denk dat iets verkeerd was gevallen ofzo, had wel goed gegeten en 1 biertje op en kreeg een enorme koppijn en werd misselijk en heb zelfs n beetje overgegeven, was best naar en nee vandaag doe ik nietsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ben je ziek aan het worden of had je iets verkeerds gegeten, MeMoWat kut dat je verjaardag niet leuk was, doe je vandaag nog iets leuks?
Misschien is het een hint en willen ze je dronken zienquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vooral drank gekregenen ik drink bijna nooit... heb een fles coebergh, amaretto en een pak met speciale Utregse biertjes gekregen, verder een portemonnee, boeken: misdaad, migratie en cultuur en het boekje miauw van midas dekkers,
Met die drank kun je toch mooi gasten blij maken?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vooral drank gekregenen ik drink bijna nooit... heb een fles coebergh, amaretto en een pak met speciale Utregse biertjes gekregen, verder een portemonnee, boeken: misdaad, migratie en cultuur en het boekje miauw van midas dekkers,
Dan wordt het boek toch nat?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:50 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooo wat kan een warm bad toch wonderen doen af en toe! Ik heb de afgelopen dagen echt zowat gewoond in mijn bad, de enige plek waar ik geen rugpijn heb. Ik heb al anderhalf boek uitgelezen, hihi!
@Isa: het is denk ik gewoon stijf, want in de loop van de dag trekt de pijn wat weg. En 's nachst is het op zijn hevigst (omdat ik dan natuurlijk al minimaal een uurtje of vier achter elkaar gelegen heb)
dat doe ik ook wel net als gister er waren uiteindelijk 4 mensen van de 9 die uitgenodigd warenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Boeken lezen in badDeed ik vroeger ook elke avond
En MeMo, moet je mensen uitnodigen
Nee natuurlijk niet! Moet je gewoon in de goede houding gaan liggen! En als je klaar bent met lezen je boek zo ver mogelijk weggooien dat je het niet nat maakt als je uit bad stapt! Lukt prima, nog nooit een boek verpest met de in-bad-lees-techniek.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dan wordt het boek toch nat?
Het kan soms helpen, naar anderen toe, om gewoon zelf wat positiever in het leven te staan. Of om dat te proberen in elk geval. Er waren vier mensen. Die kwamen speciaal naar jouw verjaardag. Dat is tof, die mensen geven om je. Geniet daarvan. En wat ik zelf doe, als ik wat mopperig ben: mijn zegeningen tellen. En meestal voel ik me dan een ontzettende mazzelaar en zie ik dat ik heel veel heb om trots op of blij mee te zijn.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat doe ik ook wel net als gister er waren uiteindelijk 4 mensen van de 9 die uitgenodigd warenach t was wel gezellig
Ik ben daar veel te onhandig voor, denk ik. Seks in een bad kan ik ook niet. Eigenlijk kan ik niks in een bad. Ik hou dan ook helemaal niet van badderen. Maar als ik zou kúnnen lezen in een bad, dan zou ik het al leuker vinden, denk ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Moet je gewoon in de goede houding gaan liggen! En als je klaar bent met lezen je boek zo ver mogelijk weggooien dat je het niet nat maakt als je uit bad stapt! Lukt prima, nog nooit een boek verpest met de in-bad-lees-techniek.
Waarom fluisteren we? En ik herken dat inderdaad ook wel, maar dan van een ex. Zó vermoeiend en eigenlijk niet vol te houden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een vriendin, echt een lieve en leuke meid. Maar elke keer als ik haar zag kon ze alleen maar jeremiëren over het feit dat ze zichzelf niet leuk vond, dat ze geen vrienden had (halloooo!!) etc etc etc. Uiteindelijk had ik ook geen zin meer om met haar om te gaan, want om nou elke keer weer te zeggen dat ze heus wel leuk was en dat ik echt mijn tijd niet ging verdoen aan iemand die ik niet leuk vond yadayda was erg vermoeiend
![]()
omdat ze op fok komtquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom fluisteren we? En ik herken dat inderdaad ook wel, maar dan van een ex. Zó vermoeiend en eigenlijk niet vol te houden.
Dus heb je nog niet bloeiende takken in een vaas gezet?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef Isabeau het volgende:Wàt heeft Tara gedaan?!
Geef hem een dikke knuffel van me
En nee, de forsythia bloeit nog niet, maar mijn broer heeft zo'n struik in de tuin. En aangezien het huis per 1 april verkocht is heb ik daar wat takken uit gesloopt en hier op tafel gezet
Succesquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:10 schreef MissHobje het volgende:!
!
Zo ik heb besloten net... dat ik de stad in ga.. en een leuk kadootje ( jaja mooi nostalgisch woord nog steeds) voor mezelf ga kopen
Jawel een TAS! degen die ik nu heb is gescheurd.. dat is toch minderprettig als alles er steeds uit sodemieterd
ben benieuwd wat straks mijn buit zal zijn hehe.
Ja, duurt misschien 2 dagen en dan zijn ze knalgeelquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:14 schreef Tezz het volgende:
Dus heb je nog niet bloeiende takken in een vaas gezet?
Mooi he! Ik heb ook takjes met knop in een vaas staan, maar heb geen idee of dat nog iets wordt en zo ja, wat dan?? Echt geen idee! Ik heb mezelf donderdag verwend met 'voorjaar' in huis:quote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, duurt misschien 2 dagen en dan zijn ze knalgeel
Geknuffeldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Wàt heeft Tara gedaan?!
Geef hem een dikke knuffel van me
En nee, de forsythia bloeit nog niet, maar mijn broer heeft zo'n struik in de tuin. En aangezien het huis per 1 april verkocht is heb ik daar wat takken uit gesloopt en hier op tafel gezet
Hij moest heel hard lachen. Ik weet niet zo goed of dat ja of nee betekentquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Kan hij hier niet eens komen afwassen?(Tara dus)
Volgens TARA is dat zeer juistquote:Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat hij aan vroeger moest denken
Tholen is idd heel mooiquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef DarkElf het volgende:
gewandeld in tholen, mooi dorp en geen carnavalOp de terugweg boodschapjes gedaan (vanavond eten we mooie entrecote en erbij een venkel/kappertjes/bladpeterselie salade met oregano citroendressing en toe een peren/chocolade cake: ) en tot twee keer toe op een carnavalsstoet gestuit die we nog nét konden ontlopen (anders kan je gewoon lekker wachten logischerwijs tot ze voorbij zijn)..
en nu: de mr in bad, ikke lezen en thee erbij..
Ik weet dat je dochter als lieveheersbeestje gaat, maar hoe gaat mama?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:10 schreef Tezz het volgende:
En ik, ik ben er klaar voor. Carnaval, kom maar op.![]()
Ah, had gekund, maar die woont dus in Tholen en zijn zusje heeft er een café naast 'de dijk' of hoe dat ook maar heet. Bij het water in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef DarkElf het volgende:
die droom
en tholen is idd mooi maar sebbo niet gezien want die ken ik ook niet eens geloof ik?
Leuke filmpjes en foto's van jezelf gemaakt en het nieuws nog gepresenteerd?quote:
Ja, echt gekke beestenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:30 schreef DarkElf het volgende:
schapen zijn leuken nieuwsgierig, en schrikken snel ..
en dom want als ze schrikken komen ze ook meteen weer terug met zijn allen omdat ze toch nog nieuwsgierig zijn
Pantani verslagenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke filmpjes en foto's van jezelf gemaakt en het nieuws nog gepresenteerd?
Die bakfiets heb ik niet zien staanquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, echt gekke beesten
Boris, load ff een filmpje op? Kunnen wij ook meegenietenLiefst die in de bakfiets
www.beeldengeluid.nlquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:51 schreef DarkElf het volgende:
ehm ben ik heel dom als ik niet weet waar jullie het over hebben?
tnx, straks eens kijkenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 16:54 schreef borisz het volgende:
[..]
www.beeldengeluid.nlErg leuk om eens heen te gaan.
Op het onderdeel 'punten en komma's' na ging het best aardigquote:Op zaterdag 21 februari 2009 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Borissie leest het sportjournaalGoed gedaan hoor
Wij zitten alweer met onze neus in de hapjes voor vanavond
Gehaktbrood, ben benieuwd!
Ik dacht al is iedereen weg uit of carnevalquote:
Neeeee gewoon lekker een rustig avondje, we zijn alle happen aan opeten van de gasten die niet komenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:37 schreef kres het volgende:
Ik dacht al is iedereen weg uit ofcarneval
![]()
aan het vieren
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:18 schreef MissHobje het volgende:
iemand die in utrecht woont?? en zin heeft in visite ??
We hebben een matchquote:
Ik woon in leusden bij Amersfoort... Heb jij zin in visite ?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:18 schreef MissHobje het volgende:
iemand die in utrecht woont?? en zin heeft in visite ??
Zooo dat ziet er iddquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:58 schreef Bluezz het volgende:
De aangeklede bietensjips van golfer zijn heerlijk en prachtig gelukt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:12 schreef Isabeau het volgende:
oooDat ziet er geweldig uit, Bluezz
Ik heb trouwens ook bietjes in huis gehaald (nu op z'n lekkerst, schijnt), stond het recept nog ergens op fok?
Morgen in ieder geval bietjesstamppot met stoofvlees
Ik ben weer aan het werk, jullie allemaal een fijne avond gewenstBluezz en golfer veel plezier met de hapjes
Hobje en MeMo veel plezier samen, Lein geniet van je welverdiende rust, Freecell bedankt voor de filmwaarschuwing, kres hoi en alle anderen een knuffel en alaaf voor wie carnaval viert
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:16 schreef borisz het volgende:
Ik geloof dat er in de buurt nog wat te doen is, tot morgen
Nog eentje doen? Ook best een goed gelukte fotoquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
Doe es nietIk krijg er zo'n honger van......
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog eentje doen? Ook best een goed gelukte foto
[ afbeelding ]
recept heb ik een paar jaar geleden gezien en gejat van de TV-serie The great british menu.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:12 schreef Isabeau het volgende:
oooDat ziet er geweldig uit, Bluezz
Ik heb trouwens ook bietjes in huis gehaald (nu op z'n lekkerst, schijnt), stond het recept nog ergens op fok?
quote:
ok, ik moet het toch echt een keer maken en eventueel aan mijn repertoire toevoegenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
recept heb ik een paar jaar geleden gezien en gejat van de TV-serie The great british menu.
Werkt alsvolgt.
Mirin (Japanse zoete wijn) koken met een beetje extra suiker todat het stroperig wordt.
Oven voorverwarmen op ca. 75 graden.
Gekookte bieten in hele dunnen plakken snijden (ik gebruik de oerhollandse kaasschaaf daarvoor).
Plakjes biet even door het mirin-kookmengseltje halen en dan op bakpapier op het ovenrooster midden in de oven en dan ca. 3 a 4 uur wachten totdat de bietenplakjes mooi droog en crispy zijn geworden.
Intussen alvast de mierikswortelcreme maken. Dat is vrij simpel: mierikswortelpasta (uit een potje) vermengen met crème fraîche en een beetje peper.
Als de bietenchips zijn afgekoeld en lekker krokant zijn geworden opmaken:
plakje bietenchips, daarop stukje gerookte paling, dan kloddetje mierikswortelcreme en garneren met wat tuinkers.
De combinatie van zoet (biet in siroop), zout (gerookte paling) enscherp (mireikswortel) is altijd heel apart als je het geheel in je mond steekt en het ziet er qua kleuren ook altijd leuk uit op een bordje.
Daar kan je anders heel veel olijven en garnalen voor kopen hoorquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is gemeen Bluezz!
Met 50 euro per week zijn olijven en garnalen een traktatie!
Vertel Isa... wat is jou smaak ?quote:
Lijk je toch een beetje op dat rare mens uit Smaken Verschillenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is gemeen Bluezz!
Dag Anneke.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:32 schreef krakkemieke het volgende:
Dat is gemeen Bluezz!
Zo te horen een hele vervelende avond daar bij jullie..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:33 schreef golfer het volgende:
De kennissen die vanwege ziekte niet kwamen opdagen missen dit dus allemaal en wij gaan daarom we gaan nog even door hier.
Intussen ook lekkere stukjes Turks brood met roomkaas in bieslook op.
Triple gerookte ossenworst stukjes gingen er ook prima in en de artisjokharten met bruschetta in olie waren ook lekker.
Mijn ex zong dat heel lief tegen me toen hij nog wel van me hieldquote:
Ja, het blijft behelpen hier.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:35 schreef kres het volgende:
Zo te horen een hele vervelemde avond daar bij jullie..
Mierikswortel heb je wel in huis?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:33 schreef Isabeau het volgende:
Morgen gaat het dus niet lukken bij gebrek aan mirin. En paling. En creme fraiche
Het is dit of de hele bende wegsmijten morgenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:35 schreef kres het volgende:
Zo te horen een hele vervelemde avond daar bij jullie..
En bedankt! Van die 50 euro moet ik alles doen. Ook kleren kopen. En kadootjes voor vrienden.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lijk je toch een beetje op dat rare mens uit Smaken Verschillen
Vandaar dat je het dus een KUTNUMMER vindt...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn ex zong dat heel lief tegen me toen hij nog wel van me hield![]()
KUTNUMMER DUS
Ik denk dat je meer geld hebt dan ik. Hou eens op erover te zeuren.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:40 schreef krakkemieke het volgende:
En bedankt! Van die 50 euro moet ik alles doen. Ook kleren kopen. En kadootjes voor vrienden.
En dat ik eens naar me nicht wil met de trein, daar moet ik 3 maanden voor sparen.
De Frogers hadden een bijstandsuitkering, ik heb nog minder.
Niksquote:
In de zomer, dat ik om deze tijd nog buiten kan zitten in de tuin of op het balkon, met een lekker wijntje.quote:
Coolquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
NiksKan nu geen muziek draaien, er zijn hier patiënten en bezoekers.
Nou moet je ophouden... Ik kan het niet meer aan... ohhhh... de zomerquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In de zomer, dat ik om deze tijd nog buiten kan zitten in de tuin of op het balkon, met een lekker wijntje.
Maar ik heb ook zin in het voorjaar, en dan vooral in de zandbak uit die zelfde tuin slopen
Jullie zijn wel heel lief voor elkaar merk ik...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:47 schreef Bluezz het volgende:
We gaan nog even een stukje Spy kijken
* Bluezz sleept golfer aan zijn haren bij de pc weg
Ik ook niet.quote:
In de tijd dat ik werkloos was en een bijstandsuitkering had en ook geen cent te makken had (en geen schuldhulpverlening die mijn vaste lasten betaalde, want die gingen gewoon door) ben ik toch heel gelukkig geweest. Ik heb een paar erg leuke mensen ontmoet, heb een nieuwe liefde gevonden ...quote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:47 schreef krakkemieke het volgende:
Golfer, geld maakt niet gelukkig. Maar weinig geld maakt wel ongelukkig.
quote:
oh dit ahd ik eerder moeten lezenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:14 schreef kres het volgende:
[..]
Ik woon in leusden bij Amersfoort... Heb jij zin in visite ?
Way to late... Memo? nog plaats voor een iemand ?![]()
Dat hebben mijn ouders volledig betaaldquote:Op zaterdag 21 februari 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
Wintersportje vergeten?![]()
ik ben nu echt even weg
Dat verwacht je nietquote:Op zondag 22 februari 2009 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
echt te grappig net, sta ik beneden met hobje, hoor ik "hey as" is het een van mijn leidinggevenden(die was even bij een andere collega op de koffie geweest die een etage boven mij woont)
Ohh dat geeft niks... (There is always the next timequote:Op zondag 22 februari 2009 00:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh dit ahd ik eerder moeten lezenmaarja als er visite is ga ik niet fokken natuurlijk.
Hobbels is net weer weg, even ene rondleiding gegeven ook door de flar dakterras ftw
Gek is dat altijd als je je "meerdere" in het gewone leven tegenkomt...quote:Op zondag 22 februari 2009 00:24 schreef Memento-Mori het volgende:
nu is er bij ikea een heel informele sfeer hoor, ik word altijd as genoemd bijvmaar ik ahd niet verwacht hem hier tegen te komen nee
een groot gezamenlijk dakterrasquote:Op zondag 22 februari 2009 00:26 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh dat geeft niks... (There is always the next time)
Dakterras ???
Jaa daar zeg je ook wat...quote:Op zondag 22 februari 2009 00:30 schreef Memento-Mori het volgende:
nee morgen (nouija vandaag) dicht en op zondag naar ikea is sowieso ook niet aan te raden hoor
Lui ? Zou je dat die van mij kunnen leren ?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb er 2en af en toe hebben ze hun buien maar over het algemeen zijn ze erg lui
Kei ?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:46 schreef MissHobje het volgende:
En weer back
heb me geinstalleerd in huiskloffie.. restje broodje Mariomega lekkere rose van de blauwe zweigelt druif ( oostenrijk) en een dvd op van de nieuwste show van Najib amhali
Was kei gezellie bij Memo en d'r beestenboel hihi, kei mooie flat is dat zeg, en gaaf dakterras
Vaker doen van die spontane ingevingen
Hee Golfie ik dacht dat je verplicht een DVD moest kijken....?quote:Op zondag 22 februari 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Hobbel heeft ook die enge gang met dat glas op de grond overleefd bij MeMo?
Ben je ook nog op het dakterras geweest om te loungen?
Pauzeknop gevonden.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:56 schreef kres het volgende:
Hee Golfie ik dacht dat je verplicht een DVD moest kijken....?![]()
How did you escape ?
Jaquote:Op zondag 22 februari 2009 00:53 schreef golfer het volgende:
Hobbel heeft ook die enge gang met dat glas op de grond overleefd bij MeMo?
Ben je ook nog op het dakterras geweest om te loungen?
Memo waar woon je? Nou wil ik die glasplaten ook zien... We hebben het er zo vaak overquote:Op zondag 22 februari 2009 00:54 schreef Memento-Mori het volgende:
hobbels liep mooi om de glasplaten heen ook
quote:Hobje haat carneval zeg maar![]()
Ja leuk he die glasplaten en konden die ramen nou nog niet openquote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef MissHobje het volgende:
Ja
Gatverdamme die glaspaten in die vloer.. dat vind ik dus zo eng haha.. 1 keer overheen gesprongen maar loop er liever omheen.. in 1 zat een barstmij niet gezien haha.
dat dakterras is mooi zegleuk gedaan met die hoeken en hangplekken, en uiteraard het raam getest of ie toch dicht was haha.
Ik hád er een foto vanquote:Op zondag 22 februari 2009 00:57 schreef kres het volgende:
Memo waar woon je? Nou wil ik die glasplaten ook zien... We hebben het er zo vaak over
Sorry.quote:Op zondag 22 februari 2009 00:58 schreef Bluezz het volgende:
Je hoeft heus niet zo hard te drukken hoor![]()
Heb vanmiddag toevalligerwijs.. en helaas kon ik er niet omheen, zat er midden in spontaan.. een deel optocht moeten zienquote:
Beetje, de deur is hier kapot dus die moet ik steeds handmatig openenquote:Op zondag 22 februari 2009 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik hád er een foto van![]()
Ieeeeeeeeeeeeeesa, druk?
Gewoon dicht laten, dokter, en ze doorverwijzen naar het volgende ziekenhuis.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:01 schreef Isabeau het volgende:
Beetje, de deur is hier kapot dus die moet ik steeds handmatig openen
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Sorry.
Wist niet dat dat knopje zo gevoelig was.
Van die gemaakte gezeligheid.... Mensen die niet eens naar je omkijken in het dagelijks leven doen ineens alsof ze je beste vriend zijn en zo...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb vanmiddag toevalligerwijs.. en helaas kon ik er niet omheen, zat er midden in spontaan.. een deel optocht moeten zien
Mijn hemel wat een drama.. mij teveel mensen.. ocht best gezellig maar zodra ze wat ophebben wordt het zo;n bende enzo.. en dat vind ik er dus niet leuk aan.. ineens al die gezelligheid.. en normaal kunnen de meeste mensen niet zo gezellig zijn.
Lijkt hyves welquote:Op zondag 22 februari 2009 01:15 schreef kres het volgende:
Van die gemaakte gezeligheid.... Mensen die niet eens naar je omkijken in het dagelijks leven doen ineens alsof ze je beste vriend zijn en zo...
Goezoquote:Op zondag 22 februari 2009 01:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Proefteam gaf mooie cijfers!![]()
Lekker gekookt (en er plezier in gehad!)
Ze hebt hem alweer op pauze gedrukt.quote:
quote:
Wat is iedereen nog lekker actief rond dit tijdstip...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ga een chineze nootjes pauze en refill wijntje inlassen
Dit keer met draaiende bewegingen op pauze gezetquote:Op zondag 22 februari 2009 01:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze hebt hem alweer op pauze gedrukt.
Jaa daar heeft het iets van weg.....quote:
Bye bye ....Sweet dreamsquote:
Wie niet tegenwoordigquote:Op zondag 22 februari 2009 01:27 schreef kres het volgende:
[..]
Jaa daar heeft het iets van weg.....![]()
* kres heeft ook Hyves![]()
Vind het altijd een gedoe om al die dingen bij te houden..... Was laatst een item op tv.. Dacht dat het NOVA was. Ging over ontvrienden...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:33 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wie niet tegenwoordigzijn er vast niet veel
Ow en twitter
Lach me kapot met al die dingen.. alhoewe;l twitter wel handis is.. werkt perfect op de iphone en dat kan ook tijdens mijn werk weer
Poezenbeesten en hamsters.... ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:35 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sweeet dreams meis.. en de poezenbeesten en hamsters ook
Wat zijn dat voor icontjes rechtsboven dan ?quote:Op zondag 22 februari 2009 01:37 schreef k_man het volgende:
Ik heb geen Facebook, geen Hyves, geen LinkedIn, geen Twitter en ik doe niet aan Carnaval. Zo.
Flickr en LastFM.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:41 schreef kres het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor icontjes rechtsboven dan ?
quote:Op zondag 22 februari 2009 01:41 schreef k_man het volgende:
Ik heb overigens ook geen pda, smartphone, iphone, mp3-speler, dvd-speler of -recorder, harddiskrecorder, wii, xbox, playstation, home cinema system, digitale camera en flat screen. En m'n mobieltje heb ik nou eenmaal van m'n werkgever in bruikleen gekregen.
My bad.... Met beide niet bekendquote:
Er wordt toch altijd gezegd: Streep door wat niet van toepassing....quote:Op zondag 22 februari 2009 01:45 schreef k_man het volgende:
Wat heb je nou doorgestreept? De dingen die je wel hebt? Of de dingen die je niet hebt?
Daag Hobje...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:47 schreef MissHobje het volgende:
anyway ik ga er maar weer eens vandoor
Toedels en truste allemaal
Bij jou thuis is het ook een dierentuin....quote:Op zondag 22 februari 2009 01:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een lekkere vent, en 2 leuke kids, een schoonkid en een poes.
En wat materiële spullen die ik zo kan missen als het moet
Tja..En dan vergeet ze ook nog mijn zoon en mijn kleinkinderen te noemen. Qua beestenboel.quote:Op zondag 22 februari 2009 01:53 schreef kres het volgende:
]
Bij jou thuis is het ook een dierentuin....![]()
Ga je dan wel eerst met hem naar bedquote:Op zondag 22 februari 2009 01:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb zin om morgen op te staan met mijn allerleukste man en vriendje en ik kan me echt niks beters wensen.
Was gewoon teveel om op te noemen...quote:Op zondag 22 februari 2009 01:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Tja..En dan vergeet ze ook nog mijn zoon en mijn kleinkinderen te noemen. Qua beestenboel.
Weltrusten....quote:
Babe... Klotequote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuh zou vandaag gezellig een dagje met mams op stap naar de huishoudbeurs (heb mn mama 6 jan voor het laatst gezien, daarna zou ze nog eens met paps langskomen, was ze ziek) belt ze net dat ze weer ziek is. Kan mams ook niks aan doen en ik hoorde wel dat ze het zelf ook jammer vindt maar ben er gewoon even helemaalvan, had me zo verheugd om n dagje met mams op stap te gaan enzo
Ja dat is inderdaad kut, kan me voorstellen dat je je er rot over voelt!quote:Op zondag 22 februari 2009 09:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuh zou vandaag gezellig een dagje met mams op stap naar de huishoudbeurs (heb mn mama 6 jan voor het laatst gezien, daarna zou ze nog eens met paps langskomen, was ze ziek) belt ze net dat ze weer ziek is. Kan mams ook niks aan doen en ik hoorde wel dat ze het zelf ook jammer vindt maar ben er gewoon even helemaalvan, had me zo verheugd om n dagje met mams op stap te gaan enzo
Ja, Vianenquote:Op zondag 22 februari 2009 11:20 schreef DarkElf het volgende:
tegenwoordig wel ja, vroeger niet...
Woont jouw zus (en je moeder) niet in de buurt van Utrecht ofzo? (meen ik me te herinneren?)
en idd, wat tezz zegt memo! gewoon langsgaan, wat leuks/ lekkers meenemen en lekker bijkletsen enzo
Oh ja Vianen, daar huppel ik van de week rond denk ikquote:Op zondag 22 februari 2009 11:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, VianenGoed onthouden
(toch een uurtje rijden hiervandaan)
yepquote:
het punt is dat het naar mams 3 uur reizen is met de trein dus heen &t erug op 1 dag is niet echt aan te raden (en ik geen auto heb), ben alleen maar ff naar de HHB geweest eten voor de beestjes gehaald en een sapph setje voor mezelfquote:Op zondag 22 februari 2009 10:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad kut, kan me voorstellen dat je je er rot over voelt!
Ga lekker bij haar op ziekenbezoek! Neem een fruitmandje of wat voorjaarsbloempjes mee en vrolijk haar (en dus jezelf) een beetje op!
Jou cocker als begin tunequote:Op zondag 22 februari 2009 14:36 schreef DarkElf het volgende:
isa, das dit
cf; lekker eten dus vanavond
en bamisoep, lekkerheb ik ook altijd wat van in de kast liggen..
Nee hoor! Dat heb ik zo'n jaar of 15 geleden voor het laatst geprobeerd en het opgegeven. Daar moet toch echt een Surinaamse hand aan te pas komen!quote:Op zondag 22 februari 2009 16:28 schreef ColdFeet het volgende:
Zelfgemaakt, Dude?
Ik ga even een rondje rennen. in de miezer-regen
Allemaal? Het zijn toch een stuk of 9 seizoenen?quote:Op zondag 22 februari 2009 12:51 schreef DarkElf het volgende:
nu gaan we in suffe modus "the wonder years" verder kijken die ik van de week allemaal gedownload heb ..
t zijn 6 seizoenen dus je bent er wel ff mee bezig (115 afleveringen geloof ik) maar ik heb ze wel allemaal...quote:Op zondag 22 februari 2009 16:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Allemaal? Het zijn toch een stuk of 9 seizoenen?
Ouvre le!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:20 schreef DeHovenier het volgende:
Is er nergens een topic over gebak ofzo
Och arme golfer! Dat is 'm dan zo ineens overvallen. Griep, denk je?quote:Op zondag 22 februari 2009 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb het vroegah wel eens gezien, die wondere jaren
Moeders was weer beetje opgeknapt, zus' verjaardag gevierd met nog meer familie terwijl arme golfer ineens met hoge koorts in ons bedje lag te zweten
Open er eentje!quote:
Ziet er mooi uit hoor!quote:Ik heb niet specifiek gezocht ofzo, alleen ff de topiclijst doorgekeken.
Mijn brownies zijn af![]()
[ afbeelding ]
Week of 2,3 geleden ook ineens een paar dagen hoge koorts out of the bluequote:Op zondag 22 februari 2009 18:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Och arme golfer! Dat is 'm dan zo ineens overvallen. Griep, denk je?
Fijn dat je moeder weer een beetje beter was!
Wat vervelend lijkt me, als je niet precies weet wat het is. Die zorgen dan.quote:Op zondag 22 februari 2009 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Week of 2,3 geleden ook ineens een paar dagen hoge koorts out of the blue
Tis gewoon nie goe met hem van binnen.
Opschrijven voor de volgende keer!quote:Op zondag 22 februari 2009 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ja hoor, alleen had er wel wat meer walnoot in gekund. Maargoed
Next time dusquote:Op zondag 22 februari 2009 18:47 schreef DeHovenier het volgende:
Ja hoor, alleen had er wel wat meer walnoot in gekund. Maargoed
Jeetje, klote. Is er wat aan te doen nu?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat mn katten weer/nog giardia hebben
Dan is er gelukkig hier niks aan de hand... Nou moet ik toegeven dat ik hun poepjes ook niet echt loopt te onderzoeken...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is een parasiet, en een symptoom is diarree, langdurig aanhoudend maar met tussenpozen, soms bloed in ontlasting
Nee dat zeer zeker niet...quote:Op zondag 22 februari 2009 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
mwah niet zeer ernstig maar een parasiet in je lijf is niet goed natuurlijk
Tjee, dat is bij jou dweilen met de kraan open ofwa?quote:Op zondag 22 februari 2009 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is een parasiet, en een symptoom is diarree, langdurig aanhoudend maar met tussenpozen, soms bloed in ontlasting
Ohhh die kaaskoekjes uit Feest van Nigella? Die zijn lekker hehquote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, kijk je goed uit? Handen wassen met zeep, enzo, en uitkijken met de beestjes bij je keukenspul? Giardia is van dier op mens overdraagbaar! En het kan hard aankomn, zo'n infectie!
Ik bak pannenkoekenEn net een plaat kaaskoekjes uit de oven gevist; ik voel me een goddelijke huisvrouw
I know, ben er helaas al mee beken (dat de katten het hebbenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
MeMo, kijk je goed uit? Handen wassen met zeep, enzo, en uitkijken met de beestjes bij je keukenspul? Giardia is van dier op mens overdraagbaar! En het kan hard aankomn, zo'n infectie!
Ik bak pannenkoekenEn net een plaat kaaskoekjes uit de oven gevist; ik voel me een goddelijke huisvrouw
1. Dat er ook vrouwen zijn en niet alleen body-buildende mannenquote:Op zondag 22 februari 2009 22:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmm ik ga morgen eens kijken bij een sportschool hier in de buurt, om te fitnessen. Heeft er iemand tips waar ik op moet letten, behalve de staat van de machines?
En dat het niet zo'n alpha-mannetjes sportschool isquote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen spinning, gratis sauna, geen groepslessen (doe ik toch niet) Professionele begeleiding (zeggen ze
) En mager word ik toch wel op den duur
Gratis vetmeting (wil ik dat wel?
)
Eeehhh gewoon het geld in je zak houden en een uur per dag bewegen?quote:Op zondag 22 februari 2009 22:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Geen spinning, gratis sauna, geen groepslessen (doe ik toch niet) Professionele begeleiding (zeggen ze
) En mager word ik toch wel op den duur
Gratis vetmeting (wil ik dat wel?
)
Matigjesquote:Op zondag 22 februari 2009 23:15 schreef Isabeau het volgende:
O, en een enorme portie vrije tijd, want ik ben regelmatig 2-3 uur zoet met de sportschool.
Bluezz, hoe is het nu met golfer?
Neuh, dat werkt hier nietquote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Bluezz het volgende:
Eeehhh gewoon het geld in je zak houden en een uur per dag bewegen?
Wandelen, zwemmen, fietsen
Oh de tarieven staan gewoon onlinequote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Isabeau het volgende:
En sportscholen doen moeilijk over zaken als 'wat kost het bij jullie' over de telefoon (vraag Liejannuh maar). Ze willen allemaal dat je langskomt en willen dan ook dat je direct van alles invult en lid wordt. Dus vooral zeggen dat je er nog even over na moet denken en dan nog een sportschool bekijken.
Je kan toch altijd 3 proeflessen doen?quote:Op zondag 22 februari 2009 23:25 schreef Isabeau het volgende:
En sportscholen doen moeilijk over zaken als 'wat kost het bij jullie' over de telefoon (vraag Liejannuh maar). Ze willen allemaal dat je langskomt en willen dan ook dat je direct van alles invult en lid wordt. Dus vooral zeggen dat je er nog even over na moet denken en dan nog een sportschool bekijken.
http://www.body-sport.nl/ de prijzen staan erbij. Dit is één van 4 in het dorp hier, nummer 1 is te duur, nummer 2 is een shabby dure zooi, nummer 3 is voornamelijk revalidatie.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Tarieven online van een sportschool
* Isabeau valt van stoel!
Ik heb trouwens 3 verschillende sportscholen (ehm 4 als je die kleine zaal met fitnessdingetjes uit mijn jeugd meetelt) gehad en ze waren allemaal heel erg verschillend. Geen één zo leuk als waar ik nu zitBen echt super tevreden
Bij mijn sportschool mag je 1 dag gratis komen sporten, hoeveel lessenje dan volgt moet je zelf weten. En that's it.quote:
The Walturrrr-effect.quote:Op zondag 22 februari 2009 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Tarieven online van een sportschool
* Isabeau valt van stoel!
Ik heb trouwens 3 verschillende sportscholen (ehm 4 als je die kleine zaal met fitnessdingetjes uit mijn jeugd meetelt) gehad en ze waren allemaal heel erg verschillend. Geen één zo leuk als waar ik nu zitBen echt super tevreden
quote:Op zondag 22 februari 2009 23:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Eeehhh gewoon het geld in je zak houden en een uur per dag bewegen?
Wandelen, zwemmen, fietsen
Zeker een aangename bonus voor de sportschoolquote:
ach voor een nieuw soort topic mogen we niet klagen denk ikquote:Op zondag 22 februari 2009 23:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zeker een aangename bonus voor de sportschool
Slaap lekker, Lein
En allemaal hier nog stemmen (en de volgende keer meedoen) : [CUL-wedstrijd] CUL in de keuken! Nasi goreng
ook een leuke uitdaging, veganistisch koken. (pfff denk dat ik dan al mijn normale gerechten kan skippen )quote:Op zondag 22 februari 2009 23:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja maar, ik had me zo verheugd op Vork's vegetarische variant
ik niet, ik begin met een stuk vlees, en verzin dan wat ik er bij kan doen ....quote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ja joh! Vegetarisch koken doe ik zo vaak, meestal maar half bewust. Kan echt zo lekker zijn!
Open er een topic voorquote:Op zondag 22 februari 2009 23:59 schreef PKfotografie het volgende:
iemand originele ideeën voor kleine hapjes?
Gezelligheidsmeet met hapjes! 28-02-2009
moet nog verzinnen wat we de mensen voor gaan schotelen. en de einddatum komt dichterbij
Ik eet vaak makkelijk&snel maar wel gezond. Vlees sneuvelt dan als eerste; dat kost vaak de meeste tijd om te bereiden.quote:Op maandag 23 februari 2009 00:01 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ik niet, ik begin met een stuk vlees, en verzin dan wat ik er bij kan doen ....
dus als ik het vlees weg laat, hmmmmmm sushi?
is er al in fot, dus als je ideeen hebt, als dienblad wil spelen, of je een keer tussen fotters wil begeven reageer gerustquote:Op maandag 23 februari 2009 00:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Open er een topic voor
En 'vegetarisch menu' ook een leuk idee voor de wedstrijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |