abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66339932
Wat vinden jullie eigenlijk van zo'n toch wel zeer direct versiertruc?
pi_66340404
goed, maar het vereist nogal ballen wat menig man gewoon mist

je weet meteen hoe je ervoor staat maar als je een loser bent moet je het gewoon niet doen want dan faal je toch
pi_66341598
Eigenlijk vind ik dat zij degene is die begon, door te knipogen, zelf actie ondernemen dmv. bijv. mijn telnr te geven lijkt mij niet meer dan een logisch gevolg..
  zondag 22 februari 2009 @ 16:14:35 #54
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_66343406
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef DragonFire het volgende:
"Hey heb jij toevallig een windje gelaten?"
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_66344216
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:20 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

Neezeker, ik ben hier juist heel veel mee bezig. Komt misschien ook allemaal omdat ik ze zelfverzekerd ben, en en beetje schijt overal aan heb.. dan zoek je verdere grenzen op.

Persoonlijk ben ik hier altijd ontzettend veel mee bezig (geweest). Ik heb mij al geruime tijd afgevraagd hoe vrouwen denken, en ik ben er eigenlijk achter gekomen dat de meeste dames dezelfde onzekerheden hebben als de normale mens.

'Versieren' = toch uiteindelijk domineren (in welke mate dan ook?)
hmmmzzz en toch krijg ik de "creeps" van al jouw posts in dit topic, lees: onaantrekkelijk.
Hehe, domineren.....whatever makes your boat float.
pi_66344603
quote:
Op zondag 22 februari 2009 08:43 schreef bentham het volgende:

[..]

Te triest voor woorden. De enige vrouw die reageert in dit topic moet weer typisch een mannenuitspraak doen.Stoer hoor meissie!!

Waarom zou jij versieren? Ben je zo lelijk? Anders moet je lekker jezelf laten versieren. Dit topic is het bewijs hoe triest mannen kunnen zijn!! Alles voor het poesje zullen we maar zeggen..

Als je iemand leuk vind dan gaat het vanzelf. Hier kun je niet op voorhand rationeel over gaan nadenken.
Waarom zou je niet versieren als vrouw? Dat heeft helemaal niets met lelijkheid te maken, integendeel soms durven mannen minder snel op een wat mooiere vrouw af te stappen en waarom lijdzaam af gaan wachten als je iemand leuk vind, want het gaat niet altijd allemaal "vanzelf."
Het is trouwens ook gewoon leuk om iemand te versieren.

Zelf kan ik een prettig gestoorde versierpoging , die zo overduidelijk belachelijk is wel waarderen overigens. Zoals je naam laten omroepen in een warenhuis : Wil Ms X zich melden bij de servicebalie? (Dat was overigens een jongen die ik al wat langer kende en eindelijk de moed had verzameld om mij een keertje uit te vragen en toen hoorde van mijn huisgenoot dat ik even naar de VenD was).
  zondag 22 februari 2009 @ 16:48:52 #57
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_66344718
Beste versiertruc ever:

1.) Bierviltje in het midden een beetje nat maken en met je nagel een gaatje erin maken van ongeveer de grootte van een 50 eurocent muntstuk.

2.) Viltje op je neus zetten

3.) Naar leuk meisje toelopen, aantikken en vragen "hey, gooide jij die?"

Wedden dat je 'r een drankje aan mag bieden?
pi_66345748
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:46 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

Zelf kan ik een prettig gestoorde versierpoging , die zo overduidelijk belachelijk is wel waarderen overigens. Zoals je naam laten omroepen in een warenhuis : Wil Ms X zich melden bij de servicebalie? (Dat was overigens een jongen die ik al wat langer kende en eindelijk de moed had verzameld om mij een keertje uit te vragen en toen hoorde van mijn huisgenoot dat ik even naar de VenD was).
Dat vind ik wel een hele leuke en orginele manier

ZIjn er eigelijk ook nog leuke andere orginele manieren om iemand mee uit te vragen of te versieren buiten de club/kroeg?
  zondag 22 februari 2009 @ 19:01:32 #59
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_66348895
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Heider00sje het volgende:

Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden! Tof is dat hè, ze moet wel een reactie geven.. en hier weer: let op haar reactie. Als je een vraag stelt in deze trant, dan -zet je haar aan het denken-.

Dan denkt ze dat je een modenicht bent ofzo.
Wat weet een echte kerel nou van damesbroeken en damesschoen, en de combinatie daarvan.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_66349563
quote:
Op zondag 22 februari 2009 03:06 schreef Heider00sje het volgende:
Vraag haar maar eens een vraag in de trant van: "Leuke broek heb je aan, alleen staan die schoenen er niet goed bij'. Goed theoretisch voorbeeld, want dit daagt haar uit, ze moet antwoorden!
Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.

b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
  zondag 22 februari 2009 @ 19:39:51 #61
154880 Bolter
Awesomeness
pi_66349944
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het is inderdaad goed om haar uit te dagen. Ze zal de standaard openingszinnen verwachten en diverse benaderingen, dus je moet met iets komen waar ze niet op voorbereid is. Iets waardoor ze even met haar mond vol tanden staat.

b.v.: naast haar komen staan aan de bar als je net gaat bestellen, je naar haar toe draaien en een vriendelijke lach geven. Maar dan plots vertrekken en zeggen: "Jezus, heb je voor het eerst in je leven make up opgedaan? Serieus, het ziet er niet uit! Wat is er gebeurd?" Oprecht bezorgd, maar ook een beetje verstoord erdoor.
Zo'n opmerking gaat mij wel wat ver, al hangt het er natuurlijk vanaf hoe je het brengt. Een gesprek beginnen waarbij je af en toe wat negatievere en vrijere opmerkingen maakt is wel inderdaad een aanrader.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_66356391
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

dronken mafketel, beetje meisjes plagen.
Waarom niet gewoon een aardig en oprecht compliment of gewoon iets gemeend liefs zeggen i.p.v. dit soort gestuntel en moeilijk gedoe?
pi_66356683
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:43 schreef Blue-ray het volgende:

[..]

dronken mafketel, beetje meisjes plagen.
Waarom niet gewoon een aardig en oprecht compliment of gewoon iets gemeend liefs zeggen i.p.v. dit soort gestuntel en moeilijk gedoe?
Dit is gewoon vermaak en als je zin hebt ook meteen een moment om te versieren. Ligt eraan hoe interessant.
pi_66358251
quote:
Op zondag 22 februari 2009 22:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dit is gewoon vermaak en als je zin hebt ook meteen een moment om te versieren. Ligt eraan hoe interessant.
Ik denk eerlijk gezegd dat je er eerder goed vanaf komt als je geen bets in je gezicht krijgt.
Lambo of Rekt
pi_66360641
Routines, negs en dhv stories
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 23 februari 2009 @ 01:51:07 #66
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_66361280
internethero-wannabe-naturals vs wannabe-puas

heerlijk topique
Well, I can take you far away, with my mind
pi_66361543
quote:
Op maandag 23 februari 2009 01:51 schreef Armoed het volgende:
internethero-wannabe-naturals vs wannabe-puas

heerlijk topique
ja
pi_66361546
Als openingszin:
...you don't sweat much for a fat girl!!!
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_66361556
Do you work at Subway? Cause you just gave me a foot-long...
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_66364253
quote:
Op zondag 22 februari 2009 19:01 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Dan denkt ze dat je een modenicht bent ofzo.
Wat weet een echte kerel nou van damesbroeken en damesschoen, en de combinatie daarvan.
'In de trant van' zoek maar eens op wat dat betekend )7
  maandag 23 februari 2009 @ 14:08:35 #71
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_66372913
quote:
Op maandag 23 februari 2009 08:50 schreef Heider00sje het volgende:

[..]

'In de trant van' zoek maar eens op wat dat betekend )7
Betekend? Met een D.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  † In Memoriam † maandag 23 februari 2009 @ 22:14:56 #72
25682 2cv
Niet subtiel
pi_66389848
quote:
Op zondag 22 februari 2009 14:22 schreef erick_90 het volgende:
Ik zat in de bomvolle belgische trein, met een paar maten. We hadden 4 zitplaatsen, 2x2. De 4e stoel gebruiken we als bagageplaats voor onze tassen.. Iedereen loopt voorbij, één meisje vraagt of ze er mag zitten, best. Ze komt naast mij zitten, we maken een praatje. Later knipoogt ze een paar keer naar mij, komt goed uit, want ik vond haar direct al leuk, nu weet ik dus ook dat zij mij leuk vindt, ik schrijf me telnr. op en geef het aan haar, de volgende dag belt ze me al of we weer eens af kunnen spreken, toch nog leuke verkering aan overgehouden. Daar hou ik dus van, vrouwen die zelf initiatief nemen en duidelijk zijn..
Zo moeten er meer zijn

* 2cv heeft geen lef.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:42:14 #73
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66396720
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:48 schreef SKa_BoSS het volgende:
Beste versiertruc ever:

1.) Bierviltje in het midden een beetje nat maken en met je nagel een gaatje erin maken van ongeveer de grootte van een 50 eurocent muntstuk.

2.) Viltje op je neus zetten

3.) Naar leuk meisje toelopen, aantikken en vragen "hey, gooide jij die?"

Wedden dat je 'r een drankje aan mag bieden?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_66396725
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:42 schreef Goofisch het volgende:

[..]

Die is zooo oud
  dinsdag 24 februari 2009 @ 02:43:18 #75
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_66396730
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 02:42 schreef Beach het volgende:

[..]

Die is zooo oud
Ik kende hem niet

maar om even wat toe te voegen aan dit topic. Ik ben echt de meeste slechte versierder on earth

En als een vrouw mij versiert heb ik het meestal niet of pas heel laat door
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')