Nee, het is exact wat hij zegt.quote:Op maandag 23 februari 2009 06:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Tering he, wat een mongool. Je kan ook overdrijven. Het is een leuk weekendje maar meer ook niet.
quote:Op zondag 22 februari 2009 22:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zoals moslims met Mekka, je moet er één keer in je leven geweest zijn.
Je bent in de war met Rock Werchterquote:Op maandag 23 februari 2009 09:20 schreef De Wouzeraar het volgende:
Zijn Bloc Party en the Prodigy al bevestigd?
Dat is wel het echt Lowlands gevoel ja!quote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een leuke samenvatting voor Lowlands. Niet door mij geschreven, maar gevonden op Last.fm.
Neeeeeeeeeeee, niet hijquote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
beheer mede zo'n 12 fansites over Lowlands.
Je wil gewoon vette reclame voor jezelf in de OP.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
nu we toch met de op bezig zijn, zouden we iet een wat vrolijker plaatje plaatsen van de ingang? al die donkere wolken...
iets meer in de lijn van [ afbeelding ]
of zoiets: [ afbeelding ]
doe dan ECHT vrolijk, van die foto's van de mensen toen het festival terrein net open ging -- springende rennende mensen onder een heerlijk doorkomend zonnetjequote:Op maandag 23 februari 2009 11:34 schreef ebeaydojraes het volgende:
nu we toch met de op bezig zijn, zouden we iet een wat vrolijker plaatje plaatsen van de ingang? al die donkere wolken...
iets meer in de lijn van [ afbeelding ]
of zoiets: [ afbeelding ]
Die ene die elk jaar weer op 12 sites tegelijkertijd de grootst mogelijke onzin aan bevestigde bands neerzet en uit z'n pan gaat als iemand daar kritiek op heeftquote:
Deze?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:43 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
doe dan ECHT vrolijk, van die foto's van de mensen toen het festival terrein net open ging -- springende rennende mensen onder een heerlijk doorkomend zonnetje
Ja die is goedquote:
Zoek mee dan.quote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja die is goed
Typisch Rock Werchter Roskilde Sziget Dour eeeh Lowlands.
/sarcasme
Namen willen we!quote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die ene die elk jaar weer op 12 sites tegelijkertijd de grootst mogelijke onzin aan bevestigde bands neerzet en uit z'n pan gaat als iemand daar kritiek op heeft
ja, maar aantrekkelijk is het niet. je moet mensen trekkenquote:Op maandag 23 februari 2009 11:49 schreef Tourniquet het volgende:
Die donkere-lucht foto vind ik wel gaaf hoor, hoort ook bij Lowlands!
Nee want het interesseert me geen flikkerquote:Op maandag 23 februari 2009 11:51 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zoek mee dan.
[ afbeelding ]
Als je mensen moet trekken met een plaatje uit een OP op een forum...dan zit er iets goed foutquote:Op maandag 23 februari 2009 11:53 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
ja, maar aantrekkelijk is het niet. je moet mensen trekken.
en verzopen mensen zijn ook leuk, dus als xe er geen rekening mee houden ...
whehequote:Op maandag 23 februari 2009 06:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Tering he, wat een mongool. Je kan ook overdrijven. Het is een leuk weekendje maar meer ook niet.
Nope, nog niet. Vandaag ff geld storten en vanavond bestellenquote:Op maandag 23 februari 2009 12:00 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Hee lul, heb je nou al je kaartje?
Groetjes
Goed bezig!quote:Op maandag 23 februari 2009 12:35 schreef couleurs het volgende:
[..]
Nope, nog niet. Vandaag ff geld storten en vanavond bestellen
Precies.. Burning Man is een ervaring (daar ruil je alles en koop je niets).quote:Op maandag 23 februari 2009 06:18 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
tl;drquote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dit vind ik toch wel een leuke samenvatting voor Lowlands. Niet door mij geschreven, maar gevonden op Last.fm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Yay, dwergspotten!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:14 schreef brother52 het volgende:
Ik zie net dat Life of Agony op Pukkelpop staat. Die mogen van mij ook wel naar Lowlands komen.
Uh?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
http://mail.google.com/support/
[..]
verkeerde topicquote:
via het wiki linkje vlak onder het lijstje namen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:23 schreef Drummer-Itchy het volgende:
hoe zet je jezelf in de OP als je ook gaat ??
Oeh heb nu al zin in dit jaarquote:Op maandag 23 februari 2009 11:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die ene die elk jaar weer op 12 sites tegelijkertijd de grootst mogelijke onzin aan bevestigde bands neerzet en uit z'n pan gaat als iemand daar kritiek op heeft
Sfeer kopenquote:Op maandag 23 februari 2009 17:16 schreef TheSorrow het volgende:
LowlandsOok al komt er kutmuziek, de sfeeeeeeeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |