is op zich een oplossing natuurlijk, ware het niet dat dat niet voorkomt dat t ding naar achteren schuift... Dank voor je zeer waardevolle suggestiequote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:02 schreef Sanderrrr het volgende:
Pak een stel van die haren en knoop ze onder je kin.
Hang een paar gewichten aan de plukken aan de voorkant.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:03 schreef styliste het volgende:
[..]
is op zich een oplossing natuurlijk, ware het niet dat dat niet voorkomt dat t ding naar achteren schuift... Dank voor je zeer waardevolle suggestie
geniaal... dat ik daar nou niet op ben gekomen...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:04 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Hang een paar gewichten aan de plukken aan de voorkant.
Wat dacht je van schuifspeldjes?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:57 schreef styliste het volgende:
Hallo,
Hier in het brabantse land is het volop carnaval en ik heb zo'n cheap-ass pruik met gruwelijk lange haren.
Weet iemand hoe ik die het beste aan mijn eigen haar of hoofd kan bevestigen?
Ik was m gisteravond al bijna kwijt namelijk...
op welke plek kan ik die het beste zetten? Had er gister al wel een paar in maar de handel bleef toch niet zitten dus ik dacht dat ik ze misschien niet op de juiste plek had zitten..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Wat dacht je van schuifspeldjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |