Tis ook treurigquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag een treurige optocht op TV Gelderland, kreeg last van somberheid bij de gedachte dat die simpele zielen in hun boerenschuren maandenlang aan die zielige auto`s gewerkt hebben, en dat de optocht dan een hoogtepunt voor ze is.
En op het journaal was het roken in issue, dat mag in Oeteldonk alleen maar op straat en niet in de cafe`s want misschien zijn er wel controleurs.![]()
Ik krijg hier zo`n mensenhaat van.
Eigenlijk zou je ze allemaal dood moeten schieten.quote:
Nee hoor als ze uit de buurt blijven is het genoegquote:Op maandag 23 februari 2009 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze allemaal dood moeten schieten.
Da's altijd goed Peter.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij jou uitgenodigd, leuk he?
Dat hoor je nog wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Da's altijd goed Peter.
Maar wanneer en door wie?
quote:
Aha, meneer kent Coos nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
vieze teringlijersdat jullie zijn!
morgen op het gemeentehuis wel iedereen groeten, maar in je virtuele huiskamertje een beetje onbeleefd doen. ik maak er werk van, jullie zijn nog niet van me af![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Zag net een rampenfoto in mijn mail Soury en Lies.![]()
Leuk!! Pretoogjes en bolle wangetjes.
Heb je geen neus?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Mooie beginklanken.
Door dat kutcarnaval ben ik plotseling vreselijk in Metallica-stemming.
gelukkig, ik vreesde al geexcommuniceerd te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das lief, maar het had niet gehoeven hoor.
Een Drama Queen .. gut oh gut oh gutquote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
vieze teringlijersdat jullie zijn!
morgen op het gemeentehuis wel iedereen groeten, maar in je virtuele huiskamertje een beetje onbeleefd doen. ik maak er werk van, jullie zijn nog niet van me af![]()
hondjes heeft die miskoop eindelijk definitief gedaan (tochchchchchchc?)quote:
as ifquote:Op maandag 23 februari 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Een Drama Queen .. gut oh gut oh gut
Nee hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig, ik vreesde al geexcommuniceerd te zijn![]()
Yes ... Even een datum prikken van vertrek en thuiskomst .. Weekie lijkt me wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hondjes heeft die miskoop eindelijk definitief gedaan (tochchchchchchc?). wir gehen zum spanien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |