Ze wilde er eens een keer naartoe, nu combineer ik dat ff gelijk.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:14 schreef koffiekoekje het volgende:Batavia stad is echt zwaar k*tzonde van de benzine
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 11:51 schreef Geerd het volgende:
Toch nog een keertje rust?
Lekker likken!quote:
Ik mag niet meer mee.quote:Beste,
Jullie zijn meegeweest op de Factory tour daarom vonden Bart en ik dat we dit ook naar jullie moesten versturen.
Binnenkort gaan voor de 4e maal de Tridays door in Neukirchen Oostenrijk. Dit jaar zal er ook een trip naar de Tridays ingericht worden vanuit Triumph dealer CMB Verdeyen samen met RAT pack Assenede.
We hebben 2 mogelijkheden voor jullie:
Pack CMB
Vertrek met pack CMB maken we de trip naar Neukirchen in 1 dag (+/- 900Km). Dit is een Trip van om en bij de 12 uren rijden rustpauzes inbegrepen. Om het anderhalf uur of om de 2 uren wordt er een rust pauze ingelast.
We verblijven in Hotel Käserer in Bramberg op 5 min van Neukirchen. Overdag kan deelgenomen worden aan de aktiviteiten/ritten op de Tridays, 's avonds is er een busdienst tussen Bramberg en Neukirchen zodat de motor aan het hotel kan blijven staan en er rustig een pintje kan gedronken worden in Neukirchen tijdens de avondaktiviteiten.
Indien je ook in Hotel Käserer wil verblijven kan je best een mail sturen naar p.trattner@neukirchen.at met de vraag om een Tridays package voor „Triumph Tridays 2009" from 25th to 28th June 2009 for "x" person in Kaserer*** prijs per kamer ongeveer 186¤ (een eenpersoonskamer met tridayspackage van de 25e tot 28e)
Niet inbegrepen: Middageten, benzine, drankverbruik, eventueel autobaanvignet.
Eventueel wordt er in 2 dagen terug gereden afhankelijk van de vraag.
Voor meer info over dit voorstel mail gerust naar:
info@cmb-verdeyen.be
johan@cmb-verdeyen.be
ratbelgium@googlemail.com
Pack Assenede
Vertrek met pack Assenede maakt u de trip in 2 dagen, hier volgt hun voorstel
Dag 1: Vertrek op donderdag 25 juni om 9.00 bij BMC tot in het Zwarte Woud. Overnachten daar +/- 700km.
Dag 2: Vrijdagmorgen ontbijt, vertrek om 9.00 richting Neukirchen, +/-450km. Inchecken in Hotel Steiger
Dag 3: Zaterdagmorgen ontbijt, daarna bezoek aan de Tridays
Dag 4: Zondagmorgen ontbijt + bezoek Tridays om 14.00 vertrek richting Zwarte Woud
Dag 5: Maandagmorgen ontbijt, 9.00 vertrek richting België
Prijzen:
Overnachting Zwarte Woud +ontbijt = 30¤/pp
Twee overnachtingen Neukirchen + ontbijt = 120¤pp op basis van 2 pers op 1 kamer
Overnachting Zwarte Woud +ontbijt = 30¤/pp
Avondeten Zwarte Woud 15¤/pp 2x
Niet inbegrepen: Middag en avond eten
Autobaan vignet, benzine
Voor meer info over dit voorstel mail gerust naar:
bart.gossi@telenet.be
bmc.bvba@pandora.be
Beide voorstellen zijn voor de snelle beslissers. Hotel Steiger is al volledig volgeboekt, Bart heeft 5 kamers gereserveerd waarvan reeds 2 bezet. Hotel Käserer heeft nog kamers vrij.
Algemene info over de Tridays:
http://www.tridays.com/
Hopelijk tot snel.
Ojaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ze wilde er eens een keer naartoe, nu combineer ik dat ff gelijk.
Zag er eigelijk ook niets in.![]()
Maar ze zal die dag verrast zijn, ik zeg niets totdat we arriveren.![]()
![]()
![]()
[..]
[..]
Lekker likken!
Alweer KoffiekoekjuH als tsgaarne wel voortaan de eindpost weer old skool doorlinken.
![]()
Is dat Bazziek zijn brommer?![]()
Rrrrrroestig uitlaatspruitstukkkk. Ze moesten ze van RVS maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:43 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk je ff met de auto weg te gaanIneens geluid van zo'n vette aso bak
Voorpijp van de uitlaat afgebroken, aldus het mannetje van de anwb die net weg is
![]()
Moet m'n pa me maar ff op komen halen, en m'n ma morgen met het ov naar naar den haag
Niet duur, alleen jammer dat er zoveel midlifecrisis volk tussen zit en dat ik geen snelle beslisser benquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:21 schreef Worldbeater het volgende:
En nog even een spammetje voor Bazziek.
[..]
Ik mag niet meer mee.![]()
Niiiicequote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:59 schreef Worldbeater het volgende:
WB heeft even gebruik gemaakt van de baby downtime en de GPS houder gemonteerd.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2 tieribjes is all, maar ik weet uit ervaring dat de originele erg sterk zijn.
Je knipt ze nauwelijks door, zelfs niet met een speciale kniptang.![]()
Onderste blok is rubberrr, dus dat dempt nog wat extra.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 18:46 schreef BazzieK het volgende:
NiiiiceAl iets voor de stroomvoorziening verzonnen?
![]()
![]()
Hier speelt totaal geen eigenbelang mee
Netjes, als je iets goed gefabriekt krijgt laat het even wete.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderste blok is rubberrr, dus dat dempt nog wat extra.
Ben vandaag naar Hans van WijkBWT zijn aanstaande motor nog gespot en een mega store bouwmarkt geweest, maar niets fatsoenlijks gezien. En voor een draadje met een stekkerblokje ga ik geen 15 euro betalen.![]()
Dan ben je overigens wel klaar.
Ik ga voor een inbouwcontact van 1 euro 50 en wat solderen. Misschien wel aansluiten op de koplamp.
Morgen ga ik op de accu navigeren, kijken hoe ver ik kom, en definitief besluiten waar ik het precies ga maken.De navi is dan wel waterdicht, maar de overgang van het stekkerblok eigenlijk niet.
Dus hij mag wel onder het ruitje ergens komenen de kabel is standaard ook van de lange kant.
Beetje lelijk als dat er vlakbij zit. Beetje wegstoppen dus.
Mensen die andere mensen wat toewensen. Niveau autorijschoolhouder.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag weer lekker 170km gereden en de teller van de Triumph over de 500km zien gaan, eindelijk 1000 toeren er bij.Mag nu op top de wereldschokkende snelheid van 115 rijden.
![]()
Wel jammer vandaag dat we in ieder dorp een carnavalsoptocht tegen kwamen waardoor we om moesten rijden.![]()
En TataK nog een fittie in Tilburg-Noord, jeweets.[ afbeelding ] We hadden een kwartier eerder een autorijlesser ingehaald, voor de uitzondering op geheel legale manier zelfs.Stonden we even bij een klasgenoot de motor te laten zien en wat te kletsen kwam die josti ineens aanrijden. Had ie zijn leerling verteld ons achterna te rijden blijkbaar. [ afbeelding ] Begon ie te schreeuwen dat ie wilde weten wie de bestuurder van de FJR was omdat ie hem zojuist als een gek voorbij was gekomen. [ afbeelding ] Hij was zelf ook motorrijder, maar mensen zoals wij gaven motorrijders maar een slechte naam en hij hoopte dat TataK nog maar eens goed onderuit zou gaan. [ afbeelding ] Vervolgens hem mede gedeeld dat ie maar door moest rijden wat ie ook deed zodra er een iemand een stapje naar zijn voren deed.
Echt iemand die het goede voorbeeld geeft voor zijn leerlingen - beetje frustiequote:
Wat was het?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onderste blok is rubberrr, dus dat dempt nog wat extra.
BWT zijn aanstaande motor nog gespot
Die tas heb ik nog steedsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 09:18 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Burger gaat posen met materiaal uit oude tijden.![]()
quote:Ik kreeg trouwens net een mailtje van verjaardagsalarm.nl
En dan zeg je tegen mij dat ik pose met oud materiaal ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Je moet even over een bok beginnenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:27 schreef Wifebeater het volgende:
[..]
Die tas heb ik nog steeds![]()
[..]
En dan zeg je tegen mij dat ik pose met oud materiaal ...
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |