In Nederland kan zeker wel worden gesproken van Moslimterreur als we zien hoe Moslims omgaan met niet-Moslims.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:53 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
Moslimterreur? LOL. Volgens mij spoor jij niet helemaal. Als christenen zeggen dat je in de hel terechtkomt als je Jezus niet accepteert dan noemen we dat toch ook niet christenterreur? ROFL. Wat een niveau. Ik ben weg.
En HBO baseert zich niet op wetenschap?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:57 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Helaas niet, HBO valt ook onder hoogopgeleid.
Nederlanders zouden inderdaad wat minder last moeten hebben van slappe knietjes en politieke correctheid.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet iig iets overnemen van de moslims om je te verzetten tegen de moslimterreur, toch?
Zelden...quote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En HBO baseert zich niet op wetenschap?
Wat moeten de slappe Nederlanders dan overnemen van de moslims?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nederlanders zouden inderdaad wat minder last moeten hebben van slappe knietjes en politieke correctheid.
Praktijk natuurlijk.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
HBO is niet gebaseerd op wetenschap, maar op...?
En die praktijk is .... niet gesteund op wetenschappelijke inzichten, net als bij geneeskunde?quote:
Meestal niet nee, vooral op beroepservaring. Wetenschappelijke theorieën en recent wetenschappelijk onderzoek komen zelden aan bod op de gemiddelde HBO opleiding. Is dat erg? Nee, maar wetenschappelijk is het niet... Daar hebben we dus het WO voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 20:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En die praktijk is .... niet gesteund op wetenschappelijke inzichten, net als bij geneeskunde?
Maar stel dat je HTS doet?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:41 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Meestal niet nee, vooral op beroepservaring. Wetenschappelijke theorieën en recent wetenschappelijk onderzoek komen zelden aan bod op de gemiddelde HBO opleiding. Is dat erg? Nee, maar wetenschappelijk is het niet... Daar hebben we dus het WO voor.
Dus omdat ik kritiek heb op een bepaalde religie heb ik meteen een eigen agenda?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:47 schreef PietjeDuck het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die huilie doet over dat ik in de hel zal branden, boehoe
Jouw grote vriend Zienswijze deed dat.Als ie niet wil branden in de "moslimhel", dan word ie toch een moslim. Problem solved, en nu niet meer huilie doen!
En btw, ik denk dat Zienswijze helemaal niet objectief is, hij heeft een eigen agenda, komt waarschijnlijk uit India en wil het Hindoe-Moslim conflict naar Nederland importeren.
Ja, de politie is slap tegenover alle relschoppers. Met Marokkanen in mijn post gaf ik alleen een voorbeeld aan. Toch lijkt het erop alsof de politie 'angst' heeft tegenover bepaalde allochtoonse criminelen cq. jeugdbendes. Zoals dat die Marokkaanse pyromanen niet werden aangepakt, uit angst voor rellen.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, de politie is ook slap tegen kampers. Of tegen autochtone kutventjes. Ze zijn niet slap tegen mensen, die naar hun werk gaan en die 16 km te hard rijden op de autosnelweg.
De politie is niet specifiek slap tegen moslims imho.
[..]
Nee dat zeg ik niet. Moslims zijn net zo vredig zoals andere mensen. Ze zijn net zoals jij en ik. Alleen is er tussen de aanhangers van de islam een disproportioneel grote groep fundamentalisten.quote:Moslims zijn niet slap, die staan ergens voor, en zijn bereid om dit evt met geweld af te dwingen of mensen volledig te intimideren, ten einde hun omgeving te doen aanpassen aan hen en niet andersom.
Toch?
Allochtoonse nog wel.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..] Toch lijkt het erop alsof de politie 'angst' heeft tegenover bepaalde allochtoonse criminelen cq. jeugdbendes. [..]
Die Marokkaanse jongens die in najaar 2007 auto's in brand staken in Amsterdam-West. De politie trad niet hard op, omdat men bang was voor rellen net zoals in de voorsteden van Parijs.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Allochtoonse nog wel.
In ieder geval, waar baseer je dat op?
Hoezo zou ik moeten weten hoe 'het probleem' / criminaliteit opgelost moet worden? Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je heel veel 'kritiek' cq. haat naar een groep hebt, dat die groep dan denkt 'hey, hij haat ons, wat een aardige man, we gaan ons goed gedragen'.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:14 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die Marokkaanse jongens die in najaar 2007 auto's in brand staken in Amsterdam-West. De politie trad niet hard op, omdat men bang was voor rellen net zoals in de voorsteden van Parijs.
Haat helpt niet. Kritiek misschien wel.
Misschien is een interessante vraag: hoe zou jij dat probleem oplossen? Daar ben ik wel benieuwd naar
Je zit mijn posts voortdurend te bekritiseren. Is jouw recht natuurlijk. Ik vind het helemaal niet erg, daardoor ontstaat juist een discussiequote:Op zondag 22 februari 2009 21:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hoezo zou ik moeten weten hoe 'het probleem' / criminaliteit opgelost moet worden?
Eens.quote:Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je heel veel 'kritiek' cq. haat naar een groep hebt, dat die groep dan denkt 'hey, hij haat ons, wat een aardige man, we gaan ons goed gedragen'.
Ze denken dat de situatie zal escaleren. Je moet wel degelijk ingrijpen. Wil je het over je laten heenlopen dan? Je dient problemen aan te pakken.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:18 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En is je voorbeeld een voorbeeld van 'niet durven optreden' of 'de situatie niet laten escaleren'?
F-16's is natuurlijk overdreven. Hé, ik ben geen Wilders stemmer als je dat soms denkt.quote:Ik kan me zo voorstellen dat als er F-16's ingezet worden tegen straatcriminaliteit, zoals Wilders wil, het dan wel behoorlijk uit de hand loopt.
Waar haal je vandaan dat er disproportioneel veel fundamentalistische moslims zijn?quote:Op zondag 22 februari 2009 21:08 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, de politie is slap tegenover alle relschoppers. Met Marokkanen in mijn post gaf ik alleen een voorbeeld aan. Toch lijkt het erop alsof de politie 'angst' heeft tegenover bepaalde allochtoonse criminelen cq. jeugdbendes. Zoals dat die Marokkaanse pyromanen niet werden aangepakt, uit angst voor rellen.
En ik heb nergens gezicht dat de politie speciek tegen rellende en stelende moslims slap is.
[..]
Nee dat zeg ik niet. Moslims zijn net zo vredig zoals andere mensen. Ze zijn net zoals jij en ik. Alleen is er tussen de aanhangers van de islam een disproportioneel grote groep fundamentalisten.
Zie je bij de 100+ andere religies op aarde (christendom uitgezonderd) ook zoveel fundamentalisten? Nee.
Hoe komt dat de groep fundamentalisten bij moslims zo hoog is?
Wetenschap klopt .. maar de kennis daarachter nietquote:Op zondag 22 februari 2009 17:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoog opgeleid is wetenschappelijk opgeleid, dus de wetenschap klopt niet, bedoel je?
Elaborate...quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wetenschap klopt .. maar de kennis daarachter niet
come again .. wetenschap klopt? Men prutst maar een eind weg.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:47 schreef Fragmonkey het volgende:
[..]
Wetenschap klopt .. maar de kennis daarachter niet
Noem eens een voorbeeld van prutswerk.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:20 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
come again .. wetenschap klopt? Men prutst maar een eind weg.
Ongeveer driekwart van de tegenwoordige wetenschappelijke publicaties valt onder de noemer 'prutswerk', in meer of mindere mate. Tenminste wel in de vakgebieden waar ik me uitgebreid mee bezig heb gehouden (natuurkunde en biochemie).quote:Op zondag 22 februari 2009 23:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van prutswerk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |