Zo actie? Zo'n of zo een, leer het nou eensquote:
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft het al en gunt anderen niks.
edit: zie je.
Met de actie van AH zijn er weer heel wat begekomen volgensmijquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Stuur die dan wegquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
kan helaas niet kijken want mn ouders zitten beneden.
Zo'n 45% van Nederland meen ik.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:36 schreef msnk het volgende:
Hoeveel procent van Nederland heeft überhaupt digitale televisie om hiervan te kunnen genieten
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullenquote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
En als je naar http://www.sport1.nl/Programmagids.html gaat en rechts je e-mailadres invult, kun je van 3 tot en met 31 maart gratis één wedstrijd van Sport 1 kijken via Internet Explorer.
Vanaf 3 maartquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:32 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik kreeg zo'n code, maar kon die nergens invullen. Of ik heb iets over het hoofd gezien..
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.quote:
Met 5 wedstrijden heb je het er al uit..en hoef je niet via Internet te kijken..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:38 schreef Terreros85 het volgende:
3,- euro is ook niet duur voor een wedstrijd
Voor Tele2 verschilt het dus. Zoek het gewoon of bel anders.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:21 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Gedaan maar kan het echt niet vinden. Moet ik niks activeren in het menu?
quote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:25 schreef sezten het volgende:
Worden het, als je 2 wedstrijden kan kijken, anders alleen #1.
Echt, doe wat aan je grammatica. Hier is toch geen enkel touw aan vast te knopen?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:16 schreef sezten het volgende:
Leuk zo'n actietoen nog is voetbal op TV
*Toch nog is voetbal op TVquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:27 schreef pfaf het volgende:
[..]
[..]
Echt, doe wat aan je grammatica. Hier is toch geen enkel touw aan vast te knopen?
wat bedoel je met filmkanalen..?quote:Op zaterdag 21 februari 2009 19:17 schreef versteegrob het volgende:
Mensen ik heb Tele2 in Apeldoorn maar Sport1 kan ik echt niet vinden. Wel alle film kanalen en die zijn ook in de TV gids van Tele2. Iemand enig idee hoe ik toch Sport1 kan kijken
Film1 ook volgens mij, vanwege de oscarsquote:Op zaterdag 21 februari 2009 21:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
wat bedoel je met filmkanalen..?
deze actie geld toch alleen voor sport1 en niet voor film 1..?
jah alleen morgen maar voor de rest niet hoor helaas..quote:Op zaterdag 21 februari 2009 22:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Film1 ook volgens mij, vanwege de oscars
Jaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 20:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ja het is natuurlijk alleen voor de elite om naar wat buitenlandse wedstrijden te kijken en in de rust de sullige analyses van o.a. Van Hintum aan te horen.
Sierd de vos?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 18:24 schreef Jnk18 het volgende:
Hoe heet die commentator eigenlijk die altijd Gol gol goooool roept bij Sport1?
Ik hoorde dat vorige week en lachte me kapot zeg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |