love Me Edit schijnt dramatisch te zijn. Ik luister het allemaal wel als ik een x zin heb. Nu niet in ieder geval, want Fear FM gaat los! Ik hoop dat het opgenomen word!
Verder was mijn vakantie helemaal zoals het hoort. Meer zon dan sneeuw, Carnaval in Zwitserland is geniaal, Zwitsers bier is bijzonder lekker, weer mijn Snowboardtechniek verbeterd en hier en daar een lekker wijf gezien!
OKquote:Op zondag 22 februari 2009 17:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik kende Xavi & Calypso eerder als D-mind.
Lui hebben geloven al paar goede klappers gemaakt en volgens mij worden ze begeleid door Deepack maar ik kan het mis hebben.
... Als dit geen goeie liveset is dan weet ik het niet meer.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Setje ziet er niet echt spectaculair uit, alleen wie is Gostosa? nieuw project van Headhunterz?
Eldani nog mooi gehad op vakantie?
I like the editzzquote:Op zondag 22 februari 2009 18:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
... Als dit geen goeie liveset is dan weet ik het niet meer.
Bijna alleen maar edits en goeie ook. Respect voor hem dat hij zijn set ook gewoon op internet zeg.
Fear FM is idd netjes bezig! Hopelijk is er een record..quote:Op zondag 22 februari 2009 17:49 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Word wel heerlijk gedraaid zeg, ene klapper naar de andere
[..]
Carnaval in Zwitserland wat moet ik me daar bij voorstellen?
Ging je voor het boarden of meer voor het apre-skien?
D-Mind bekenderquote:Op zondag 22 februari 2009 16:57 schreef SE.Fireworks het volgende:
[..]
nog nooit op een feest gezien of een set van gehoord.
zo vreemd lijkt me het niet.. maar goed.
zelfs D-mind is bekender man
maar helaas:quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef kollie het volgende:
Emporium line-up!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[..]
gewoon wachten tot donderdag dusquote:Op zondag 22 februari 2009 19:12 schreef ElDani het volgende:
edit: EMPORIUM LINE-UP IS FAKE! Kreeg net een berichtje van Matrixx dat die line-up niet klopt.
Mooi voor die gasten (serieus), maar ik kende ze nog niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:12 schreef JortK het volgende:
[..]
D-Mind bekender
Je spoort niet man, die gasten zitten op DMW, die gasten werken mee aan de meeste Deepack en Dutch Master tracks
Hoe weet je dat? Aangezien op de HHZ site no9 van de liveset toch echt een HHZ nummer is..quote:Op zondag 22 februari 2009 17:39 schreef ElDani het volgende:
[..]
Gostosa schijnt een projectje van HHZ te worden. Ik weet het allemaal niet. Afgezien van de gigantische stroom HHZ-naam-dus-het-is-goed volk merk ik dat het een redelijke set is. Hate Me Or Love Me Edit schijnt dramatisch te zijn. Ik luister het allemaal wel als ik een x zin heb. Nu niet in ieder geval, want Fear FM gaat los! Ik hoop dat het opgenomen word!
Verder was mijn vakantie helemaal zoals het hoort. Meer zon dan sneeuw, Carnaval in Zwitserland is geniaal, Zwitsers bier is bijzonder lekker, weer mijn Snowboardtechniek verbeterd en hier en daar een lekker wijf gezien!
In zijn feb top 10 staat op nummer 2: Gostosa - What's going on.. zullen we vast nog wel wat van horen =]quote:Op zondag 22 februari 2009 23:29 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Aangezien op de HHZ site no9 van de liveset toch echt een HHZ nummer is..
HHZ - whazahahtwatz (ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |