Dat topic, is dit.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef RealZeus het volgende:
Is dit het topic voor feministische verzuurde opzij-wijven die in hun postlesbische periode zitten omdat ze mannen allemaal klootzakken vinden?
Van die vrouwen die kwaad worden op de hovenier omdat hij een paal voor de schutting plaatst en dan mag niet want een paal is in hun ogen een fallussymbool?
Van die chronisch ongestelde tuinbroektypes die bij alles het woord emancipatie in de mond nemen tot de vuilnis buiten moet worden gezet?
Is dit een typisch voorbeeld van :"Ik weet alles beter maar snap eigenlijk niks van het leven, want dat bewijzen dit soort uitspraken maar weer."quote:
Als we het dan toch over typische voorbeelden hebben, dit topic is een voorbeeld van:quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:29 schreef bentham het volgende:
[..]
Is dit een typisch voorbeeld van :"Ik weet alles beter maar snap eigenlijk niks van het leven, want dat bewijzen dit soort uitspraken maar weer."
Tuurlijk niet man, ik ken het al 15 jaarquote:
Nee hoor, lelijk ben ik niet. En gefrustreerd al helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 10:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als we het dan toch over typische voorbeelden hebben, dit topic is een voorbeeld van:
"Ik ben lelijk en gefrustreerd."
quote:Op zondag 22 februari 2009 09:41 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Weet je hoe dat randje vet rond een vagina heet?
Vrouw.....
Hoe heten de rondingen rondom je plakkerige balzak?quote:
Jij post echt alleen maar over mannen he? Ben je zo seksueel gefrustreerd ofzo?quote:Op zondag 22 februari 2009 09:06 schreef bentham het volgende:
Niet dat ik iets heb tegen mannen hoor...
Maar waarom proberen ze toch altijd de wereld over te nemen?
Zie hier op Fok! Het mannengehalte is hier zo hoog, dat zelfs in relaties en psychologie de reacties van mannen overheersen...(kun je nagaan)
En tot overmaat van ramp is het ook nog eens zo dat de reacties van (veel) vrouwelijke users voornamelijk zijn gericht op het kunnen overtreffen van reacties van een man. (of gewoon simpelweg de mannen hier naäpen![]()
Ik ben een vrouw en ik zeg...FOK! de mannengehalte hier!!
Nou......quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:45 schreef bentham het volgende:
[..]
En gefrustreerd al helemaal niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |