abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66340498
tvp
  zondag 22 februari 2009 @ 14:58:02 #27
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_66340883
Ik vond de home producten ook echt tegenvallen! En duur.
I'm just a girl in the world.
pi_66343805
Ik vind ze wel leuk, maar sommige dingen zijn wel duur idd..
know'm sayin?
word? word.
pi_66343970
Saaie kleuren van de Homeproducten
Noot noot.
pi_66344297
Mijn vriend slaapt onder een dekbed van 240 bij 220. En het is echt zowat onmogelijk om daar betaalbare overtrekken voor te vinden, dus ik denk dat ik 'm de site wel ff laat zien.

Hij houdt wel van die aardetinten enzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 22 februari 2009 @ 16:52:14 #31
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_66344846
Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.

Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:

Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
pi_66346022
Oeh, ik was vanmiddag bij mijn schoonmoeder en was daar de libelle aan het lezen. En daar stonden toch leuke pumps in van de H&M. Een veels te hoge hak, maar oh zo leuk. Van een soort slangenprint met roze en blauw.. Weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand deze al gespot in de shop?
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
pi_66346206
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:27 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Oeh, ik was vanmiddag bij mijn schoonmoeder en was daar de libelle aan het lezen. En daar stonden toch leuke pumps in van de H&M. Een veels te hoge hak, maar oh zo leuk. Van een soort slangenprint met roze en blauw.. Weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand deze al gespot in de shop?
JAAA die heb ik ook gezien! Maar 30 euro! Helaas nog niet gespot in de shop
Noot noot.
pi_66346216
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
Is 'Goodbye' al gesignaleerd hier? Hoe was je pakketje?

Pakketje vrijdag binnengekregen, maar ik heb nog niks gepast Het ziet er zo op het eerste gezicht wel leuk uit though Waar ben je nieuwsgierig naar?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_66346286
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Pakketje vrijdag binnengekregen, maar ik heb nog niks gepast Het ziet er zo op het eerste gezicht wel leuk uit though Waar ben je nieuwsgierig naar?

Naar hoe deze zit
Noot noot.
pi_66346391
Tvp
Klussen deel 1 en 2
pi_66346414
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Naar hoe deze zit
Dacht ik al Ik kom het gelijk even melden als ik gepast heb!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zondag 22 februari 2009 @ 18:14:37 #38
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_66347426
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
Die spijkerbroek ziet er MOOI uit!
Het is dat ik zaterdag al een spijkerbroek gekocht heb.....
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_66348320
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb twee broeken in zo'n model, maar ik weet niet of dat ook Star is.. Ook lage taille, bootcut en kontzakken. Naar mijn idee zitten ze goed, bij mij sluiten ze goed aan bij m'n benen, alleen is de pijp ietwat lang (ik heb lengtemaat 32 normaal gesproken). De stof is wel iets dunner dan bij gewone spijkerbroeken zoals van de Only ofzo
pi_66366463
Ik bedenk me net iets.. Ik heb dat kleine pakketje van de H&M in de grote doos gedaan, maar ze staan op verschillende accounts en adressen. Kan dat dan wel samen of kan ik dat beter apart sturen (ook aangezien ik op die ene wel kortingen gebruik en op die andere niet)? Ik was eigenlijk toch al niet van plan om retourkosten te betalen aangezien ik er niks aan kan doen dat zij dingen op de site zetten die er heel anders uit zien dan in het echt of wanneer de modellen zo mismaakt zijn dat je die niet normaal kan aandoen
pi_66366676
Ik zou ze dan apart sturen, denk dat de kans groot is dat ze het anders daar niet snappen .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_66366966

ik heb net besteld!
pi_66367315
quote:
Op zondag 22 februari 2009 17:36 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Naar hoe deze zit
En hij zit geweldig Ik was van tevoren bang dat de tietvakjes ( ) wat te klein zouden zijn omdat H&M meestal uitgaat van een Cup A bij maat 36 ofzo Maar hij zit echt super!

Rest van m'n pakketje blijft ook
pi_66367411
quote:
Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef Addict89 het volgende:
Ik zou ze dan apart sturen, denk dat de kans groot is dat ze het anders daar niet snappen .
Hmm dan doe ik dat maar, just to be sure
pi_66367507
Als je alles terugstuurt, hoef je dat geen verzendkosten te betalen of hoe zat dat ook alweer?
know'm sayin?
word? word.
  maandag 23 februari 2009 @ 11:29:44 #46
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_66367937

bij mij zit ie echt super!
pi_66368956
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb drie (?) van die Star broeken thuis en zitten prima!! De eigen maat past goed dus je hoeft in principe niet meerdere maten te nemen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De schoenen zitten mooi, (ziet er in het kastanje ook niet cheapass uit) Ik liep echter in mn eigen maat (39) steeds met de hak eruit, net of ze iets te groot waren. Dus teruggestuurd en het is de bedoeling dat ik ze kleiner ga bestellen. ooit...
pi_66371215
quote:
Op maandag 23 februari 2009 11:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En hij zit geweldig Ik was van tevoren bang dat de tietvakjes ( ) wat te klein zouden zijn omdat H&M meestal uitgaat van een Cup A bij maat 36 ofzo Maar hij zit echt super!

Rest van m'n pakketje blijft ook
En aan de onderkant zit hij toch gewoon strak he? Het is toch geen topje waarin je zwanger lijkt?
Noot noot.
pi_66371314
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

En aan de onderkant zit hij toch gewoon strak he? Het is toch geen topje waarin je zwanger lijkt?
Nee, hij sluit gewoon mooi aan!
pi_66371549
quote:
Op maandag 23 februari 2009 13:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, hij sluit gewoon mooi aan!
Ok En hoe is de lengte eigenlijk? Ben je een lange vrouw?
Noot noot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')