abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_80498346
T nummer American Slang op youtube.

No resentment ever evened out a weaker hand
  maandag 19 april 2010 @ 21:51:36 #102
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_80499539
Hij valt me behoorlijk tegen eigenlijk... Ik hoop dat hij ooit een keer gaat vallen.
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_80500365
quote:
Op maandag 19 april 2010 20:34 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Nog enige hints waar?
Als je PM box het zou doen dan zou ik je wel een hintje kunnen geven, krijg nu alleen de melding: De inbox "hellfire" is niet beschikbaar
pi_80500965
Zou je mij die hint ook willen geven? Bvd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_80501013
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef tomttt het volgende:
Hij valt me behoorlijk tegen eigenlijk... Ik hoop dat hij ooit een keer gaat vallen.
Het zelfde hier eigenlijk. Het lijkt behoorlijk op safe; waar track 1-3 nog wel ok zijn vielen 4 en 5 tegen. Daarna kabbelt het wat voort zonder echt heel goed te worden. Wel slechts 1 luisterbeurt, dus de mening kan nog wijzigen.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
pi_80501430
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:07 schreef Thijsssss het volgende:

[..]

Als je PM box het zou doen dan zou ik je wel een hintje kunnen geven, krijg nu alleen de melding: De inbox "hellfire" is niet beschikbaar
Zal wel komen door de ='s... raar, want mailbox is wel geactiveerd. Ah well... tot dusver matige kritieken hiero!
pi_80518909
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Het zelfde hier eigenlijk. Het lijkt behoorlijk op safe; waar track 1-3 nog wel ok zijn vielen 4 en 5 tegen. Daarna kabbelt het wat voort zonder echt heel goed te worden. Wel slechts 1 luisterbeurt, dus de mening kan nog wijzigen.
Inderdaad heel safe, meer een verlengde van The '59 Sound, zonder de 'ruige' uithalen. Wel prima muziek voor een zonnige middag of als je op reis bent door Amerika , maar het fijne van de eerste plaats is ver te zoeken. Toch vind ik American Slang als record op zich zeer goed te doen!
  dinsdag 20 april 2010 @ 20:17:32 #108
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_80534509
quote:
Op maandag 19 april 2010 21:51 schreef tomttt het volgende:
Hij valt me behoorlijk tegen eigenlijk... Ik hoop dat hij ooit een keer gaat vallen.
Ik ben inmiddels een paar luisterbeurten verder en hij is iets beter gevallen dan gisteren. Leuke nummers zijn American Slang, The Spirit of Jazz en Stay Lucky. Dieptepunten zijn The Queen of Lower Chelsea, We Did It When We Were Young en het intro van Boxer

Het album is voor mij verreweg de minste Release van TGA. Gelukkig hebben we de nieuwe van Against Me! nog
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_83456816
12 november ook in 013. Kaarten hiervoor zijn 17,50 en gaan vanaf zaterdag de voorverkoop in...
pi_83533956
Vanavond naar de Melkweg, op Lowlands moet ik ze ook maar even gaan bekijken en het is ideaal dat de 013 zo dichtbij is dus, want daar wil ik ze ook zien.
Feyenoord Rotterdam
pi_83600262
Kaartjes voor 013 zijn binnen :-D
  zaterdag 3 juli 2010 @ 10:17:49 #112
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_83600384
Ik kijk nog wel eens of er nog kaartjes zijn voor 013 als ik terug ben van vakantie.
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_85356399
Chuck Ragan staat in het voorprogramma ^O^
pi_85373894
quote:
Op maandag 19 april 2010 22:19 schreef vingerplant het volgende:

[..]

Het zelfde hier eigenlijk. Het lijkt behoorlijk op safe; waar track 1-3 nog wel ok zijn vielen 4 en 5 tegen. Daarna kabbelt het wat voort zonder echt heel goed te worden. Wel slechts 1 luisterbeurt, dus de mening kan nog wijzigen.
Na best vaak luisteren vind ik het eigenlijk echt een toffe plaat. Vond het in het begin echt helemaal niets. :D
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_86935773
Ze hebben songs for teenagers van Fake Problems gecovered. Dit hebben ze gedaan, omdat Fake Problems ze hebben meegenomen op een tour, wat overigens de eerste tour van The Gaslight Anthem was.
Ik vind het een leuke cover en als je hem wil beluisteren of downloaden dan kun je dat Ze hebben songs for teenagers van Fake Problems gecovered. Dit hebben ze gedaan, omdat Fake Problems ze hebben meegenomen op een tour, wat overigens de eerste tour van The Gaslight Anthem was. Ik vind het een leuke cover en als je hem wil beluisteren of downloaden dan kun je dat hier gratis doen.

Als je American Slang koopt via iTunes, dan krijg je er een bonus track bij genaamd "She Loves You".
Dat vind ik dus ook al een heel tof nummer :)
Elke keer als ik ze hoor, dankrijg ik nog meer zin om ze live te zien in november. Ze hebben me in ieder geval nog niet teleurgesteld, niet in de Melkweg en ook niet op Lowlands.

TGA O+
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 28 september 2010 @ 15:11:11 #116
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_86942850
quote:
Op maandag 16 augustus 2010 17:30 schreef BuddyHollyNL het volgende:
Chuck Ragan staat in het voorprogramma ^O^
Chuck Ragan, wat een held is dat. O+
------------------
pi_87319882
Mocht er nog iemand van zijn kaartje voor het concert op 12 november af willen/moeten, dan hou ik mij zeer aanbevolen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88440233
Gisteren live gezien in München. Ze speelden superstrak en lang! Ik vond alleen de 2 voorprogramma's een beetje lang, the Gaslight Anthem stond zelf uiteindelijk pas om half 11 op het podium. Maar met het spelen van een cover van Bon Iver's Bloodbank maakte veel goed.

Check de setlist

Veel plezier allemaal in Tilburg :D Oh enne, niet met bier gooien. Dat vinden ze niet leuk ;)
pi_88440436
quote:
17s.gif Op zondag 7 november 2010 18:11 schreef Gala6183 het volgende:
Gisteren live gezien in München. Ze speelden superstrak en lang! Ik vond alleen de 2 voorprogramma's een beetje lang, the Gaslight Anthem stond zelf uiteindelijk pas om half 11 op het podium. Maar met het spelen van een cover van Bon Iver's Bloodbank maakte veel goed.

Check de setlist

Veel plezier allemaal in Tilburg :D Oh enne, niet met bier gooien. Dat vinden ze niet leuk ;)
Omg, wat tof! Ik ben dol op Bon Iver! Hoe lang heeft TGA zelf uiteindelijk gespeeld?

Ik heb dus nog kaartjes kunnen krijgen. :P
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88440496
Ruim anderhalf uur, aan 1 stuk door (dus weinig tussendoor gepraat enzo, behalve de antibierpreek ;)).
pi_88440553
Ah, ik ben duidelijk verwend door de concerten van Bruce Springsteen, die de 3 uur makkelijk halen (zonder pauze). :P. Maar ik heb er onwijs veel zin in!

Aanvangstijd is trouwens 19 uur. Ligt het aan mij of is dat erg vroeg?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88440733
Hier was het 19:30, Sharks speelden vanaf 20:30 een half uurtje, Chuck Ragan (wat een stem trouwens!!!) speelde van 21:30 tot 22:15. Beetje afhankelijk van je interesse in het voorprogramma hoe laat je er "moet" zijn.
pi_88477701
het begint eigenlijk niet om 19.00u, de deuren gaan open om 19.00u. Heb gemaild met 013 omdat er op hun site hele andere tijden staan, en zij mailden mij dit schema:

19.00 Doors open
20.00-20.30 Showtime Sharks
20.30-20.50 Changeover
20.50-21.30 Showtime Chuck Ragan
21.30-21.50 Changeover
21.50-23.30 Showtime The Gaslight Anthem

Heb er al zin in!!!
  maandag 8 november 2010 @ 19:02:04 #124
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_88482835
Bedankt voor de informatie. Ik heb er ook zin in. De setlist die zij in Duitsland hebben gespeeld is in ieder geval fantastisch. Enige nummer dat naar mijn gevoel ontbreekt is We Did It When We Were Young.
Find hungry samurai...
pi_88493056
Zijn de concerten nog steeds zo dat elk nr op elkaar lijkt?
  maandag 8 november 2010 @ 22:28:36 #126
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_88494734
Bij een eerste luisterbeurt of als je de band toevallig tegenkomt op een festival, kan ik mij voorstellen dat een aantal nummers wat op elkaar lijken. Voor mij groeien de albums nog steeds bij iedere luisterbeurt. Eerst vond ik de hits het best, maar op dit moment zijn het meer nummers als We Came to Dance, Miles Davis en Here’s Looking at You, Kid.
Find hungry samurai...
pi_88528539
Ik heb er zin in, heb ook kaartjes voor vrijdag.
Stop rockin' the boat.
pi_88542084
Ik vind de albums wel tof, zal het weer es opzetten.

Zag ze 1 keer in Nijmegen, niet zo heel boeiend hoor toen +- 1 jaar geleden...
pi_88672187
Wat een geweldig concert gisteren,wat een feest!
Had het idee dat ze ff op gang moesten komen maar na een nr. of 5 ging het dak eraf.
Dit was ook briljant,wat een lef die gozer:
pi_88672865
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:28 schreef Benigoi het volgende:
Wat een geweldig concert gisteren,wat een feest!
Had het idee dat ze ff op gang moesten komen maar na een nr. of 5 ging het dak eraf.
Dit was ook briljant,wat een lef die gozer:
Wauw, dat is inderdaad super. Dat is wat iedereen wil doen maar niemand durft het ooit :)
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:05:02 #131
149696 CoJackso
Shichinin no Samurai
pi_88673028
Wat een geweldig energiek optreden gisteren in Tilburg. Grootste kwaliteit van The Gaslight Anthem is de opbouw van verschillende nummers. Elk nummer heeft werkelijk een schitterend einde, en live wordt die kwaliteit nog extra benadrukt. Gisteren al mijn favoriete nummers gehoord (en dat zijn er een stuk 14), inclusief het prachtige We Did It When We Were Young. Volgende keer ben ik zeker weer aanwezig.
Find hungry samurai...
pi_88676740
Bril-fucking-jant. Ik ben echt volledig uit m'n dak gegaan en heb heerlijk in de pit staan springen. Stond ook een rij achter die jongen van dat filmpje hierboven. Hoe geweldig is dat, wat hij heeft gedaan!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_88716476
Wat een geweldig concert weer! Die fan was inderdaad briljant! Dit is wel het tofste concert van the gaslight anthem waar ik tot nu toe bij ben geweest. Dit was overigens mijn derde keer dit jaar.

Nog wel gezeik gehad, maar dat was volledig terecht. Een vriendin van mijn groep die was de hele tijd aan het praten tijdens Chuck Ragan en ze heeft me toch een ontzettende klote stem. Dat was minder, want ze verpeste zo een deel van zijn act voor meerdere mensen. ik was het dus volledig eens met de mensen die klaagden en heb haar nog een aantal keren stil moeten krijgen tijdens TGA. *zucht* daar ga ik nooit meer met mee naar een concert of ik ga ergens anders staan. :P

Chuck was trouwens ontzettend tof! Ik kende hem nog niet, maar ben er nu lekker naar aan het luisteren.
Feyenoord Rotterdam
pi_88798337
Ik heb overigens nog een paar filmpjes gemaakt.

Good Night Irene met de violist en Chuck Ragan


en Here's Looking At You, Kid wat overigens een van mijn favoriete nummers is.

Mijn camera skills zijn niet echt fantastisch ofzo :P.
Feyenoord Rotterdam
pi_88803486
Stomme vraag nog even hoor, maar wie was die kerel in geruite blouse en met muts op die tijdens Chuck Ragan ineens het podium oprende en een liedje meezong? Daarna ging 'ie weer in het publiek staan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_99421835
Er is wat materiaal van The Horrible Crowes (Brian Fallon's nieuwe project) online gezet:


http://www.rollingstone.c(...)ible-crowes-20110713

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 november 2010 23:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
Stomme vraag nog even hoor, maar wie was die kerel in geruite blouse en met muts op die tijdens Chuck Ragan ineens het podium oprende en een liedje meezong? Daarna ging 'ie weer in het publiek staan.
Een beetje een erg laat antwoord maar dat was Tim van Tol...

http://www.myspace.com/timvantol
  woensdag 13 juli 2011 @ 18:54:03 #137
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_99422231
Klinkt heel goed ! :)
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_99431502
Had er ook wel bij willen zijn, zeer toffe band! :)
Hoi
pi_100574448
Op Itunes staan previews van alle nummers van het album van The Horrible Crowes (van anderhalve minuut). Klink lekker!
pi_100579149
Oeh! Ik vind dit best een symphatieke band! Vooral "We Did It When We Were Young" vind ik mooi! Even volgen dit topic!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_100586629
Wat een toffe band is dit zeg. Inmiddels alle drie de cd's en '59 Sound is mijn favoriet. Stuk voor stuk ijzersterke nummers. Sink or Swim vind ik ook echt heel goed en American Slang iets minder maar nog steeds leuk.

Favoriete nummers zijn: Boomboxes and Dictionaries & Old White Lincoln. Maar ik kan eigenlijk geen slecht nummer aanwijzen van ze..
  zaterdag 3 september 2011 @ 19:55:43 #142
176355 tomttt
My brain's on vacation
pi_101532787
Hier kan de plaat van The Horrible Crowes worden beluisterd:
http://www.rollingstone.c(...)debut-elsie-20110901
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, walking on the moon
I saw the apeman, he’s havin’ a bad day
Because Neil Armstrong, took his banana away
pi_101594890
Zaterdag lag de fysieke versie al bij mij in de bus (bol.com) en wat een ontzettend mooie plaat!!!
Favorieten: Crush en I Believe Jesus Brought Us Together
pi_102830865
The Gaslight Anthem heeft getekend bij Mercury Records.

We're pleased to announce that we have just signed with Mercury Records (that's Mercury/Island-Def Jam Records for North America and Mercury Records UK for the rest of the world). We have had a great run with the folks at Side One Dummy Records, they have been really terrific to work with, and they will always be our dear friends. We in the band felt that this was the best time to make a move to support our goals as a band, and we've met some really earnest and dedicated folks at Mercury US and UK. We're hard at work writing songs now for what we feel is going to be the best record we've ever made! Thanks to everyone for your support and we look forward to seeing you in 2012!

Op 13 december zullen ze hun laatste Side One release uitbrengen via iTunes... The iTunes Sessions. De setlist hiervan is:

1.Baba O'Riley (The Who)
2.Refugee (Tom Petty)
3.Our Father's Sons
4.State of Love and Trust (Pearl Jam)
5.Boxer
6.House of the Rising Sun (Traditional)
7.(Interview)
8.The Navesink Bank

Hier vind je een stream van State Of Love And Trust.
pi_109378712
Deze zomer komt weer een nieuw album van ze!

Handwritten gaat 'ie heten, en volgens Brian Fallon gaat ie weer meer de '59 Sound kant op. Goed nieuws!

quote:
Hey All,

You might have seen this from the Twitter, but we just wanted to let you know that we have finished recording our new album! We are going to call it Handwritten and we are hoping that it will be out sometime this summer!
Stay tuned for more updates and thanks for all the love and support!

The Gaslight Anthem
En ze gaan ook weer touren door Europa, helaas zit Nederland er nog niet tussen..

quote:
In case you hadn’t already heard, we are very excited to announce that we will be playing at the Reading and Leeds Festivals this August in the UK. We also wanted to take this time to announce a few more upcoming European dates:

1 Jun: Bremen, Germany – Aladin
2 Jun: Ulm, Germany – Ulmer Zelt
9 Jun: Munster, Germany – Vainstream Festival
13 Jun: Kiel, Germany – Max
16 Jun: Oslo, Norway – Norwegian Wood Festival
18 Aug: Ludinghausen, Germany – Area 4 Festival
19 Aug: Grosspösna/Leipzig, Germany – Highfield Festival
24 Aug: Leeds, UK – Leeds Festival
26 Aug: Reading, UK – Reading Festival
pi_109378893
IK zou graag naar het concert in Bremen willen. Vanaf hier is dat niet eens zo ver.

Helaas werk ik op vrijdag tot 13:55 en zou de internationale trein om 13:57 vertrekken. Dat red ik dus niet. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_109378933
Ik hoop dat ze Keulen ook nog aandoen, er zit nog genoeg ruimte tussen de 2e en 9e juni.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
pi_110476081
Even een vraagje want ik heb nog nooit internationaal kaarten besteld:

Ik wil graag naar het concert in Bremen, maar waar kan je het beste kaarten bestellen? Kan dat alleen via creditcard? Of heb je ergens ook een Nederlandse site waar te bestellen is?

Alvast bedankt.
pi_110478129
17 augustus Lowlands dus :P

Volgens mij kan je internationale kaarten gewoon bestellen via livenation of ticketmaster.
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 18 april 2012 @ 12:52:39 #150
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_110479992
quote:
19s.gif Op woensdag 18 april 2012 11:59 schreef Fuszy het volgende:
17 augustus Lowlands dus :P

Volgens mij kan je internationale kaarten gewoon bestellen via livenation of ticketmaster.
Dat is op mijn verjaardag :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')