Ja.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Die van vorige week. "voor z;n vrienden peeee"
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:04 schreef CarOnline het volgende:
Vorige week gezien, wat een vreselijk programma.
Hoewel ik Dennis wel leuk vind, van de Mol van vorig jaar. Dat vond ik zo'n leukje
Geeft niet hoor, ik vind het wel liefquote:Op zondag 22 februari 2009 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, Dennis
![]()
Ja, het is echt te erg, maar ik lig dubbel
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik vind het wel lief
Even doorzetten.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ben de eerste aflevering van het nieuwe Lost seizoen aan het kijken en ik ben completely lost.
Al dat heen en weer gereis in tijd doet mijn hoofd tollen.
Die staan in het voorprogramma van Radiohead, tijdens de Zuid-Amerika + Mexico tour van maart dit jaar.quote:
Zullen we de koffer dan maar pakken?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die staan in het voorprogramma van Radiohead, tijdens de Zuid-Amerika + Mexico tour van maart dit jaar.
WALCHELIJK!!!quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Gert het volgende:
Goedenavond
Hier staat "Het kleine huis op de prairie" op. Da's allemaal wel te volgen.
Leuk.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Gert het volgende:
Goedenavond
Het is echt vreselijk ja. Maar ze reizen niet in de tijd. En de mannen werken en de vrouwen doen het huishouden en maken het vreten. En iedereen gelooft in God. Lekker overzichtelijk.quote:
Oh, klinkt als mijn leven.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk ja. Maar ze reizen niet in de tijd. En de mannen werken en de vrouwen doen het huishouden en maken het vreten. En iedereen gelooft in God. Lekker overzichtelijk.
Ja, doet me denken aan de tijd dat ik nog op CD/DVD stondquote:Op zondag 22 februari 2009 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt vreselijk ja. Maar ze reizen niet in de tijd. En de mannen werken en de vrouwen doen het huishouden en maken het vreten. En iedereen gelooft in God. Lekker overzxichtelijk.
is dat nu op tv?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:37 schreef Gert het volgende:
Goedenavond
Ja. Hier wel.quote:
Homo.quote:
Tis écht tof!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:03 schreef Copycat het volgende:
Nog even de tweede aflevering kijken. In bed.
Ja, hoewel ik toen natuurlijk nog maar net geboren wasquote:
Hey, die had ik vrijdag ook opgesnord. leuk vind ik die nog steedsquote:
Ja da's mooi en aardig, maar die Gazebo dus ook. Met z'n "I like Chopin".quote:
Ja, uiteraard, vers uit het ei, net als ik.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik toen natuurlijk nog maar net geboren was
Ja, maar het waren de eighties he Gert, toen werd Aids ook net uitgevonden enzo en moesten homo's toch weer wat meer undercuffer.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's mooi en aardig, maar die Gazebo dus ook. Met z'n "I like Chopin".![]()
Zeg dan metéén "I like m'n endeldarm vol mannenpap".
Haha ja echt?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hey, die had ik vrijdag ook opgesnord. leuk vind ik die nog steeds
Ja duhh.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja da's mooi en aardig, maar die Gazebo dus ook. Met z'n "I like Chopin".![]()
Zeg dan metéén "I like m'n endeldarm vol mannenpap".
Oh ja,quote:Op zondag 22 februari 2009 22:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haha ja echt?
Dat is echt toevallig dan![]()
Blijft ook echt heel leuk
Net als deze:
Ah... Bah.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja duhh.
En doe niet zo vies met je mannenpap![]()
Zo klinkt het een stuk onsmakelijker![]()
Mannenpap. Gatverdamme, Gert!!
Dikke negert in '85?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja,![]()
Maar hoe heet toch die dikke negert.Heel tof ook. 85 ergens
Ja dáár heb je wel een punt. Die undercover-trend zette eigenlijk al in 1978 in.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar het waren de eighties he Gert, toen werd Aids ook net uitgevonden enzo en moesten homo's toch weer wat meer undercuffer.
Oeh, lastig, herken de homoquote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dáár heb je wel een punt. Die undercover-trend zette eigenlijk al in 1978 in.![]()
[ afbeelding ]
O sorry, dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja duhh.
En doe niet zo vies met je mannenpap![]()
Zo klinkt het een stuk onsmakelijker![]()
Mannenpap. Gatverdamme, Gert!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Hier wel.![]()
En er staan er hierna nóg een stuk of vier te wachten op de hd-recorder.
Js, maar dan een manquote:
Hahaha o wat was dát een sneu programma.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dáár heb je wel een punt. Die undercover-trend zette eigenlijk al in 1978 in.![]()
[ afbeelding ]
Da's wel een redelijk verzoek.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Moeilijk.![]()
Ik wil graag mijn joker inzetten, stop de tijd.
Ik zou een klinker kopenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Moeilijk.![]()
Ik wil graag mijn joker inzetten, stop de tijd.
Heel hard en veel poepen. Ergens in '85. En dan zong hij liedjes in terwijl hij aan het persen was. Is gebeurd!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat valt er te raden, een dikke negert![]()
Wat deed die dan?
Was het een beetje een eendagsvlieg?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel hard en veel poepen. Ergens in '85. En dan zong hij liedjes in terwijl hij aan het persen was. Is gebeurd!
Ja, ja ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het een beetje een eendagsvlieg?
Met een hele zware lage stem?
Hahahaaa jaaa tuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:FUNDA
![]()
het was 1986. ff hitlijst doorspitten en ik had m
Ja! Die was het! Geweldig!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
FUNDA
![]()
het was 1986. ff hitlijst doorspitten en ik had m
Nee, het is afgrijselijk, i know. Maar ja, piepkuiken als ik was mijn eerste zoenervaring. ik deed mee aan de playbackshow, en een meisje wat ik kende ook, met dit nummer. Dus het is er een vol herinneringen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahahaaa jaaa tuurlijk![]()
Praaagggtig nummer, prrraaagggtig!![]()
Jij durft niet aan Wipe-out mee te doenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, het is afgrijselijk, i know. Maar ja, piepkuiken als ik was mijn eerste zoenervaring. ik deed mee aan de playbackshow, en een meisje wat ik kende ook, met dit nummer. Dus het is er een vol herinneringen.![]()
En ik denk dat ik Nina simone deed, in een legging en een strapless topje, met een staart en kartonnen oren. Niemand zegt tegen mij dat ik iets niet durf of dat ik bluf
Toen ik 13 was.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij durft niet aan Wipe-out mee te doen
hahahahaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, het is afgrijselijk, i know. Maar ja, piepkuiken als ik was mijn eerste zoenervaring. ik deed mee aan de playbackshow, en een meisje wat ik kende ook, met dit nummer. Dus het is er een vol herinneringen.![]()
En ik denk dat ik Nina simone deed, in een legging en een strapless topje, met een staart en kartonnen oren. Niemand zegt tegen mij dat ik iets niet durf of dat ik bluf
Nee, die keer moet nog komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Je eerste zoen ervaring met een meisje? Buuv toch!
Jammer, anders waren we écht zussenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, die keer moet nog komen.![]()
![]()
Nee, met een mega-hottie, die zoveel spelfouten maakte in zijn liefdesbrieven dat ik gelijk afgeknapt ben
Stoerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen ik 13 was.![]()
Nou, nog ff door sonja-en, ik wens niet zo onelegant van een trapje te blubberen
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jammer, anders waren we écht zussen![]()
Haha dat stoort je nu nog he
Ik neem je helemaal niets kwalijk!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik neem jou je taartbak en kook aversie toch ook niet kwalijk?
![]()
Ja! En niet dat ik foutloos spel, maar er zijn grenzen.
Sorry! het spijt me, vergeef me,,,quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik neem je helemaal niets kwalijk!
Dat je dat denkt is een kwalijke zaak
Niks vakantie voorbij, nog twee dagenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nu is het bedtijd, morgen is de vakantie weer voorbij....
ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Voel je je zo aangesproken op je geaardheid?
Ik zag een treurige optocht op TV Gelderland, kreeg last van somberheid bij de gedachte dat die simpele zielen in hun boerenschuren maandenlang aan die zielige auto`s gewerkt hebben, en dat de optocht dan een hoogtepunt voor ze is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |