Heb ook de LD20. Heerlijke lampjes.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:17 schreef PedroN het volgende:
[..]
Ben ik ook met je eens, heb zelf ook de Fenix LD20, kost wat maar dan heb je ook wat (lege portemonee)
Da's leuk maar het enige in de prijsrange van 10~15 is de E01 (Nichia) voor $15 en dat is geen zaklamp te noemen.quote:
Dat snap ik ook niet helemaal, zal aan mij liggen maar zaklampen e.d. moeten toch een beetje een "tactisch" kleurtje hebben in mijn beleving.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:45 schreef Andyy het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11133
gelukkig hebben ze 'm ook in RVS voor de mensen die dat willen
Lekker dubbelzinnigquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Dionysiou het volgende:
Dat ei stelt trouwens geen ruk voor, heb hem weg gegooit.
Why notquote:Op maandag 23 februari 2009 22:58 schreef Dionysiou het volgende:
Dat ei stelt trouwens geen ruk voor, heb hem weg gegooit.
Hoe doe je dat blank maken?quote:foto Op maandag 23 februari 2009 22:35 schreef PedroN het volgende:
Mocht je zo'n zwarte lamp saai vinden dan kan je hem eventueel mooi blank maken, ziet er ook wel sjiek uit:
[ afbeelding ]
De C3 zoals gepost zie ik in single AA uitvoering wel mooi hangen onder een AR15 bijv.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:53 schreef Andyy het volgende:
niet alle gelukkig
hangt er vanaf waarvoor je het wilt gebruiken
Het is hol en binnen het ei zitten kleine silicone bobbeltjes.quote:
denk niet dat die dat lang vol houdtquote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
De C3 zoals gepost zie ik in single AA uitvoering wel mooi hangen onder een AR15 bijv.
Moet er niet aan denken dat iemand de RVS uitvoering onder zijn "maatje" hangt.
Gast, waarom denk je dat het hol is?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is hol en binnen het ei zitten kleine silicone bobbeltjes.
Stelt echt niks voor
Naja...misschien dat het afmetingen ligt dat het zo hol aanvoelde...?quote:Op maandag 23 februari 2009 23:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is hol en binnen het ei zitten kleine silicone bobbeltjes.
Stelt echt niks voor
Neequote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja...misschien dat het afmetingen ligt dat het zo hol aanvoelde...?
Inkoppertje...quote:Op maandag 23 februari 2009 23:30 schreef Stinosss het volgende:
[..]
Naja...misschien dat het afmetingen ligt dat het zo hol aanvoelde...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop