JAAA die heb ik ook gezien! Maar 30 euro! Helaas nog niet gespot in de shopquote:Op zondag 22 februari 2009 17:27 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Oeh, ik was vanmiddag bij mijn schoonmoeder en was daar de libelle aan het lezen. En daar stonden toch leuke pumps in van de H&M. Een veels te hoge hak, maar oh zo leuk. Van een soort slangenprint met roze en blauw.. Weet iemand welke ik bedoel en heeft iemand deze al gespot in de shop?
quote:Op zondag 22 februari 2009 14:05 schreef Jojoortje het volgende:
Is 'Goodbye' al gesignaleerd hier? Hoe was je pakketje?
quote:Op zondag 22 februari 2009 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Pakketje vrijdag binnengekregen, maar ik heb nog niks gepastHet ziet er zo op het eerste gezicht wel leuk uit though
Waar ben je nieuwsgierig naar?
Dacht ik alquote:
Die spijkerbroek ziet er MOOI uit!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.
[ afbeelding ]
Verder heb ik mijn oog op deze schoenen laten vallen:
[ afbeelding ]
Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
Ik heb twee broeken in zo'n model, maar ik weet niet of dat ook Star is.. Ook lage taille, bootcut en kontzakken. Naar mijn idee zitten ze goed, bij mij sluiten ze goed aan bij m'n benen, alleen is de pijp ietwat lang (ik heb lengtemaat 32 normaal gesproken). De stof is wel iets dunner dan bij gewone spijkerbroeken zoals van de Only ofzoquote:Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
Iemand ervaring met de jeans model Star? Lijk me wel een goed model, lage taille, bootcut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik twijfel een beetje over de kwaliteit. Iemand daar iets zinnigs over te zeggen?
En hij zit geweldigquote:
Hmm dan doe ik dat maar, just to be surequote:Op maandag 23 februari 2009 10:48 schreef Addict89 het volgende:
Ik zou ze dan apart sturen, denk dat de kans groot is dat ze het anders daar niet snappen.
Ik heb drie (?) van die Star broeken thuis en zitten prima!! De eigen maat past goed dus je hoeft in principe niet meerdere maten te nemenquote:Op zondag 22 februari 2009 16:52 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De schoenen zitten mooi, (ziet er in het kastanje ook niet cheapass uit)Ik liep echter in mn eigen maat (39) steeds met de hak eruit, net of ze iets te groot waren. Dus teruggestuurd en het is de bedoeling dat ik ze kleiner ga bestellen. ooit...
![]()
En aan de onderkant zit hij toch gewoon strak he? Het is toch geen topje waarin je zwanger lijkt?quote:Op maandag 23 februari 2009 11:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hij zit geweldigIk was van tevoren bang dat de tietvakjes (
) wat te klein zouden zijn omdat H&M meestal uitgaat van een Cup A bij maat 36 ofzo
Maar hij zit echt super!
Rest van m'n pakketje blijft ook
Nee, hij sluit gewoon mooi aan!quote:Op maandag 23 februari 2009 13:19 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En aan de onderkant zit hij toch gewoon strak he? Het is toch geen topje waarin je zwanger lijkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |