Ik zou de true 30 mw nemen, die is hoogstwaarschijnlijk sterkerquote:Op maandag 23 februari 2009 20:05 schreef Frenker het volgende:
Het kleine kind in mij wil heel graag deze "50Mw" Pointer bestellen, maar de meningen over het product lopen nogal uiteen. 13 Dollar is sowieso niet duur natuurlijk, maar zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze laser?
Op Dx staat geen paars en geelquote:Op maandag 23 februari 2009 20:06 schreef mstr het volgende:
[..]
50mw geel? blauw? rood? groen? paars?
Paars wel (violet), en geel was als voorbeeld.quote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Op Dx staat geen paars en geel.
Just kiddin'quote:Op maandag 23 februari 2009 20:16 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Op Dx staat geen paars en geel.
Heb de 8 gig versie ervan besteld. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Heb paar jaar geleden eens in China een cheap nep I-pod gekocht die het na een paar dagen begaf, kreeg vervolgens een nieuwe en die hield er ook snel weer mee op.quote:Op maandag 23 februari 2009 19:44 schreef mstr het volgende:
Besteld:
4GB 1.8" TFT MP4 Media Player (Silver)
http://www.focalprice.com/detail.aspx?pid=7629
[ afbeelding ]
En een filmpje:
Voor ¤ 25,22
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18500quote:Op maandag 23 februari 2009 16:41 schreef Wunny het volgende:
[..]
Foto, ik wil die dingen ook bestellen
Die wil ikquote:Op maandag 23 februari 2009 21:10 schreef drummerdude het volgende:
Over lampjes. Ik heb deze fietslamp, en bij de ochtendtelegraaf zijn ze niet meer blij met me. Met mist scheen hij op 500m nog semi-verblindend (dat iemand zo'n navlek krijgt) in de ogen
![]()
ik kan me niet voorstellen dat die feller zijn dan die standaardlampen op DX.quote:
Is die fietslamp een aanrader? Heb goede lamp nodig, en 1 waarvan batterij niet te snel opgaat. Zuipt dat ding stroom?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:10 schreef drummerdude het volgende:
Pff, weer wat geld erdoorheen gejaagd.
Bij FP een digitaal fotolijstje gekocht voor 9,99 (+iPod cover voor 1 cent, vond ik leuker staan)
Bij DX een digitaal fotolijstje gecancelled. Een Oil Lighter (doorverkoop) en oordopjes gekocht![]()
(Ik zit er nog aan te denken andere oordopjes erbij te doen, maar dat kan altijd nog)
Over lampjes. Ik heb deze fietslamp, en bij de ochtendtelegraaf zijn ze niet meer blij met me. Met mist scheen hij op 500m nog semi-verblindend (dat iemand zo'n navlek krijgt) in de ogen
![]()
Perfect te gebruiken als gewone zaklamp
Als je echt een goeie wilt hebben laat de ultrafire dan links liggen en kies voor Romisen, deze b.v.quote:
Maar dat ding is dus echt lomp?quote:Op maandag 23 februari 2009 21:48 schreef drummerdude het volgende:
Ik gebruik hem nu 1 maand elke ochtend, en daarvoor occasional, en heb de batterijen geen 1 keer verwisseld![]()
Mijn beste aankoop uit China tot nu toe, denk ik
Hij is super!quote:Op maandag 23 februari 2009 21:56 schreef yeahmen het volgende:
[..]
Maar dat ding is dus echt lomp?anders ga ik um niet kopen, moet wel speciaal zijn natuurlijk xD
(ik snap niets van die paypal rotzooi)
Fenixquote:Op maandag 23 februari 2009 21:49 schreef PedroN het volgende:
[..]
Als je echt een goeie wilt hebben laat de ultrafire dan links liggen en kies voor Romisen, deze b.v.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9070
kost je ongeveer ¤ 13,50 maar is vele malen beter dan de ultrafire.
Ben ik ook met je eens, heb zelf ook de Fenix LD20, kost wat maar dan heb je ook wat (lege portemonee)quote:
Nee, het is een slijmbalquote:Op maandag 23 februari 2009 21:36 schreef Andyy het volgende:
ik heb een mail van Jack, en niet eens een automatische
moet ik me nu vereerd voelen ofzo ?
Heb ook de LD20. Heerlijke lampjes.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:17 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens, heb zelf ook de Fenix LD20, kost wat maar dan heb je ook wat (lege portemonee)
Da's leuk maar het enige in de prijsrange van 10~15 is de E01 (Nichia) voor $15 en dat is geen zaklamp te noemen.quote:
Dat snap ik ook niet helemaal, zal aan mij liggen maar zaklampen e.d. moeten toch een beetje een "tactisch" kleurtje hebben in mijn beleving.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11133
gelukkig hebben ze 'm ook in RVS voor de mensen die dat willen
Lekker dubbelzinnigquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Dionysiou het volgende:
Dat ei stelt trouwens geen ruk voor, heb hem weg gegooit.
Why notquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Dionysiou het volgende:
Dat ei stelt trouwens geen ruk voor, heb hem weg gegooit.
Hoe doe je dat blank maken?quote:Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef PedroN het volgende:
Mocht je zo'n zwarte lamp saai vinden dan kan je hem eventueel mooi blank maken, ziet er ook wel sjiek uit:
[ afbeelding ]
De C3 zoals gepost zie ik in single AA uitvoering wel mooi hangen onder een AR15 bijv.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:53 schreef Andyy het volgende:
niet alle gelukkig
hangt er vanaf waarvoor je het wilt gebruiken
Het is hol en binnen het ei zitten kleine silicone bobbeltjes.quote:
denk niet dat die dat lang vol houdtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
De C3 zoals gepost zie ik in single AA uitvoering wel mooi hangen onder een AR15 bijv.
Moet er niet aan denken dat iemand de RVS uitvoering onder zijn "maatje" hangt.
Gast, waarom denk je dat het hol is?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is hol en binnen het ei zitten kleine silicone bobbeltjes.
Stelt echt niks voor
Naja...misschien dat het afmetingen ligt dat het zo hol aanvoelde...?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is hol en binnen het ei zitten kleine silicone bobbeltjes.
Stelt echt niks voor
Neequote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja...misschien dat het afmetingen ligt dat het zo hol aanvoelde...?
Inkoppertje...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja...misschien dat het afmetingen ligt dat het zo hol aanvoelde...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |