Ik zal straks een foto maken als ik nog tijd heb en PM'en, keej dames?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:20 schreef Bengeltje het volgende:
Showen.
[..]
Duw Artic ook even die trein in.
Fuck, nu heb ik in het singlestopic gepost.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:23 schreef Yildiz het volgende:
Ik wil wel even melden dat de TT me deed lachen![]()
.
Jups. Het is vast meant to be.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Fuck, nu heb ik in het singlestopic gepost.
Moet ik nu daten met JaniesBrownie?quote:
Joey is de sekxverslaafde.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Moet ik nu daten met JaniesBrownie?
Boh, je wil te graagquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
jeeeeeeej have funquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Ludootje het volgende:
Dag dag
Ben lekker mijn spulletjes aan't pakken om straks helemaal loos te gaan!
Maar ik neuk zo goed als alleen vriuwen. Uitzonderungen zijn brad justin en judequote:
Ik heb nooit echt gesnapt wat daar mis mee is, tenzij het natuurlijk beklemmend en benauwend gezegd wordt.quote:
Eerst Uden, dan Maastricht. En ik heb een groot varkenspak.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef MNR het volgende:
Fawie!
Ludootje! Waar ga jij naartoe? En belangrijker: hoe ga je verkleed?
Dank je!quote:
In je roze pak?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:30 schreef Ludootje het volgende:
Dag dag
Ben lekker mijn spulletjes aan't pakken om straks helemaal loos te gaan!
Die drie mag je ook hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Maar ik neuk zo goed als alleen vriuwen. Uitzonderungen zijn brad justin en jude
kies je net een dame die wat betreft daten net een beetje van de markt gehaald isquote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Vrouwen voelen dat. Net als honden angst ruiken. En als ze het op je voelen, dan ben je zwaar de klos!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat daar mis mee is, tenzij het natuurlijk beklemmend en benauwend gezegd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |