Ik zal straks een foto maken als ik nog tijd heb en PM'en, keej dames?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Showen.
[..]
Duw Artic ook even die trein in.
Fuck, nu heb ik in het singlestopic gepost.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil wel even melden dat de TT me deed lachen![]()
.
Jups. Het is vast meant to be.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik in het singlestopic gepost.
Moet ik nu daten met JaniesBrownie?quote:
Joey is de sekxverslaafde.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Moet ik nu daten met JaniesBrownie?
Boh, je wil te graagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
jeeeeeeej have funquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Ludootje het volgende:
Dag dag
Ben lekker mijn spulletjes aan't pakken om straks helemaal loos te gaan!
Maar ik neuk zo goed als alleen vriuwen. Uitzonderungen zijn brad justin en judequote:
Ik heb nooit echt gesnapt wat daar mis mee is, tenzij het natuurlijk beklemmend en benauwend gezegd wordt.quote:
Eerst Uden, dan Maastricht. En ik heb een groot varkenspak.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef MNR het volgende:
Fawie!
Ludootje! Waar ga jij naartoe? En belangrijker: hoe ga je verkleed?
Dank je!quote:
In je roze pak?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Ludootje het volgende:
Dag dag
Ben lekker mijn spulletjes aan't pakken om straks helemaal loos te gaan!
Die drie mag je ook hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik neuk zo goed als alleen vriuwen. Uitzonderungen zijn brad justin en jude
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vrouwen voelen dat. Net als honden angst ruiken. En als ze het op je voelen, dan ben je zwaar de klos!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat daar mis mee is, tenzij het natuurlijk beklemmend en benauwend gezegd wordt.
Oh door wie, this time?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald is
Is goed! Prut!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In je roze pak?Drink er eentje van me, doe ik toch niet.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens een Spaanse jurk, dames
(rood/zwart)
Ja, prima, prima. Vanmiddag even de stad in geweest met vriendinnetje voor een outfit. Geslaagd boven verwachting. En we gaan ons dadelijk optutten (zij is nu bezig, daarom ik ff Fokken!). Heb er zin inquote:
Zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens een Spaanse jurk, dames
(rood/zwart)
Ik blijf ook thuis.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
Wordt hier rustig zometeen, als iedereen gaat carnavallen. Ik blijf lekker een weekendje thuis.Ben hier veuls te weinig.
Was jij niet die gast met die tas met ballonnen op Den Haag CS? Zo ja:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
UDEN!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eerst Uden, dan Maastricht. En ik heb een groot varkenspak.
Foto staat ergens een paar threads terug.
[..]
Dank je!
Verwarrende signalenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald is
Nee ik doe niet aan carnaval. Rotterdammert he, die hebben geen carnaval nodig op zich laveloos te zuipenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, prima, prima. Vanmiddag even de stad in geweest met vriendinnetje voor een outfit. Geslaagd boven verwachting. En we gaan ons dadelijk optutten (zij is nu bezig, daarom ik ff Fokken!). Heb er zin in
Met jou? Ga je ook carnavallen? Of doe je daar niet aan?
is hij al geshowed ??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
Ik heb *zo'n* gave jurk gekocht
Dat moest ik even kwijt
Hehe, leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan carnaval. Rotterdammert he, die hebben geen carnaval nodig op zich laveloos te zuipen
Maar morgen wel een date waar ik mij mentaal op aan het voorbereiden ben. Vanochtend 2 uur meditatie, vanmiddag 1 uur en vanavond weer 2 uur. Ik ben er morgen helemaal klaar voor
Hij is alles behalve soep. Ik ben nog nooit zo straks getailleerd de deur uit gegaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan had de TT trouwens moeten zijn: Sexverslaafde Spaanse jurken
Dat soort info moet je meteen geven MNR
Nee, trek hem straks pas aan. Zal de dames een PM sturenquote:
Nee, dat nam ik ook niet aan, maar ik wilde persé een jurk met een S en aan een Spaanse had ik niet gedachtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij is alles behalve soep. Ik ben nog nooit zo straks getailleerd de deur uit gegaan
Het zou best algemeen bekend kunnen zijn. Ik wist het niet en denk dat ik het over 5 minuten weer vergeten benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ado, dat is toch algemeen bekend?
oeh...ik kan niet wachten op de foto'squote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij is alles behalve soep. Ik ben nog nooit zo straks getailleerd de deur uit gegaan
Ow, dat is cool!quote:
Mn ex heeft ook jarenlang daar gewoond.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
UDEN!
Hehe... Ken je toevallig ene Bob uit Uden? Leeftijd +/- 27? (het is een klein gat daar)
Oeh.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |