Dikke negert in '85?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja,![]()
Maar hoe heet toch die dikke negert.Heel tof ook. 85 ergens
Ja dáár heb je wel een punt. Die undercover-trend zette eigenlijk al in 1978 in.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, maar het waren de eighties he Gert, toen werd Aids ook net uitgevonden enzo en moesten homo's toch weer wat meer undercuffer.
Oeh, lastig, herken de homoquote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dáár heb je wel een punt. Die undercover-trend zette eigenlijk al in 1978 in.![]()
[ afbeelding ]
O sorry, dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja duhh.
En doe niet zo vies met je mannenpap![]()
Zo klinkt het een stuk onsmakelijker![]()
Mannenpap. Gatverdamme, Gert!!
quote:Op zondag 22 februari 2009 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja. Hier wel.![]()
En er staan er hierna nóg een stuk of vier te wachten op de hd-recorder.
Js, maar dan een manquote:
Hahaha o wat was dát een sneu programma.quote:
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dáár heb je wel een punt. Die undercover-trend zette eigenlijk al in 1978 in.![]()
[ afbeelding ]
Da's wel een redelijk verzoek.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Moeilijk.![]()
Ik wil graag mijn joker inzetten, stop de tijd.
Ik zou een klinker kopenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
Moeilijk.![]()
Ik wil graag mijn joker inzetten, stop de tijd.
Heel hard en veel poepen. Ergens in '85. En dan zong hij liedjes in terwijl hij aan het persen was. Is gebeurd!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:40 schreef Deisyy het volgende:
Wat valt er te raden, een dikke negert![]()
Wat deed die dan?
Was het een beetje een eendagsvlieg?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Heel hard en veel poepen. Ergens in '85. En dan zong hij liedjes in terwijl hij aan het persen was. Is gebeurd!
Ja, ja ja ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 22 februari 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het een beetje een eendagsvlieg?
Met een hele zware lage stem?
Hahahaaa jaaa tuurlijkquote:Op zondag 22 februari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:FUNDA
![]()
het was 1986. ff hitlijst doorspitten en ik had m
Ja! Die was het! Geweldig!quote:Op zondag 22 februari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
FUNDA
![]()
het was 1986. ff hitlijst doorspitten en ik had m
Nee, het is afgrijselijk, i know. Maar ja, piepkuiken als ik was mijn eerste zoenervaring. ik deed mee aan de playbackshow, en een meisje wat ik kende ook, met dit nummer. Dus het is er een vol herinneringen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hahahaaa jaaa tuurlijk![]()
Praaagggtig nummer, prrraaagggtig!![]()
Jij durft niet aan Wipe-out mee te doenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, het is afgrijselijk, i know. Maar ja, piepkuiken als ik was mijn eerste zoenervaring. ik deed mee aan de playbackshow, en een meisje wat ik kende ook, met dit nummer. Dus het is er een vol herinneringen.![]()
En ik denk dat ik Nina simone deed, in een legging en een strapless topje, met een staart en kartonnen oren. Niemand zegt tegen mij dat ik iets niet durf of dat ik bluf
Toen ik 13 was.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij durft niet aan Wipe-out mee te doen
hahahahaquote:Op zondag 22 februari 2009 23:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, het is afgrijselijk, i know. Maar ja, piepkuiken als ik was mijn eerste zoenervaring. ik deed mee aan de playbackshow, en een meisje wat ik kende ook, met dit nummer. Dus het is er een vol herinneringen.![]()
En ik denk dat ik Nina simone deed, in een legging en een strapless topje, met een staart en kartonnen oren. Niemand zegt tegen mij dat ik iets niet durf of dat ik bluf
Nee, die keer moet nog komen.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
hahahaha![]()
Je eerste zoen ervaring met een meisje? Buuv toch!
Jammer, anders waren we écht zussenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, die keer moet nog komen.![]()
![]()
Nee, met een mega-hottie, die zoveel spelfouten maakte in zijn liefdesbrieven dat ik gelijk afgeknapt ben
Stoerquote:Op zondag 22 februari 2009 23:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Toen ik 13 was.![]()
Nou, nog ff door sonja-en, ik wens niet zo onelegant van een trapje te blubberen
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jammer, anders waren we écht zussen![]()
Haha dat stoort je nu nog he
Ik neem je helemaal niets kwalijk!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik neem jou je taartbak en kook aversie toch ook niet kwalijk?
![]()
Ja! En niet dat ik foutloos spel, maar er zijn grenzen.
Sorry! het spijt me, vergeef me,,,quote:Op zondag 22 februari 2009 23:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik neem je helemaal niets kwalijk!
Dat je dat denkt is een kwalijke zaak
Niks vakantie voorbij, nog twee dagenquote:Op zondag 22 februari 2009 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar nu is het bedtijd, morgen is de vakantie weer voorbij....
ja!quote:Op maandag 23 februari 2009 00:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wil je erover praten?
Voel je je zo aangesproken op je geaardheid?
Ik zag een treurige optocht op TV Gelderland, kreeg last van somberheid bij de gedachte dat die simpele zielen in hun boerenschuren maandenlang aan die zielige auto`s gewerkt hebben, en dat de optocht dan een hoogtepunt voor ze is.quote:
Tis ook treurigquote:Op maandag 23 februari 2009 01:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik zag een treurige optocht op TV Gelderland, kreeg last van somberheid bij de gedachte dat die simpele zielen in hun boerenschuren maandenlang aan die zielige auto`s gewerkt hebben, en dat de optocht dan een hoogtepunt voor ze is.
En op het journaal was het roken in issue, dat mag in Oeteldonk alleen maar op straat en niet in de cafe`s want misschien zijn er wel controleurs.![]()
Ik krijg hier zo`n mensenhaat van.
Eigenlijk zou je ze allemaal dood moeten schieten.quote:
Nee hoor als ze uit de buurt blijven is het genoegquote:Op maandag 23 februari 2009 01:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je ze allemaal dood moeten schieten.
Da's altijd goed Peter.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij jou uitgenodigd, leuk he?
Dat hoor je nog wel.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:26 schreef Coos het volgende:
[..]
Da's altijd goed Peter.
Maar wanneer en door wie?
quote:
Aha, meneer kent Coos nog niet.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
vieze teringlijersdat jullie zijn!
morgen op het gemeentehuis wel iedereen groeten, maar in je virtuele huiskamertje een beetje onbeleefd doen. ik maak er werk van, jullie zijn nog niet van me af![]()
quote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef Coos het volgende:
[..]
![]()
Zag net een rampenfoto in mijn mail Soury en Lies.![]()
Leuk!! Pretoogjes en bolle wangetjes.
Heb je geen neus?quote:Op maandag 23 februari 2009 01:31 schreef Peter6000 het volgende:
Mooie beginklanken.
Door dat kutcarnaval ben ik plotseling vreselijk in Metallica-stemming.
gelukkig, ik vreesde al geexcommuniceerd te zijnquote:Op maandag 23 februari 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Das lief, maar het had niet gehoeven hoor.
Een Drama Queen .. gut oh gut oh gutquote:Op maandag 23 februari 2009 01:28 schreef willem-jozef het volgende:
vieze teringlijersdat jullie zijn!
morgen op het gemeentehuis wel iedereen groeten, maar in je virtuele huiskamertje een beetje onbeleefd doen. ik maak er werk van, jullie zijn nog niet van me af![]()
hondjes heeft die miskoop eindelijk definitief gedaan (tochchchchchchc?)quote:
as ifquote:Op maandag 23 februari 2009 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Een Drama Queen .. gut oh gut oh gut
Nee hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
gelukkig, ik vreesde al geexcommuniceerd te zijn![]()
Yes ... Even een datum prikken van vertrek en thuiskomst .. Weekie lijkt me wel genoeg eigenlijk.quote:Op maandag 23 februari 2009 01:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hondjes heeft die miskoop eindelijk definitief gedaan (tochchchchchchc?). wir gehen zum spanien
![]()
ik hoop zo vurig dat dementor ook komt!! want laten we eerlijk zijn ("we zijn eerlijk"quote:Op maandag 23 februari 2009 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Yes ... Even een datum prikken van vertrek en thuiskomst .. Weekie lijkt me wel genoeg eigenlijk.
Was een beetje cynisch bedoeldquote:Op maandag 23 februari 2009 01:36 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
as if![]()
dah ben jij, maar dat heeft ook z'n charmes. stel dat iedereen 'normaal' doet, he, soury?
het schuurtjequote:Op maandag 23 februari 2009 01:40 schreef Peter6000 het volgende:
Als ze een schuurtje hebben ga ik ook mee.
Dan ga ik daar gewoon met een laptop zitten, zodat we online contact kunnen houden.
En dan ben ik toch in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |