Is die een beetje snel dan?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:25 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die zijn idd kut, traag en geven vaak fouten. Deze bevalt mij prima: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2708
Heb hem in het blauw overigens.![]()
[..]
Groter dan een halve milimeter werden ze bij mij overigens ook niet en na een paar weken was er helemaal geen activiteit meer te bekennen.
Dat zetten ze er wel vaker op, omdat de fabrikant er altijd 2MP op zet, en het maar dubieus is of dat wel zo is. Maar best kans dat het echt 2 MP is denk ik :-)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:35 schreef mcwops het volgende:
[..]
jammer van de camera, vind ik enige minpunt: " hd 300.000 pixels" da's niet veel
De mijne is ook op dinsdag verstuurd, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:47 schreef Elias3 het volgende:
granaatappel, wanneer is jouw horloge verstuurd? Bij mij is hij op dinsdag verstuurd
Heb je het over het horloge dat Dion hierboven toont? Want hij is nu zelfs backordered tot de 26equote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:08 schreef Granaatappel het volgende:
De mijne is ook op dinsdag verstuurd, ben benieuwd wanneer hij binnenkomt.
Vers van de persquote:
Ik heb het nog niet echt geprobeerdquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Daar past je lul toch nooit comfortabel in, of wat?
Laat het ff wetenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:13 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet echt geprobeerd![]()
Dan past die van jouw zeker!quote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:21 schreef Zapper het volgende:
Gemaakt voor die kleine Aziatische pikkies zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |