Ja, ik zie volgens mij wel wát kleine verschilletjes, maar niets groots. Het enige wat mij opvalt is dat schuifje rechtsbovenin. In welke hoek zit dat gene waar jij het over hebt dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Check het ingame menu in PirE's plaatje. Die is grotendeels anders dan in het origineel.
Links van de research-bar zit een balk voor de Great General-progress en rechts van de research-bar zit een balk waarin je kan zien hoelang het nog duurt voordat je je eerstvolgende Great Person krijgt en hij geeft ook de kansen weer.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ja, ik zie volgens mij wel wát kleine verschilletjes, maar niets groots. Het enige wat mij opvalt is dat schuifje rechtsbovenin. In welke hoek zit dat gene waar jij het over hebt dan?
Heb jij als ER dan tijd om te gamen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:45 schreef OA het volgende:
Dit topic ook maar eens volgen, aangezien ik onlangs deel IV heb gekocht voor 8 euro
ER's delegeren alles en voeren zelf geen flikker uit weet je nogquote:
Da's waar, maar OA was anders dan jijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
ER's delegeren alles en voeren zelf geen flikker uit weet je nogIk bedoel, heb je mij ooit iets zien doen?
was? als in, nu is hij hetzelfde?quote:
Delegeren, zoals Morthill zegt, en soms neem ik een vrije dagquote:
Weet ik veel, geen zicht meer op sinds ik uit de crew ben getraptquote:
Vreemd, bij mij werkte hij prima op Vista, en nu op 7 ook geen probleem...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:21 schreef OA het volgende:
Ik kan het trouwens niet op Vista spelen. Moet ik weer elke keer de andere computer aanslingeren
Vaag ja. Installeren ging prima. Daarna opgestart en het beeld ging als een gek knipperen, ik kon niets aanklikken. Vervolgens op XP geïnstalleerd en er was niets aan de hand.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Vreemd, bij mij werkte hij prima op Vista, en nu op 7 ook geen probleem...
Drivers videokaart up-to-date?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:35 schreef OA het volgende:
[..]
Vaag ja. Installeren ging prima. Daarna opgestart en het beeld ging als een gek knipperen, ik kon niets aanklikken. Vervolgens op XP geïnstalleerd en er was niets aan de hand.
64 bit Vista en 7 werkt prima.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vista 64 bit?
of anders:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=185623
Ja. Ik zal voor de zekerheid nog even kijken.quote:
Weet ik niet eens zekerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Vista 64 bit?
of anders:
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=185623
Lijkt me stug aangezien hij onder XP 32-bit ook gewoon werkt...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:02 schreef OA het volgende:
Weet ik niet eens zeker![]()
32 bit gaat niet werken?
Dat heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:50 schreef Morthill het volgende:
wilde net nog even Warlords oppakken, naar de Nedgame, ¤24,99dus toen heb ik de complete collection maar gekocht voor ¤14,99
(ja, wat hier staat klopt)
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef OA het volgende:
Zo snel als mogelijk nukes bouwen en dan oorlog voeren met een volk dat nog houten katapulten en longbowmen heeft staan
Ik ga altijd zo snel mogelijk naar Military Science voor Grenadiers. Probleem met Rifleman is dat wanneer een civ Grenadiers heeft je in een lastige situatie komt. Voordeel is ook de vroege Privateers (via Astronomy) waarmee je ook bevriende civs kan dwarsbomen en 2 to 8 gold per geblokeerde stad per turn kan vangen. Doorgaans kan je met 1 Privateer wel 2 steden blokkeren. En tussentijds kunnen ze caravels afslachten, Drill promotions pakken om schade te beperken en wanneer ze Drill 4 hebben kan je ze later mooi uipgraden naar Destroyers.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:28 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik bouw altijd een stad of 6....om vervolgens zo snel mogelijk Rifling te researchen. Zodra ik dat uitgevonden heb, begint het pompen van riflemen. Daarna zo snel mogelijk Railroad en Steel ontdekken....en dan: BLITZKRIEG!!!
Totdat er weer eens bij de UN besloten wordt dat er een nuclear proliferation treaty moet komenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:42 schreef OA het volgende:
Zo snel als mogelijk nukes bouwen en dan oorlog voeren met een volk dat nog houten katapulten en longbowmen heeft staan
Dat ben ik me op dit moment ook aan het afvragenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zou iemand warlords willen hebben?
Kost het dan geld om te downloaden?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:41 schreef Gamer_V het volgende:
Waarom zou iemand warlords willen hebben?
quote:
DAt probleem los ik altijd op door er eerst een stoot cannonen tegenaan te gooienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:12 schreef Montov het volgende:
Ik ga altijd zo snel mogelijk naar Military Science voor Grenadiers. Probleem met Rifleman is dat wanneer een civ Grenadiers heeft je in een lastige situatie komt.
quote:
Ik was voorzitter van de UN en dan mag je het initiatief nemen tot verdragen. Dus wat komt er niet...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Totdat er weer eens bij de UN besloten wordt dat er een nuclear proliferation treaty moet komen
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef OA het volgende:
Ik kon trouwens sommige steden niet nuken. Zou dat door de aanwezigheid van eigen troepen rond de stad komen?
Ah ja, dan doe je het goedquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef OA het volgende:
[..]
Ik was voorzitter van de UN en dan mag je het initiatief nemen tot verdragen. Dus wat komt er niet...![]()
Ach, als je er zo veel plezier aan beleeft is het geen probleem. Ik download een game meestal eerst, en pas als ik het echt gaaf vind koop ik hem.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Montov het volgende:
Civ IV, Warlords en Beyond the Sword heeft mij 100 euro in totaal gekost.![]()
Maar het was het al die jaren wel waard.
Ja, dan heb je Beyond The Sword nodig.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:44 schreef OA het volgende:
Waarom kan ik niet met Nederland spelen?![]()
Heb je daar een uitbreiding voor nodig?
Ik had Civ3 gedownload en heel veel plezier van gehad, dus vandaar dat ik civ4 meteen had gekocht.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:50 schreef Green1 het volgende:
[..]
Ach, als je er zo veel plezier aan beleeft is het geen probleem. Ik download een game meestal eerst, en pas als ik het echt gaaf vind koop ik hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |