Euh.. neequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En als je ze morgen in de supermarkt tegenkomt loopt iedereen elkaar straal voorbij.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 16:32 schreef 49euro het volgende:
Je moet op een meisje afstappen en zeggen: er zijn twee mogelijkheden kop of munt.
-bij kop geef ik jou mijn nummer
-bij munt geef je jou nummer aan mij
gegarandeert succes
Die is mij een tijdje nog een keer overkomen. Was in Utrecht in een of andere kroeg, en de tent was al aardig leeg. Staan een paar grieten een paar meter verderop moeilijk te doen met een camera om een foto van ze te maken als groep. Behulpzaam als ik ben loop ik er naar toe en maak even een paar leuke foto's van ze. Vervolgens raak ik aan de praat met 1 van hun. ff babbelen na een paar minuten vraag ik "kom je hier vaker?". Zegt ze "ja ik werk hier".quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef XtremeNL het volgende:
Misbruik voor de variatie cliché openingszinnen met glimlach en een knipoog.
"Hey, kom je hier vaker?" Vragen aan iemand die daar werkt.
Openingszinnen over benen als iemand aan een tafel zit. etc.
Overigens ook vermakelijk is "Hey, kan ik bij jou een slechte openingszin kwijt?".
Lekker afgezaagd, maar das heel vermakelijk
Snap ik die werkt altijd, ook al krijg je haar nummer niet het is de beste openingszin want hij leidt altijd tot een gesprek.quote:
zegt genoeg over jou, menneke heeft frustratiesquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:39 schreef fathank het volgende:
Alsof ik op gesprekken zit te wachten. Neuken willen we.
Hoho, meneer heeft 2 posts van mij op internet gelezen en weet al precies wat er aan me schortquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:44 schreef 49euro het volgende:
[..]
zegt genoeg over jou, menneke heeft frustraties
hap hap hap hap je moet niet alles zo serieus nemenquote:Op woensdag 18 maart 2009 16:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoho, meneer heeft 2 posts van mij op internet gelezen en weet al precies wat er aan me schort. Ga toch knikkeren. Je moet niet alles zo serieus nemen.
Nog even aanvullend;quote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:43 schreef XtremeNL het volgende:
Misbruik voor de variatie cliché openingszinnen met glimlach en een knipoog.
"Hey, kom je hier vaker?" Vragen aan iemand die daar werkt.
Openingszinnen over benen als iemand aan een tafel zit. etc.
Overigens ook vermakelijk is "Hey, kan ik bij jou een slechte openingszin kwijt?".
Lekker afgezaagd, maar das heel vermakelijk
hoe verder?quote:Op woensdag 18 maart 2009 14:29 schreef di0r1 het volgende:
En wie kan mij bij het volgende helpen:
Er zit een mooi meisje bij mij op school, maar die zie ik echt nooit meer (ik had haar gezien ergens in het begin van het schooljaar). Maar stel, ik zie haar weer, hoe kan ik dan het best een gesprek beginnen?
Ik dacht iets van: Ik zag je aan het begin van schooljaar, maar sindsdien zie ik je niet meer. En toevallig zie ik je nu weer! ....
Oké, dat is dan het begin. Maar hoe verder? Om meteen de vraag te stellen 'welke studie doe je?' vind ik te makkelijk. En stel, we hebben een gesprek maar ze heeft haast? Wellicht haar MSN vragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |