Ik zal straks een foto maken als ik nog tijd heb en PM'en, keej dames?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Showen.
[..]
Duw Artic ook even die trein in.
Fuck, nu heb ik in het singlestopic gepost.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil wel even melden dat de TT me deed lachen![]()
.
Jups. Het is vast meant to be.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik in het singlestopic gepost.
Moet ik nu daten met JaniesBrownie?quote:
Joey is de sekxverslaafde.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Moet ik nu daten met JaniesBrownie?
Boh, je wil te graagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
jeeeeeeej have funquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Ludootje het volgende:
Dag dag
Ben lekker mijn spulletjes aan't pakken om straks helemaal loos te gaan!
Maar ik neuk zo goed als alleen vriuwen. Uitzonderungen zijn brad justin en judequote:
Ik heb nooit echt gesnapt wat daar mis mee is, tenzij het natuurlijk beklemmend en benauwend gezegd wordt.quote:
Eerst Uden, dan Maastricht. En ik heb een groot varkenspak.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef MNR het volgende:
Fawie!
Ludootje! Waar ga jij naartoe? En belangrijker: hoe ga je verkleed?
Dank je!quote:
In je roze pak?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Ludootje het volgende:
Dag dag
Ben lekker mijn spulletjes aan't pakken om straks helemaal loos te gaan!
Die drie mag je ook hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik neuk zo goed als alleen vriuwen. Uitzonderungen zijn brad justin en jude
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vrouwen voelen dat. Net als honden angst ruiken. En als ze het op je voelen, dan ben je zwaar de klos!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat daar mis mee is, tenzij het natuurlijk beklemmend en benauwend gezegd wordt.
Oh door wie, this time?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald is
Is goed! Prut!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
In je roze pak?Drink er eentje van me, doe ik toch niet.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens een Spaanse jurk, dames
(rood/zwart)
Ja, prima, prima. Vanmiddag even de stad in geweest met vriendinnetje voor een outfit. Geslaagd boven verwachting. En we gaan ons dadelijk optutten (zij is nu bezig, daarom ik ff Fokken!). Heb er zin inquote:
Zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef MNR het volgende:
Het is trouwens een Spaanse jurk, dames
(rood/zwart)
Ik blijf ook thuis.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Q. het volgende:
Wordt hier rustig zometeen, als iedereen gaat carnavallen. Ik blijf lekker een weekendje thuis.Ben hier veuls te weinig.
Was jij niet die gast met die tas met ballonnen op Den Haag CS? Zo ja:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
UDEN!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Eerst Uden, dan Maastricht. En ik heb een groot varkenspak.
Foto staat ergens een paar threads terug.
[..]
Dank je!
Verwarrende signalenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald is
Nee ik doe niet aan carnaval. Rotterdammert he, die hebben geen carnaval nodig op zich laveloos te zuipenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, prima, prima. Vanmiddag even de stad in geweest met vriendinnetje voor een outfit. Geslaagd boven verwachting. En we gaan ons dadelijk optutten (zij is nu bezig, daarom ik ff Fokken!). Heb er zin in
Met jou? Ga je ook carnavallen? Of doe je daar niet aan?
is hij al geshowed ??quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef MNR het volgende:
Ik heb *zo'n* gave jurk gekocht
Dat moest ik even kwijt
Hehe, leukquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:35 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan carnaval. Rotterdammert he, die hebben geen carnaval nodig op zich laveloos te zuipen
Maar morgen wel een date waar ik mij mentaal op aan het voorbereiden ben. Vanochtend 2 uur meditatie, vanmiddag 1 uur en vanavond weer 2 uur. Ik ben er morgen helemaal klaar voor
Hij is alles behalve soep. Ik ben nog nooit zo straks getailleerd de deur uit gegaanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan had de TT trouwens moeten zijn: Sexverslaafde Spaanse jurken
Dat soort info moet je meteen geven MNR
Nee, trek hem straks pas aan. Zal de dames een PM sturenquote:
Nee, dat nam ik ook niet aan, maar ik wilde persé een jurk met een S en aan een Spaanse had ik niet gedachtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij is alles behalve soep. Ik ben nog nooit zo straks getailleerd de deur uit gegaan
Het zou best algemeen bekend kunnen zijn. Ik wist het niet en denk dat ik het over 5 minuten weer vergeten benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ado, dat is toch algemeen bekend?
oeh...ik kan niet wachten op de foto'squote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Hij is alles behalve soep. Ik ben nog nooit zo straks getailleerd de deur uit gegaan
Ow, dat is cool!quote:
Mn ex heeft ook jarenlang daar gewoond.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
UDEN!
Hehe... Ken je toevallig ene Bob uit Uden? Leeftijd +/- 27? (het is een klein gat daar)
Oeh.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
* mrbox Het hoog vrouwen stemmetje op is goed hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, trek hem straks pas aan. Zal de dames een PM sturen
*gaat geslacht in profiel snel veranderen in vrouw*quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, trek hem straks pas aan. Zal de dames een PM sturen
Duidelijke signalen.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En ik ben niet beschikbaar voor dates Yildiz.
meestal wel jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Duidelijke signalen.
En btw, wat gaat dit snel.
Waar komt je nick vandaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Duidelijke signalen.
En btw, wat gaat dit snel.
heeft ze je ballen zoveel pijn gedaan boxke???quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
* mrbox Het hoog vrouwen stemmetje op is goed hoor![]()
Niet zo uit m'n hoofd, maar ik zal eens rondvragenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:35 schreef MNR het volgende:
[..]
UDEN!
Hehe... Ken je toevallig ene Bob uit Uden? Leeftijd +/- 27? (het is een klein gat daar)
Een of andere kebabtentquote:
Het betekend ster in het Turks...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:42 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een of andere kebabtent. Suggesties voor een nieuwe nick?
box gaat ook carnaval vieren en gaat als Superman, zn mailot zit wat strakquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:41 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heeft ze je ballen zoveel pijn gedaan boxke???
sakin ol! niet gelijk bespringen hequote:
Waarom kent iedereen Turks tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
sakin ol! niet gelijk bespringen he
Hahaha, het beetje turks dat ik ken is niet al te netjes hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom ken iedereen Turks tegenwoordig
sterkte...je bent in limburgquote:
Vrouwen die turks scheldenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hahaha, het beetje turks dat ik ken is niet al te netjes hoor
Niks mis mee hoor!quote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
box gaat ook carnaval vieren en gaat als Superman, zn mailot zit wat strak
een lekker appeltje in de magnetron en dan kaneel eroverquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef DR34M3R het volgende:
nog even naar een andere winkel en dan hoef ik de deur niet meer uit vandaag!
Heeft er iemand nog suggesties voor gezonde, doch lekkere snacks?
Koolhydraatarm, vetarm liefst, en geen groenten of zo... Maak er dan maar eens wat van.
Kom maar op met al die lekkere suggesties, ik lees het zometeen wel
omdat ik opgegroeid ben in een turk,indo,marokkaan buurt en 1 jaar in een land heb gewoont wat maar iets van 600 jaar onder turkse invloed heeft gestaan en meer turkse invloeden heeft overgenomen als ze toe willen gevenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Waarom ken iedereen Turks tegenwoordig
de spelling ken ik niet hoor. En ik ga het nu niet opzoeken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:48 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Vrouwen die turks scheldenDoe eens!
Hoezo koolhydraatbommenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een lekker appeltje in de magnetron en dan kaneel erover
zelf chips maken, aardappelen schillen en flinterdunne schijfjes van maken en in de magnetron (even niet vragen hoelang, ff googlen) en dan met cajunkruiden erover
een blikje annanasschijven op eigen sap
ontbijtkoek
snackajacks
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zelf chips maken, aardappelen schillen en flinterdunne schijfjes van maken en in de magnetron (even niet vragen hoelang, ff googlen) en dan met cajunkruiden erover
ontbijtkoek
snackajacks
Klinkt als servië. Börek bv idd en pilav zijn gerechten die overeenkomen. Of bedoel jij n ander land?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat ik opgegroeid ben in een turk,indo,marokkaan buurt en 1 jaar in een land heb gewoont wat maar iets van 600 jaar onder turkse invloed heeft gestaan en meer turkse invloeden heeft overgenomen als ze toe willen gevenErg grappig om te zien hoe ze daar tegen alles vertelde dat het traditioneel servisch gerecht was, en dat je dan in de turkse keuken heeeel toevallig hetzelfde gerecht met dezelfde naam tegen komt
yarrak en amcik is het maar niet te min, altijd grappig om te horen/lezenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:53 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
de spelling ken ik niet hoor. En ik ga het nu niet opzoeken.
*Mompelt iets over yarakken en de amcuks en de gehussler en zo..*
Mijn beroemde gehaktballetjes!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo koolhydraatbommen. Gewoon mager vlees/vis:)
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Klinkt als servië. Börek bv idd en pilav zijn gerechten die overeenkomen. Of bedoel jij n ander land?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
omdat ik opgegroeid ben in een turk,indo,marokkaan buurt en 1 jaar in een land heb gewoont wat maar iets van 600 jaar onder turkse invloed heeft gestaan en meer turkse invloeden heeft overgenomen als ze toe willen gevenErg grappig om te zien hoe ze daar tegen alles vertelde dat het traditioneel servisch gerecht was, en dat je dan in de turkse keuken heeeel toevallig hetzelfde gerecht met dezelfde naam tegen komt
Wanneer kan ik komen eten(a)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mijn beroemde gehaktballetjes!Niet echt vetarm natuurlijk, maar wel heel lekker
En koolhydraatarm
Börek messoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Klinkt als servië. Börek bv idd en pilav zijn gerechten die overeenkomen. Of bedoel jij n ander land?
echt lezen doen mensen teweinig tegenwoordigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Börek messolekker! met yoghurt
Sorry, wat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
echt lezen doen mensen teweinig tegenwoordig![]()
oh ik d8 gewone gezondere vervangingenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo koolhydraatbommen. Gewoon mager vlees/vis:)
Benim annem oruspu = Mijn moeder is een hoerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:58 schreef Duimelot het volgende:
Seni sekerim domuz
Benim annem orosbu.
Nonosh
Neuken ook als ik dit zo echt lees.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
echt lezen doen mensen teweinig tegenwoordig![]()
Als je in rotterdam een plek weet waar ze een goede Borek maken om mee te nemen, schroom je niet en vertel het mijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:57 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik had al honger. Nu nog meer. Ik ga eten zoeken in huis
hihihi oh is dat MIJN moeder gheghequote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Benim annem oruspu = Mijn moeder is een hoer
Mijn moeder maakt Börek zelf. Het is niet echt iets wat ik buiten zou eten, vandaar dat ik geen idee heb....quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Als je in rotterdam een plek weet waar ze een goede Borek maken om mee te nemen, schroom je niet en vertel het mij
maar neuzelen komt toch echt wel weer meer voor dus!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuken ook als ik dit zo echt lees.
Ah neuken is overratedquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Neuken ook als ik dit zo echt lees.
Sjee suf en de vraag is waarom doe je zoiets ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb echt iets heel sufs gedaan net. Ik heb de watertoren beklommen, in Aalsmeer..
Ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:00 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb echt iets heel sufs gedaan net. Ik heb de watertoren beklommen, in Aalsmeer..
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Seni Seviyorum is het enige dat ik ken
Goed , Relaxquote:
Limburg, Belgie, reizen, carnaal bier...Kut dusquote:
Ik wil een magnetron.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ontbijtkoek
snackajacks
Hey!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Goed , RelaxHoe was het werk ?
pm komt nog
Carnaal bier klinkt ook erg smerig, als kanaalbier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Limburg, Belgie, reizen, carnaal bier...Kut dus
Dat is het probleem dus, het wordt hier bijna nergens verkocht, of ik kan het niet vinden. Jammer, want het is echt lekker, met gehakt of gewoon de variant met kaas of champions.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Mijn moeder maakt Börek zelf. Het is niet echt iets wat ik buiten zou eten, vandaar dat ik geen idee heb....
autodinges_quote:
Mijn moeder vroeg of ik mee gingquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Sjee suf en de vraag is waarom doe je zoiets ?
Tja, gewoon een hoge toren met trappen en dan helemaal naar bovenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:01 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik me daarbij moet voorstellen
Je gaat vreemd:(quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hey!
Ik moest net aan jou denken toen ik foldertjes las
Ja goed! Geen klap te doen hè, met carnaval. Heeeerlijk
Waren rond 15.15 klaar met z'n twee en normaal rond 16.30 met drie of vier.
is goed hoor, heeft geen haast
quote:
Wij hebben er tweequote:
Hoi!quote:
Dat wist je toch al?quote:
Niet dus :squote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Wij hebben er twee
[..]
Hoi!![]()
[..]
Dat wist je toch al?
ik HAD er een in een super geweldige mooie keukenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt er een, aangezien je over die chips typte.
Kan je haar ook niet kwalijk nemenquote:
Oja, moest het kastje opmeten.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je weet dat ik er eentje over heb
wat voor iets, is ie erg smerig? wat wil je ervoor hebben?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Je weet dat ik er eentje over heb
Wij hebben een ingebouwde in de keuken zitten & in ons oude huis hadden we een losse combi-magnetronquote:
Dankjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:10 schreef mrbox het volgende:
[..]
Kan je haar ook niet kwalijk nemen
Oh...quote:
Gewoon eruit rukken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik HAD er een in een super geweldige mooie keuken
was ook geen doodgewone magnetron maar zo'n quantumspeed dinges waarin alles 4x zo snel klaar was en die zichzelf schoonmaakte *zucht*
Inbouwapparaten zijn kut meenemen
Zegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat voor iets, is ie erg smerig? wat wil je ervoor hebben?
Wat was dat ook al weer??? Oja.. hondjes leken op hun baasjes hequote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn hond staat midden in de kamer te tutteren met zn kussen
Ik tutter nooit op kussensquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wat was dat ook al weer??? Oja.. hondjes leken op hun baasjes he
ja hij heeft t je nu 3x gezegd minimaal en je reageerd er niet op, dan ga ik er ff tussenin hoorquote:
Tutteren ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Wij hebben een ingebouwde in de keuken zitten & in ons oude huis hadden we een losse combi-magnetron
Wat is tutteren?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet waar helva oorspronkelijk vandaan komt maar in Turkije kennen we het ook idd. En ook dat maakt mijn moeder zelfquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is het probleem dus, het wordt hier bijna nergens verkocht, of ik kan het niet vinden. Jammer, want het is echt lekker, met gehakt of gewoon de variant met kaas of champions.
Maar volgens mij is halva ook iets wat oorspronkelijk uit Turkije komt, dat zoete gekookte sesam deeg.
(zucht... waarom hebben Nederlanders nu van oorsprong zo'n saaie kut keuken, wij hebben nu niet echt iets nuttigs bijgedragen aan de wereld cuisine volgens mij)
goeie moederquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:14 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
ik weet waar helva oorspronkelijk vandaan komt maar in Turkije kennen we het ook idd. En ook dat maakt mijn moeder zelf
Grmbl. dan ga jij er toch voor.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja hij heeft t je nu 3x gezegd minimaal en je reageerd er niet op, dan ga ik er ff tussenin hoor
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Grmbl. dan ga jij er toch voor......
Doe niet aan vechten, ze bekijkt het maar de Limbo..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:16 schreef automatic_ het volgende:
Nou nou, niet zo vechten om een magnetron hè dames
BxHxD?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:14 schreef Ludootje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eentje is het. Redelijk goede staat. Moet hem wel een beetje schoonmaken. En er mist 1 pootje, zag ik net. Maar volgens mij zijn die nog wel te krijgen ergens.
Zoo jij bent nog heel wat van planquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:23 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Ik heb gepakt:Pak, varkens: 1x Schoenen, werk: 1x Broek, lang, spijker: 1x Shirt, T: 3x Short, boxer: 4x Sokken: 4x Vest: 1x Lader, telefoon: 1x Tas, toilet, gevuld: 1x Paracetamol: 14x Keelpijntablet: 6x Condoom: 6x Pillen, vitamine: halve pot: 1x
Iets vergeten?
En hoelang ben je weg?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:23 schreef Ludootje het volgende:
Zo. Ik heb gepakt:Pak, varkens: 1x Schoenen, werk: 1x Broek, lang, spijker: 1x Shirt, T: 3x Short, boxer: 4x Sokken: 4x Vest: 1x Lader, telefoon: 1x Tas, toilet, gevuld: 1x Paracetamol: 14x Keelpijntablet: 6x Condoom: 6x Pillen, vitamine: halve pot: 1x
Iets vergeten?
Uitdelen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 @ 16:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoo jij bent nog heel wat van plan
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zoo jij bent nog heel wat van plan
3-4 dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |