Wanneer ga je hem bestellen ??quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Hpzone het volgende:
Ducttape zit inderdaad standaard in het pakket.Denk dat het inderdaad die van Large gaat worden.
Er is een youtube filmpje dan wordt hij zo aangekondigd: Vanavond komt hij hier optreding in Spanje, de Nederlandse zanger Frans Duijts.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het zou nog grappiger zijn als hij een Engels leraar was.
Loop eens bij een dumpzaak naar binnen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:57 schreef Hpzone het volgende:
Ducttape zit inderdaad standaard in het pakket.Denk dat het inderdaad die van Large gaat worden, tenzij ik van 't weekend in Amsterdam nog wat anders tegenkom.
![]()
Beter dat je dan nog even gepost hebt. Kun je weer rustig slapen vannachtquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter dat je dan nog even gepost hebt. Kun je weer rustig slapen vannacht
wat is een paar tientjes? Misschien is dat wel een goed idee..quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Loop eens bij een dumpzaak naar binnen.
Of als je connecties hebt binnen defensie dan zou iemand voor een paar tientjes een backpack voor je kunnen halen in de winkel op een vliegbasis. Die backpacks zijn erg stevig en daar kun je je slaapzak zelfs in doen. Je kunt dan zelfs nog een goed kussen meenemen.
Ik ken iemand die heet Frans Engels... Grappig he... Ha ha ha haquote:Op woensdag 4 maart 2009 16:28 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Het zou nog grappiger zijn als hij een Engels leraar was.
Ga jij ook naar LL?quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:33 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik ken iemand die heet Frans Engels... Grappig he... Ha ha ha ha.
.
Het is een festival voor mietjes jonge! Wij hebben daar eigenlijk niks te zoeken inderdaad..quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Is ook eigenlijk te zacht voor mannen zoals jij en ik hè?
Ik was voor die van mij zo'n 60 euro kwijt geloof ik.quote:Op woensdag 4 maart 2009 18:19 schreef B.ertha het volgende:
wat is een paar tientjes? Misschien is dat wel een goed idee..
Dat weet ik nog neit, denk maandag ofzo, mocht ik dit weekend niets kunnen vinden in A'dam.quote:Op woensdag 4 maart 2009 16:58 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
Wanneer ga je hem bestellen ??
Ik ben ook in die rugzak geintresseerd, alleen ik wil wel weten of hij een beetje stevig is, en lekker zit
Helaas mis ik die connecties, hoewel zo'n legerdump best een goed idee is eigenlijk. I'll stay posted!quote:Op woensdag 4 maart 2009 17:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Loop eens bij een dumpzaak naar binnen.
Of als je connecties hebt binnen defensie dan zou iemand voor een paar tientjes een backpack voor je kunnen halen in de winkel op een vliegbasis. Die backpacks zijn erg stevig en daar kun je je slaapzak zelfs in doen. Je kunt dan zelfs nog een goed kussen meenemen.
Dump 2000 in Rotterdam stopt er geloof ik mee en houdt volgens mij uitverkoop............quote:Op donderdag 5 maart 2009 08:37 schreef Hpzone het volgende:
Helaas mis ik die connecties, hoewel zo'n legerdump best een goed idee is eigenlijk. I'll stay posted!
De D.U.M.P in Amsterdam ook geloof ik, ik hoorde iets over 50% korting.quote:Op donderdag 5 maart 2009 13:29 schreef Luni het volgende:
[..]
Dump 2000 in Rotterdam stopt er geloof ik mee en houdt volgens mij uitverkoop............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |