Ze wilde er eens een keer naartoe, nu combineer ik dat ff gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:Batavia stad is echt zwaar k*tzonde van de benzine
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Geerd het volgende:
Toch nog een keertje rust?
Lekker likken!quote:
Ik mag niet meer mee.quote:Beste,
Jullie zijn meegeweest op de Factory tour daarom vonden Bart en ik dat we dit ook naar jullie moesten versturen.
Binnenkort gaan voor de 4e maal de Tridays door in Neukirchen Oostenrijk. Dit jaar zal er ook een trip naar de Tridays ingericht worden vanuit Triumph dealer CMB Verdeyen samen met RAT pack Assenede.
We hebben 2 mogelijkheden voor jullie:
Pack CMB
Vertrek met pack CMB maken we de trip naar Neukirchen in 1 dag (+/- 900Km). Dit is een Trip van om en bij de 12 uren rijden rustpauzes inbegrepen. Om het anderhalf uur of om de 2 uren wordt er een rust pauze ingelast.
We verblijven in Hotel Käserer in Bramberg op 5 min van Neukirchen. Overdag kan deelgenomen worden aan de aktiviteiten/ritten op de Tridays, 's avonds is er een busdienst tussen Bramberg en Neukirchen zodat de motor aan het hotel kan blijven staan en er rustig een pintje kan gedronken worden in Neukirchen tijdens de avondaktiviteiten.
Indien je ook in Hotel Käserer wil verblijven kan je best een mail sturen naar p.trattner@neukirchen.at met de vraag om een Tridays package voor „Triumph Tridays 2009" from 25th to 28th June 2009 for "x" person in Kaserer*** prijs per kamer ongeveer 186¤ (een eenpersoonskamer met tridayspackage van de 25e tot 28e)
Niet inbegrepen: Middageten, benzine, drankverbruik, eventueel autobaanvignet.
Eventueel wordt er in 2 dagen terug gereden afhankelijk van de vraag.
Voor meer info over dit voorstel mail gerust naar:
info@cmb-verdeyen.be
johan@cmb-verdeyen.be
ratbelgium@googlemail.com
Pack Assenede
Vertrek met pack Assenede maakt u de trip in 2 dagen, hier volgt hun voorstel
Dag 1: Vertrek op donderdag 25 juni om 9.00 bij BMC tot in het Zwarte Woud. Overnachten daar +/- 700km.
Dag 2: Vrijdagmorgen ontbijt, vertrek om 9.00 richting Neukirchen, +/-450km. Inchecken in Hotel Steiger
Dag 3: Zaterdagmorgen ontbijt, daarna bezoek aan de Tridays
Dag 4: Zondagmorgen ontbijt + bezoek Tridays om 14.00 vertrek richting Zwarte Woud
Dag 5: Maandagmorgen ontbijt, 9.00 vertrek richting België
Prijzen:
Overnachting Zwarte Woud +ontbijt = 30¤/pp
Twee overnachtingen Neukirchen + ontbijt = 120¤pp op basis van 2 pers op 1 kamer
Overnachting Zwarte Woud +ontbijt = 30¤/pp
Avondeten Zwarte Woud 15¤/pp 2x
Niet inbegrepen: Middag en avond eten
Autobaan vignet, benzine
Voor meer info over dit voorstel mail gerust naar:
bart.gossi@telenet.be
bmc.bvba@pandora.be
Beide voorstellen zijn voor de snelle beslissers. Hotel Steiger is al volledig volgeboekt, Bart heeft 5 kamers gereserveerd waarvan reeds 2 bezet. Hotel Käserer heeft nog kamers vrij.
Algemene info over de Tridays:
http://www.tridays.com/
Hopelijk tot snel.
Ojaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze wilde er eens een keer naartoe, nu combineer ik dat ff gelijk.
Zag er eigelijk ook niets in.![]()
Maar ze zal die dag verrast zijn, ik zeg niets totdat we arriveren.![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Lekker likken!
Alweer KoffiekoekjuH als tsgaarne wel voortaan de eindpost weer old skool doorlinken.
![]()
Is dat Bazziek zijn brommer?![]()
Rrrrrroestig uitlaatspruitstukkkk. Ze moesten ze van RVS maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk je ff met de auto weg te gaanIneens geluid van zo'n vette aso bak
Voorpijp van de uitlaat afgebroken, aldus het mannetje van de anwb die net weg is
![]()
Moet m'n pa me maar ff op komen halen, en m'n ma morgen met het ov naar naar den haag
Niet duur, alleen jammer dat er zoveel midlifecrisis volk tussen zit en dat ik geen snelle beslisser benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
En nog even een spammetje voor Bazziek.
[..]
Ik mag niet meer mee.![]()
Niiiicequote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
WB heeft even gebruik gemaakt van de baby downtime en de GPS houder gemonteerd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 tieribjes is all, maar ik weet uit ervaring dat de originele erg sterk zijn.
Je knipt ze nauwelijks door, zelfs niet met een speciale kniptang.![]()
Onderste blok is rubberrr, dus dat dempt nog wat extra.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:46 schreef BazzieK het volgende:
NiiiiceAl iets voor de stroomvoorziening verzonnen?
![]()
![]()
Hier speelt totaal geen eigenbelang mee
Netjes, als je iets goed gefabriekt krijgt laat het even wete.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderste blok is rubberrr, dus dat dempt nog wat extra.
Ben vandaag naar Hans van WijkBWT zijn aanstaande motor nog gespot en een mega store bouwmarkt geweest, maar niets fatsoenlijks gezien. En voor een draadje met een stekkerblokje ga ik geen 15 euro betalen.![]()
Dan ben je overigens wel klaar.
Ik ga voor een inbouwcontact van 1 euro 50 en wat solderen. Misschien wel aansluiten op de koplamp.
Morgen ga ik op de accu navigeren, kijken hoe ver ik kom, en definitief besluiten waar ik het precies ga maken.De navi is dan wel waterdicht, maar de overgang van het stekkerblok eigenlijk niet.
Dus hij mag wel onder het ruitje ergens komenen de kabel is standaard ook van de lange kant.
Beetje lelijk als dat er vlakbij zit. Beetje wegstoppen dus.
Mensen die andere mensen wat toewensen. Niveau autorijschoolhouder.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag weer lekker 170km gereden en de teller van de Triumph over de 500km zien gaan, eindelijk 1000 toeren er bij.Mag nu op top de wereldschokkende snelheid van 115 rijden.
![]()
Wel jammer vandaag dat we in ieder dorp een carnavalsoptocht tegen kwamen waardoor we om moesten rijden.![]()
En TataK nog een fittie in Tilburg-Noord, jeweets.[ afbeelding ] We hadden een kwartier eerder een autorijlesser ingehaald, voor de uitzondering op geheel legale manier zelfs.Stonden we even bij een klasgenoot de motor te laten zien en wat te kletsen kwam die josti ineens aanrijden. Had ie zijn leerling verteld ons achterna te rijden blijkbaar. [ afbeelding ] Begon ie te schreeuwen dat ie wilde weten wie de bestuurder van de FJR was omdat ie hem zojuist als een gek voorbij was gekomen. [ afbeelding ] Hij was zelf ook motorrijder, maar mensen zoals wij gaven motorrijders maar een slechte naam en hij hoopte dat TataK nog maar eens goed onderuit zou gaan. [ afbeelding ] Vervolgens hem mede gedeeld dat ie maar door moest rijden wat ie ook deed zodra er een iemand een stapje naar zijn voren deed.
Echt iemand die het goede voorbeeld geeft voor zijn leerlingen - beetje frustiequote:
Wat was het?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderste blok is rubberrr, dus dat dempt nog wat extra.
BWT zijn aanstaande motor nog gespot
Die tas heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Burger gaat posen met materiaal uit oude tijden.![]()
quote:Ik kreeg trouwens net een mailtje van verjaardagsalarm.nl
En dan zeg je tegen mij dat ik pose met oud materiaal ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Je moet even over een bok beginnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Die tas heb ik nog steeds![]()
[..]
En dan zeg je tegen mij dat ik pose met oud materiaal ...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De enige neger die op zaterdag werkt.
ZATERDAAAAAGquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ga je vrijdag nog naar de motorbeurs
Vette shizzlequote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
ZATERDAAAAAG
ga deze halen, krijg ze van dinnetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb via Rib-izit undercover in de muziekwereld nieuwe shizzlevan de vrachtwagen gevallen uit een faillissementquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:42 schreef koffiekoekje het volgende:
Je moet even over een bok beginnenkomt ie weer met de foto van zijn TL met boksjes
Die gele Triumph.quote:
Fout het is zaad-er-dag.quote:
Jij krijgt wel belachelijk veel van die meid.quote:
Hopelijk betaalt ze dan niet meer dan ¤169,- want anders kan ze ze beter hier kopen voor je:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef Cageon het volgende:
[..]
ZATERDAAAAAG
ga deze halen, krijg ze van dinnetje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan me nog wel herinneren dat mijn opa ooit vertelde dat ze vroeger ook naar een hokje achter in de tuin moesten om daar te .................... Maar bij jullie hebben ze dat dus nog steeds ?!?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:03 schreef stinkie het volgende:
Riool lekkage onder de schuur. staat blank, vandaag proberen te maken. In duikpak door de drap
Niet gelukt dus, volgende weeg poging 2, kijken of ik het probleem ver genoeg kan verplaatsen zodat ik er geen last meer van heb
Wordt aan gewerktquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
En TataK nog een fittie in Tilburg-Noord, jeweets.[ afbeelding ] We hadden een kwartier eerder een autorijlesser ingehaald, voor de uitzondering op geheel legale manier zelfs.Stonden we even bij een klasgenoot de motor te laten zien en wat te kletsen kwam die josti ineens aanrijden. Had ie zijn leerling verteld ons achterna te rijden blijkbaar. [ afbeelding ] Begon ie te schreeuwen dat ie wilde weten wie de bestuurder van de FJR was omdat ie hem zojuist als een gek voorbij was gekomen. [ afbeelding ] Hij was zelf ook motorrijder, maar mensen zoals wij gaven motorrijders maar een slechte naam en hij hoopte dat TataK nog maar eens goed onderuit zou gaan. [ afbeelding ] Vervolgens hem mede gedeeld dat ie maar door moest rijden wat ie ook deed zodra er een iemand een stapje naar zijn voren deed.
zodra het kan gewoon dienstwapen meenemen dusquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag weer lekker 170km gereden en de teller van de Triumph over de 500km zien gaan, eindelijk 1000 toeren er bij.Mag nu op top de wereldschokkende snelheid van 115 rijden.
![]()
Wel jammer vandaag dat we in ieder dorp een carnavalsoptocht tegen kwamen waardoor we om moesten rijden.![]()
Nope, zat bij m'n paquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:33 schreef TataK het volgende:
Wat is het hier stil. Is iedereen onderweg naar Oeteldonk of zo?
Kijk, da's nou een jongen met wie het wel goed gaat komen. Gewoon gezellig met z'n vader ff blowen bowlen en etenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:53 schreef Roderick2085 het volgende:
Nope, zat bij m'n paHij rijd geen motor, dus gingen we maar ff bowlen en eten
bij termaat 165 zegt chickquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:15 schreef TataK het volgende:
[..]
Hopelijk betaalt ze dan niet meer dan ¤169,- want anders kan ze ze beter hier kopen voor je:
http://www.fc-moto.de/epa(...)P-Pro%202007-0001%22
Wel mooi die dingenOok in FJR blauw zie ik.
Of zou ze je met het 2006 model willen afschepen?
http://www.fc-moto.de/epa(...)cts/34311-3029937-23
![]()
![]()
Nog geen 100 euries
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
Fout het is zaad-er-dag.En zeker met carnaval.
Mja euh de standaard gelegenheden, toch?quote:
[..]
Jij krijgt wel belachelijk veel van die meid.
sorry, was om 20.30 weg voor een salsa feestje.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:33 schreef TataK het volgende:
Wat is het hier stil. Is iedereen onderweg naar Oeteldonk of zo?
ehh, te veel KM's voor de prijs.quote:
Beetje veel geld.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:02 schreef Cageon het volgende:
Mja euh de standaard gelegenheden, toch?
Verjaardag![]()
Vind ik ook, maar hadden we het toen over gehad.quote:Op zondag 22 februari 2009 02:41 schreef bvvt het volgende:
ehh, te veel KM's voor de prijs.
Die van mij heeft er net iets meer nog.
Maar ziet er zeker wel leuk uit
Waarschijnlijk wel, jij ook?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:26 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ga je vrijdag nog naar de motorbeurs
En veel te vroeg weer wakker voor de intocht.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:10 schreef TataK het volgende:
Zo, Bazziek is de stad in. Samen met nog heel veel andere Oeteldonkers want we hebben hier in het Zuiden een soort feestje. Morgenvroeg:
Het is weer die tijd van het jaar waarop je herdenkt dat je weer een jaartje ouder bent geworden???quote:Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef ikookhier het volgende:
Iedereen een stukkie[ afbeelding ]
Om dat het feest is
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:17 schreef bvvt het volgende:
[..]
Het is weer die tijd van het jaar waarop je herdenkt dat je weer een jaartje ouder bent geworden???
In dat geval
[ afbeelding ]
Kan het me totaal niet voorstellen.quote:
Waar kan ik het .GPX bestand downloaden voor de Navi?quote:Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef ikookhier het volgende:
Om dat het feest is
Vind ie zelf ook, maar blijkbaar niet genoeg om te beginnenquote:Op zondag 22 februari 2009 00:03 schreef TataK het volgende:
[..]
Kijk, da's nou een jongen met wie het wel goed gaat komen. Gewoon gezellig met z'n vader ff blowen bowlen en eten![]()
Wel jammer dat je vader geen motor rijdt
quote:Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef ikookhier het volgende:
Om dat het feest is
Cageon en zijn dinnetje wonen vast nog bij paps en mamsquote:Op zondag 22 februari 2009 12:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kan het me totaal niet voorstellen.![]()
Iedereen doet maar wat'ie wil.![]()
Vorig jaar mocht ik een horloge uitzoeken bij Siebel, maar dat zou ik zelf niet eens kopen, dus dan hoef ik het ook niet te krijgen.![]()
De eerste verjaardag van vriendinnetje gaf ik haar twee grote koffiekoppen van de Xenos.
En vorig jaar helemaal niets.![]()
Dit jaar maak ik het goed, want ik kreeg ook al de vakantie naar Egypte cadeau.
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:09 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb via Rib-izit undercover in de muziekwereld nieuwe shizzlevan de vrachtwagen gevallen uit een faillissement
kunnen regelen voor de woonkamer.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
En de werkhoogte is nu eindelijk goed om op mijn leeftijd aan het blok te kunnen werken.![]()
Gefaaliciteerd!quote:Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef ikookhier het volgende:
Om dat het feest is
gelukkig wel zeg.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Cageon en zijn dinnetje wonen vast nog bij paps en mams
Dan moet je sparen.quote:Op zondag 22 februari 2009 14:14 schreef koffiekoekje het volgende:
Cageon en zijn dinnetje wonen vast nog bij paps en mams
ben jij nou een vent?quote:[message=11770323,noline]Makster schreef op 22 februari 2009 @ 16:59[/message]:
[...]
Heb er precies 0 keer opgereden '(
Ben inmiddels van baan veranderd (12 uur per dag werken is toch niet zo goed voor je) en heb ook weer tijd voor hobbies en zo
Achteraf bezien had ik beter moeten wetenquote:
stuur maar eens een pmquote:Op vrijdag 20 februari 2009 19:45 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik zie dat enkel de zijtassen 30 euro zijn nu (aanbieding) bij louis....
Lijkt me een mooi prijsje(excl eventueel verzenden) En ik heb dus die uitgebreide set, met bagagerol
die nu 100 euro kost bij louis
dat heb ik er zelfs toen niet voor betaald
![]()
wat voor n fiets?quote:Op zondag 22 februari 2009 17:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Achteraf bezien had ik beter moeten weten![]()
Ben overigens wel weer bezig om een motor te kopen, puik spulletje
Nee geen SM, dat kan mijn tedere opa huid niet meer aan. Totale kosten van de fiets, inclusief reserve blok, staan nu op 125 euro, dan weet je het welquote:
Kan dus zo in de huidige OPquote:Op zondag 22 februari 2009 17:33 schreef Makster het volgende:
[..]
Nee geen SM, dat kan mijn tedere opa huid niet meer aan. Totale kosten van de fiets, inclusief reserve blok, staan nu op 125 euro, dan weet je het wel
sorry hoor - maar die route is in overijsel/duitslandquote:Op zondag 22 februari 2009 16:53 schreef Worldbeater het volgende:
Dit was de route.........
[ afbeelding ]
Griebels niet de route Delft die ik dacht.![]()
En naast snelwegen vermijden stond rijden op de weg ook uit. (optie snelste, kortste route, vermijden weg)
Ik snap nog niet waar die laatste functie voor is, maar dan werkt er dus helemaal niets.
Ja .. trackloggen................ wilde een alternatieve route naar Gouda, werd gewoon automatisch precies dezelfde weg naar huis gestuurd. Zag ik thuis.![]()
ja, Makster verkoopt de fiets van zijn schoonpaquote:
Eejquote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan dus zo in de huidige OP
Welkom
Valt mee dan, kom ik goed wegquote:ja, Makster verkoopt de fiets van zijn schoonpa
Die staat er idd al tijden.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:33 schreef Den_Haag het volgende:
Die triumph trouwens die WB postte staat al meer dan 1,5 jaar bij Hans van Wijk. Heb er toen nog een proefrit op gemaakt. Hij stond toen ook voor 1000 euro minder te koop.
Voorlopig kan ik alle zaterdagen van de komende zes tot acht jaar niet.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:21 schreef Den_Haag het volgende:
Had helaas vandaag geen tijd voor een ritje WB. Misschien volgende week zaterdag?
Stel je ff voor.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:33 schreef Makster het volgende:
Nee geen SM, dat kan mijn tedere opa huid niet meer aan. Totale kosten van de fiets, inclusief reserve blok, staan nu op 125 euro, dan weet je het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk toch.quote:Op zondag 22 februari 2009 17:43 schreef bvvt het volgende:
sorry hoor - maar die route is in overijsel/duitsland
Deze moest het zijn.
Kwam er alleen een beetje heeeeel laat achter.![]()
Maar het ding deed het dus helemaal niet..![]()
Ik dacht eerst dat het door de blerpijp van de Kawa kwam, maar mevrouw zat gewoon te slapen.![]()
Weet nu hoe werkt. Vermijd wegen moet niet geselecteerd staan, maar snelste of kortste route.![]()
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Die staat er idd al tijden.![]()
![]()
Gelukkig heb je' em nog een keer warmgereden.![]()
[..]
Voorlopig kan ik alle zaterdagen van de komende zes tot acht jaar niet.![]()
[..]
Stel je ff voor.
Vermijden waar mogelijk čhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk toch.Deze moest het zijn.
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat het door de blerpijp van de Kawa kwam, maar mevrouw zat gewoon te slapen.![]()
Weet nu hoe werkt. Vermijd wegen moet niet geselecteerd staan, maar snelste of kortste route.![]()
its a dirty job but somebody gotta do itquote:Op zondag 22 februari 2009 18:10 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
prutserquote:[..]
Stel je ff voor.
Je hebt gelijk. Ik ben Mark, lelijk, rood haar (met een kruin iets uit het midden van mijn achterhoofd), ik woon in Dordrecht en heb ongeveer 1,2 jaar geleden mijn motor verkocht wegens chronisch tijdgebrek en totaal verlies in interesse van alles met 2 wielen. Inmiddels in het bezit van ander speelgoed waar ik veel plezier aan beleef. Daarnaast ook veranderd van joppie, geen gezeik meer met/over chauffeurs, dit keer doe ik het met monteurs. Mijn niet gemotoriseerde Johhny Loco deed mij beseffen dat een leuk brommertje voor erbij niet eens zo een slecht idee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnaast ben ik niet vies van wat mannenliefde en grouphugs, ik heb 2 katten en kan goed Woody Woodpacker na doen.
Wie ben jij?Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Banaanscore.... ik heb er altijd vreemde gedachten bij gehadquote:Op zondag 22 februari 2009 21:21 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Slechts nummer 2http://www.motor-forum.nl/top100
Surprise me.quote:Op zondag 22 februari 2009 21:36 schreef Makster het volgende:
Banaanscore.... ik heb er altijd vreemde gedachten bij gehad
[..]
![]()
[..]
[..]
Stel je ff voor.
oke, vraagje over de navidinges - hij slaat dus je route gegevens op? Begrijp ik dat goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Leuk toch.Deze moest het zijn.
[ afbeelding ]
Weet nu hoe werkt. Vermijd wegen moet niet geselecteerd staan, maar snelste of kortste route.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
Ąsdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ola.quote:Op zondag 22 februari 2009 22:08 schreef Worldbeater het volgende:
Stond ik vanmidag dus te kloten in m'n uppie met de navigatie, druk ik op attracties..
Komt er een begraafplaats uit de lijst.
Necrofilie.
Die kan je inderdaad opslaan(gaat automatisch altijd) en later afspelen of direct dezelfde route terugrijden.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef bvvt het volgende:
oke, vraagje over de navidinges - hij slaat dus je route gegevens op? Begrijp ik dat goed?
Komt me inderdaad bekend voor. Heerlijke bijdrage hoor.quote:Op maandag 23 februari 2009 13:14 schreef TataK het volgende:
Bah, bah. Komt er toevallig nog iemand uit Duiven hier?
![]()
Vanaf nu gaan de Fokkers je anders benaderen!
Hij slaat zelfs de gereden snelheid opquote:Op maandag 23 februari 2009 00:00 schreef bvvt het volgende:
[..]
oke, vraagje over de navidinges - hij slaat dus je route gegevens op? Begrijp ik dat goed?
Sounds nicequote:Op zondag 22 februari 2009 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Surprise me.![]()
Wil je nog delen in m'n postcodeloterij straatprijs?![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk met banaan erbij.
Idd, het ducktape is niet eens zo heel oudquote:Op maandag 23 februari 2009 19:27 schreef Makster het volgende:
[..]
Sounds nice![]()
Jammer dat ze die pauperfoto erbij posten, dan is gelijk je trek in B&J pleite![]()
Deze motor ga ik morgen trouwens ophalen, ziet er goed uit voor zijn leeftijd![]()
[ afbeelding ]
Kenkerquote:Op zondag 22 februari 2009 18:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben Mark, lelijk, rood haar (met een kruin iets uit het midden van mijn achterhoofd), ik woon in Dordrecht en heb ongeveer 1,2 jaar geleden mijn motor verkocht wegens chronisch tijdgebrek en totaal verlies in interesse van alles met 2 wielen. Inmiddels in het bezit van ander speelgoed waar ik veel plezier aan beleef. Daarnaast ook veranderd van joppie, geen gezeik meer met/over chauffeurs, dit keer doe ik het met monteurs. Mijn niet gemotoriseerde Johhny Loco deed mij beseffen dat een leuk brommertje voor erbij niet eens zo een slecht idee is.
Daarnaast ben ik niet vies van wat mannenliefde en grouphugs, ik heb 2 katten en kan goed Woody Woodpacker na doen.
Wie ben jij?
Moet gelijk weer aan dat gele mormel van jou denkenquote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Idd, het ducktape is niet eens zo heel oud
Told ya soquote:Op maandag 23 februari 2009 19:33 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Kenker
[ afbeelding ]
Identity [ afbeelding ]
Net als kwaliteitsolie, deskundig onderhoud en liefde, heeft dat ding nooit ducktape gezienquote:Op maandag 23 februari 2009 19:50 schreef Makster het volgende:
[..]
Moet gelijk weer aan dat gele mormel van jou denken
[..]
Told ya so
quote:Op maandag 23 februari 2009 19:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
Idd, het ducktape is niet eens zo heel oud
Is dat een ziektequote:
Waar ga je het onderbrengen?quote:
Windows / IIS / ASP .NETquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Waar ga je het onderbrengen?
En vooral - wat voor platform
Idd, zie allemaal enge ziektes.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 09:28 schreef ikookhier het volgende:
Cageon heeft het flink te pakken![]()
Morgen
Je vergeet je url te postenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 00:52 schreef Cageon het volgende:
hmm domein werkt al. Binnen een uur ofzo.
SIDN is beter geworden!
.. .. .. .. .. ..quote:
Betrapt!!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hey wacht eens even... Ik had helemaal geen roze konijntje in m'n avatar
Hoi
tis net alsof je niet rechtdoor kan rijdenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Cageon het volgende:
www.pruim-racing.nl
Staat nog niks op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt, ik slinger nogalquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
tis net alsof je niet rechtdoor kan rijden
PAARS!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoi
Gaaf met al dat opspattende water.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:18 schreef Cageon het volgende:
[..]
klopt, ik slinger nogal![]()
[ afbeelding ]
Hij durft zijn voetjes knietje nog niet van de grond te halenquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
tis net alsof je niet rechtdoor kan rijden
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Hoi
Zo een was mijn eerste motorquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:44 schreef Makster het volgende:
Hoeveel motoren heb je nu staan dan?
Net terug van het halen van die CM400T. Wat een hok zeg![]()
Accu leeg (verrot), voorremklauw zit vast, zijkapjes missen, ketting verrot, achter tandwiel is letterlijk rond enz enz. Ideaal dus voor een project
Op MF een topic geopend voor mijn projectje. Wil een Japstyle choppergaan bouwen. Tijdspad - lang -
Kom maar langs, ik werk nagenoeg naast/aan de achterkant van het gebouw waar jij moet zijnquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:30 schreef TataK het volgende:
[..]
Rib-i, deze week moet ik toevallig nog in Tilburg zijn en als ik klaar ben lust ik wel een bakje koffie
Feliquote:Op zondag 22 februari 2009 11:08 schreef ikookhier het volgende:
Om dat het feest is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, je hebt een urlquote:Op dinsdag 24 februari 2009 19:01 schreef Cageon het volgende:
www.pruim-racing.nl
Staat nog niks op.
quote:April 2009
Woensdag 15 april Motors Assen
Mei 2009
Dinsdag 5 mei Endurance Motors Zandvoort
Juni 2009
Woensdag 10 juni Motors Assen
Juli 2009
Woensdag 1 juli Motors Zolder
Augustus 2009
Dinsdag 4 augustus Motors Assen
Maandag 17 augustus Motors Zandvoort
September 2009
Dinsdag 1 september Motors Zolder
Woensdag 9 september Motors Assen
ja ik weet het, maar een "racing team" is onzin Overigens, niks negatiefs over je supportquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:28 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Hey, je hebt een url![]()
Sexy naam [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te makkelijk eigenlijk
quote:Op zondag 22 februari 2009 18:26 schreef Makster het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik ben Mark, niet vies van wat mannenliefde en grouphugs, ik heb 2 katten en kan goed Woody Woodpacker na doen.
Laat maar weten, hebben jullie een familiewapenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:33 schreef Cageon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar een "racing team" is onzin als ik alleen zelf ben, daarnaast besefte ik me dat het om mij draait (ook al klinkt dat egoistisch). De naam moet gewoon direct aan mij relateren en dat gebeurt nu.
ZEer bedankt voor je inspanningen en ik wil waarschijnlijk nog wel gebruik maken van de design skills for een logo.![]()
Geen idee, ik zat eigenlijk aan een cartoonish tekening van mij in actie te denken. GEen idee waar ik daarvoor terecht kan... in de volgende stijl:quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:40 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Laat maar weten, hebben jullie een familiewapen
[ afbeelding ]
Ik stuur je eind van de week een voorstelquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:50 schreef Cageon het volgende:
[..]
Geen idee, ik zat eigenlijk aan een cartoonish tekening van mij in actie te denken. GEen idee waar ik daarvoor terecht kan... in de volgende stijl: [ afbeelding ]
En dan mooie letter artwork eronder ofzo.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:52 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik stuur je eind van de week een voorstel
Trusten dan maar weer ;pquote:Nu pitten, morgen weer 16 uur![]()
Moet je niet zo veel met jezelf spelenquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:53 schreef Cageon het volgende:
[..]
Trusten dan maar weer ;p
16u? wtf?
ik moet er om 06:30 uit![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 00:38 schreef rib-1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw imitatie van Albert Verlinde is beter [ afbeelding ]
Geerd tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Geerd het volgende:
Breekt wel lekker de week zoon vliegtuig.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Geerd het volgende:
foei,quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Geerd het volgende:
[ Bericht 43% gewijzigd door BazzieK op 25-02-2009 16:09:24 ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:49 schreef BazzieK het volgende:
Gingen er nu nog mensen vrijdag naar de beurs? Zo ja, koffie?![]()
Schokkend!Haaglanden heeft een deel van de G-klasses vervangen voor Touaregs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:14 schreef Geerd het volgende:
Word je daar niet moe vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:01 schreef bvvt het volgende:
geen beurs.
had eerst op zaterdag willen gaan maar er kwam een en ander tussendoor en achteraan
Hoewel dat er achteraan wel erg dichtbij is. Alleen een uurtje of 3 tijdsverschil.
[ afbeelding ]
Of er moeten er een paar zijn die na de beurs nog een happie mee willen gaan eten.......
quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Haaglanden heeft een deel van de G-klasses vervangen voor Touaregs.
Jij ging toch als beurssletje promotiedame?quote:
Wat deed je verkeert?quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef BazzieK het volgende:
Godverdehoerentyfus![]()
Boete met de auto![]()
Josti tegen auto aangereden terwijl ie geparkeerd stond op school![]()
Belastingverhoging motorrijtuigen belasting motoren![]()
Herberekening salariszooi die me geld kost![]()
![]()
![]()
*Adem in, adem uit*
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij ging toch als beurssletje promotiedame?
Ik ben er dan met Cageon Sr. Zal de Canon mee nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij ging toch als beurssletje promotiedame?
Beter laat Befjan de camera thuis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga alleen maar voor de promotiedames. Motoren interesseren me niet zo veel![]()
In voordeel van jou hoop ik tochquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oja Geerd, mijn vriendin moest pas geniepig lachen bij het zien van ja avatar
Hoe kan een josti tegen je auto aanrijden terwijl hij geparkeerd stondquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:50 schreef BazzieK het volgende:
Godverdehoerentyfus![]()
Boete met de auto![]()
Josti tegen auto aangereden terwijl ie geparkeerd stond op school![]()
Belastingverhoging motorrijtuigen belasting motoren![]()
Herberekening salariszooi die me geld kost![]()
![]()
![]()
*Adem in, adem uit*
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:00 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ik ben er dan met Cageon Sr. Zal de Canon mee nemen.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Beter laat Befjan de camera thuis!
Ik ga alleen maar voor de promotiedames. Motoren interesseren me niet zo veel
Tjah, bakje kwijl en glijden maar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:06 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hoe kan een josti tegen je auto aanrijden terwijl hij geparkeerd stond![]()
to be expected.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je meteen wat foto's voor je pruimenteam.
Slogans voor zijn site:quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb je meteen wat foto's voor je pruimenteam.
Whehehequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Eergister avond trouwens een "oh" moment gehad![]()
kwam van een vriend af,...
Die laatste kan je mooi ondersteunen door pruimtabak te kauwen in de paddock.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Slogans voor zijn site:
"Pruim! Rijd het best als ie nat is."![]()
"Hoe platter, hoe natter."![]()
"Een goeie fluim geeft meer schuim op de pruim."[/subsite]
Kijk...kwam jij nou zaterdag, kreeg je heerlijke slagroomsoesjes van mij.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hebben we ook weer niks aan zeg.
Heb je verdomme een megatoetercamera. Laat je dat ding thuis!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Beter laat Befjan de camera thuis!
Ik ga alleen maar voor de promotiedames. Motoren interesseren me niet zo veel
Een poes op foto heb je niks aan!quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Heb je verdomme een megatoetercamera. Laat je dat ding thuis!
Je kan allemaal half naakte poezen fotograferen op de beurs!
Hoe gaat het met de lessen? Al een echte prof geworden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 19:01 schreef bvvt het volgende:
geen beurs.
had eerst op zaterdag willen gaan maar er kwam een en ander tussendoor en achteraan
Hoewel dat er achteraan wel erg dichtbij is. Alleen een uurtje of 3 tijdsverschil.
[ afbeelding ]
Of er moeten er een paar zijn die na de beurs nog een happie mee willen gaan eten.......
Sommige mannen wel...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:03 schreef Kevjan het volgende:
[..]
Een poes op foto heb je niks aan!
geloof dat er van die 25 kw niet zo veel waar isquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Verder best knap om met een 25kw gs'je 130 te rijden in de 3e versnelling
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:59 schreef -XX- het volgende:
[..]
Kijk...kwam jij nou zaterdag, kreeg je heerlijke slagroomsoesjes van mij.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Sommige mannen wel...
Maak ze dan voor Bazzie!![]()
Je roept als ie er is?quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohnee ik zat toch goed,kreeg al bijna een minderwaardigheidscomplex van het idee dat men GS 80 in de 2 haalt
en men geheugen werd ook aan de twijfel gezet
![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohnee ik zat toch goed,kreeg al bijna een minderwaardigheidscomplex van het idee dat men GS 80 in de 2 haalt
en men geheugen werd ook aan de twijfel gezet
![]()
Dat betwijfel ik mensen die zulke dingen doen hebben alles al afgesloten lukt het de 1ste keer niet dan de 2de x wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef -XX- het volgende:
Die nieuwsberichten op fok altijd! Maar deze is best gruwelijk!
Je ziet aan zijn lichaamshouding bij 18 seconde, dat hij eigenlijk van gedachte veranderd...maar het te laat is!![]()
![]()
Waar zouden ze zijn zonder de treinquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik mensen die zulke dingen doen hebben alles al afgesloten lukt het de 1ste keer niet dan de 2de x wel.
Ik bedoel maar even eerste keer alleen de benen kwijt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Waar zouden ze zijn zonder de trein
Prof niet maar weet wel wat ik doe.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef -XX- het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de lessen? Al een echte prof geworden?![]()
[..]
whehehe goed bezigquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:56 schreef bvvt het volgende:
[..]
Prof niet maar weet wel wat ik doe. [ afbeelding ]
En het is gewoon leuk. Vrouwen alle kanten op laten draaien. (en dus mijn wil op te leggen)
Goed geregeldquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik ga zowaar mijn GS poetsen voor morgeniemand al eens met de motor naar de beurs geweest? goede stalling ? of gewoon geen
en moet ik 4 sloten mee nemen
Deed je ook zo na die springer voor je trein?quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef Geerd het volgende:
Turkish airlines is neergestort doordat de piloot een les Nederlands had verzuimd ik land, jij land, hij/zij land wei land.
Ik begin er maar helemaal niet aan.
Zei der een maar hier is toch geen overweg, hoe kun je dan iemand aanrijden??quote:Op donderdag 26 februari 2009 12:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Deed je ook zo na die springer voor je trein?flauwe grapjes maken tegen reizigers
Je had gewoon moeten antwoorden iets van: we hebben een stoepje meegepakt ofzoquote:Op donderdag 26 februari 2009 12:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zei der een maar hier is toch geen overweg, hoe kun je dan iemand aanrijden??
Toen had ik wel iets van![]()
quote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef Geerd het volgende:
Turkish airlines is neergestort doordat de piloot een les Nederlands had verzuimd ik land, jij land, hij/zij land wei land.
ik zal vandaag / morgen ff wat leuks uitzoeken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 13:06 schreef rib-1 het volgende:
@ Cageon
Gaat niet lukken voor morgen, wordt waarschijnlijk begin volgende week ;-)
Beeldmateriaal (foto van jou op de motor van voor/achter/zijkant) kan helpen bij het maken van het ontwerpmailen dan hč, zonder helm ook welkom
dikke partyquote:Op donderdag 26 februari 2009 14:41 schreef ikookhier het volgende:
Nice ducati chicks![]()
Ook nog even het vliegtuig gespot,Staat er een party tent naast
Wel je papieren mee anders kom je het terrein niet afquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:38 schreef Cocktailprikker het volgende:
ik ga zowaar mijn GS poetsen voor morgeniemand al eens met de motor naar de beurs geweest? goede stalling ? of gewoon geen
en moet ik 4 sloten mee nemen
BBQ, vlees genoeg lijkt me zoquote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:44 schreef ikookhier het volgende:
[..]
BBQ, vlees genoeg lijkt me zo
Nu ken je de gasklep zo achterstevoren draaien??quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik heb net een schroefje terug gedraaid op SZRie, volgens mij heb ik nu meer vermogen.![]()
[ afbeelding ]
Oude situatie.
Van de 50...
en was het een beetje om aan te zien? de beursquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:42 schreef Geerd het volgende:
Zat nog te twijfelen om een stuk koe mee te nemen hingen wel leuke bij van rond de 200/300.
Maja je kunt toch maar 1pak tegelijk aantrekken dus heb maar laten hangen
Waren wel leuke vrouwtjes iddquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:43 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
en was het een beetje om aan te zien? de beurs
En dan de punctuatie zo verneuken dat de grap niet over komtquote:Op donderdag 26 februari 2009 11:40 schreef Geerd het volgende:
Turkish airlines is neergestort doordat de piloot een les Nederlands had verzuimd
quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh en gratis tip van CP, voor de motorrijders die met de auto gaanhier kan je je auto parkeren gratis, en genoeg plek. 5 - 10 min lopen vd beurs...
Vuile Beunkoe!quote:Op donderdag 26 februari 2009 18:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
oh en gratis tip van CP, voor de motorrijders die met de auto gaanhier kan je je auto parkeren gratis, en genoeg plek. 5 - 10 min lopen vd beurs...
Er staan gewoon borden hoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 18:58 schreef Roderick2085 het volgende:
Navi kent de straat weldat scheelt een hoop gedoe morgenavond
quote:Op donderdag 26 februari 2009 14:41 schreef ikookhier het volgende:
Nice ducati chicks![]()
Ook nog even het vliegtuig gespot,Staat er een party tent naast
quote:
Bad Karmaquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:05 schreef rib-1 het volgende:
Hey BazzieK, morgen gaat het niet worden
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:05 schreef rib-1 het volgende:
Hey BazzieK, morgen gaat het niet worden
Hij gaat z'n buuv doorsmerenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je blijft maar werken he.
Zaterdag ga ik wss een stukje rijden, ben je dan in Den Bosch te bekennen?
Een wens die bij veel mensen diepgeworteld zit blijkbaar.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:42 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Hij gaat z'n buuv doorsmerenje kan het werk noemen idd
Het is jammer dat ik tussen de ouwe en lelijke zitquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:43 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Een wens die bij veel mensen diepgeworteld zit blijkbaar.
[ afbeelding ]
Je ziet weer dingenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:35 schreef ikookhier het volgende:
WTF is er met je avatar aan de hand Rib zie eerst een rode stip en daarna is i wegIk zie weer dingen
Ach ja joh, jat je toch gewoon ergens anders een huis.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:47 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Het is jammer dat ik tussen de ouwe en lelijke zitom nou mn grenzen te gaan verleggen
Zaterdag om 09:00 op station Den Boschquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je blijft maar werken he.
Zaterdag ga ik wss een stukje rijden, ben je dan in Den Bosch te bekennen?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja joh, jat je toch gewoon ergens anders een huis.![]()
![]()
Achter het station afspreken met jou was eens maar nooit meer.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:50 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Zaterdag om 09:00 op station Den Bosch
Ik ga zaterdag naar de beurs
Vandaag met TataK en een klasgenoot afgesproken morgen te gaan, zal het dus niet worden. Mocht je na de beurs hier nog langs komen sms maar even.quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:54 schreef rib-1 het volgende:
@BazzieK
SMS "zaterdag AAN"
Naar 900-Rib-i als je meegaat
Dat heb ik net pas afgesproken, nu weer verder met werken
Dit is wat ik zag*quote:
Wtf!?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:03 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Dit is wat ik zag*![]()
*Voorbeeld
[ afbeelding ]
Zit ook weer illegaal Cola te drinken
quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:22 schreef koffiekoekje het volgende:
3 mc-ers vandaag naar de beurs en gewoon niets afsprekenstelletje lamballen...
Neem jij eens een ander plaatje. Ik denk steeds dat die lul van een paarse_paashaas hier mee postquote:
Is/was dat een fokker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:35 schreef stinkie het volgende:
[..]
Neem jij eens een ander plaatje. Ik denk steeds dat die lul van een paarse_paashaas hier mee post
Ja, alleen staan straatnamen volgens mij ook in Zoetermeer niet vanaf de afslag van de snelweg aangegevenquote:
Denk het niet neequote:Op donderdag 26 februari 2009 21:48 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ja, alleen staan straatnamen volgens mij ook in Zoetermeer niet vanaf de afslag van de snelweg aangegeven
quote:
Hier kan ik mee leven. Dankquote:
aub nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wat rustiger
quote:
Picsquote:
Or it didn't happen....quote:
Ik ga je zienquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:45 schreef Cageon het volgende:
ribi ik ga ook naar de beurs zaterdag...
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe kut is het om een luchtfilterhuis terug te plaatsen op een SZR?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het wel de juiste![]()
Is goed,wel pics morgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vandaag met TataK en een klasgenoot afgesproken morgen te gaan, zal het dus niet worden. Mocht je na de beurs hier nog langs komen sms maar even.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
Hoe kut is het om een luchtfilterhuis terug te plaatsen op een SZR?Geen problemen mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meneer hield er alleen wel een blauwe vinger aan over.![]()
Die 2e. De titel.quote:Op donderdag 26 februari 2009 21:59 schreef ikookhier het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze is wat rustiger
Sowieso schrijf je zo.
pmquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:32 schreef rib-1 het volgende:
[..]
Ik ga je zien
Nog even tjekken of ik je telnr. heb
Needus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |