abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66310461
Ik heb net forsythia takken op vaas gezet Heerlijk zulke lentetakken in huis!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66310499
O ik ga zo ook even bloemen kopen! Fijn!

Wat jammer van je verjaardag MeMo!
Heb je wel leuke ceadeautjes gekregen en was het wel gezellig voor je ziek werd?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66310524
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:36 schreef Isabeau het volgende:
Ben je ziek aan het worden of had je iets verkeerds gegeten, MeMo Wat kut dat je verjaardag niet leuk was, doe je vandaag nog iets leuks?
denk dat iets verkeerd was gevallen ofzo, had wel goed gegeten en 1 biertje op en kreeg een enorme koppijn en werd misselijk en heb zelfs n beetje overgegeven, was best naar en nee vandaag doe ik niets
pi_66310593
ik heb vooral drank gekregen en ik drink bijna nooit... heb een fles coebergh, amaretto en een pak met speciale Utregse biertjes gekregen, verder een portemonnee, boeken: misdaad, migratie en cultuur en het boekje miauw van midas dekkers,
pi_66310642
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb vooral drank gekregen en ik drink bijna nooit... heb een fles coebergh, amaretto en een pak met speciale Utregse biertjes gekregen, verder een portemonnee, boeken: misdaad, migratie en cultuur en het boekje miauw van midas dekkers,
Misschien is het een hint en willen ze je dronken zien
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_66310658
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Met die drank kun je toch mooi gasten blij maken?
Leuke cadeautjes!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66310780
ik krijg vrijwel nooit gasten
pi_66310810
Zooooooooo wat kan een warm bad toch wonderen doen af en toe! Ik heb de afgelopen dagen echt zowat gewoond in mijn bad, de enige plek waar ik geen rugpijn heb. Ik heb al anderhalf boek uitgelezen, hihi!

@Isa: het is denk ik gewoon stijf, want in de loop van de dag trekt de pijn wat weg. En 's nachst is het op zijn hevigst (omdat ik dan natuurlijk al minimaal een uurtje of vier achter elkaar gelegen heb)
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_66310839
Boeken lezen in bad Deed ik vroeger ook elke avond

En MeMo, moet je mensen uitnodigen
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:51:51 #10
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66310850
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Daar heb je zelf de hand in natuurlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 12:52:24 #11
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66310865
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:50 schreef Tezz het volgende:
Zooooooooo wat kan een warm bad toch wonderen doen af en toe! Ik heb de afgelopen dagen echt zowat gewoond in mijn bad, de enige plek waar ik geen rugpijn heb. Ik heb al anderhalf boek uitgelezen, hihi!

@Isa: het is denk ik gewoon stijf, want in de loop van de dag trekt de pijn wat weg. En 's nachst is het op zijn hevigst (omdat ik dan natuurlijk al minimaal een uurtje of vier achter elkaar gelegen heb)
Dan wordt het boek toch nat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66310883
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:51 schreef Isabeau het volgende:
Boeken lezen in bad Deed ik vroeger ook elke avond

En MeMo, moet je mensen uitnodigen
dat doe ik ook wel net als gister er waren uiteindelijk 4 mensen van de 9 die uitgenodigd waren ach t was wel gezellig
pi_66310936
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dan wordt het boek toch nat?
Nee natuurlijk niet! Moet je gewoon in de goede houding gaan liggen! En als je klaar bent met lezen je boek zo ver mogelijk weggooien dat je het niet nat maakt als je uit bad stapt! Lukt prima, nog nooit een boek verpest met de in-bad-lees-techniek.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:00:32 #14
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66311105
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
gefeliciteerd nog babe

Wel jammer ja.. las het net
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:00:37 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66311110
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

dat doe ik ook wel net als gister er waren uiteindelijk 4 mensen van de 9 die uitgenodigd waren ach t was wel gezellig
Het kan soms helpen, naar anderen toe, om gewoon zelf wat positiever in het leven te staan. Of om dat te proberen in elk geval. Er waren vier mensen. Die kwamen speciaal naar jouw verjaardag. Dat is tof, die mensen geven om je. Geniet daarvan. En wat ik zelf doe, als ik wat mopperig ben: mijn zegeningen tellen. En meestal voel ik me dan een ontzettende mazzelaar en zie ik dat ik heel veel heb om trots op of blij mee te zijn. En daar word je een leuker mens van! Nog leuker dan je al bent MeMo!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:02:39 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66311169
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:54 schreef Tezz het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet! Moet je gewoon in de goede houding gaan liggen! En als je klaar bent met lezen je boek zo ver mogelijk weggooien dat je het niet nat maakt als je uit bad stapt! Lukt prima, nog nooit een boek verpest met de in-bad-lees-techniek.
Ik ben daar veel te onhandig voor, denk ik. Seks in een bad kan ik ook niet. Eigenlijk kan ik niks in een bad. Ik hou dan ook helemaal niet van badderen. Maar als ik zou kúnnen lezen in een bad, dan zou ik het al leuker vinden, denk ik.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:02:59 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66311180
Herkenbaar van die verjaardags meuk hoor.
Hier als ik het vier zeggen ze af.. vier ik het niet dan zeuren ze wrom ik het niet vier
En ik denk dat ik het dit jaar gewoon wel ga vieren.. omdat ik het wil en dan stuur ik gewoon eens een keer gekke kaartjes ofzo
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66311210
Ik had een vriendin, echt een lieve en leuke meid. Maar elke keer als ik haar zag kon ze alleen maar jeremiëren over het feit dat ze zichzelf niet leuk vond, dat ze geen vrienden had (halloooo!! ) etc etc etc. Uiteindelijk had ik ook geen zin meer om met haar om te gaan, want om nou elke keer weer te zeggen dat ze heus wel leuk was en dat ik echt mijn tijd niet ging verdoen aan iemand die ik niet leuk vond yadayda was erg vermoeiend
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:05:54 #19
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66311268
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een vriendin, echt een lieve en leuke meid. Maar elke keer als ik haar zag kon ze alleen maar jeremiëren over het feit dat ze zichzelf niet leuk vond, dat ze geen vrienden had (halloooo!! ) etc etc etc. Uiteindelijk had ik ook geen zin meer om met haar om te gaan, want om nou elke keer weer te zeggen dat ze heus wel leuk was en dat ik echt mijn tijd niet ging verdoen aan iemand die ik niet leuk vond yadayda was erg vermoeiend
Waarom fluisteren we? En ik herken dat inderdaad ook wel, maar dan van een ex. Zó vermoeiend en eigenlijk niet vol te houden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66311290
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:05 schreef Duderinnetje het volgende:

Waarom fluisteren we? En ik herken dat inderdaad ook wel, maar dan van een ex. Zó vermoeiend en eigenlijk niet vol te houden.
omdat ze op fok komt
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:08:39 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_66311355
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

omdat ze op fok komt
Oh! Hopelijk heeft ze haar leesbril niet op dan!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_66311420

Kwam er gisteren bij mijn ouders achter dat pa één van de CUL SC topics bij zijn favorieten had staan
  zaterdag 21 februari 2009 @ 13:10:36 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_66311423
! !
Zo ik heb besloten net... dat ik de stad in ga.. en een leuk kadootje ( jaja mooi nostalgisch woord nog steeds) voor mezelf ga kopen
Jawel een TAS! degen die ik nu heb is gescheurd.. dat is toch minderprettig als alles er steeds uit sodemieterd
ben benieuwd wat straks mijn buit zal zijn hehe.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_66311439
Bloeit de forsythia alweer? Mooi!
Nu wachten op de eerste dag dat mijn balkondeur een uurtje open kan zonder dat we het echt koud krijgen

Ow en Isa: de wonderen en de wereld enzo: TARA heeft zijn hoek opgeruimd en het is vet netjes
pi_66311506
Ik 'moet' carnaval gaan vieren vanmiddag. Blegh. Maar ja, ik doe het voor mijn kind he! We gaan ook echt naar het kindercarnaval, gewoon lekker mijn meisje vol stoppen met snoep en belachelijk dansen en zo. Ach....het is dicht bij huis dus als ik het echt niet meer trek ben ik zo thuis!
pi_66311509
Wàt heeft Tara gedaan?! Geef hem een dikke knuffel van me

En nee, de forsythia bloeit nog niet, maar mijn broer heeft zo'n struik in de tuin. En aangezien het huis per 1 april verkocht is heb ik daar wat takken uit gesloopt en hier op tafel gezet
pi_66311557
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef Isabeau het volgende:

En nee, de forsythia bloeit nog niet, maar mijn broer heeft zo'n struik in de tuin. En aangezien het huis per 1 april verkocht is heb ik daar wat takken uit gesloopt en hier op tafel gezet
Dus heb je nog niet bloeiende takken in een vaas gezet?
pi_66311564
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:10 schreef MissHobje het volgende:
! !
Zo ik heb besloten net... dat ik de stad in ga.. en een leuk kadootje ( jaja mooi nostalgisch woord nog steeds) voor mezelf ga kopen
Jawel een TAS! degen die ik nu heb is gescheurd.. dat is toch minderprettig als alles er steeds uit sodemieterd
ben benieuwd wat straks mijn buit zal zijn hehe.
Succes De meeste tassen in tassenwinkels vind ik zo ongelofelijk lelijk dat ik nog steeds geen leuke tas heb Ja, ik hèb wel leuke tassen gezien, maar die waren allemaal over de 200 euro en dat is me te gortig.
pi_66311579
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:14 schreef Tezz het volgende:

Dus heb je nog niet bloeiende takken in een vaas gezet?
Ja, duurt misschien 2 dagen en dan zijn ze knalgeel
pi_66311864
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, duurt misschien 2 dagen en dan zijn ze knalgeel
Mooi he! Ik heb ook takjes met knop in een vaas staan, maar heb geen idee of dat nog iets wordt en zo ja, wat dan?? Echt geen idee! Ik heb mezelf donderdag verwend met 'voorjaar' in huis:

Op de tv-kast:

Op het stereo-meubel:

Op de computerkast:

En op de grote eettafel:

Heerlijk die verse bloemen in huis!
pi_66312252
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:13 schreef Isabeau het volgende:

Geknuffeld
Ja, ik weet niet wat TARA heeft vandaag, maar hij was er vóór mij uit, heeft Leander aangekleed, de zooi van gisteravond opgeruimd (en dat was nogal wat), de keuken aan kant gemaakt en nu vanmiddag ook nog die hoek En ook niks weggemoffeld, echt alles opgeruimd!

En die takken bloeien vast zo in je huis
pi_66312376
Kan hij hier niet eens komen afwassen? (Tara dus)
pi_66312419
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Kan hij hier niet eens komen afwassen? (Tara dus)
Hij moest heel hard lachen. Ik weet niet zo goed of dat ja of nee betekent
pi_66312447
Dat betekent waarschijnlijk dat hij aan vroeger moest denken
pi_66312690
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 13:43 schreef Isabeau het volgende:
Dat betekent waarschijnlijk dat hij aan vroeger moest denken
Volgens TARA is dat zeer juist
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen, wij hebben ook wel eens met z'n drieën een dag in je keuken doorgebracht
pi_66313828
Lekkerrrrrrrrrrr die bloemetjes Ik wandel zo ook even naar het dorp, voor tulpen of zoiets, voor mezelf mijn gisteren jarige zussie en mijn ouwe zieke moedertje, we gaan daar morgen maar even kijken want het gaat niet erg goed met haar.

Wat een zon!

En lezen in bad, dat ga ik straks ook doen Samen met Herman Koch. Leuk boek (het diner).

Verder lekker aanrommelen vandaag.
pi_66313838

gewandeld in tholen, mooi dorp en geen carnaval Op de terugweg boodschapjes gedaan (vanavond eten we mooie entrecote en erbij een venkel/kappertjes/bladpeterselie salade met oregano citroendressing en toe een peren/chocolade cake: ) en tot twee keer toe op een carnavalsstoet gestuit die we nog nét konden ontlopen (anders kan je gewoon lekker wachten logischerwijs tot ze voorbij zijn)..

en nu: de mr in bad, ikke lezen en thee erbij..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 21 februari 2009 @ 14:35:53 #38
8774 Vrok
rare kikker!
pi_66314087
'Middag.
pi_66314169
Lekker DE! En goed dat je die carnavalsverschrikking hebt kunnen ontlopen

Wij eten vanavond allerlei tapenades met turksbrood, olijfjes, garnalen in knof. Het móet op he

Morgen rosbief, salade en ik wil zelf een aardappelgratin in elkaar flansen.
Maar zometeen éérst naar buiten, de zon in!

Vannacht trouwens zo raar gedroomd, mijn boek kwam uit, ik kreeg een hele doos toegestuurd van de uitgever, het zag er prima uit... de omslag dan. Want binnenin stond niks! Ze vonden dat ik het er allemaal met de hand in moest schrijven
pi_66314725

deze portemonnee heb ik gekregen
pi_66314954
En ik, ik ben er klaar voor. Carnaval, kom maar op.
pi_66314970
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 14:27 schreef DarkElf het volgende:

gewandeld in tholen, mooi dorp en geen carnaval Op de terugweg boodschapjes gedaan (vanavond eten we mooie entrecote en erbij een venkel/kappertjes/bladpeterselie salade met oregano citroendressing en toe een peren/chocolade cake: ) en tot twee keer toe op een carnavalsstoet gestuit die we nog nét konden ontlopen (anders kan je gewoon lekker wachten logischerwijs tot ze voorbij zijn)..

en nu: de mr in bad, ikke lezen en thee erbij..
Tholen is idd heel mooi Seborik nog tegen het lijf gelopen? Hier ook een kopje thee

Bluezz, ik zou maar alvast beginnen met schrijven dan Wel uniek, een handgeschreven boek!

Leuke portemonnee, MeMo

Freecell, de afwas is klaar
pi_66314982
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:10 schreef Tezz het volgende:
En ik, ik ben er klaar voor. Carnaval, kom maar op.
Ik weet dat je dochter als lieveheersbeestje gaat, maar hoe gaat mama?
pi_66315067
die droom

en tholen is idd mooi maar sebbo niet gezien want die ken ik ook niet eens geloof ik?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_66315112
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 15:14 schreef DarkElf het volgende:
die droom

en tholen is idd mooi maar sebbo niet gezien want die ken ik ook niet eens geloof ik?
Ah, had gekund, maar die woont dus in Tholen en zijn zusje heeft er een café naast 'de dijk' of hoe dat ook maar heet. Bij het water in ieder geval.
  zaterdag 21 februari 2009 @ 15:45:00 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66315822
Ondanks dat ons bezoek niet doorgaat toch maar op verzoek van B. bezig om de befaamde amuse van bietenchips met paling en mierikswortelcreme te maken.
De bietenschijfjes liggen op lage temperatuur in de oven om krokant te worden.

Dan maar lekker onszelf verwennen, nietwaar?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_66316509
Leuke portemonnee MeMo

Kwam ik net terug uit het dorp gewandeld, langs het weiland hierachter, vol met schapen, het was vrij stil, zien ze mij lopen (met een witte plastic tas in mijn ene hand) beginnen ze echt allemaal keihard te blaaaaaaten en naar me toe te rennen
Er fietsten wat mensen langs die in een deuk lagen om die gekkigheid.

Je vrolijkt er wel van op zeg
pi_66316882
schapen zijn leuk en nieuwsgierig, en schrikken snel ..

en dom want als ze schrikken komen ze ook meteen weer terug met zijn allen omdat ze toch nog nieuwsgierig zijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 februari 2009 @ 16:30:22 #49
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66316885

Beeld &Geluid was erg leuk .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 21 februari 2009 @ 16:37:02 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_66317053
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 16:30 schreef borisz het volgende:

Beeld &Geluid was erg leuk .
Leuke filmpjes en foto's van jezelf gemaakt en het nieuws nog gepresenteerd?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')